Πέμπτη 25 Απριλίου 2019

Ανακοίνωση υποψηφιότητας του Νικολάου Κομηνού με το συνδυασμό 'πρώτα ο άνθρωπος".


Ανακοίνωση υποψηφιότητας του Νικολάου Κομηνού με το συνδυασμό 'πρώτα ο άνθρωπος". 
Στις κρίσιμες και καθοριστικές για το μέλλον μας ημέρες που θα κρίνουν και θα διαμορφώσουν τη ζωή μας στα επόμενα χρόνια έχουμε όλοι υποχρέωση να βάλουμε ένα λιθαράκι στο χτίσιμο του Αύριο.
Με γνωρίζετε και σας γνωρίζω. Δεν χρειάζονται συστάσεις. ‘Όμως νιώθω την ανάγκη να επαναλάβω κάποια χαρακτηριστικά μου.
Κουβαλάω την αγάπη και την θέρμη ενός νέου ανθρώπου για τον τόπο του. Μου αρέσει να επικοινωνώ με τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά. Δεν γράφω ,ούτε σχολιάζω ,ούτε απαντώ στο facebook και twitter. Γιατί,απλά,δεν έχω. Και αυτό γιατί πιστεύω στον άνθρωπο, στις ειλικρινείς ανθρώπινες σχέσεις .Αγαπώ το νησί μας με όλα τα θετικά κι αρνητικά του, τον τοπικό μας πολιτισμό σε κάθε του μορφή και διάσταση.
Τα κλισέ και τα δήθεν δεν μου ταιριάζουν. Εμπειρία μπορεί να μην διαθέτω, ΑΛΛΑ έχω απεριόριστη θέληση να προσφέρω ,να βάλω μικρούς και μεγάλους στόχους, που όμως υπηρετούν τον άνθρωπο, το κοινό καλό, τον τόπο μας.
Κάποια οράματα και στόχοι μου όπως η ανάπλαση της κεντρικής πλατείας της Χώρας ,του κεντρικού δρόμου από το Αρχαιολογικό Μουσείο ως το Μπελβεντέρε καθώς και τα πανέμορφα σοκάκια της, επίσης η μετατροπή του μετεωρολογικού σταθμού σε θεματικό πάρκο πρασίνου -μουσείου μετεωρολογίας αποτελούν μέρος και του οράματος του υποψήφιου Δημάρχου Παναγόπουλου Δημήτρη.
Με αυτές τις σκέψεις και με το βλέμμα προσανατολισμένο στην μελλοντική πορεία των Κυθήρων και των Αντικυθήρων αποφάσισα μετά από ώριμη σκέψη να βρεθώ στο στίβο των φετινών δημοτικών εκλογών, συστρατευόμενος με τον Δημήτρη Παναγόπουλο και τον συνδυασμό «πρώτα ο άνθρωπος».
Στις 26 Μαΐου επιδιώκουμε να φέρουμε την πραγματική Αλλαγή, την Αναγέννηση ,την Ανθρωπιά στα νησιά μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου