Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

κ. Χαρχαλάκη λυπάμαι που μου μιλάτε έτσι. Εγώ σας έχω ψηφίσει.



Γράφει ο Δήμαρχος Κυθήρων στο προσωπικό του προφίλ στο facebook

Ντρουν ντρουν...

-Παρακαλώ.
-Ο Δήμαρχος;
-Ναι ο ίδιος.
-Είμαι η κυρία τάδε.
-Μάλιστα, σας ακούω.
-Μου στείλατε λογαριασμό νερού 2.500€ και εγώ δεν χρωστάω τίποτα.
-Είστε σίγουρη ότι δεν χρωστάτε τίποτα;
-ΒΕΒΑΙΩΣ!
-Το σπίτι σας έχει τον τάδε αριθμό παροχής που έχει οφειλές ύδρευσης 2.500€. Αν δεν τα πληρώσετε δεν μπορείτε να κάνετε αλλαγή ονόματος.
-Με απειλείτε;
-Όχι, σας λέω ποια είναι η διαδικασία και τί προβλέπεται στον Κανονισμό Ύδρευσης.
-Αυτά που μου λέτε είναι αδιανόητα, κάνετε ό,τι θέλετε. Το σπίτι εγώ το απέκτησα πρόσφατα και δεν ευθύνομαι για τις οφειλές του προηγούμενου.
-Κάνετε λάθος, οι οφειλές ακολουθούν το ακίνητο, αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν σας ενημέρωσε ότι το ακίνητο φέρει βάρη και οφειλές είναι δικό του πρόβλημα και όχι του Δήμου. Εμείς δεν είμαστε συμβολαιογράφοι για να ελέγχουμε το κάθε συμβόλαιο που γίνεται στο νησί.
-Και αφού υπήρχαν οφειλές γιατί δεν διακόψατε την παροχή για να μην συνεχίσει να χρεώνεται;
- Δε μου λέτε. Τη ΔΕΗ την πληρώνετε;
- Φυσικά.
- Έχετε αλλάξει το όνομα στο λογαριασμό;
- Όχι ακόμα.
- Την πληρώνετε όμως κανονικά.
-Ναι, άμα δεν την πληρώσω θα μου κόψουν το ρεύμα.
-Και το νερό γιατί δεν το πληρώνετε; Δεν φοβάστε να μην σας το κόψουμε;
-Μα το νερό είναι το τελευταίο που πληρώνουν οι πολίτες, δεν έχει και τόση σημασία!!!!
-Σοβαρά μιλάτε; Ξέρετε πόσα λεφτά δαπανά ο Δήμος για να έχετε ποιότητα και επάρκεια νερού στο σπίτι σας; Ευτυχώς που πληρώνει κανονικά ο μέσος πολίτης για να έχετε νερό και εσείς που ενώ ΜΠΟΡΕΙΤΕ να πληρώσετε, δεν το κάνετε συστηματικά!
-κ. Χαρχαλάκη λυπάμαι που μου μιλάτε έτσι. Εγώ σας έχω ψηφίσει.

10 σχόλια :

  1. Και λιγα σας ειπε κυρια μου. Φανταζομαι τι τραβηξατε μετα για να ηρεμησετε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χάχα ωραίος ο δήμαρχος. Και λίγα της είπε. Εμείς που πληρώνουμε είμαστε ηλιθιοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα σας,
    Επειδη τυχαινει να ημουν παρών... Οπως ενημερωθηκε κ ο δημαρχος..αλλα μαλλον το έγκυρο blog.. δεν ενημερωθηκε.. Η συγκεκριμενη κληση εγινε με ανοιχτή ακροαση και παρουσία 5 ατομων.. Ελάχιστα από όσα αναφέρονται είναι αληθή,ζητήθηκε από τον δήμαρχο αλλα και απο τους πολυ ενημερωμενους.. δημοτικούς υπαλληλους (2 συγκεκριμενους) εκτος του αρθρου 12 του κανονισμου ύδρευσης Κυθηρων που γνωριζει η κυρια πολυ καλα τους ζητησε να διαβασουν και τα αρθρα 15 και 23 που αγνοούσαν (μαλλον επειδη δεν τα εφαρμοζουν) και εχουν βγει απο Δ.Σ. Αντι να κάθονται και μόνο να εισπράττουν θα έπρεπε να κανουν και την δουλεια τους συμφωνα με τους κανονισμους που οι ιδιοι εχουν ορισει μεσα σε Δ.Σ. Ας αναφέρουμε και ένα ενδεικτικό παραδειγμα... στο άρθρο γράφει οτι "Μα το νερο ειναι το τελευταίο που πληρωνουν οι πολιτες δεν εχει κ τοση σημασια" Ο διαλογος ειχε ως εξης: "Το νερο ειναι η τελευταια εκκρεμότητα που μου ειχε μεινει απο την στιγμη που περασε το ακινητο στα χερια μου προκειμενου να αλλαξει ονομα η παροχη." Δεν μπορουσε σε καμια περιπτωση να γινει ενας τοσο χαμηλου επιπεδου διαλογος απορώ πως έγινε πιστευτος απο καποιους που σπεύδουν να σχολιασουν. Δεν ζητηθηκε ποτε καμια χαρη αλλα ρωτηθηκαν.. Και μαλλον για αυτο τρομαξαν.. αν εχουν πραξει απο την πλευρα τους τα νομιμα για διακοπη της παροχής εγκαίρως βασει κανονισμου και προστασιας των δημοτων. Λυπαμαι για τα ασύστολα ψευδή που εχετε δημοσιευσει. Στην διαθεση σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δηλαδή εσείς όταν μιλάτε με κάποιον στο τηλέφωνο βάζετε ανοιχτή ακρόαση για να ακούνε τη συνομιλία και οι φίλοι σας; Άμα σας κάνει αγωγή ο Δήμαρχος θα ψάχνεστε. Πληρώστε το νερό σας όπως το πληρώνομε όλοι μας και βουλώστε το επιτέλους.

      Διαγραφή
    2. Καλησπέρα σας και πάλι αν δεν γνωριζόμαστε και μάλλον δεν αξίζει ούτε να σας απευθύνει κάποιος το λόγο..Δεν θυμάμαι άλλωστε να σας ενόχλησε κάνεις... Η αλήθεια μάλλον αυτά προκαλεί... Όταν βγαίνουν ψεύτικα άρθρα.. Εσάς πάντως πολύ πορωμένο σας βλέπω.... Στην τσέπη σας θα μπούνε τα χρηματα??

      Διαγραφή
  4. Δε νομίζω ότι είναι πολύ νόμιμα αυτά που γράφετε. Η κάθε συνομιλία ειναι αυστηρά ιδιωτική. Ενημερώσατε το Δήμαρχο ότι άκουγαν και άλλοι τη συνομιλία; Αν όχι θα εχετε σοβαρό πρόβλημα. Σας βλέπω αντί για 2500 να πληρώνετε μια 50αρα. Φιλικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περειμενω ενα σχολιο σου για τα στολιδια που το αφεντικο σου εχει αφησει τοσο καιρο στα Αρωνιαδικα εξω απο το γυμναστηριο

      Διαγραφή
    2. Θα μεταφέρω την συμβουλή σας...Αναρωτιέμαι βεβαια πόσο αυστηρά ιδιωτική ήταν.. Από την στιγμή που βγήκε αυτό το άρθρο... ..και ποιος τελικά δεν σεβάστηκε την ιδιωτικοτητα..Το νόμιμο και το δίκιο έχει χαθεί εδώ και καιρό..Μια συμβουλή που μπορώ να δώσω εγώ.. Μην είστε τόσο φανατικοί κύριοι..Ευχαριστω

      Διαγραφή
    3. Δεν είδα στο κείμενο του Δημάρχου κάποιο όνομα. Είστε σίγουρος ότι ξέρετε τι λέτε;

      Διαγραφή
    4. Περειμενω ενα σχολιο σου για τα στολιδια που το αφεντικο σου εχει αφησει τοσο καιρο στα Αρωνιαδικα εξω απο το γυμναστηριο

      Διαγραφή