Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Ο ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ ΒΑΣΙΛΗΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ ΣΤΟ ΕΥΡΩΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΝΔ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΡΙΟ -ΚΑΛΕΣΜΑ


 Ο τ. Υπουργός και τ. Δημάρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ
– Θεωρείται από τις ισχυρές υποψηφιότητες για την ΕΕ

Ευχαριστώ θερμά τον Πρόεδρο Κυριάκο Μητσοτάκη για την εξαιρετική τιμή να με συμπεριλάβει στο Ευρωψηφοδέλτιο.
Θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις για να δικαιώσω αυτή την επιλογή.
Καλώ τους φίλους μου από τον Πειραιά, τα Κυθηρα, τα Αντικύθηρα, την Αίγινα, το Αγκίστρι, την Ύδρα, τις Σπέτσες, τον Πόρο, τον Γαλατά, την Τροιζηνία και τα Μέθανα που για 30 ολόκληρα χρόνια μου έδωσαν απλόχερα τιμή, αγάπη και εμπιστοσύνη και με εξέλεγαν Βουλευτή και Δήμαρχο.

Καλώ τους φίλους μου από την Αθήνα που με ηγέτη τον Μπουλτόζα Μιλτιάδη Έβερτ χτίσαμε την Νέα Εποχή για την Πρωτεύουσα.
Καλώ τους συμμαχητές μου από όλη την Ελλάδα από κάθε πόλη και χωριό που με εμπνευστή τον Ευπατρίδη Ευάγγελο Αβέρωφ δημιουργίσαμε την γαλάζια γενιά, την μεγάλη ΟΝΝΕΔ που ακόμη και σήμερα κυριαρχεί στα Πανεπιστήμια της χώρας.
Όλοι εμείς να πρωταγωνιστήσουμε στη μάχη των μαχών. Στις 26 Μαϊου να ηττηθεί οριστικά ο λαϊκισμός και ο πολιτικός τυχωδιωκτισμός που τόσο ακριβά στοίχισε στην Ελλάδα μας. Να ξαναχτίσουμε την μεγάλη Νέα Δημοκρατία του 40% και άνω. Να δικαιώσουμε τον Εθνάρχη Κωνσταντίνο Καραμανλή που οραματίστηκε την Ελλάδα πρωταγωνιστή στην Ευρωπη με πολιτιστική λάμψη, ευημερία και κοινωνική δικαιοσύνη.
Κατανοώ πλήρως την πικρία που νιώθουν πολλοί από τους αγνούς διαχρονικά αγωνιστές της Παράταξης, και εγώ πολλές φορές ένιωσα.
Την ώρα της μεγάλης μάχης όμως να παραμερίζουμε την πικρία και είμαστε στην πρώτη γραμμή.
Η Αιχμή τους δόρατος όπως θα έλεγε και ο Ευάγγελος Αβέρωφ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου