Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016

Γρηγοράκος: “Ο Μητσοτάκης αποτελεί κίνδυνο για τις άλλες πολιτικές δυνάμεις”

0Σχετικά με τις χθεσινές δηλώσεις

Δεν εκκλήθηκα σε καμία απολογία, ούτε έδωσα εξηγήσεις. Συνομίλησα με τον γραμματέα της κοινοβουλευτικής ομάδας κ. Β. Κεγκέρογλου, του απέστειλα την απομαγνητοφώνηση της χθεσινής συνέντευξης και το θέμα έληξε. Δεν ανακάλεσα τίποτα από τα λεγόμενα μου, διότι δεν υπάρχει λόγος. Στην ερώτηση του δημοσιογράφου αν κάποιοι βουλευτές μπορούν να συνταχθούν με τον κ. Μητσοτάκη απάντησα με σαφήνεια «Δεν μπορώ να είμαι στην ψυχοσύνθεση και το μυαλό του καθενός. Δεν αποκλείω τίποτα.» Δεν γνωρίζω αν γίνονται τέτοιες συζητήσεις. Μόνο για τον εαυτό μου μπορώ να δεσμευτώ. Είναι υπερβολή η φράση «Μας χωρίζει άβυσσος» με τον κ. Μητσοτάκη. Πριν από ένα χρόνο ήμασταν στην ίδια κυβέρνηση με την Ν.Δ. Υπάρχουν διαχωριστικές γραμμές, υπήρχαν, υπάρχουν  και θα συνεχίζουν να υπάρχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ της Ν. Δ και του ΠΑΣΟΚ.

Αναφορικά με την πολιτική μου τοποθέτηση

Τον πολιτικό μου πολιτισμό δεν τον διαπραγματεύομαι με κανέναν, έχω την άποψη μου για το πολιτικό σύστημα και τους πολιτικούς, και θα την εκφράζω. Το δικαίωμα να εκφράζομαι δεν θα το εκχωρήσω σε κανέναν. Η άποψη μου είναι σαφής. Τα πράσινα τα κόκκινα και τα κίτρινα καφενεία έχουν τελειώσει στην Ελλάδα. Ήταν μια εποχή που ο Μ. Κουτσόγιωργας έλεγε σε όποιον διαφωνεί μαζί του «εγώ είμαι το φως και εσύ είσαι το σκότος». Δεν συμφωνώ με την συγκεκριμένη αντίληψη. Έχω το δικαίωμα να ασκώ κριτική. Θεωρώ ότι η εκλογή Μητσοτάκη ήταν θετική γιατί εκφράζει ένα καθαρό πολιτικό λόγο,  έχει ξεκάθαρες προτάσεις για την οικονομία, τις μεταρρυθμίσεις και το ίδιο το κόμμα του. Για αυτό τον λόγο ο κόσμος της Ν.Δ τον επέλεξε. Η Ν.Δ είναι δημοκρατικό κόμμα και ανήκει ιδεολογικά στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα.

Για τις εξελίξεις στην Δημοκρατική Συμπαράταξη

Βλέποντας τις εξελίξεις στην Ν.Δ χτυπάω το καμπανάκι για την Δημοκρατική Συμπαράταξη. Καταρχήν, η συμμετοχή του ΠΑΣΟΚ, της ΔΗΜΑΡ και των Κινήσεων των Πολιτών στην Δημοκρατική Συμπαράταξη είναι ένα θετικό βήμα, όπως επίσης και η εκλογή της Φ. Γεννηματά στην θέση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ. Η εξέλιξη προς την Δημοκρατική Συμπαράταξη είναι ένα θετικό γεγονός για τον πολιτικό τοπίο και πολύ περισσότερο για τον χώρο μας, αλλά σταμάτησε. Τα όργανα του ΠΑΣΟΚ δεν συνεδριάζουν. Ο κ. Μητσοτάκης αποτελεί κίνδυνο για της πολιτικές δυνάμεις του κέντρου αλλά και για το ΣΥΡΙΖΑ. Εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ και σαν ΠΑΣΟΚ αισθάνομαι ότι κινδυνεύω. Το κόμμα πρέπει να ανανεωθεί, να δώσει ένα νέο στίγμα για τις μεταρρυθμίσεις στην δημόσια διοίκηση, την οικονομία, την παιδεία και το ασφαλιστικό. Τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ που πήγαν στο ΣΥΡΙΖΑ δεν τα θέλουμε, τους τα χαρίζουμε. Αντιθέτως μας ενδιαφέρουν οι ψηφοφόροι που είχαν ψηφίσει ΣΥΡΙΖΑ γιατί παραπλανήθηκαν και απογοητεύτηκαν. Ζητάω από την πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ ένα συνέδριο επανίδρυσης της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, διότι αυτός ο χώρος πρέπει να ανασυγκροτηθεί και να αναγεννηθεί.  H Φ. Γεννηματά έχει ευθύνες απέναντι στον κόσμο που την εξέλεξε πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ, γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να αφομοιωθεί το ΠΑΣΟΚ από άλλες πολιτικές δυνάμεις. Αυτή είναι η αγωνία μου. Την πολιτική μου παρακαταθήκη δεν θα την χαρίσω σε κανένα.

Πηγή http://www.report24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου