Τρίτη 16 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ.Σοφία Σαμαρά,Κύθηρα Αντικύθηρα Μένουμε εδώ - Δημήτρης Κοντολέων

Ζω μόνιμα στα Κύθηρα τα τελευταία έξι χρόνια. Διατηρώ την επιχείρησή μου στον Ποταμό από το 2014.
Δεν έχω καταγωγή από τον τόπο αυτό κι όμως τα Κύθηρα έγιναν για εμένα πατρίδα κι επιλέγω να «Μένω εδώ».
Το επιχειρηματικό μου ξεκίνημα δεν ήταν εύκολο. Έμαθα όμως να προσπαθώ συνεχώς, ακόμα και με ελάχιστα εφόδια, και παρά τις αντιξοότητες να μην αποστρέφω στιγμή το βλέμμα μου από το στόχο μου.
 
Ευγνωμονώ τον τόπο αυτό γιατί με έμαθε τι σημαίνει ζωή όμορφη κι αληθινή. 
 
Κι ήρθε η ώρα της ανταπόδοσης: Στηρίζω με την υποψηφιότητά μου την Ανεξάρτητη Δημοκρατική Παράταξη «Κύθηρα-Αντικύθηρα Μένουμε εδώ » και τον υποψήφιο δήμαρχο Δημήτρη Κοντολέων, πεπεισμένη ότι μέσω της συλλογικότητας και της συνεργασίας η ζωή όλων μας εδώ, θα βελτιωθεί όπου χωλαίνει. 
 
Με πείσμα, αποφασιστικότητα και προσήλωση στο στόχο της παράταξης, με τα ίδια αυτά εφόδια που στέριωσα τη ζωή μου εδώ επιθυμώ να εργαστώ για την πρόοδο του νησιού μας.
 
Γιατί τα Κύθηρα είναι έμπνευση, είναι δημιουργικότητα, είναι απόφαση και επιλογή συνειδητή.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου