Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2020

"Η ΝΔ "κόβει" 16 από τις 28 άγονες γραμμές που λειτουργούσαν επί ΣΥΡΙΖΑ"


Όπως τονίζει στην ανακοίνωσή του ο ΣΥΡΙΖΑ Λευκάδας:
Η ΝΔ αφήνει εκτός 16 από τις 28 άγονες επιδοτούμενες αεροπορικές γραμμές που  λειτουργούσαν επί ΣΥΡΙΖΑ, μεταξύ των οποίων και τη γραμμή Κέρκυρα – Άκτιο (Λευκάδα) – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος.
Όπως προκύπτει από την ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας / Γενική Διεύθυνση Αερομεταφορών που δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2020/C29/05), με ευθύνη του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, καταργούνται 16 από τα 28 δρομολόγια παροχής δημόσιας υπηρεσίας σε τακτικές αεροπορικές γραμμές, που λειτούργησαν  επί ΣΥΡΙΖΑ.
Στα καταργούμενα δρομολόγια περιλαμβάνεται και η αεροπορική γραμμή Κέρκυρα – Άκτιο (Λευκάδα) – Κεφαλονιά – Ζάκυνθος, η οποία μαζί με την θαλάσσια σύνδεση των νησιών του Ιονίου, τα 2 τελευταία χρόνια, λειτούργησαν εκτός των άλλων πολύ θετικά και για τη συνοχή της Περιφέρειάς μας.
Το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών άφησε εκτός επιδότησης ακόμη και γραμμές που εξυπηρετούν προβληματικές νησιωτικές περιοχές μεταξύ των οποίων τα Κύθηρα, τη Μήλο, τη Νάξο, την Πάρο, κ.ά.

Αξίζει να σημειωθεί ότι, στον διαγωνισμό του 2016 επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ, η Ν.Δ. μέσω του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου, ζητούσε επιπλέον επεκτάσεις αεροπορικών συνδέσεων δημόσιας υπηρεσίας για συγκεκριμένες νησιωτικές περιοχές τις οποίες τώρα καταργεί, όπως π.χ για τα Κύθηρα!
Δεν χρειάζεται βέβαια να αναφερθούμε στην ασυνέπεια, την υποκρισία και το ψέμα αυτής της διακυβέρνησης και όσων την στηρίζουν, αφού για ακόμη μια φορά απλά αυτοεπιβεβαιώνονται.
Απαιτούμε όμως η πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες μεταφορών που αποτελεί δημόσιο αγαθό και δικαίωμα, να μην υποτάσσεται στη λογική της ανάλυσης κόστους – ωφέλειας.
 kontranews.gr

“Αγαπώ τους Χάρτες Γιατί Εξαπατούν”


Η εικαστική ομάδα της Φιλαρμονικής CHORUS EFFECT καθώς και το Διοικητικό Συμβούλιο του σωματείου Φιλαρμονική Ποταμού Κυθήρων, σας προσκαλούμε στα εγκαίνια της νέας έκθεσης με το όνομα “Αγαπώ τους Χάρτες Γιατί Εξαπατούν”, στην αίθουσά μας στον Ποταμό, την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου στις 7:30 το απόγευμα.
Όσα δεν γνωρίζατε για την επιστημονική, ιστορική και πολιτική διάσταση της χαρτογράφησης στο πέρασμα των αιώνων θα σας αποκαλυφθούν μέσα από αυτήν την ασυνήθιστη έκθεση. Με σημείο εκκίνησης την χαρτογραφική ύπαρξη του δικού μας νησιού των Κυθήρων, η έκθεση εξερευνά με εικαστικό τρόπο το μέγεθος της σημασίας αλλά και τις αλήθειες και πλάνες που κρύβει μέσα της η τέχνη της χαρτογράφησης.

Η είσοδος είναι ελεύθερη για όλους. Σας περιμένουμε με χαρά! http://fpk.gr/2020/02/05/exhibitionmaps/

CHORUS EFFECT, the art group of Philharmoniki ,  as well as the Board of Potamos Philharmonic of Kythera Association, invite you to the opening of the new exhibition with the name “I Love Maps Because they Lie”, in our Hall in Potamos on Sunday, February 9th. at 19:30.
Things that probably you don’t know about the scientific, historical and political dimension of cartography over the centuries, will be revealed to you through this unusual exhibition. With the starting point of the cartographic existence of our own island of Kythera, the exhibition explores, in a unique artistic way,  the significance but also the truths and fallacies hidden within the art of mapping.
Entrance is free for everyone. We’ ll be happy to see you!

5 Φεβρουαρίου του 1991:Η μεγαλύτερη τραγωδία των Ενόπλων Δυνάμεων που κανείς δεν έμαθε πώς συνέβη-ΒΙΝΤΕΟ



Το ημερολόγιο έγραφε 5 Φεβρουαρίου του 1991. Για πολλούς δεν σημαίνει τίποτα εκείνη η ημερομηνία- δεν αποτελεί επίσημη επέτειο για κάτι, δεν γεμίζουν τα δελτία ειδήσεων με αφιερώματα και τα «Σαν Σήμερα» του διαδικτύου δεν είναι δεδομένο πως θα θυμηθούν τι συνέβη.

Ο χρόνος, άλλωστε, είναι ο πιο αποτελεσματικός γιατρός: σε κάνει να ξεχνάς και στην εν λόγω περίπτωση η «λήθη» έχει λειτουργήσει πολύ καλά.

Όπως και να έχει, όμως, τα δεδομένα δεν αλλάζουν και η 5η Φεβρουαρίου του 1991 έμελλε να είναι μια από τις πιο τραγικές μέρες στη σύγχρονη ιστορία της Ελλάδας. Η μέρα που έλαβε χώρα μια από τις μεγαλύτερες αεροπορικές τραγωδίες που έχουν συμβεί ποτέ στα μέρη μας.
Το πολεμικό αεροσκάφος C130 με αριθμό 748 έφυγε από την Ελευσίνα κατευθυνόμενο προς το Ηράκλειο της Κρήτης. Θα έκανε μια ενδιάμεση στάση στην Αγχίαλο προκειμένου να παραλάβει και άλλα άτομα πριν φτάσει στον προορισμό του.




Στο αεροπλάνο βρισκόντουσαν συνολικά 63 άτομα, 58 σμηνίτες και 5 μέλη του πληρώματος. Το αεροσκάφος είχε απογειωθεί στα πλαίσια της ελληνικής εμπλοκής στον πόλεμο του Περσικού Κόλπου και βρισκόταν σε διατεταγμένη αποστολή.
Τα όσα ακολούθησαν μετά την απογείωσή του θυμίζουν ταινία του Hollywood- από εκείνες, δυστυχώς, με τα τραγικά φινάλε.

Έπρεπε να περάσουν περίπου 20 λεπτά για να χαθεί κάθε σήμα του αεροπλάνου. Είχε προηγηθεί μια επικοινωνία με τον πύργο ελέγχου στον Αλμυρό, μέσω της οποίας είχε ζητήσει και είχε πάρει άδεια προσγείωσης. Κατόπιν η επικοινωνία χάθηκε μαζί με τα ίχνη του και για τέσσερις μέρες κανείς δεν ήξερε τι είχε απογίνει.
Η εξαφάνιση του C130 υπήρξε ένα πολύ μεγάλο μυστήριο για τις επόμενες μέρες. Η εύρεση του αεροσκάφους σχετικοποίησε το μυστήριο, αλλά δεν το έσβησε οριστικά. Τουλάχιστον, οι νεκροί βρέθηκαν.



Συγκεκριμένα, τέσσερις μέρες μετά τη μυστηριώδη εξαφάνιση του C130, ο πιλότος ενός στρατιωτικού ελικοπτέρου που πετούσε πάνω από το όρος Όθρυς εντόπισε τα συντρίμμια του σκάφους, το οποίο είχε συνδεθεί με τη μεγάλη τραγωδία.

Οι 63 επιβαίνοντες είχαν σκοτωθεί και η περισυλλογή των θυμάτων έδωσε τη θέση της στον τεράστιο θρήνο των οικογενειών τους. Και ο θρήνος έδωσε τη θέση του στην οργή και τις κραυγές για απόδοση δικαιοσύνης.
Κάποιος έπρεπε να φταίει για αυτή την τραγωδία και κάποιος έπρεπε να την πληρώσει. Οι οικογένειες των θυμάτων ήταν αδιάλλακτες ως προς αυτό.

Ο αποδιοπομπαίος τράγος βρέθηκε στο πρόσωπο του χειριστή του πύργου ελέγχου του Αλμυρού και έπειτα από τρία χρόνια δικάστηκε. Αρχικά καταδικάστηκε σε 2ετή φυλάκιση με αναστολή.
Με άλλα λόγια δεν μπήκε καν στη φυλακή και αυτό προκάλεσε την οργή των οικογενειών.

Δυο χρόνια αργότερα και έπειτα από εφέσεις η δίκη ξαναέγινε και το δικαστήριο ήταν ακόμα πιο κάθετο για την αθωότητά του, καθώς αυτή τη φορά τον αθώωσε παμψηφεί. Ήταν, ωστόσο, ήδη πολύ ταλαιπωρημένος ψυχολογικά.
Μερικά χρόνια μετά την αθώωσή του ο χειριστής του μοιραίου πύργου ελέγχου πέθανε λόγω κατάθλιψης στα 52 του. Άλλοι μίλησαν για δικαιοσύνη και άλλοι για το αθώο θύμα ενός κοινωνικού κανιβαλισμού που απλώθηκε ως αρρώστια πάνω από ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας με αφορμή το τραγικό γεγονός.

Εκείνοι που αντιμετώπισαν με αλληλεγγύη τον χειριστή που κατηγορήθηκε για την τραγωδία, μετά τον θάνατό του μίλησαν για το 64ο θύμα του δυστυχήματος.



Όπως και να έχει, το μυστήριο έχει παραμείνει άλυτο μέχρι και σήμερα και κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα τι είναι αυτό που οδήγησε στη συντριβή του αεροπλάνου.
Θεωρίες υπάρχουν αλλά καμία δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Μια από αυτές, φλερτάροντας με τη συνωμοσιολογία, δε δίνει μεν λύση στο γιατί το σκάφος έπεσε, αλλά αναφέρει πως οι Αρχές γνώρισαν εξαρχής πού είχε πέσει και καθυστέρησαν να προσεγγίσουν τα συντρίμμια για να προστατεύσουν κάποιο αδιευκρίνιστο μυστικό που είχε συνδεθεί με το αεροπλάνο.

Σύμφωνα με το συγκεκριμένο «σενάριο», μάλιστα, στο αεροπλάνο υπήρχαν επιζώντες που περίμεναν να βοηθηθούν, αλλά αγνοήθηκαν από τις Αρχές.
Μια άλλη εκδοχή λέει πως το αεροσκάφος μετέφερε εκρηκτικά που προκάλεσαν έκρηξη στον αέρα, με αποτέλεσμα ο πιλότος να οδηγηθεί στη μοιραία αναγκαστική προσγείωση.

Η εκδοχή αυτή ενισχύθηκε από το γεγονός ότι αφού βρέθηκαν τα συντρίμμια, ελικόπτερα Σινούκ απομάκρυναν από την περιοχή κιβώτια με άγνωστο περιεχόμενο καθώς και το ότι η περισυλλογή των νεκρών δεν έγινε με ιατροδικαστή να είναι παρών.

Μια τρίτη, πάλι, ισχυριζόταν πως στην περιοχή πετούσε και κάποιο άλλο εχθρικό αεροσκάφος, που αποσυντόνισε τα όργανα του C 130 και το οδήγησε σε πτώση.

 

Οι Αρχές αρνήθηκαν να δώσουν στη δημοσιότητα τις αληθινές αιτίες, λέγοντας πως αποτελούν στρατιωτικό απόρρητο.

Δηλώθηκε ωστόσο με κατηγορηματικό τρόπο ότι δεν κρύβεται κανένα μυστήριο πίσω από την τραγωδία. Φυσικά, η μυστικοπάθεια των Αρχών απλά γιγάντωσε τις θεωρίες και η οργή των συγγενών έφτασε σε δυσθεώρητα ύψη.

Σήμερα μπορεί το θέμα να έχει ξεχαστεί. Ωστόσο, στους κύκλους της πολεμικής αεροπορίας όλο και κάποιο πηγαδάκι θα συγκροτηθεί που θα επιχειρεί να βρει τη λύση του μυστηρίου μέσα από ατελείωτες, συνωμοσιολογικές συζητήσεις.

Ποιος ξέρει; Ίσως σε μία από αυτές να κρύβεται και η αλήθεια…

https://theplayboys.gr/extras/stratiotiko-aporrito-i-megalyteri-tragodia-ton-enoplon-dynameon-poy-kaneis-den-emathe-pos-synevi-pics/

ΠΗΓΗ  asimpiestos.blogspot.com

(ΗΧΗΤΙΚΟ) ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΔΡΙΤΣΑΣ.ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ με πρωτοβουλία Θοδωρή Δρίτσα και Νίνας Κασιμάτη.

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ
Από την εκπομπή ¨ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ¨του ADELIN 107,3 FM ΚΥΘΗΡΑ.

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή με πρωτοβουλία Θοδωρή Δρίτσα και Νίνας Κασιμάτη προς την Κυβέρνηση της ΝΔ για την εξαίρεση των Κυθήρων από τις επιδοτούμενες άγονες γραμμές αεροπορικών προορισμών.

(ΗΧΗΤΙΚΟ)ΜΑΝΟΣ ΤΡΙΦΥΛΛΗΣ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ (ΡΑΕ)ΓΙΑ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΣΗ 30 ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΩΝ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ

ΑΚΟΥΣΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ

Ανεμογεννήτριες: η παραπληροφόρηση και… το φαγοπότι

Γράφει ο Τάσος Σαραντής ….
Πρεμιέρα στο 18ο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ της Θεσσαλονίκης έκανε «Ο Ασκός του Αιόλου», ένα ερευνητικό ντοκιμαντέρ που επικεντρώνεται στη χρήση της αιολικής ενέργειας και στις εγκαταστάσεις που την παράγουν στη χώρα μας, εξετάζοντας τον περιβαλλοντικό, οικονομικό και πολιτικό αντίκτυπο που επιφέρουν στις τοπικές κοινωνίες.
Πρόκειται για μια ανεξάρτητη παραγωγή που στηρίχτηκε στους πολίτες που συνέβαλαν στην επιχειρησιακή, οικονομική και ηθική στήριξη του εγχειρήματος της ομάδας παραγωγής. 
Στην ουσία «Ο Ασκός του Αιόλου» αποτελεί μια αιρετική προσέγγιση απέναντι σ’ αυτό που αποκαλείται «πράσινη ανάπτυξη» και στη «φτηνή και καθαρή ενέργεια» που παράγουν οι ανεμογεννήτριες.
Αντίθετα από την επικρατούσα αντίληψη, που υιοθετούν διεθνείς οργανισμοί, κυβερνήσεις και περιβαλλοντικές οργανώσεις και που θέλει την αιολική ενέργεια ως το λυτρωτικό αντίδοτο απέναντι στη «βρόμικη» ενέργεια που παράγεται από τα ορυκτά καύσιμα, η έρευνα των συντελεστών του ντοκιμαντέρ καταδεικνύει την αθέατη πλευρά των επιπτώσεων από την εγκατάσταση και λειτουργία των βιομηχανικού μεγέθους και κλίμακας αιολικών πάρκων. 
Για την παραγωγή του ντοκιμαντέρ, που προβάλλεται σε μια χρονική στιγμή που οι γιγαντιαίες ανεμογεννήτριες είναι αυτές που πλέον κατακτούν τη μία μετά την άλλη τις βουνοκορφές της χώρας μας, απαιτήθηκαν γυρίσματα σε 16 περιοχές της Ελλάδας που κράτησαν δύο χρόνια, πάρθηκαν συνεντεύξεις από 125 ανθρώπους, μεταξύ των οποίων επιστήμονες και μέλη τοπικών κοινωνιών που αντιστέκονται στην υφαρπαγή της γης, των φυσικών πόρων και της ισόβιας δραματικής αλλοίωσης της φυσιογνωμίας των περιοχών τους.
Και απαιτήθηκαν περισσότερες από 120 ώρες κινηματογραφικών γυρισμάτων για να μονταριστεί, τελικά, το διάρκειας 83 λεπτών ντοκιμαντέρ. 
▸ «Γιατί απευθυνθήκατε στους πολίτες για τη χρηματοδότησή του κόστους παραγωγής του ντοκιμαντέρ και όχι σε κάποια οργάνωση ή οργανισμό;» ρωτήσαμε τον Αχιλλέα Κουρεμένο που συμμετείχε στη δημοσιογραφική έρευνα και στο σενάριο του ντοκιμαντέρ.
«Το κόστος καλύφθηκε από εμάς, αλλά κυρίως από τον κόσμο του κινήματος ενάντια στις ΑΠΕ, οι οποίοι εκτός από μεταφορικά έξοδα, διαμονή και διατροφή, δεν δίστασαν να μας ενισχύσουν και με χρηματικά εμβάσματα. Το “ανεξάρτητο ντοκιμαντέρ” για πολλούς σημαίνει ότι γίνεται έξω από το πλαίσιο ενός καναλιού ή ενός θεσμικού φορέα. Για εμάς, όμως, σημαίνει ότι γίνεται με οικονομική, πολιτική και αισθητική ανεξαρτησία, μένοντας μακριά και έξω από συμφέροντα τα οποία θα ήθελαν να επηρεάσουν την άποψη του ντοκιμαντέρ προς συγκεκριμένη κατεύθυνση. Αρνηθήκαμε ακόμα και χορηγίες, για παράδειγμα από ραδιοφωνικούς σταθμούς, θέλοντας να διατηρήσουμε την πλήρη αυτονομία μας», λέει. 
▸ Ο ίδιος απαριθμεί τις δυσκολίες που αντιμετώπισε η ομάδα παραγωγής:
«Η πρώτη και βασική ήταν η κάλυψη του μπάτζετ, καθώς και μόνο οι αποστολές που πραγματοποιήθηκαν σε τόσες περιοχές απαιτούσαν έναν πραγματικό πακτωλό χρημάτων. Η δεύτερη αφορούσε την οργάνωση του θέματος, από την άποψη ότι το ζήτημα των ανεμογεννητριών είναι απλώς μια προέκταση του τεράστιου ζητήματος της ενέργειας, νούμερο ένα ζήτημα στην ατζέντα κάθε κρατικής οντότητας. Το να αγγίξεις όλες τις διαστάσεις αυτού του ζητήματος αφενός είναι απαραίτητο ώστε να μιλήσεις σφαιρικά και εμπεριστατωμένα, από την άλλη ενέχει τον κίνδυνο να ξεφύγεις από το θέμα, το οποίο είναι αυτές καθαυτές οι ανεμογεννήτριες. Η τρίτη αφορούσε τη διαχείριση του τεράστιου όγκου του υλικού που συγκεντρώσαμε. Και η τέταρτη ήταν η κάλυψη της άλλης άποψης, με την έννοια ότι βρίσκαμε κλειστές πόρτες από θεσμικούς, εταιρείες κ.λπ. που εκπροσωπούσαν την άποψη υπέρ των ΑΠΕ». 
▸ Ποιοι βρίσκονται πίσω από τις αθρόες επενδύσεις σε αιολικά πάρκα στην Ελλάδα;
«Οταν ψάχναμε ποιοι εγκαθιστούν αυτές τις ανεμογεννήτριες, βρίσκαμε μικρές εταιρείες. Ερευνώντας όμως περισσότερο γι’ αυτές, καταλήξαμε ότι έχουν κοινά πρόσωπα/διευθυντικά στελέχη με στελέχη και με πρόσωπα που βρίσκονται σε μεγάλους ομίλους, αυτούς που λέμε “εργολάβους του έθνους”. Είναι 5-6 όμιλοι που φτιάχνουν μικρές θυγατρικές σε κάθε περιοχή, παίρνουν άδεια και επιδότηση, φέρνουν τις ανεμογεννήτριες από το εξωτερικό, όπως π.χ. από τη Γερμανία ή τη Δανία, και τις τοποθετούν στα βουνά χωρίς να τους ενδιαφέρει το μετά», λέει ο Νασίμ Αλατράς, σκηνοθέτης και σεναριογράφος του ντοκιμαντέρ. 
«Η πράσινη ανάπτυξη και ο τρόπος που εφαρμόστηκε μέχρι τώρα σε τούτο τον τόπο δεν συνιστά τίποτε άλλο από ένα απέραντο τραπέζι, στρωμένο με λουκούλλεια γεύματα για μεγαλοεργολάβους και επιχειρηματίες-μεγαθήρια», επισημαίνει. 
▸ Τελικά, η κοινή γνώμη είναι ορθά ενημερωμένη ή παραπλανημένη σε ό,τι αφορά την παραγωγή ενέργειας από τον αέρα
«Συναντήσαμε ανθρώπους που πίστευαν ότι το ρεύμα που έχουν στο σπίτι τους έρχεται απευθείας από τις ανεμογεννήτριες. Αυτό είναι ένα ψέμα που προωθούν σκόπιμα οι εταιρείες. Το κοινό όμως δεν γνωρίζει ότι το ρεύμα παράγεται όταν φυσάει -και μάλιστα υπό τις κατάλληλες συνθήκες- και ότι το παραγόμενο ρεύμα που διοχετεύεται στο δίκτυο είναι μεταβλητό, οπότε χρειάζεται να σταθεροποιηθεί. Οσο περισσότερο ρεύμα παράγεται από τις ανεμογεννήτριες, λοιπόν, τόσο πιο πολλοί συμβατικοί σταθμοί λιγνίτη χρειάζονται για να σταθεροποιηθεί και να περάσει ομαλά στο δίκτυο», επισημαίνει ο Νασίμ Αλατράς. 
▸ Σε ό,τι αφορά τις αντιδράσεις κατά της εγκατάστασης των αιολικών τονίζει:
«Και βέβαια μπορούμε να μιλήσουμε για “κίνημα κατά των αιολικών”. Σε αρκετές περιοχές νίκησαν, σε άλλες ακόμα δίνουν σκληρό αγώνα και σε άλλες έχουν χάσει μάχες, αλλά συνεχίζουν τον αγώνα, εκεί δηλαδή που έχουν ήδη εγκαταστήσει τα μεταλλικά αυτά θηρία». 
Το ντοκιμαντέρ θα προβληθεί πρώτα και κύρια όπου υπάρχει κοιτίδα αντίστασης στις ΑΠΕ, ώστε «να γίνει ένα εργαλείο του κινήματος και του αγώνα που δίνουν όλοι αυτοί οι αγωνιζόμενοι άνθρωποι».
Επιπλέον, θα γίνουν προβολές σε κινηματογραφικές αίθουσες σε όλη την Ελλάδα.
[ Πηγή Άρθρου ]

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΥΡΙΖΑ στη Βουλή με πρωτοβουλία Θοδωρή Δρίτσα και Νίνας Κασιμάτη.


 
Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
ΘΕΜΑ: «Κύθηρα εκτός άγονων γραμμών μαζί με άλλους 16 επιδοτούμενους αεροπορικούς προορισμούς σε σχέση με το 2016»
Τα Κύθηρα εντάσσονται στις προβληματικές περιοχές κατηγορίας Α΄ σύμφωνα με την Υ.Α ΔΙΔΑΔ/Φ.50/265/29847/ 11 Νοεμβρίου 1992 (ΦΕΚ Β’ 667), προκειμένου να εφαρμοστούν μέτρα στήριξης αυτών των περιοχών.
Όμως, προκύπτει από την ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας / Γενική Διεύθυνση Αερομεταφορών που δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2020/C29/05), με ευθύνη του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, στα δρομολόγια παροχής δημόσιας υπηρεσίας σε τακτικές αεροπορικές γραμμές δεν συμπεριλαμβάνεται η σύνδεση των Κυθήρων.
Περιλαμβάνονται μόνο 12 άγονες γραμμές (Αθήνα - Σκιάθος, Αθήνα - Ικαρία, Αθήνα - Σύρος, Αθήνα - Λέρος, Αθήνα - Αστυπάλαια, Αθήνα - Κάλυμνος, Αθήνα - Σκύρος, Θεσσαλονίκη - Σάμος, Θεσσαλονίκη - Χίος, Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος και Ρόδος - Καστελόριζο), οι οποίες θα ανατεθούν από την 1η Οκτωβρίου 2020.
Η πρόταση του αρμόδιου Υπουργείου, για την αφαίρεση της γραμμής των Κυθήρων από τις άγονες επιδοτούμενες, έχει προκαλέσει την ανησυχία των κατοίκων, των επιχειρήσεων, των επαγγελματιών, της τοπικής κοινωνίας.
Η Δημοτική Αρχή με την αρ. πρωτ. 83/10-01-2020 επιστολή, προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών τονίζει
«η διαφαινόμενη πρόταση του Υπουργείου για αφαίρεση της γραμμής των Κυθήρων από τις άγονες επιδοτούμενες γραμμές είναι καταστροφική και δεν θα τη δεχθούμε. Είναι δεδομένο ότι ειδικά για τη δύσκολη χειμερινή περίοδο δεν θα υπάρχουν πτήσεις από – προς Κύθηρα ή θα υπάρχουν ελάχιστες και αυτό θα οδηγήσει το νησί μας σε μαρασμό. Σε μια περίοδο που η Κυβέρνηση διατρανώνει την θέλησή της να υποστηρίξει τη νησιωτική Ελλάδα, είναι αδιανόητο να μην συμπεριλαμβάνονται τα Κύθηρα στις άγονες αεροπορικές γραμμές».
Επίσης, η Δημοτική Κίνηση «ΚΥΘΗΡΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΔΩ» στο από 31/01/2020 Δελτίο Τύπου, διαμαρτύρεται για τη νέα προκήρυξη του διαγωνισμού, καθώς και για την ελλιπή ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου για το θέμα της εξαίρεσης της αεροπορικής γραμμής των Κυθήρων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, την περίοδο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ το 2015, βουλευτής της Ν.Δ. μέσω του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου (Ερώτηση αρ.πρωτ.1134/26-3-2015), ζητούσε -δικαίως θα λέγαμε εμείς- μέχρι και την επέκταση της αεροπορικής σύνδεσης δημόσιας υπηρεσίας «Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα» έως τα Κύθηρα, χαρακτηρίζοντας την επέκταση «ζήτημα κρίσιμης σημασίας για την εμπορική και τουριστική ανάπτυξη του νησιού».
• Επειδή τα προγράμματα παροχής δημόσιας υπηρεσίας (Αεροπορικά – Ακτοπλοϊκά), εφαρμόζονται για την άρση απομόνωσης περιοχών, κυρίως νησιωτικών, ως εργαλείο για τη στήριξη και την οικονομική, τουριστική ανάπτυξη της νησιωτικής Ελλάδας, κατ’ επιταγή μάλιστα του άρθρου 101 παρ.4 του Συντάγματος που ρητά αναγράφει «Ο κοινός νομοθέτης και η Διοίκηση, όταν δρουν κανονιστικά, υποχρεούνται να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες των νησιωτικών και ορεινών περιοχών, μεριμνώντας για την ανάπτυξή τους».
• Επειδή η πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες μεταφορών αποτελεί δημόσιο αγαθό και δικαίωμα, δεν μπορεί και δεν πρέπει να υποτάσσεται στη λογική της ανάλυσης κόστους – ωφέλειας.
• Επειδή επί Κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ η προκήρυξη του διαγωνισμού για τις άγονες αεροπορικές γραμμές αφορούσε 28 περιοχές συμπεριλαμβανομένης της γραμμής των Κυθήρων,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Για ποιο λόγο στην Ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών όπως αυτή δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν συμπεριλαμβάνονται τα Κύθηρα στις άγονες αεροπορικές γραμμές ;
2. Πότε σκοπεύετε να ανταποκριθείτε, ως έχετε υποχρέωση στο δίκαιο επείγον αίτημα των κατοίκων και της Δημοτικής Αρχής προκειμένου να ενταχθούν τα Κύθηρα στα σχετικά δρομολόγια της νέας Προκήρυξης διαγωνισμού που θα εκδοθεί από το Υπουργείο;

Σταύρος Αραχωβίτης κατα ΥΠΑΑΤ για την τιμή του ελαιολάδου


Ανάρτηση του Σταύρου Αραχωβίτη στα social media:
Ανικανότητα, αδιαφορία, επιλεκτική πληροφόρηση για το τεράστιο πρόβλημα της τιμής του ελαιολάδου από το ΥΠΑΑΤ
 Η ανικανότητα στη διαχείριση των διαρκών συσσωρευόμενων προβλημάτων και η αδιαφορία για την εξεύρεση λύσεων έχουν και τα όριά τους. Όπως άλλωστε και η  επιλεκτική πληροφόρηση και η προσπάθεια επικοινωνιακής διαχείρισης από την πλευρά της σημερινής πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΑΤ.
Ο πρ. πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας από τη Λακωνία, αναφέρθηκε στο πλήρες ιστορικό της προσπάθειας ανεύρεσης πόρων για τη στήριξη των ελαιοκαλλιεργητών και της ελαιοκαλλιέργειας.  Αναφέρθηκε στη διαδικασία κατά την οποία ο πρώην Επίτροπος Γεωργίας Phil Hogan δεσμεύτηκε να εξετάσει ενίσχυση 60 εκατ. ευρώ,  επιπλέον των 50 εκατ. ευρώ που είχαμε διασφαλίσει από τα de minimis επί υπουργίας μου.
Όλο το ιστορικό της προσπάθειας αυτής υπάρχει, τόσο στις επιστολές που ανταλλάχτηκαν μεταξύ του Ελληνικού Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και των Ευρωπαϊκών Αρχών όσο και στα επίσημα Δελτία Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΑΤ.
Για να καταδειχτεί η αδιαφορία της σημερινής πολιτικής ηγεσίας θα σταθώ μόνο στην συνάντησή μου με τον πρ. Επίτροπο Phil Hogan στις 17 Ιουνίου στις Βρυξέλλες:
http://www.minagric.gr/index.php/el/the-ministry-2/grafeiotypou/deltiatypou/8446-dt180619a?fbclid=IwAR217UotRW06yi1e5hR9uqHcaRbvCIZSsjuQEIcXxlUcfNkLCEBveWYVMCk
Το σχετικό Δελτίο Τύπου καταλήγει ως εξής: «Ο Επίτροπος, ο οποίος είχε ήδη μελετήσει το αίτημα της χώρας μας, δεσμεύτηκε ότι θα το εξετάσει, όπως και τις προτάσεις που τέθηκαν και πολύ σύντομα θα έχει καταλήξει σε πρόταση, σε συνεννόηση με τις άλλες υπηρεσίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπως η DG AGRI (Γενική Διεύθυνση Γεωργίας και Αγροτικής Ανάπτυξης)».
Οι προτάσεις τις οποίες είχε καταθέσει τότε η ελληνική πλευρά και συζητήθηκαν με τον Επίτροπο και τους συνεργάτες του από την DG AGRI ήταν:
  1. Ενισχύσεις για την αποκατάσταση ζημιών που προκαλούνται από επιβλαβείς για τα φυτά οργανισμούς ή από δυσμενή κλιματικά φαινόμενα, βάσει του κανονισμού 702/2014.
  2. Ενισχύσεις ήσσονος σημασίας (de minimis), βάσει του κανονισμού 1408/2013.
  3. Άλλες λύσεις ή συνδυασμός λύσεων.
Το επίδικο ερώτημα που τίθεται είναι αν ο πρ. Επίτροπος απάντησε, όπως είχε δεσμευτεί, και ποιες ήταν οι προτάσεις τις οποίες προτείνει στην Ελληνική Κυβέρνηση.
Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε προετοιμαστεί να διαθέσει 50 εκατ. ευρώ, μέσω του μηχανισμού de minimis, και ζητούσε τρόπο χρήσης άλλων 60 εκατ. ευρώ βάσει της πρότασης που θα προέκρινε ο πρ. Επίτροπος. Συνολικά θα διέθετε για τη στήριξη των ελαιοπαραγωγών 110 εκατ. ευρώ.
Απάντηση μέχρι τις 5 Ιουλίου 2019 που είχα την ευθύνη του Υπουργείου δεν έλαβα. Αν τέτοια επιστολή από τον πρ. Επίτροπο έχει έρθει στο ΥπΑΑΤ, αυτή θα πρέπει ΑΜΕΣΑ να δημοσιοποιηθεί για να ενημερωθεί ο ελληνικός λαός. Το μόνο βέβαιο είναι ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, όπως πάντα σε μια τέτοια -εφόσον υπάρχει- επιστολή θα αναφέρει διεξοδικά όλα τα διαθέσιμα εργαλεία. Άρα, το ερώτημα εντέλει είναι, ποιο από αυτά έχει έστω στοιχειωδώς δρομολογηθεί από την σημερινή ηγεσία του ΥπΑΑΤ.

Νικόλαος Μανωλάκος: «Επιβεβλημένη η αναβάθμιση της Πολιτικής Προστασίας »



ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ
Βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων-ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Πειραιάς, 5/2/2020

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


Νικόλαος Μανωλάκος: «Επιβεβλημένη η αναβάθμιση
της Πολιτικής Προστασίας »


Εμπιστοσύνη στα μέτρα που προωθούνται για την καθολική αναμόρφωση του θεσμικού πλαισίου Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων, εξέφρασε ο Βουλευτής Α' Πειραιώς και Νήσων κ.Νικόλαος Μανωλάκος, υπερψηφίζοντας το σχετικό νομοσχέδιο του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

Από το βήμα της Ολομέλειας, εξήρε το φιλότιμο, την ανθρωπιά και την αυταπάρνηση των Σωμάτων Ασφαλείας αλλά και των εθελοντών, που πρωτοστάτησαν στις τραγικές σκηνές που εκτυλίχθηκαν στην πλημμυροπαθή Μάνδρα και στο πυρόπληκτο Μάτι, καταδεικνύοντας παράλληλα την ανάγκη, να μην επαναληφθούν τα φαινόμενα, που εξέθεσαν τις αδυναμίες του κρατικού μηχανισμού.

«….δύο καταστροφές που μας συγκλόνισαν και ανέδειξαν τις εγγενείς αδυναμίες του συστήματος πολιτικής προστασίας της χώρας, διδάσκοντάς μας με τον πλέον σκληρό τρόπο, πως δεν υπάρχει πλέον κανένα περιθώριο για ολιγωρία, λάθη και παραλείψεις…αντιμετωπίστηκαν μόνο μέσα από το φιλότιμο των αφανών καθημερινών ηρώων, που κόντρα στην έλλειψη μέσων και επιχειρησιακής ετοιμότητας, έδωσαν όλο τους το είναι…Αναφέρομαι στους Πυροσβέστες και στους απλούς πολίτες εθελοντές, που με κίνδυνο της ζωής τους, τα έβαλαν με τη μανία της φύσης, εκεί που η Πολιτεία επέδειξε σοβαρή ανεπάρκεια».

Αναφερόμενος στην Υπουργική Τροπολογία που κατατέθηκε για τη διαχείριση του φλέγοντος ζητήματος διαχείρισης του μεταναστευτικού, ο Αντιστράτηγος ε.α. και Βουλευτής Α’ Πειραιώς και Νήσων, χαρακτήρισε την καταγραφή των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων (ΜΚΟ) που δρουν στην Ελλάδα, ως «ένα σωστό πρώτο βήμα ελέγχου της δράσης τους».

Σας καλούμε άμεσα σε συνάντηση για τον συντονισμό ενεργειών στο Πνευματικό Κέντρο Ποταμού , την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου στις 6 το απόγευμα.

                     

                          ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ 
                                                                           Κύθηρα 05/02/2020

Μετά την ανακοίνωση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ) για αδειοδότηση 30 ανεμογεννητριών ισχύος 70 MW στα Κύθηρα και την επιστολή διαμαρτυρίας του Δημάρχου, εκφράζοντας την διάθεση των συμπατριωτών μας προτείνουμε μια σειρά από αναγκαίες πρωτοβουλίες ανατροπής αυτής της δυσάρεστης εξέλιξης.
 α) Πρέπει άμεσα μέχρι 20/2 /2020 να κατατεθεί ενδικοφανής προσφυγή κατά των αυθαίρετων αποφάσεων της ΡΑΕ 
 β) Ζητάμε να δημιουργηθεί ομάδα πρωτοβουλίας ανεξάρτητα απο παρατάξεις η οποία να αναλάβει την ενημέρωση και κινητοποίηση των κατοίκων. 
γ) Ζητάμε άμεση σύγκλιση του Δημοτικού Συμβουλίου με θέμα την προσφυγή κατά αυτών των αποφάσεων. 
Οι αυθαίρετες αποφάσεις της ΡΑΕ πάρθηκαν κατά παράβαση των νόμων που απαιτούν ειδικό χωροταξικό σχέδιο και σεβασμό προστατευόμενων περιοχών . 
Επιπλέον αυθαιρετούν σε βάρος της Εγχωρίου Περιουσίας Κυθήρων και Αντικυθήρων που έχει την διαχείριση όλων των μη ιδιωτικών ακινήτων. 
Σας καλούμε άμεσα σε συνάντηση για τον συντονισμό ενεργειών στο Πνευματικό Κέντρο Ποταμού , την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου στις 6 το απόγευμα. 
Οι δημοτικοί σύμβουλοι 
Γιώργος Διδυμιώτης 
Δημήτρης Κοντολέων 
Μάνος Τριφύλλης

ΑΝΕΚΤΕΛΕΣΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΪΟΝΙΣ¨ΛΟΓΩ ΘΥΕΛΛΩΔΩΝ ΑΝΕΜΩΝ


Πειραιάς, Τετάρτη 05/02/2020 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Η ΑΒΛΕΜΟΝ Ν.Ε. ενημερώνει το επιβατικό κοινό ότι λόγω θυελλωδών ανέμων στην Θάλασσα Κυθήρων και το Δυτικό Κρητικό (δυσμενέστερων από το Δελτίο της ΕΜΥ), και προβλεπόμενης περαιτέρω ενίσχυσης,το σημερινό δρομολόγιο (Τετάρτη 05/02/2020) του Ε/ΓΟ/Γ ΙΟΝΙΣ από Κίσσαμο προς Αντικύθηρα, Κύθηρα και Γύθειο δεν θα εκτελεστεί.  
Θα ενημερωθείτε με νέο δελτίο τύπου για την διαμόρφωση των δρομολογίων.Σε κάθε περίπτωση, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με τα κατά τόπους λιμεναρχεία και πρακτορεία για περισσότερες πληροφορίες. 
ΠΕΙΡΑΙΑΣ:First Choice Travel Τηλ. 210 4179444ΚΥΘΗΡΑ:Kithira Travel Τηλ. 27360 31390ΓΥΘΕΙΟ:Rozakis Shipping & Travel Agency Τηλ. 27330 22207ΚΙΣΣΑΜΟΣ:Gelasakis Shipping & Travel Center Τηλ. 28210 75444

Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2020

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ με θέμα: «Κύθηρα εκτός…… και άλλοι 16 αεροπορικοί προορισμοί σε σχέση με το 2016»


ΕΡΩΤΗΣΗ
Προς τον κ. Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών
ΘΕΜΑ: «Κύθηρα εκτός…… και άλλοι 16 αεροπορικοί προορισμοί σε σχέση με το 2016»
Τα Κύθηρα εντάσσονται στις προβληματικές περιοχές κατηγορίας Α΄ σύμφωνα με την Υ.Α ΔΙΔΑΔ/Φ.50/265/29847/ 11 Νοεμβρίου 1992 (ΦΕΚ Β’ 667), προκειμένου να εφαρμοστούν μέτρα στήριξης αυτών των περιοχών.
Όμως, προκύπτει από την ανακοίνωση της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας / Γενική Διεύθυνση Αερομεταφορών που δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης (2020/C29/05), με ευθύνη του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών, στα δρομολόγια παροχής δημόσιας υπηρεσίας σε τακτικές αεροπορικές γραμμές, δεν συμπεριλαμβάνεται η σύνδεση των Κυθήρων.
Περιλαμβάνονται μόνο 12 άγονες γραμμές (Αθήνα - Σκιάθος, Αθήνα - Ικαρία, Αθήνα - Σύρος, Αθήνα - Λέρος, Αθήνα - Αστυπάλαια, Αθήνα - Κάλυμνος, Αθήνα - Σκύρος, Θεσσαλονίκη - Σάμος, Θεσσαλονίκη - Χίος, Θεσσαλονίκη - Καλαμάτα, Ρόδος - Κάρπαθος - Κάσος και Ρόδος - Καστελόριζο), οι οποίες θα ανατεθούν από την 1η Οκτωβρίου 2020.
Η πρόταση του αρμόδιου Υπουργείου, για την αφαίρεση της γραμμής των Κυθήρων από τις άγονες επιδοτούμενες, έχει προκαλέσει την ανησυχία των κατοίκων, των επιχειρήσεων, των επαγγελματιών, της τοπικής κοινωνίας.
Η Δημοτική Αρχή με την αρ. πρωτ. 83/10-01-2020 επιστολή, προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών τονίζει,
«η διαφαινόμενη πρόταση του Υπουργείου για αφαίρεση της γραμμής των Κυθήρων από τις άγονες επιδοτούμενες γραμμές είναι καταστροφική και δεν θα τη δεχθούμε. Είναι δεδομένο ότι ειδικά για τη δύσκολη χειμερινή περίοδο δεν θα υπάρχουν πτήσεις από – προς Κύθηρα ή θα υπάρχουν ελάχιστες και αυτό θα οδηγήσει το νησί μας σε μαρασμό. Σε μια περίοδο που η Κυβέρνηση διατρανώνει την θέλησή της να υποστηρίξει τη νησιωτική Ελλάδα, είναι αδιανόητο να μην συμπεριλαμβάνονται τα Κύθηρα στις άγονες αεροπορικές γραμμές».
Επίσης, η Δημοτική Κίνηση «ΚΥΘΗΡΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΔΩ» στο από 31/01/2020 Δελτίο Τύπου, διαμαρτύρονται για τη νέα προκήρυξη του διαγωνισμού, καθώς και για την ελλιπή ενημέρωση του Δημοτικού Συμβουλίου, για το θέμα της εξαίρεσης της αεροπορικής γραμμής των Κυθήρων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, την περίοδο διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ το 2015, βουλευτής της Ν.Δ. μέσω του Κοινοβουλευτικού Ελέγχου (Ερώτηση αρ.πρωτ.1134/26-3-2015), ζητούσε -δικαίως θα λέγαμε εμείς- μέχρι και την επέκταση της αεροπορικής σύνδεσης δημόσιας υπηρεσίας «Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα» έως τα Κύθηρα, χαρακτηρίζοντας την επέκταση «ζήτημα κρίσιμης σημασίας για την εμπορική και τουριστική ανάπτυξη του νησιού».
Επειδή, τα προγράμματα παροχής δημόσιας υπηρεσίας (Αεροπορικά – Ακτοπλοϊκά), εφαρμόζονται για την άρση απομόνωσης περιοχών, κυρίως νησιωτικών, ως εργαλείο για τη στήριξη και την οικονομική, τουριστική ανάπτυξη της νησιωτικής Ελλάδας, κατ’ επιταγή μάλιστα του άρθρου 101 παρ.4 του Συντάγματος που ρητά αναγράφει «Ο κοινός νομοθέτης και η Διοίκηση, όταν δρουν κανονιστικά, υποχρεούνται να λαμβάνουν υπόψη τις ιδιαίτερες συνθήκες των νησιωτικών και ορεινών περιοχών, μεριμνώντας για την ανάπτυξή τους» .
Επειδή, η πρόσβαση των πολιτών στις υπηρεσίες μεταφορών αποτελεί δημόσιο αγαθό και δικαίωμα, δεν μπορεί και δεν πρέπει να υποτάσσεται στη λογική της ανάλυσης κόστους – ωφέλειας.
Επειδή, επί Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ η προκήρυξη του διαγωνισμού για τις άγονες αεροπορικές γραμμές αφορούσε 28 περιοχές συμπεριλαμβανομένης της γραμμής των Κυθήρων,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
1. Για ποιο λόγο στην Ανακοίνωση του Υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών όπως αυτή δημοσιεύτηκε στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν συμπεριλαμβάνονται τα Κύθηρα στις άγονες αεροπορικές γραμμές ;

2. Πότε σκοπεύετε να ανταποκριθείτε, ως έχετε υποχρέωση στο δίκαιο επείγον αίτημα των κατοίκων και της Δημοτικής Αρχής προκειμένου να ενταχθούν τα Κύθηρα στα σχετικά δρομολόγια της νέας Προκήρυξης διαγωνισμού που θα εκδοθεί από το Υπουργείο;
Οι Ερωτώντες Βουλευτές
Δρίτσας Θοδωρής

Αλεξιάδης Τρύφωνας
Αναγνωστοπούλου Αθανασία (Σία)

Αραχωβίτης Γ. Σταύρος
Βαρεμένος Γιώργος
Γκιόλας Γιάννης
Ηγουμενίδης Νίκος
Κασιμάτη Νίνα
Καφαντάρη Χαρά
Μαμουλάκης Χαράλαμπος (Χάρης)
Μάρκου Κώστας
Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος
Μωραϊτης Αθανάσιος (Θάνος)
Ξενογιαννακοπούλου Μαριλίζα
Πέρκα Θεοπίστη (Πέτη)
Ραγκούσης Γιάννης
Σαντορινιός Νεκτάριος
Σκουρλέτης Πάνος
Σπίρτζης Χρήστος
Τζούφη Μερόπη
Φίλης Νίκος
Χατζηγιαννάκης Μιλτιάδης
Χρηστίδου Ραλλία
Τσίπρας Γεώργιος
 syriza.gr