Δευτέρα 27 Μαΐου 2019

Βασίλης Μιχαλολιάκος. Ευχαριστήριο


Μετά από έναν όμορφο αλλά και επίπονο εκλογικό αγώνα, θέλω να ευχαριστήσω τους χιλιάδες Νεοδημοκράτες, φίλους και συμμαχητές, που με τίμησαν με την ψήφο τους, συμβάλλοντας στον εκλογικό θρίαμβο της παράταξης και τη δικαίωση του πολιτικού σχεδιασμού του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ιδιαίτερα ευχαριστώ τους συμμαχητές μου από τα χρόνια της «Γαλάζιας Γενιάς», που παρά τις δεκαετίες που πέρασαν, στρατεύτηκαν με ζήλο στην προσπάθειά μου. Ανεξαρτήτως της μη επίτευξης του στόχου της εκλογής μου, μας δόθηκε η ευκαιρία να ζήσουμε μαζί ανεπανάληπτες φιλικές και αγωνιστικές στιγμές, να θυμηθούμε τα χρόνια της νιότης μας και να αναπολήσουμε γεγονότα και περιστατικά μακρινά αλλά όχι ξεχασμένα. Θεωρώ ότι αυτή ήταν η άλλη πλευρά της συμβολής μου στην προσπάθεια της παράταξης. Γιατί όλοι αυτοί οι συμμαχητές που ενεργοποιήθηκαν και στήριξαν τον αγώνα μου, θα μείνουν στις επάλξεις της εκλογικής προσπάθειας της παράταξης μέχρι την τελική νίκη.
Βασίλης Μιχαλολιάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου