Σάββατο 13 Μαρτίου 2021

ΚΟΣΜΑΣ ΜΕΓΑΛΟΚΟΝΟΜΟΣ:200 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!

 


200 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΥΤΕΡΙΑ!

Πλησιάζει η ημέρα που το Έθνος μας θα γιορτάσει τα 200 χρόνια τού ελεύθερου βίου του. Παρά τον Κωρονοϊό ελπίζω κάτι να ετοιμάζεται και στα Κύθηρα. Βέβαια οι εορτασμοί θα κρατήσουν όλο το χρόνο και ελπίζω να κορυφωθούν το Καλοκαίρι που σύμφωνα με τα προγνωστικά θα είμαστε πολλοί στα Κύθηρα και ασφαλείς.
Πριν 50 χρόνια και τότε καλοκαίρι, από ότι θυμάμαι, γιορτάσαμε τα 150 χρόνια στον Ποταμό. Έλαβα και μέρος με δικό μου ποίημα, από τα πρώτα μου κι ας ήμουν πολύ νέος. Μα θεώρησα χρέος να συμμετάσχω, με κάποιο τρόπο, στη γιορτή τού χωριού μου. Εκεί που το απάγγελα, το λεωφορείου τού Γιώργου Καστρίσιου (Σκόρδου) πέρασε μαρσαρισμένο την ανηφόρα, δίπλα στην Πλατεία.

Δεν είχα την εμπειρία να περιμένω να περάσει για να συνεχίσω... Έτσι δεν ακούστηκε τίποτα, παρά τα μεγάφωνα που με τη φροντίδα του Στράτη (Θεοδωρακάκη) κανονικότατα λειτουργούσαν. Με τα σημερινά μέσα μπορώ και πάλι να το κοινοποιήσω, μιας και στις "μικρές αλήθειες" το έχω φυλαγμένο. Ελπίζω κάτι να ετοιμάσω και για τα 200 χρόνια. (Για να φανεί όλο το ποίημα πρέπει να ανοίξετε την εικόνα του.)

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου