Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

ΘΕΟΔΩΡΟΣ Ι. ΛΑΡΕΖΟΣ ΥΠΟΣΤΡΑΤΗΓΟΣ Π.Σ.ΠΡΩΙΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΠΕΠΥΔ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ


Αγαπητοί μου συνάδελφοι και φίλοι,
Μετά από 33 χρόνια πορείας στο Πυροσβεστικό Σώμα ο επαγγελματικός μου κύκλος Ολοκληρώθηκε.
Ήταν ένα συναρπαστικό ταξίδι από την ακριτική Λήμνο έως τα Κύθηρα, το ΑΠΣ, την Αττική, και την Πελοπόννησο γεμάτο εμπειρίες, γνώσεις, πρόοδο, δημιουργικότητα, αλλά & πολλές δυσκολίες.
Ένα ταξίδι που ξεκίνησε το 1988 με την κατάταξή μου στο Π.Σ. έως την 10-02-2020 που με απόφαση του Πρωτοβάθμιου Ανώτατου Συμβουλίου κρίσεων, κρίθηκα Υποστράτηγος του Π.Σ. Ευδοκίμως Τερματίσας την σταδιοδρομία μου.

«Δεν είμαι πλέον μάχιμο & ενεργό μέλος του Π.Σ. , αλλά θα είμαι μάχιμος και ενεργός πολίτης και αυτό είναι το σημαντικό ».
Νοιώθω πανευτυχής που σε όλο αυτό το ταξίδι έζησα και γεύτηκα τις κοσμογονικές αλλαγές που επήλθαν στο Π.Σ., ιδιαίτερα με την ανάληψη της ευθύνης της δασοπυρόσβεσης το 1998 οι οποίες έφεραν μεγάλη πρόοδο & ευημερία στο Π.Σ. τοποθετώντας το, στο υψηλότερο σκαλοπάτι στην συνείδηση της κοινωνίας αλλά και της κοινής γνώμης.
Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω όλους τους συνοδοιπόρους συναδέλφους μου ανεξάρτητα τον βαθμό & την θέση τους, τους υπηρεσιακούς παράγοντες , τα ΜΜΕ , Εθελοντές καθώς όποιον συνέδραμε με ανιδιοτέλεια στο Π.Σ.
Ευχαριστώ την πολιτεία που τα τελευταία χρόνια μου εμπιστεύτηκε την Διοίκηση της ΠΕΠΥΔ Πελοποννήσου.
Ειδική Μνεία και ευχαριστίες στους Άξιους Συνεργάτες μου της ΠΕΠΥΔ Πελοποννήσου που με επαγγελματισμό τόλμη & αυταπάρνηση συνέβαλαν τα μέγιστα κατά την αντιμετώπιση δύσκολων κρίσεων καθ΄ όλη την διάρκεια της θητείας μου στο Τιμόνι της ΠΕΠΥΔ Πελοποννήσου.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα Δημοσίως να Ευχαριστήσω την Οικογένεια μου για την αγάπη την στήριξη & την υπομονή που επέδειξαν όλα αυτά τα χρόνια.
Τους Γονείς μου που από τα πρώτα βήματα στην ζωή μου με ανάθρεψαν με Αξίες Ιδανικά Δημοκρατία, θυμίζοντας πάντα, πως στην ζωή κερδισμένος είναι αυτός που πορεύεται με υπομονή και ταπεινοφροσύνη.
Αποτίω Φόρο Τιμής στους Ήρωες συναδέλφους μου που έπεσαν κατά την εκτέλεση του καθήκοντος προκειμένου να προασπίσουν και να προστατέψουν τη ζωή, την περιουσία των πολιτών αλλά και του κράτους.
Σε ολόκληρη την πορεία μου στο Π.Σ. παρέμεινα σταθερός στις αρχές, και τις αξίες μου, τα ιδανικά μου, τιμώντας τον όρκο μου για την προσφορά μου στην κοινωνία, & τον άνθρωπο.
Γι αυτό φεύγω με ήσυχη τη συνείδηση μου γιατί ολοκλήρωσα το ταξίδι φτάνοντας στην ΄΄Ιθάκη μου ΄΄.
Γιατί σημασία δεν είχε η ΄΄ διαδρομή ΄΄ αλλά το ΄΄ ταξίδι ΄΄. που πάντα ονειρευόμουν να είναι μακρύ με γνώσεις εμπειρίες & συγκινήσεις αλλά και με πολλά διδάγματα που θα με συντροφεύουν σε όλη μου την ζωή.

Σας ευχαριστώ!!

Με Εκτίμηση
Θεόδωρος Ι. Λαρέζος
Υποστράτηγος Π.Σ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου