Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΥΡΙΖΑ Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ....Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Λ.Α.Ν.Ε

ΕΛΕΝΗ ΣΤΑΜΑΤΑΚΗ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ  ΣΥΡΙΖΑ Α΄ ΠΕΙΡΑΙΑ....Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ Λ.Α.Ν.Ε
Σε εκ νέου επικοινωνία με την κυρία Σταματάκη Ελένη ,βουλευτή του Σύριζα ,με το ραδιόφωνο του Adelin 107,3, μετά την εκ νέου έκδοση  Δελτίου Τύπου της ΛΑΝΕ  όπου ενημερώνει το επιβατηγό κοινό ότι το πλοίο  δεν θα πραγματοποιήσει κανένα  δρομολόγιο του, από 22 έως 30 Ιουνίου  , η  βουλευτής δηλώνει  τα εξής: Η  ενημέρωση η δική μου, καθώς και του υπουργείου από την εταιρία, ήταν η διαβεβαίωση ότι το αυριανό δρομολόγιο την Παρασκευή 23 Ιουνίου ,θα πραγματοποιηθεί κανονικά . Κατόπιν τούτου ,εξεπλάγην  όλοι , όταν μετά από λίγη ώρα η εταιρία εξέδωσε Δελτίο Τύπου που δήλωνε ότι το δρομολόγια θα παραμείνουν ανεκτέλεστα μέχρι τις 30 Ιουνίου . Θα είμαι σε  συνεχή επαφή με το  αρμόδιο υπουργείο και  με την εταιρία και  θα καταβάλω κάθε προσπάθεια από μέρους μου για  εύρεση λύσης ,κατανοώντας τα μεγάλα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί στα δύο νησιά του δήμου Κυθήρων τόσο στους κατοίκους αλλά ιδιαίτερα στους επαγγελματίες .

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου