Τρίτη 8 Αυγούστου 2017

Παντα ο θεός τα δυςκολα στους δυνατούς τα δίνει.. γιατι εις τους αδύνατους δεν εχει εμπιστοσύνη"...

Παντα ο θεός τα δυςκολα στους δυνατούς τα δίνει.. 
γιατι εις τους αδύνατους
δεν εχει εμπιστοσύνη"...
Πέσαμε κάτω.. μετράμε τα κομμάτια μας, αλλα είμαστε εδω ολο ζωντανοί και δυνατοί! Με δουλειά θα κάνουμε ενα νησί ακόμα πιο όμορφο! Με ομονοια και όρεξη! Θελω να ευχαριστήσω τους οδηγούς αεροσκαφών που λειτούργησαν καταλυτικά και σώθηκαν τα σπίτια μας , τον Αντρέα μας το μπαμπά της Ιωάννας, τον Ιερωνυμο Τζαννε, το Κώστα το Σταθη! Δεν εχω λόγια για την αυτοθυσία! Για τα πλατανάκια μου.. τι να πω... Τρέχανε απο σπίτι σε σπίτι... Το Μπαμπη και το Γιάννη τους λατρεύουμε, απλά! Το Ξαδελφο μου το Θανάση που σε κάθε δύσκολο ειναι ο απο μηχανης θεος! Και το Μανώλη και το Ντινο! Δε θελω να μιλήσω για το κομμάτι Πυροσβεστική! Ειμαι ακομη ταραγμένη! Θελω να ευχαριστήσω επίσης το Παναγιώτη το Μπαχτη που κινητοποίησε το συμπαν! Τα Σαββονικακια, τα φιλαράκια μου που παρόλο τον αποκλεισμό προσπάθησαν! Λατρεία και στις δυο μου αδελφες που αν και μακρυά, αγωνιούσαν και δε σταμάτησαν να μας εμψυχώνουν τις στιγμες τις δυσκολες! Η αγαπη όλων σας μεγάλη! Αυτή μας κρατηςε! Ευχαριστουμε! Δεν είμαστε ήρωες.. πράξαμε το αυτονόητο!

Kalliopi Karidi 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου