Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

NTIA TZANETEA «Απέλπιδα η προσπάθεια όταν η Αλεξάνδρεια έχει χαθεί».

Φίλες και φίλοι, 
Γνωρίζετε την πορεία μου, τους αγώνες μου και την αγωνία μου γι' αυτόν τον τόπο. Η μεγάλη επιβράβευση για εμένα είναι η αγάπη και η στήριξη σας. Οι μικροψυχίες και οι υστεροβουλίες που έρχονται από το παρελθόν δεν με αγγίζουν... 
Η απάντηση μου στον τεως Νομάρχη Λακωνίας:
Με τη συμπεριφορά σου ξόδεψες το οποιοδήποτε πολιτικό κεφάλαιο είχες και κατάφερες να είσαι παρελθόν, πράγμα που επικύρωσε η ετυμηγορία των πολιτών. Μέχρι τώρα σεβάστηκα , ως κόρην οφθαλμού, το θεσμικό ρόλο που μας είχαν αναθέσει οι συμπολίτες μας στο παρελθόν.
Τώρα θέλω να σου πω μόνο μια κουβέντα. Μη συνεχίζεις να χάνεις την αξιοπρέπεια σου. Είναι μικρός ο τόπος, μας γνωρίζουν οι πολίτες.
«Απέλπιδα η προσπάθεια όταν η Αλεξάνδρεια έχει χαθεί».
Η τέως Αντινομάρχης σου
Ντία Τζανετέα

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου