Τρίτη 23 Μαρτίου 2021

BATIKA ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΜΑΡΚΟΣ:MIA ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ

 


Η οικογένεια του Κουντουρόγιαννη Ιωάννη θα ήθελε να ευχαριστήσει τον κο Ηρακλή Τριχείλη, δήμαρχο του Δήμου Μονεμβασιάς καθώς επίσης το πρόεδρο Παναγιώτη Μάρκο που έδρασαν συμβολικά μεταξύ όλων για το περιορισμό της διασποράς του ιού.

Θα ήθελα να μου επιτραπεί να κάνω μία αναδρομή στα γεγονότα που συνέβησαν από τη στιγμή που διαγνώστικα με κορονοιό. Μια ξαφνική αδιαθεσία, ήταν η αφορμή και ο λόγος που πήγα στην παθολόγο κα Ευγενία Καλαυρετινού, για την εύρεση της αιτίας των συμπτωμάτων μου. Η γιατρός αμέσως με παρέπεμψε στη κα Χατζημόσχου Αικατερίνη, ώστε να κάνω το co-vid test,όπου και βγήκε θετικό. Στο σημείο εκείνο ξεκίνησε μια γρήγορη διαδικασία, εφόσον αυτό μετράει σε αυτές τις δύσκολες καταστάσεις. Ήρθε το ασθενοφόρο του κέντρου υγείας της Νεαπόλεως και με μετέφερε στους Μολάους, όπου εκεί ύστερα από εξετάσεις διαγνώστηκε ότι δεν ήμουν θετικός στο κορονοιό. Από εκεί έκριναν σώφρων να επιστρέψω πάλι στην οικία μου και την οικογένειά μου. Την επόμενη μέρα, η κατάσταση μου επιδεινώθηκε και έτσι ύστερα από επικοινωνία με την κα Ευγενία Καλαυρετινού περιγράφοντας τη κατάσταση, μεταφέρθηκα στο νοσοκομείο Μολάων, όπου εκ κατακλείδι και μετά από όλη τη ταλαιπωρία, νοσηλευτικά στο νοσοκομείο Σπάρτης για δεκατρείς μέρες. Εδώ να επισημάνω ότι μετά απο δύο μέρες βγήκε θετική, μετά απο τα τεστ που έγιναν στα Βιγκλάφια απο τον ΕΟΔΥ και η γυναίκα μου, καταλήγοντας να νοσηλευτεί εκείνη και το παιδί μου εκτός από εμένα.
Ανακούφιση, νιώθω που σήμερα είμαστε πίσω σπίτι, ασφαλείς και την ανάγκη να ευχαριστήσω όλους τους γιατρούς και το προσωπικό του νοσοκομείου Σπάρτης και Νεαπόλεως καθώς και την παθολόγο Ευγενία Καλαυρετινού. Αν δεν είχαν δράσει άμεσα και τόσο επαγγελματικά ,ίσως να υπήρχαν περισσότερα κρούσματα ή ίσως να ερχόμασταν αντιμέτωποι με πιο σοβαρές καταστάσεις.
Τελευταίο, αλλά το ίδιο σημαντικό, η ανάγκη μου να ευχαριστήσω όσους συμπαραστάθηκαν σε εμένα και την οικογένειά μου, διότι σε μία τόσο δύσκολη στιγμή ο συγχωριανός, ο γείτονας, ο φίλος συμπαραστάθηκε και αυτό πρέπει να αναφέρεται δημόσια. Σε αυτές τις στιγμές είδα ανθρωπιά, συμπαράσταση,οι οποίες στις μέρες μας είναι ανεκτίμητο και σημαντικό γεγονός . Ξέρω ένα ευχαριστώ δεν αρκεί για τη δράση όλων των ανθρώπων που βοήθησαν, από τον Δήμαρχο, τον πρόεδρο, τους ιατρούς μέχρι τους συγχωριανούς για τη συμπαράσταση, για μένα είναι το ίδιο σημαντικό και αξιοσημείωτο. Δυνατά και ανεκτίμητα είναι τα συναίσθημα που μου άφησε αυτή η δυσάρεστη περιπέτει που είχε αίσιο τέλος. Ευχαριστώ το Θεό που είμαστε καλά και μπορώ να εκφράζω την ανακούφιση και συγκίνηση και που έχω την ευκαιρία να ευχαριστήσω όλους όσους συμπαραστάθηκαν. Εύχομαι Υγεία σε όλους!
Νιωθω συγκίνηση που η οικογένεια του Κουντουρόγιαννη Ιωάννη είναι ασφαλείς σπίτι και δεν διατρέχουν κανένα κίνδυνο. Γύρισαν πίσω στους φίλους και γείτονες και στη καθημερινότητα, αλλά πιο σημαντικό που δεν κινδυνεύει πια η υγεία τους. Τελος μια προσωπική ευχαρίστηση στο νοσοκομείο Σπάρτης και το κέντρο υγείας Νεαπόλεως που στάθηκαν στο πλευρό τους!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου