Τετάρτη 7 Απριλίου 2021

ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΙΧΑΛΕΤΟΣ:ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΠΑΡΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ



Σήμερα το Εμβολιαστικό Κέντρο του Κ.Υ. μας φιλοξένησε και ΕΜΒΟΛΙΑΣΕ τον πρώτο πολίτη του Δήμου μας τον Δήμαρχο κ. Ηρακλή Τριχείλη με το εμβόλιο της AstraZeneca,συμπληρώνοντας με απόλυτη επιτυχία 555 εμβολιασμούς. Θέλω να τονίσω την απόλυτη ικανοποίηση μου για την πορεία του εμβολιαστικού μας προγράμματος, εν μέσω μιας καταιγίδας παραπληροφόρησης και κινδυνολογίας και να ΦΩΝΑΞΩ, με όλη την εμπειρία των σαραντατριών χρόνων μου υπηρεσίας στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, ότι δεν έχω αντιμετωπίσει ΚΑΜΙΑ σοβαρή παρενέργεια εμβολιασμού και ότι τα εμβόλια αποτελούν το σημαντικότερο επίτευγμα της σύγχρονης επιστήμης.

Για μια ακόμη φορά, θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον Δήμαρχο κ. Ηρακλή Τριχείλη τουςΑντιδημάρχους κ.Χ Κουτσονικολή και κ. Λ. Μαρούση ως και όλο το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Μονεμβασίας για την αμέριστη και συνεχή στήριξη που μας προσφέρουν.

Να ευχαριστήσω όλους τους συμπατριώτες μας για την ΥΠΕΥΘΥΝΟΤΗΤΑ και ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ που έχουν επιδείξει με αποτέλεσμα να έχουμε, ευτυχώς,μηδενική διασπορά, μέχρι τώρα, ελπίζοντας, με την ολοκλήρωση των εμβολιασμών να βγούμε αλώβητοι από αυτήν την καταστροφική πανδημία. Τελευταία άφησα να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους συνεργάτες μου στο Κ.Υ. για τον ΤΕΡΑΣΤΙΟ διπλό αγώνα που δίνουμε καθημερινά.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου