Κυριακή 13 Ιουνίου 2021

«Ελλάδα είναι η μάνα μου και Μάνη το όνομά μου και Τούρκος δε τα πάτησε ποτέ τα χώματά μου»...

Βάσω Θεοδωρακοπούλου Μπόγρη

«Ελλάδα είναι η μάνα μου και Μάνη το όνομά μου και Τούρκος δε τα πάτησε ποτέ τα χώματά μου»...

Εκπροσωπώντας τον περιφερειάρχη Αττικής , Γιώργο Πατούλη στις εκδηλώσεις τιμής και μνήμης για τις γυναίκες της Μάνης και την προσφορά τους στη μάχη της Βέργας,του Διρού και του Πολυάραβου.
Οι γυναίκες της Μάνης έγραψαν σελίδες εποποιίας μαχόμενες δίπλα στους άντρες για την πίστη και την πατρίδα: «Όλα όσα αναφέρονται διά τας γυναίκας της Μάνης, που έτρεξαν εις την μάχην και εκρατούσαν αντί όπλων δρεπάνια, ρόπαλα και πέτρας, ξεπερνούν την φαντασίαν. Είναι ασύλληπτου πολεμικού μεγαλείου. Η Μάνη μας έδωσε νέας Αμαζόνας…», έγραψε ο ακαδημαϊκός Διονύσιος Κόκκινος.
Συγχαρητήρια
στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Γυναικών Μάνης για την άριστη διοργάνωση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου