Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΤΣΑΦΑΔΟΣ.Ευχαριστήριο Μήνυμα



Φίλες και Φίλοι,

 
Με αφορμή την ορκωμοσία της νέας εθνικής αντιπροσωπείας αισθάνομαι έντονη την ανάγκη να σας απευθύνω ένα μεγάλο ευχαριστώ μέσα απ’ την καρδιά μου για την άπλετη αγάπη και την ισχυρή στήριξή σας στις πρόσφατες Εθνικές εκλογές. Η επιβεβαίωση  στο πρόσωπό μου της εμπιστοσύνης σας, μου δίνει περισσότερη δύναμη και με επιφορτίζει με ακόμη μεγαλύτερη ευθύνη να μάχομαι για την Ελλάδα, την ελληνική κοινωνία, την πρόοδο του Πειραιά και των νησιών μας.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ οφείλω επίσης σε όλους όσους ψήφισαν Νέα Δημοκρατία, ανεξαρτήτως επιλογής προσώπων, για να γυρίσει σελίδα η Πατρίδα μας προσφέροντας ταυτόχρονα την ευκαιρία στον Κυριάκο Μητσοτάκη να αλλάξει ουσιαστικά την Ελλάδα και να δώσει προοπτική σε όλους τους Έλληνες.
Να δημιουργήσει εκείνες τις συνθήκες ασφάλειες, ανάπτυξης και κοινωνικής δικαιοσύνης, που είναι απαραίτητες, για μας και τα παιδιά μας. Σ’ αυτήν την δύσκολη προσπάθεια του Κυριάκου Μητσοτάκη, θα είμαι δίπλα με γνώμονα το συμφέρον των πολιτών, του Πειραιά και των νησιών μας.
Θα είμαι παρόν, τόσο στη Βουλή, αλλά και στις γειτονιές μας. Μαζί θα συνεχίσουμε να δίνουμε τις μάχες, για να λύσουμε προβλήματα. Μικρά και μεγάλα. Μαζί θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε το καλύτερο.
Δεσμεύομαι απέναντί σας για αυτό.
Η σχέση εμπιστοσύνης που κτίσαμε, είναι η δύναμή μας.
Συνεχίζουμε…

 
Φιλικά,
Κώστας Κατσαφάδος
Βουλευτής Ά Πειραιώς & Νήσων Ν. Δ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου