Παρασκευή 26 Ιουνίου 2015

ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΑΡΥΔΗ. { ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ .facebook }

Στις 8 Ιουλίου μπαίνω στη διαδικασία της αργίας μου απτά καθήκοντα της προέδρου του τοπικού διαμερίσματος Μυλοποταμου. Οι κατηγορίες μου ήταν έντεκα ψηφίσματα παρατάσεων έργων εν ενέργεια της δημοτικής μου πορείας. Ο πρόεδρος του δικαστηρίου τις έκρινε παράνομες και ως αιρετή μου επέβαλλε αυτή τη τιμωρία! Δεν αρνούμαι τπτ και κατόπιν σκέψης δε μπαίνω στη διαδικασία της έφεσης! Θα εκτισω τη ποινή μου! Τα ψήφισα, κρίθηκα παράνομη, τέλος! Στο πολιτικό σύστημα αισθανομαι μια κουκκίδα και απτους τελευταίους τροχούς της αμάξης! Δε καταχράστηκα χρήματα κι έσφαλα διαδικαστικά και πληρώνω!
Αναρωτιέμαι ομως, για τη κρίσιμη και άσχημη θέση τις Ελλάδας μας, ευθυνοντες δεν υπάρχουν! Αυτοί ποτε θα πληρώσουν; Ποτε θα πληρώσουν οι άνθρωποι που επί σειρά έτων δεν ενημέρωναν τους πολίτες για την άσχημη, οικονομική πορεία της Ελλάδας μας ώστε να κάνουν το απαραίτητο προγραμματισμό; Ποτε θα πληρώσουν αυτοί που μας κορόιδευαν με πλασματικά πλεονάσματα; Ποτε θα πληρώσουν αυτοί που στο βωμό της αρχηγίας, επικαλέστηκαν φανταστικές και μη πραγματοποιήσιμες λύσεις; Δε μιλώ υπέρ καμίας απολύτως πολιτικής σκοπιάς! Απολύτως καμίας! Μιλώ ως υπερήφανη Ελληνίδα που αισθάνεται απογοητευμένη και εγκλωβισμένη χωρίς να ειναι στο χέρι της, το μέλλον της! Λυπάμαι τους νέους κι ευχομαι στη κάθαρση της Ελλάδας μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου