Πέμπτη 25 Ιουλίου 2019

ΖΩΗ ΡΟΥΣΣΟΥ .ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ



Θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τους περισσότερους από 6.000 πολίτες της Α’ Πειραιά και Νήσων, που με τίμησαν με την ψήφο τους.
Ευχαριστώ προσωπικά τον Κυριάκο Μητσοτάκη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και με συμπεριέλαβε στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ στην Α'Πειραιά, δίνοντας ακόμα μια φορά τη μάχη για τη ΝΔ.
Ευχαριστώ επίσης τους ανθρώπους που ανιδιοτελώς πλαισίωσαν αυτόν τον αγώνα. Τους εθελοντές που στάθηκαν στο πλευρό μου, τους συνεργάτες μου, που μοιράστηκα
ν μαζί μου το όραμα μου!
Ως 1η επιλαχούσα βουλευτής θα παραμείνω κοντά στους πολίτες, στις γειτονιές και στα νησιά που γνωριστήκαμε, που μοιραστήκαμε τις έγνοιες, τις ανησυχίες, τα προβλήματα, τις ελπίδες και τα όνειρα σας και θα δίνουμε μαζί λύσεις για να αναστηλώσουμε την Ελλάδα μας, γιατί στους Έλληνες αξίζει μόνο το καλύτερο! Είναι τώρα η ώρα να εργαστούμε για όλους τους Έλληνες, ενωμένοι.
Η μάχη #για_τη_ΖΩΗ_μας μας δεν τελειώνει με την εκλογική διαδικασία! 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου