ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Στη Λακωνία, στην Εθνική Οδό Σπάρτης – Μονεμβασιάς (Εθν. Οδός 86), που συνδέει επίσης την Σπάρτη με την Νεάπολη και με τα Κύθηρα, μεταξύ της Σκάλας και του Βλαχιώτη, υπάρχει αυτό το κατασκεύασμα των φωτογραφιών, που αποτελεί "γέφυρα" του ποταμού Ευρώτα και από την οποία διέρχονται καθημερινά χιλιάδες οχήματα από απλά επιβατικά μέχρι λεωφορεία και σιλοφόρα μεταφοράς σκυροδέματος βάρους δεκάδων τόνων!
Η γέφυρα αυτή που μπορεί να χαρακτηριστεί μνημειακή κατασκευή, όπως και χαρακτηρίστηκε, άρχισε να κατασκευάζεται στα τέλη του 19ου αιώνα, όσον αφορά τα βάθρα, και ολοκληρώθηκε την 10ετία του 30 (σύμφωνα με μαρτυρίες).
Βεβαίως, σύγχρονη οδική γέφυρα Εθνικής Οδού δεν μπορεί να ονομασθεί, μπορεί όμως να ονομαστεί… γέφυρα προδιαγεγραμμένης τραγωδίας…
Κύρια καταλυτική παρανομία. Πουθενά δεν εμφανίζεται η "κλάση" της γέφυρας, δηλαδή το μέγιστο βάρος του οχήματος που μπορεί να διέλθει την γέφυρα, (άκρως υποχρεωτικό στοιχείο για όλες τις γέφυρες, σε ολόκληρο τον κόσμο) και τούτο διότι είναι βέβαιο, ότι κανείς μηχανικός δεν θέλει και δεν μπορεί να αναλάβει την ευθύνη για την αντοχή μιας γέφυρας που μπορεί να χαρακτηριστεί, εν δυνάμει λαιμητόμος.
Επίσης, το πλάτος της γέφυρας, μόλις αρκεί για τη διέλευση ενός μικρού αυτοκινήτου, στην πράξη όμως τις περισσότερες ώρες διασταυρώνονται τα αυτοκίνητα και μαζί τους και διερχόμενοι πεζοί, αφού η σύνδεση Σκάλας και Βλαχιώτη, γίνεται μόνο από αυτή τη “γέφυρα”.
Επιτέλους, τόσες δεκάδες χρόνια, αφού οι γνωστοί πολιτικάντηδες (πρώην νομάρχες, δήμαρχοι και αρμόδιοι πολιτικοί προστάτες) που πηγαινοέρχονται καθημερινά και κάνουν και σχετικές συσκέψεις με τα γνωστά φληναφήματα, δεν μπορεί, κάποιος εισαγγελέας να ενδιαφερθεί και να διατάξει τον τεχνικό έλεγχο της γέφυρας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις;
Μήπως πρέπει να θρηνήσουμε κάποια εκατόμβη για να ενδιαφερθεί κάποιος αρμόδιος; Επιτέλους γιατί τέτοια υποκρισία και έως πότε;
Επίλογος: …δεν γουστάρω ρε, να κινδυνεύει να χαθεί έστω και μια ζωή, επειδή κάποιοι μας γράφουν κανονικά…
Στη Λακωνία, στην Εθνική Οδό Σπάρτης – Μονεμβασιάς (Εθν. Οδός 86), που συνδέει επίσης την Σπάρτη με την Νεάπολη και με τα Κύθηρα, μεταξύ της Σκάλας και του Βλαχιώτη, υπάρχει αυτό το κατασκεύασμα των φωτογραφιών, που αποτελεί "γέφυρα" του ποταμού Ευρώτα και από την οποία διέρχονται καθημερινά χιλιάδες οχήματα από απλά επιβατικά μέχρι λεωφορεία και σιλοφόρα μεταφοράς σκυροδέματος βάρους δεκάδων τόνων!
Η γέφυρα αυτή που μπορεί να χαρακτηριστεί μνημειακή κατασκευή, όπως και χαρακτηρίστηκε, άρχισε να κατασκευάζεται στα τέλη του 19ου αιώνα, όσον αφορά τα βάθρα, και ολοκληρώθηκε την 10ετία του 30 (σύμφωνα με μαρτυρίες).
Βεβαίως, σύγχρονη οδική γέφυρα Εθνικής Οδού δεν μπορεί να ονομασθεί, μπορεί όμως να ονομαστεί… γέφυρα προδιαγεγραμμένης τραγωδίας…
Κύρια καταλυτική παρανομία. Πουθενά δεν εμφανίζεται η "κλάση" της γέφυρας, δηλαδή το μέγιστο βάρος του οχήματος που μπορεί να διέλθει την γέφυρα, (άκρως υποχρεωτικό στοιχείο για όλες τις γέφυρες, σε ολόκληρο τον κόσμο) και τούτο διότι είναι βέβαιο, ότι κανείς μηχανικός δεν θέλει και δεν μπορεί να αναλάβει την ευθύνη για την αντοχή μιας γέφυρας που μπορεί να χαρακτηριστεί, εν δυνάμει λαιμητόμος.
Επίσης, το πλάτος της γέφυρας, μόλις αρκεί για τη διέλευση ενός μικρού αυτοκινήτου, στην πράξη όμως τις περισσότερες ώρες διασταυρώνονται τα αυτοκίνητα και μαζί τους και διερχόμενοι πεζοί, αφού η σύνδεση Σκάλας και Βλαχιώτη, γίνεται μόνο από αυτή τη “γέφυρα”.
Επιτέλους, τόσες δεκάδες χρόνια, αφού οι γνωστοί πολιτικάντηδες (πρώην νομάρχες, δήμαρχοι και αρμόδιοι πολιτικοί προστάτες) που πηγαινοέρχονται καθημερινά και κάνουν και σχετικές συσκέψεις με τα γνωστά φληναφήματα, δεν μπορεί, κάποιος εισαγγελέας να ενδιαφερθεί και να διατάξει τον τεχνικό έλεγχο της γέφυρας, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις;
Μήπως πρέπει να θρηνήσουμε κάποια εκατόμβη για να ενδιαφερθεί κάποιος αρμόδιος; Επιτέλους γιατί τέτοια υποκρισία και έως πότε;
Επίλογος: …δεν γουστάρω ρε, να κινδυνεύει να χαθεί έστω και μια ζωή, επειδή κάποιοι μας γράφουν κανονικά…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου