Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019

Η Μεγαλοοικονόμου ιδρύει το κόμμα ΛΥΣ.ΙΣΟ.ΛΑ



Την ίδρυση νέου κόμματος με τα αρχικά ΛΥΣ.ΙΣΟ.ΛΑ ανακοίνωσε η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου. Το εν λόγω όνομα προκύπτει από τα αρχικά των λέξεων ΛΥΣιστράτη, ΙΣΟτητα και ΛAμπιτώ.
Όπως εξηγεί η ίδια, η Λυσιστράτη ήταν Αθηναία δημοκρατική, ενώ η Λαμπιτώ ήταν Σπαρτιάτισσα ολιγαρχική.
«Το κόμμα μου δεν θα έχει χρώμα και θα βρίσκεται ανάμεσα στον κεντροδεξιό - κεντροαριστερό χώρο. Αν μπω στη Βουλή, θα στηρίξω όποιο κόμμα εκλεγεί, φθάνει να υιοθετεί τα πιστεύω του κόμματός μου. Επίσης στο κόμμα δεν θα κατέβω με το Μεγαλοοικονόμου, που είναι του συζύγου μου το όνομα, αλλά με το πατρικό μου, Πασχαλίδου» ανέφερε σε εβδομαδιαία εφημερίδα.
Παράλληλα, δήλωσε μετανιωμένη για τη συνεργασία της με τον ΣΥΡΙΖΑ: «Δεν τον έχω δει τον Τσίπρα. Όταν κατέθεσα την ανεξαρτητοποίησή μου στον πρόεδρο της Βουλής, ταυτοχρόνως του έστειλα και μια επιστολή όπου του εξηγούσα τους λόγους της αποχώρησής μου από το κόμμα που ήμουν συνεργαζόμενη. Δεν τη δημοσιοποίησα πριν γίνουν οι εθνικές εκλογές, αφού δεν τη δημοσιοποίησε ο ίδιος, γιατί δεν ήθελα να θεωρήσουν ότι τους βλάπτω. Θα προτιμούσα να είχα μείνει ανεξάρτητη μέχρι το τέλος, να μην είχα πάει συνεργαζόμενη με τον ΣΥΡΙΖΑ».
 «Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει σωστή δουλειά και έχει πιο πολλή πείρα. Οι άλλοι ήταν άπειροι. Αν είχα μείνει ανεξάρτητη μέχρι το τέλος, όταν προκηρύσσονταν εκλογές, θα είχα πάει στη Νέα Δημοκρατία» πρόσθεσε.
ΠΗΓΗ  zougla.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου