Κυριακή 12 Μαΐου 2019

Μηνάς Γ. Φαρδούλης.Η αποκατάσταση της αλήθειας.

Η αποκατάσταση της αλήθειας.

Παρακολουθώ έκπληκτος την ενορχηστρωμένη επίθεση που δέχομαι από την ομάδα Χαρχαλάκη, επειδή θέλησα να ασκήσω το δημοκρατικό μου δικαίωμα και να είμαι ξανά υποψήφιος στις δημοτικές εκλογές. 
Ο εκλεκτός του κ. Χαρχαλάκη, Φυρογής τα βάζει μαζί μου, με κατηγορεί άδικα γιατί νομίζει ότι έτσι θα κερδίσει και θα γίνει πρόεδρος στα Λογοθετιάνικα! 
Από που κι ως που;
Οι συγχωριανοί μου θα τιμωρήσουν τον Χαρχαλάκη  γιατί πέντε χρόνια δεν έκανε τίποτα στην κοινότητά μας και μαζί του και αυτούς που τον υποστηρίζουν.
Αλήθεια εγώ  εμπόδιζα τον κ.Δήμαρχο να κάνει έργα στα χωριά μας, να στείλει εργάτες να κόψουν τα χόρτα, να καθαρίσουν το χωριό; 
Βρήκαν θύματα τους προέδρους των κοινοτήτων για να κρύψουν την δίκη τους αδιαφορία. 
Τώρα θυμήθηκαν ότι υπάρχουν πρόεδροι για να τους προσβάλουν για να τους μειώσουν να λένε και να ξαναλένε ότι πληρώνονται γιατί έτσι νομίζουν ότι θα κερδίσουν ψηφοφόρους, αλήθεια αν δεν υπήρχε αυτή η αμοιβή ο κ. Φυρογής θα ενδιαφερόταν; 
Μεγάλη συζήτηση για το σχολείο που καθάρισα το οποίο αυτοί κατέστρεψαν με τον μελισσοκομικό συνεταιρισμό που ίδιοι έβαλαν μέσα. Μου είπαν ότι προσωρινά θα μπει μόνο για έξι μήνε, έμεινε τρία χρόνια έγινε ρημαδιό, άφησαν  τόσα σκουπίδια τα οποία καθάρισα εγώ. 
Βέβαια ξεχρέωσαν το γραμμάτιο αφού ο πρόεδρος του Μελισσοκομικού Συνεταιρισμού είναι υποψήφιος και λαμβάνει μέρος στην επίθεση εναντίον μου. 
Εγώ σαν πρόεδρος έκανα ότι μπορούσα με προσωπική μου εργασία, ότι ζητούσα το έγραφαν στα παλιά  τους τα παπούτσια,  ο Δήμος απουσίαζε δεν ήξερε που βρίσκονται  τα Λογοθετιάνικα.
Το ίδιο έγινε παντού γνωρίζω μεγάλη κοινότητα του νησιού στην οποία έχει εκλεγεί πρώην αντιδήμαρχος, ο οποίος δεν κατεβαίνει ξανά,  καθώς και δημοτική σύμβουλος πολύ κοντά στον Δήμαρχο, δεν έκαναν κανένα έργο, και εκεί κατηγορούν τον πρόεδρο. Τους εμπόδιζε ο πρόεδρος να κάνουν οποιοδήποτε έργο ήθελαν;
Την δική  τους ανικανότητα την χρεώνουν σε προέδρους που δεν προσκύνησαν. 
Με ήσυχη την συνείδησή  μου ζητώ την ψήφο των συγχωριανών μου και υπόσχομαι να είμαι δίπλα τους στη νέα θητεία με νέο Δήμαρχο να καλύψουμε το κενό που δημιουργήθηκε την τελευταία πενταετία.
Με τιμή 
Μηνάς Γ. Φαρδούλης.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου