Τρίτη 18 Αυγούστου 2020

ΚΟΣΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΚΟΝΟΜΟΣ.ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2 (Μετά τις γιορτινές ημέρες)



ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ 2 (Μετά τις γιορτινές ημέρες)
Κύριε Δήμαρχε, αγαπητέ Στράτο!
Στον τοίχο σου, στο σχετικό δημοσίευμα σου για την ημέρα της Παναγιάς που την πέρασες στα Αντικύθηρα, φαίνεται να ενοχλήθηκες από έναν σχολιαστή σου και του απάντησες: «τέτοιου τύπου σχόλια στο προφίλ σου». 

Ομολογώ ότι κι εγώ ενοχλήθηκα από όσα έγραψες στον τοίχο μου για την αγαπητή σε όλους μας Κα Κορίνα Θεοδωρακάκη. Κατά τη γνώμη μου έπρεπε να τα γράψεις ή στον δικό σου τοίχο ή ευθέως στον δικό της. 
Μα ξέρεις Δήμαρχε τι με ενόχλησε περισσότερο; Θα στο πω για να καταλάβεις καλύτερα τους συμπολίτες σου. Σε απάντηση στον τοίχο μου η Κα Θεοδωρακάκη γράφει για σένα: «Μου επιτίθεστε, επί προσωπικού και επί ασχέτου θέματος, αποκρύπτοντας μάλιστα ότι ποτέ κανείς δεν μας ζήτησε κομμάτι από το χωράφι μας. 
Η απάντησή μου στον τοίχο μου». Στον τοίχο της, λοιπόν, αναφέρεται διεξοδικά στο θέμα του πάρκιν του Ποταμού και καταλήγει: «Δεν μας ζητήσατε λοιπόν τίποτα, ώστε να δώσουμε ή να μη δώσουμε. Είμαστε ανοιχτοί, να μας ενημερώσετε, να μας δείξετε σχέδιο κι αν μπορούμε να δώσουμε, θα δώσουμε. Γιατί τον τόπο μας, τον αγαπάμε και το έχουμε αποδείξει παντοιοτρόπως στη διάρκεια των τελευταίων τουλάχιστον 80 χρόνων… Θα περίμενα λοιπόν μια δημόσια συγνώμη σας προς την οικογένειά μου, για τη συγκεκριμένη ανοίκεια επίθεση και στη συνέχεια την επίσκεψή σας, (τη δική σας πλέον) με τα σχέδια του δρόμου και με το απαιτούμενο από μας κομμάτι προς παραχώρηση, για να το συζητήσουμε».
Δήμαρχε αντί να αρπάξεις την ευκαιρία και να επιλυθεί επί των ημερών σου το σοβαρό θέμα της παράκαμψης του κύριου δρόμου του Ποταμού προς το πάρκιν, βλέποντας τη διάθεση προσφοράς από όλους τους Ποταμίτες, απαντάς: «κυρία Θεοδωρακάκη βρίσκεστε σε παραλήρημα». 
Τώρα τι να πιστέψουν οι συμπολίτες σου; Ότι νοιάζεσαι περισσότερο να επιλυθεί το θέμα του πάρκιν; η να μη τρωθεί η, όμως την εννοείς, ευφράδειά σου; Άκουσέ με σαν μεγαλύτερο. Ο Δήμαρχος κρίνεται από τα έργα και όχι από τα λόγια. Είσαι τυχερός γιατί στα έργα είσαι καλύτερος από τα λόγια. Παράτα λοιπόν τις δήθεν εύστροφες απαντήσεις σου και αφοσιώσου στο πως δια των έργων θα γίνουμε καλύτεροι. 
Σε βεβαιώ τον τελευταίο καιρό έχεις κάνει πλήθος λεκτικών ατοπημάτων. Οφείλεις κάποτε να νιώσεις την ανάγκη να ζητήσεις συγνώμη. Θα είναι πράξη σοφίας. Θα «ξεκλειδώσουν» και κάποια έργα που είναι και το ουσιαστικότερο. 
Αν δεν έχεις καταλάβει τα λεκτικά ατοπήματά σου είμαι πρόθυμος να στα αναφέρω κατ’ ιδίαν, αν μου το ζητήσεις. Επειδή είσαι και αρχαιολάτρης έχε κατά νου και το: «ΓΥΡΑΣΚΩ ΑΕΙ ΔΙΔΑΣΚΟΜΕΝΟΣ»

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου