Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2021

ΚΑΤΣΑΝΕΒΑΚΗΣ: ΚΑΤΑΔΙΚΆΖΩ ΔΗΜΌΣΙΑ και ΑΠΕΡΊΦΡΑΣΤΑ τα όσα είπε ο κ.Μαγουλας Νικόλαος για το δήμαρχο

Ως Αντιδήμαρχος των Αντικυθήρων γεννημένος και μεγαλωμένος στο νησί, ΚΑΤΑΔΙΚΆΖΩ ΔΗΜΌΣΙΑ και ΑΠΕΡΊΦΡΑΣΤΑ τα όσα είπε ο κ.Μαγουλας Νικόλαος για το δήμαρχο (Ότι δεν είναι εκλεγμένος)και για το Νησί μου τα Αντικύθηρα (ότι γίνονται πολλά έργα για λίγους ηλικιωμένους)Είμαι περήφανος για το έργο μας και στα δύο νησιά (Κύθηρα-Αντικυθηρα) και θα συνεχίσουμε να κάνουμε έργα.Αυτο το έργο μας δείχνει να ενοχλεί ορισμένους.Εγω δεν έχω τη μόρφωση και τα πτυχία του κ.Μαγουλα, αλλά έχω την εμπειρία στην τοπική αυτοδιοίκηση και τέτοια πράγματα δεν θα έλεγα ΠΟΤΕ για τον πολιτικό μου αντίπαλο.

2 σχόλια :

  1. Αυτό το παιδί είναι εξαιρετικό. Είναι ο ορισμός του ηθικού ανθρώπου. Χωρίς πανεπιστημιακούς τίτλους και περγαμηνές κάνει άψογα τη δουλειά του και βοηθάει τον κόσμο χωρίς τυμπανοκρουσίες. Από τις καλύτερες επιλογές του Δήμου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ότι καλύτερο υπάρχει στο νησί σας.τον γνωρίζω λίγους μήνες κ είναι εξερετικος άνθρωπος. πρόθυμος εξυπηρετικός όλα τα λεφτά.αξιος Γιάννη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή