Σάββατο 15 Ιουλίου 2017

ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ "έντεχνη και σκόπιμη η προσπάθεια να "σπιλωθεί" το ονομά μου

Λόγο της "έντεχνης και σκόπιμης προσπάθειας να "σπιλωθεί" το ονομά μου, και να μου "χρεωθεί" (ο..τίτλος) ,δηλώνω υπεύθυνα.                                                                                                                                                            ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΣ ΜΟΥ. ΨΑΞΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ.........ΑΛΛΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ Η ΑΝΑΦΟΡΕΣ ....ΤΥΠΟΥ, "ΧΩΡΙΣ .ΠΛΟΙΟ ΤΑ ΚΥΘΗΡΑ".   Εξάλλου εαν ηταν δικη μου η αναφορά, θα ειχα " αντιφασεις" στην  κάθε παρέμβαση μου). ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΩ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΕΦΩ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΣΤΟΝ .....ΜΑΣΤΟΡΑ.!!!!!! (Κι' όποιος κατάλαβε....... κατάλαβε).
                                                                                                 ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου