Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2021

Οι Κυθήριοι έχουμε πλέον άλλον έναν πρεσβευτή και ας βρίσκεται προσεχώς στην άλλη άκρη της Ελλάδος!

Γράφει ο Νίκος Βέργος:

Τη σημερινή ημέρα έζησα μια απ'τις πιο δυνατές, συγκινητικές και συγκλονιστικές στιγμές της ζωής μου! 17/01/2021 συνοδεύσαμε με τη προσευχή μας το νέο ξεκίνημα της νέας ζωής του αγαπημένου φίλου Παναγιώτη Μαρσέλου, ο οποίος έλαβε τη Χάρη της ιερωσύνης με το νέο όνομα Αλέξιος. Στο νέο διάκονο και αυριανό ιερέα, εύχομαι και ελπίζω η προσφορά απ'τον νέο του ρόλο να είναι αντάξια και ανώτερη της έως τώρα δραστηριότητας και προσφοράς του. Οι Κυθήριοι έχουμε πλέον άλλον έναν πρεσβευτή και ας βρίσκεται προσεχώς στην άλλη άκρη της Ελλάδος! Είμαι σίγουρος πως θα γεμίσει τις εκκλησίες του νέου τόπου του με εικόνες της Μυρτιδιώτισσας, της Αγίας Ελέσσας και του Οσίου Θεοδώρου! Για μένα, πόσο μάλλον ακόμα περισσότερο για τους οικείους του, η ημέρα ήταν συγκινητική καθώς σύντομα θα χάσω την συχνή επαφή μου με τον φίλο μου, το πνευματικό μου στήριγμα, την πηγή δημιουργίας και έμπνευσης. Σκοπός της ζωής μας όμως είναι να αποζητούμε την πληρώτητα και πιστεύω ότι ο παπα Αλέξης θα τη βίωση μέσα από τον δρόμο που ακολουθεί με την ψυχή του. Αυτό με γεμίζει με αληθινή χαρά γι' αυτόν και μου απαλύνει την θλίψη του χωρισμού. Ας σ' έχει η Παναγία μας ΑΞΙΟ, να γίνεις όργανό της και να πράττεις κατά το θέλημά της! Καλό κουράγιο, καλό αγώνα, Δύναμη και Πίστη, πάντα με τον τρόπο και το χαμόγελό σου! Σε ευχαριστώ!




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου