Παρασκευή 10 Μαΐου 2019

31ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής

31ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής
Ένα ακόμη Συνέδριο Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής ολοκληρώθηκε.
Ψάχνοντας να βρω λέξεις και μη μπορώντας να κατευθύνω τις σκέψεις μου μακριά από την προσφορά και το έργο όλων των συναδέλφων Γενικών/Οικογενειακών Ιατρών, οφείλω να εκφράσω τις θερμές μου ευχαριστίες για την συμμετοχή τους στο επιτυχημένο 31ο Πανελλήνιο Συνέδριο Γενικής/Οικογενειακής Ιατρικής.
Ένα συνέδριο που το χαρακτήρισε η μεγάλη συμμετοχή των Γενικών Ιατρών από κάθε γωνιά της χώρας μας. Η ελπίδα είχε εισβάλει σαν ακτίδα φωτός σε κάθε αίθουσα, γιατί η σκέψη, η αγωνία και οι προτάσεις τους για το μέλλον της ειδικότητας μας, ήταν τα κύρια χαρακτηριστικά που κυριάρχησαν στις κατάμεστες αίθουσες του συνεδρίου, τόσο στο κλινικό, επιστημονικό, εκπαιδευτικό τοπίο, όσο και στα επαγγελματικά θέματα που αφορούν την άσκηση και την λειτουργικότητα της ιατρικής πράξης.
Το χρώμα μου είναι το χρώμα του φεγγαριού, ένα χρώμα που φέγγει μυστικά μέσα στη Γενική/Οικογενειακή Ιατρική.
Δεν προσπαθώ να γράψω με τρόπο διαφορετικό κάτι που έχει ήδη γραφτεί. Απλώς περιγράφω το βλέμμα τους που έδειχνε να οραματίζονται το μέλλον τους, χωρίς τον παραλογισμό και τα υποκατάστατα της καθημερινότητας. Απλώς, αυτά που απηχούσαν μέσα μου αυτές τις ημέρες, ήταν ότι κρατούσαν σταθερά την γραφίδα τους, γιατί η καρδιά τους ήταν θερμή για τον άνθρωπο, τον πολίτη – ασθενή.
Σήμερα είμαι μόνος… Κέρκυρα 2019, ημέρες με περισσότερο ήλιο…
Ανάργυρος Δ. Μαριόλης
Πρόεδρος ΕΛΕΓΕΙΑ





Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου