Πέμπτη 11 Ιουνίου 2020

(video)Ε/Γ-Ο/Γ ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ...ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΚΥΘΗΡΑ !



 

Έχοντας ως απόλυτη προτεραιότητα την υγεία και την ασφάλεια των επιβατών και των πληρωμάτων μας, σας ενημερώνουμε για τα προστατευτικά μέτρα και τις νέες διαδικασίες που πρέπει να εφαρμόσουμε προκειμένου να ταξιδεύουμε με ασφάλεια!
Ανυπομονούμε να ταξιδέψουμε ξανά μαζί! 

As a safety and health of our passengers and crew is our top priority, we are announcing new producers and preventine measures to be taken for safe travels!
We look forward to welcome you on board!

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΝΕΑΠΟΛΗ ΚΥΘΗΡΑ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ 

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ: https://kithiratravel.gr/el/bookingtimetable/dromologia-apo-kai-pros-kithira

 

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΔιεύθυνση: Χώρα Κυθήρων

Κύθηρα 801 00
t: +30 (27360) 31390
f: +30 (27360) 31390


ΝΕΑΠΟΛΗ ΒΟΙΩΝ
VATIKA BAY
Ακτή Βοιών 192, Νεάπολη Λακωνίας, 23053, ΛΑΚΩΝΙΑΣ




Ποιες επιχειρήσεις δικαιούνται έκπτωση 40% στο ενοίκιο και τον Ιούνιο - Η λίστα


Η ΑΑΔΕ, με απόφασή της, καθόρισε τις επιχειρήσεις που δικαιούνται έκπτωση 40% στο ενοίκιο και για το μήνα Ιούνιο.
Η έκπτωση του ενοικίου για τον Ιούνιο, ισχύει για επιχειρήσεις που παραμένουν κλειστές, επιχειρήσεις των κλάδων τουρισμού, εστίασης, μεταφορών, πολιτισμού και αθλητισμού αλλά και για επιχειρήσεις που άνοιξαν τον Μάιο, συμπεριλαμβανομένου του λιανικού εμπορίου. Μείωση ενοικίου κατά 40% θα έχουν Ιούλιο και Αύγουστο μόνο οι επιχειρήσεις των κλάδων τουρισμού, μεταφορών, πολιτισμού και αθλητισμού.
Μειωμένο κατά 40% ενοίκιο θα πληρώσουν και τον Ιούνιο οι εξής επαγγελματικοί κλάδοι ανάλογα με τον ΚΑΔ: 
33.16 Επισκευή και συντήρηση αεροσκαφών και διαστημόπλοιων 
47.19 Άλλο λιανικό εμπόριο σε μη εξειδικευμένα καταστήματα, εκτός από Εκμετάλλευση καταστήματος ψιλικών ειδών γενικά (47.19.10.01), Εκμετάλλευση περίπτερου (47.19.10.02), καθώς και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.41 Λιανικό εμπόριο ηλεκτρονικών υπολογιστών, περιφερειακών μονάδων υπολογιστών και λογισμικού σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.42 Λιανικό εμπόριο τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.43 Λιανικό εμπόριο εξοπλισμού ήχου και εικόνας σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.51 Λιανικό εμπόριο κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.52 Λιανικό εμπόριο σιδηρικών, χρωμάτων και τζαμιών σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.53 Λιανικό εμπόριο χαλιών, κιλιμιών και επενδύσεων δαπέδου και τοίχου σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.54 Λιανικό εμπόριο ηλεκτρικών οικιακών συσκευών σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.59 Λιανικό εμπόριο επίπλων, φωτιστικών και άλλων ειδών οικιακής χρήσης σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.61 Λιανικό εμπόριο βιβλίων σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.62.63 Λιανικό εμπόριο χαρτικών ειδών, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.63 Λιανικό εμπόριο εγγραφών μουσικής και εικόνας σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.64 Λιανικό εμπόριο αθλητικού εξοπλισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.65 Λιανικό εμπόριο παιχνιδιών κάθε είδους σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.71 Λιανικό εμπόριο ενδυμάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.72 Λιανικό εμπόριο υποδημάτων και δερμάτινων ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.75 Λιανικό εμπόριο καλλυντικών και ειδών καλλωπισμού σε εξειδικευμένα καταστήματα, εκτός από Λιανικό εμπόριο χαρτιού υγείας, χαρτομάντιλων, μαντιλιών και πετσετών καθαρισμού προσώπου, τραπεζομάντιλων και πετσετών φαγητού, από χαρτί (47.75.76.19), καθώς και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κ.τ.λ.)
47.76 Λιανικό εμπόριο λουλουδιών, φυτών, σπόρων, λιπασμάτων, ζώων συντροφιάς και σχετικών ζωοτροφών σε εξειδικευμένα καταστήματα, εκτός από Λιανικό εμπόριο αποξηραμένων οσπριωδών λαχανικών, αποφλοιωμένων, για σπορά (47.76.77.02),
Λιανικό εμπόριο γεωργικών σπόρων σε μικροσυσκευασίες (47.76.77.04),
Λιανικό εμπόριο δενδρυλλίων και φυτών (εκτός καλλωπιστικών φυτών) (47.76.77.05), 
Λιανικό εμπόριο ελαιούχων σπόρων π.δ.κ.α. (47.76.77.06),
Λιανικό εμπόριο ζώντων φυτών, κονδύλων, βολβών και ριζών, μοσχευμάτων και παραφυάδων, μυκηλιών μανιταριών (47.76.77.07),
Λιανικό εμπόριο καλαμποκιού για σπορά (47.76.77.08),
Λιανικό εμπόριο κεραμικών ειδών που χρησιμοποιούνται στη γεωργία και για τη μεταφορά ή τη συσκευασία αγαθών (47.76.77.09),
Λιανικό εμπόριο σπόρων ανθέων και καρπών (47.76.77.13),
Λιανικό εμπόριο σπόρων ζαχαρότευτλων και σπόρων κτηνοτροφικών φυτών (47.76.77.14),
Λιανικό εμπόριο σπόρων ηλίανθου, σουσαμιού, κάρδαμου, κράμβης, ελαιοκράμβης και σιναπιού, για σπορά (47.76.77.15),
Λιανικό εμπόριο σπόρων λαχανικών (47.76.77.16),
Λιανικό εμπόριο σπόρων πατάτας (47.76.77.17),
Λιανικό εμπόριο φρέσκων φυτών που χρησιμοποιούνται κυρίως στην αρωματοποιία, τη φαρμακευτική ή την παραγωγή εντομοκτόνων, μυκητοκτόνων ή για παρόμοιους σκοπούς (47.76.77.18),
Λιανικό εμπόριο φυσικών χριστουγεννιάτικων δέντρων (47.76.77.19),
Λιανικό εμπόριο φυτικών υλών π.δ.κ.α. για σπαρτοπλεκτική, παραγέμισμα, βάτες, βαφή ή δέψη, φυτικών προϊόντων π.δ.κ.α. (47.76.77.20),
Λιανικό εμπόριο λιπασμάτων και αγροχημικών προϊόντων (47.76.78),
Λιανικό εμπόριο ζώων συντροφιάς και τροφών για ζώα συντροφιάς (47.76.79), καθώς και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κτλ.)
47.77 Λιανικό εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων σε εξειδικευμένα καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κτλ.)
47.78 Άλλο λιανικό εμπόριο καινούργιων ειδών σε εξειδικευμένα καταστήματα, εκτός από Λιανικό εμπόριο υλικών καθαρισμού (47.78.84),
Λιανικό εμπόριο καύσιμου πετρελαίου οικιακής χρήσης, υγραέριου, άνθρακα και ξυλείας (47.78.85),
Λιανικό εμπόριο ακατέργαστων αγροτικών προϊόντων π.δ.κ.α. (47.78.87),
Λιανικό εμπόριο μηχανημάτων και εξοπλισμού π.δ.κ.α. (47.78.88),
καθώς και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κτλ.)
47.79 Λιανικό εμπόριο μεταχειρισμένων ειδών σε καταστήματα, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κτλ.)
47.82 Λιανικό εμπόριο κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων, ενδυμάτων και υποδημάτων, σε υπαίθριους πάγκους και αγορές, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κτλ.)
47.89 Λιανικό εμπόριο άλλων ειδών σε υπαίθριους πάγκους και αγορές, με εξαίρεση τις υπηρεσίες ηλεκτρονικού ή τηλεφωνικού εμπορίου με παράδοση κατ' οίκον (e-shop κτλ.)
49.39 Άλλες χερσαίες μεταφορές επιβατών π.δ.κ.α.
50.10 Θαλάσσιες και ακτοπλοϊκές μεταφορές επιβατών
50.30 Εσωτερικές πλωτές μεταφορές επιβατών
51.10 Αεροπορικές μεταφορές επιβατών
51.21 Αεροπορικές μεταφορές εμπορευμάτων
52.21.29.02 Υπηρεσίες οδηγού λεωφορείου (μη εκμεταλλευτή)
52.22 Δραστηριότητες συναφείς με τις πλωτές μεταφορές
52.23 Δραστηριότητες συναφείς με τις αεροπορικές μεταφορές
55.10 Ξενοδοχεία και παρόμοια καταλύματα
55.20 Καταλύματα διακοπών και άλλα καταλύματα σύντομης διαμονής
55.30 Χώροι κατασκήνωσης, εγκαταστάσεις για οχήματα αναψυχής και ρυμουλκούμενα οχήματα
55.90.13 Υπηρεσίες κλιναμαξών (βαγκόν-λι) και υπηρεσίες ύπνου σε Άλλα μεταφορικά μέσα
55.90.19 Άλλες υπηρεσίες καταλύματος π.δ.κ.α.
56.10 Δραστηριότητες υπηρεσιών εστιατορίων και κινητών μονάδων εστίασης, με εξαίρεση τις δραστηριότητες που αφορούν διανομή προϊόντων (delivery) και παροχή προϊόντων σε πακέτο από το κατάστημα (take away) στις οποίες δεν επιτρέπεται η χρήση τραπεζοκαθισμάτων και το σερβίρισμα σε αυτά
56.21 Δραστηριότητες υπηρεσιών τροφοδοσίας για εκδηλώσεις
56.29 Άλλες υπηρεσίες εστίασης, εκτός από Υπηρεσίες γευμάτων που παρέχονται από στρατιωτικές τραπεζαρίες (56.29.20.01)

Τετάρτη 10 Ιουνίου 2020

¨ΑQUA JEWEL¨ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΤΑΡΤΗ


ΚΡΗΤΗ:Συλλήψεις εν ώρα «εργασίας» | καλλιέργεια κάνναβης


Συνελήφθησαν χθες 9 Ιουνίου, από αστυνομικούς του του Αστυνομικού Τμήματος Σητείας, 2 άνδρες για κατοχή και καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης.
Αναλυτικότερα, οι αστυνομικοί της ανωτέρω υπηρεσίας, πραγματοποίησαν έρευνα σε αγροτική τοποθεσία, σε περιοχή του Δήμου Σητείας, στην οποία συμμετείχαν και αστυνομικοί Του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Αγίου Νικολάου και του Κλιμακίου Αστυνομικών Επιχειρήσεων Σητείας.
Κατά τη διάρκεια της έρευνας εντοπίστηκε αυτοσχέδιο θερμοκήπιο στο οποίο καλλιεργούνταν συνολικά δεκαπέντε (15) δενδρύλλια κάνναβης στο στάδιο της ανάπτυξης ύψους έως 1,5 μέτρο και αυτοσχέδιο σύστημα ποτίσματος και συνελήφθησαν οι δύο άνδρες κατά το χρόνο που προέβαιναν σε εργασίες περιποίησης των δενδρυλλίων.
Στη συνέχεια ακολούθησε έρευνα στην οικία του ενός άνδρα, όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν μικροποσότητα κάνναβης και συσκευή ηλεκτρικής εκκένωσης (TASER).
Επιπλέον  κατασχέθηκε δίκυκλη μοτοσυκλέτα ως μέσο διευκόλυνσης.
Η προανάκριση διενεργείται από το Αστυνομικό Τμήμα Σητείας.
 biskotto.gr

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ



ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Στην Ελλάδα για να γίνεις δάσκαλος ή καθηγητής, αρκεί ένα πτυχίο που μπορεί και να έχεις πάρει 10 ή 20 χρόνια πριν τον διορισμό. Μόλις διοριστείς ξεκινάς να διδάσκεις μέσα στην τάξη μέχρι να πάρεις σύνταξη δηλαδή για 25 χρόνια το λιγότερο. Μέσα σε αυτά τα χρόνια δεν θα σε αξιολογήσει ποτέ και κανένας. Ούτε ο σχολικός επιθεωρητής που έχει πλέον καταργηθεί, ούτε φυσικά οι ίδιοι οι μαθητές. Αυτά στην Ελλάδα. Διότι στις σοβαρές χώρες του εξωτερικού (ακόμα και στις λιγότερο σοβαρές), οι δάσκαλοι και οι καθηγητές (όλων των βαθμίδων) ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ κάθε χρόνο τόσο από την Διοίκηση όσο και από τους μαθητές-φοιτητές. Και μάλιστα αξιολογούνται αυστηρά και τρέμουν αυτήν την αξιολόγηση γιατί μετράει πολύ. 
Εδώ, όμως, είπαμε: ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ! Για τους βολεμένους συνδικαλιστές αξιολόγηση σημαίνει φασισμός! Ενώ ο αληθινός φασισμός είναι να απαιτείς να σε πληρώνει ο ελληνικός λαός για 30 χρόνια χωρίς να αξιολογεί ποτέ και κανείς το αν είσαι σωστός και καλός δάσκαλος ή όχι.
Διαθέτουμε εξαιρετικούς δασκάλους και καθηγητές που δεν έχουν τίποτε απολύτως να φοβηθούν από την αξιολόγηση. 
Η Ελλάδα θα προχωρήσει μπροστά είτε κάποιοι το θέλουν, είτε όχι.
Η άρνηση στην αξιολόγηση δεν μπορεί να αιτιολογηθεί ούτε με μία σοβαρή αιτιολογία. Δεν υπάρχει αιτιολόγηση για να αρνείται κάποιος να αξιολογηθεί αν κάνει καλά τη δουλειά για την οποία διορίστηκε και αμείβεται από τον κρατικό κορβανά.
Αξιολόγηση παντού, εδώ και τώρα! Σε όλους όσοι μισθοδοτούνται από το Δημόσιο άμεσα ή έμμεσα. Κάθε χρόνο από ανεξάρτητους αξιοκρατικούς φορείς. Αξιολόγηση ποιοτική και ποσοτική όπως γίνεται σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα. Για να τελειώνουμε επιτέλους με το "εμένα δεν με κουνάει κανείς" και με το "άμα τρουπώσεις, τρούπωσες"!
Stratos Charchalakis

ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ/ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ & ΠΦΥ Δ/Τ

Αθήνα, 09/06/2020 
Προς: Υπουργό Υγείας κ. Β. Κικίλια Υπουργό Τουρισμού κ. Χ. Θεοχάρη 
ΕΠΕΙΓΟΝ Θέμα: Διευκρινίσεις-διαχείριση της COVID-19 σε τουριστικούς  προορισμούς
 Η εμπλοκή της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας(ΠΦΥ) στη διαχείριση,διερεύνηση, αξιολόγηση και αντιμετώπιση των ύποπτων και των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων COVID-19 γενικά στην κοινότητα, είναι όχι μόνο επιθυμητή, αλλά και αναγκαία. Οι ασθενείς λαμβάνουν ποιοτικότερες και αποδοτικότερες υπηρεσίες υγείας, ενώ η ΠΦΥ λειτουργεί ως κυματοθραύστης για τα νοσοκομεία. 
 Ενισχύεται η προστασία της δημόσιας υγείας και αποφεύγονται αχρείαστες δαπάνες υγείας. Ειδικότερα, στη διαχείριση της COVID-19 σε τουριστικούς προορισμούς, περιοχές με συχνά ισχνή ή απούσα δευτεροβάθμια περίθαλψη, ο ρόλος που καλείται να παίξει η ΠΦΥ είναι ακόμα πιο σημαντικός και μάλιστα με διττό στόχο: την προάσπιση της δημόσιας υγείας, αλλά και την όσο το δυνατόν ομαλότερη λειτουργία του τουρισμού. Για να επιτελέσει το ρόλο αυτό η ΠΦΥ,απαιτείται η οργάνωση τοπικών δικτύων ΠΦΥ με συμμετοχή των ιδιωτών ιατρών, των Κέντρων Υγείας,Περιφερειακών Ιατρείων και των ΤΟΜΥ,καθώς και η λειτουργική διασύνδεση των δικτύων με τα Νοσοκομεία και το ΕΚΑΒ. 
Οι ροές των ασθενών-ποιοι εξετάζονται, ποιοι και πού υποβάλλονται σε εργαστηριακό έλεγχο, σε ποιους επιβάλλεται καραντίνα και σε ποιο χώρο αυτοί απομονώνονται, ποιοι και πού νοσηλεύονται, ποιοι, πού και πώς διακομίζονται κλπ,πρέπει να καθορίζονται σαφώς από τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Η συμμετοχή των ιδιωτών ιατρών στο εγχείρημα είναι καίρια, καθώς το δημόσιο σύστημα υγείας σε τουριστικούς προορισμούς συχνά ανεπαρκεί σημαντικά,αδυνατώντας να καλύψει ακόμα και τις ανάγκες του μόνιμου πληθυσμού, πόσω μάλλον και του πολλαπλάσιου αριθμού τουριστών. 
 Για να αγκαλιάσουν οι ιδιώτες ιατροί το εγχείρημα,θα πρέπει να δοθούν τα κατάλληλα κίνητρα σε αυτούς.  
Στο σχεδιασμό των κινήτρων θα πρέπει να ληφθεί υπόψη το φορτίο που καλούνται να επωμιστούν οι γιατροί. 
 Αυξημένο κόστος που προκύπτει από την ανάγκη χρήσης εξειδικευμένων Μέσων Ατομικής Προστασίας για κάθε ύποπτο κρούσμα και τα οποία οι γιατροί προμηθεύονται με δυσκολία και σε υψηλές τιμές και τα έξοδα των μετακινήσεων που υποχρεώνονται οι γιατροί με τις συχνές επισκέψεις στα ξενοδοχεία. Αυξημένο φόρτο εργασίας από την ανάγκη τακτικής παρακολούθησης και συχνών επανεξετάσεων των ασθενών και από τις γραφειοκρατικές διαδικασίες που συνεπάγεται η διαχείριση αυτών των περιστατικών. Αν στα παραπάνω συνυπολογιστεί και το άγχος / ρίσκο: α) για την υγεία των ίδιων των ιατρών(βλέπε υψηλό αριθμό θανάτων ιατρών) β) για τις αστικές / ποινικές συνέπειες που μπορεί να ενέχει η αντιμετώπιση ασθενών με κορωνοϊό (βλέπε αυξημένα κόστη ασφάλισης αστικής ευθύνης), γίνεται κατανοητό ότι το πραγματικό κόστος των υπηρεσιών αυτό ανεβαίνει σημαντικά.Όσον αφορά τον όγκο των περιστατικών που καλούνται οι γιατροί να αντιμετωπίσουν, μελετώντας τα δεδομένα και τη διεθνή βιβλιογραφία, διαπιστώνουμε ότι η εξέταση ασθενών-ύποπτων κρουσμάτων για COVID-19,θα είναι αρκετά συχνή λόγω του μεγάλου εύρους συμπτωμάτων (συμπτώματα λοίμωξης αναπνευστικού,πυρετός, κάποιες φορές συμπτώματα γαστρεντερικού, επιπεφυκίτιδα, εξάνθημα, κλπ). Εκτιμάται ότι κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου περισσότερα από το 50% των συνολικών περιστατικών που αφορούν τουρίστες, θα παρουσιάζουν συμπτωματολογία που θα καθιστά απαραίτητο τον αποκλεισμό της COVID-19! 
Η προσφάτως εκδοθείσα ΚΥΑ 1881/30.5.2020 βάζει πολλά πράγματα στη θέση τους, παράλληλα όμως αφήνει αρκετά ερωτήματα αναπάντητα για τον ακριβή τρόπο εμπλοκής των συνεργαζόμενων ιδιωτών ιατρών στα ξενοδοχεία και συγκεκριμένα:1) O ορισμός συνεργαζόμενου ιατρού από τα καταλύματα άνω των 50 δωματίων θα προϋποθέτει τη σύναψη σύμβασης με το ξενοδοχείο; Ποιος θα καθορίσει τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις υποχρεώσεις από τη σύμβαση;2)Πώς και από ποιον θα αποζημιώνεται ο συνεργαζόμενος ιατρός; Το σημαντικότερο ίσως ερώτημα, με πολλά επιμέρους ερωτήματα, που η σωστή απάντηση τους είναι αυτή που θα διασφαλίσει την επιτυχή συνεργασία ξενοδοχείων-ιδιωτών ιατρών και τα επιθυμητά από αυτή αποτελέσματα.  
a.Θα αναλαμβάνουν το κόστος της περίθαλψής τους οι ίδιοι οι πελάτες των ξενοδοχείων, όπως ισχύει μέχρι σήμερα (κύρια μέσω της ταξιδιωτικής τους ασφάλισης)και επιθυμούν να συνεχίσει να ισχύει, τόσο οι ξενοδόχοι, όσο και οι γιατροί
 b. Αν το κόστος της φροντίδας επιβαρύνει τον πελάτη και αυτός δεν επιθυμεί ή αδυνατεί να πληρώσει για την ιατρική φροντίδα,τι θα συμβαίνει; 
Θα πληρώνει το ξενοδοχείο τον ιδιώτη γιατρό ή θα μεταφέρεται ο ασθενής στην πλησιέστερη δημόσια δομή;
 c.Αν το κόστος της φροντίδας επιβαρύνει τον πελάτη, πώς θα διασφαλίσουμε ότι αυτό δεν θα λειτουργεί ως αντικίνητρο για να αναφέρει κάποιος έγκαιρα, ακόμα και αμβληχρά ύποπτα συμπτώματα, καθυστερώντας την διερεύνηση και τελικά την απομόνωση κρουσμάτων, προάγοντας τη διασπορά; 
Μήπως με το να προσφέρεται σε αυτόν η εναλλακτική της δωρεάν εξέτασης στην πλησιέστερη δημόσια δομή; 
d.Η ταξιδιωτική ασφάλιση θα καλύπτει την σχετιζόμενη με COVID-19ιατρική φροντίδα; Αν ναι, μήπως θα πρέπει να είναι υποχρεωτική; e.Μήπως το κόστος για τις υπηρεσίες του συνεργαζόμενου ιατρού θα πρέπει να επιβαρύνει, έστω μερικά,το ξενοδοχείο; f.Ποια θα ήταν η καταλληλότερη φόρμουλα αποζημίωσης στην περίπτωση αυτή-πάγιο πόσο για την ευθύνη και τη διαθεσιμότητα και κατά πράξη στοιχείο ανά περιστατικό και με διαβάθμιση ανάλογα με τον όγκο των περιστατικών
g. Ποιο το ύψος αποζημίωσης που θα κινητοποιούσε τους ιδιώτες γιατρούς να συνεργαστούν;  
h. Μήπως το κόστος που προκύπτει είναι πολύ υψηλόγια να το επωμιστεί εξολοκλήρου το ξενοδοχείο και θα έπρεπε να υπάρχει συμμετοχή των ασθενών ή, και του κράτους
i. Αν το κόστος επιβαρύνει αποκλειστικά το ξενοδοχείο, μήπως καταλήξουμε σε πολύ χαμηλό ύψος αποζημίωσης των ιατρώνκ αι συνεργασίες ιατρών-ξενοδοχείων τυπικές και όχι ουσιαστικές, που θα οδηγήσουν σε μαζικές παραπομπές πελατών προς τις δημόσιες δομές ΠΦΥ και το σύστημα σε βραχυκύκλωμα; 3)Θα δίνεται η δυνατότητα ελεύθερης επιλογής γιατρού στον ασθενή (π.χ. συνήθης πρακτική αυτό να γίνεται μέσω του ταξιδιωτικού του γραφείου ή της ασφαλιστικής του εταιρείας) σε περίπτωση που το κατάλυμα έχει ορίσει διαφορετικό συνεργαζόμενο ιατρό; 
Τι θα γίνεται αν ο ασθενής δεν επιθυμεί να εξεταστεί από τον συνεργαζόμενο ιατρό του ξενοδοχείου; 4)Τι θα γίνεται στις περιπτώσεις που ένας ασθενής, παρότι παρουσιάζει συμπτώματα συμβατά με νόσο COVID-19, δεν επιθυμεί (για οποιονδήποτε λόγο) να εξεταστεί από γιατρό γενικότερα; 5)Ο συνεργαζόμενος ιατρός θα πρέπει να είναι διαθέσιμος επί 24ώρου βάσεως
Τι θα προβλέπεται, σε περιπτώσεις που δεν θα μπορεί σε εύλογο χρονικό διάστημα να δει τον άρρωστο (πχ λόγω άλλων περιστατικών ή για λόγους υγείας);6)Ποιος και πώς θα μεταφέρει τα δείγματα από τα πιθανά κρούσματα στο νοσοκομείο;7)Θα υπάρχει επάρκεια στα νοσοκομεία για διενέργεια μεγάλου αριθμού τεστ, αφού προβλέπεται λήψη ακόμα και σε ήπια περιστατικά;8)Το κόστος των COVID-test των ύποπτων κρουσμάτων θα το αναλαμβάνει το κράτος; 9)Οι δημόσιες δομές ΠΦΥ (ΚΥ, ΠΙ, ΤΟΜΥ) θα είναι σε θέση (εξοπλισμός, υπηρεσία καθαριότητας, ξεχωριστός απομονωμένος χώρος εξέτασης, κλπ)να λαμβάνουν δείγματα προς εξέταση από πιθανά κρούσματα από καταλύματα κάτω των 50 δωματίων, που δεν θα δηλώνουν συνεργαζόμενο ιατρό;10)Οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία που παρουσιάζουν ύποπτα συμπτώματα θα επιλέγουν οι ίδιοι τον γιατρό ή την δομή υγείας που θα εξεταστούν και αν ναι,με δικό τους κόστος (στην περίπτωση ιδιωτών ιατρών); 
Είναι κρίσιμο για να μπορέσει ο ιδιωτικός τομέας να ανταποκριθεί στο ρόλο που καλείται να αναλάβει,να αποσαφηνιστούν γρήγορα τα ανωτέρω θέματα, ώστε να είναι εφικτή η επιδιωκόμενη συνεργασία των ιδιωτών ιατρών με τα ξενοδοχεία και εν συνεχεία η προσπάθεια να επικεντρωθεί στην κατάρτιση των ενδεδειγμένων πρωτοκόλλων διαχείρισης των ύποπτων και των επιβεβαιωμένων περιστατικών και στη διασύνδεση των συνεργαζόμενων ιατρών της ΠΦΥ με τα άλλα επίπεδα φροντίδας και το ΕΚΑΒ. Προσδοκούμε σε γόνιμο διάλογο μαζί σας προκειμένου να ληφθούν οι καλύτερες δυνατές αποφάσεις για την υγεία των Ελλήνων πολιτών, την υγεία των επισκεπτών μας και για τον τουρισμό.  
ΟΜΑΔΑ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ/ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ & ΠΦΥ

Τρίτη 9 Ιουνίου 2020

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ


ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ 
Ζητείται νοσηλευτής - νοσηλεύτρια , στον Οίκο Ευγηρίας Κυθήρων. 
Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους στο e-mail : trifylio@otenet.gr Πληροφορίες στο τηλέφωνο: 27360 33 301 Κα Ανδρονικου.

Με δικτυακό εξοπλισμό από το «πάνω ράφι» και τεχνολογία Cisco υλοποίησε ο Δήμος Μονεμβασίας τη δράση WiFi4EU.


Με δικτυακό εξοπλισμό από το «πάνω ράφι» και τεχνολογία Cisco υλοποίησε ο Δήμος Μονεμβασίας τη δράση WiFi4EU.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διέθεσε ισόποση χρηματοδότηση σε όλους τους Δήμους της ΕΕ που συμμετέχουν στη δράση. Ο Δήμος Μονεμβασίας έχοντας την τεχνογνωσία και άποψη για τις προσφερόμενες λύσεις της αγοράς, αξιοποίησε στο μέγιστο βαθμό το χρηματικό ποσό. Κέρδισε το στοίχημα του ποιοτικού και προηγμένου τεχνολογικά εξοπλισμού, υιοθετώντας τις κορυφαίες λύσεις της Cisco.
Όλες οι υποδομές και η εν γένη λειτουργία του δικτύου είναι σε πλήρη γνώση της υπηρεσίας. Συμμετείχε στην εγκατάστασή του εξοπλισμού, υλοποίησε όλες τις υποστηρικτικές ζεύξεις και καλωδιώσεις παρέχοντας ευρυζωνικότητα στα σημεία.
Η Ευρωπαϊκή πρωτοβουλία WiFi4EU, αποσκοπεί στην παροχή υψηλής ποιότητας πρόσβασης στο διαδίκτυο για τους πολίτες και τους επισκέπτες όλων των χωρών της ΕΕ, μέσω σημείων δωρεάν ασύρματης διαδικτυακής πρόσβασης (Wi-Fi) σε δημόσιους χώρους, όπως πάρκα, πλατείες και δημόσια κτήρια.
Η υπηρεσία προχώρησε στο σχεδιασμό του δικτύου στα εν λόγω κέντρα δημόσιας ζωής, συνυπολογίζοντας τα αυστηρά πλαίσια της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ύπαρξη ευρυζωνικών υποδομών, πληθυσμιακών χαρακτηριστικών και επισκεψιμότητας αλλά και τις υφιστάμενες υποδομές (π.χ. ηλεκτροδότηση).
Σταδιακά από την Πέμπτη 4 έως το Σάββατο 6 Ιουνίου τα hotspots WiFi4EU άρχισαν να λειτουργούν στην κεντρική πλατεία και την περιοχή του Νοσοκομείου Μολάων, στη θέση ‘Πλάκα’ – παλαιό λιμάνι Μονεμβασίας και στην πλατεία ‘Ηρώων’ – κεντρικό λιμένα Νεάπολης.
Ο Δήμος Μονεμβασίας έγινε με τη σειρά του ένας ακόμη κρίκος στην αλυσίδα του δικτύου WiFi4EU που θα συναντούν οι Ευρωπαίοι πολίτες και επισκέπτες σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Το πρώτο χρονικό διάστημα θα αξιολογηθεί η συμπεριφορά του εξοπλισμού, η λειτουργία των υποδομών που υποστηρίζουν το δίκτυο (ευρυζωνικότητα, ηλεκτροδότηση κα) αλλά και η επισκεψιμότητα ή μη των σημείων εκπομπής κριτήριο για μελλοντικές χωροταξικές αλλαγές και διορθώσεις του υφιστάμενου σχεδιασμού.
Ο Δήμος Μονεμβασίας με τα νέα αυτά σημεία ισχυροποιεί το δίκτυο δημόσιων hotspot ελεύθερης ευρυζωνικής πρόσβασης. Ήδη μέσα στο γενικό lockdown την περίοδο της καραντίνας, υλοποίησε αρκετά νέα σημεία στις Κοινότητές του εξυπηρετώντας πρωτίστως τους μαθητές στα διαδικτυακά τους μαθήματα τότε, τους μόνιμους κατοίκους και επισκέπτες σήμερα.
Αυτή την εβδομάδα έχουν προγραμματιστεί η υλοποίηση δικτύου δημόσιου WiFi στη Κοινότητα Λαμποκάμπου και η επέκταση του υφιστάμενου στη Κοινότητα Βελλιών.
Τι επόμενες ημέρες στη Δημοτική ιστοσελίδα θα αναρτηθεί ενημερωμένος χάρτης όλων των δημόσιων hotospots που λειτουργεί ο Δήμος Μονεμβασίας στην επικράτειά του.
Καλό ‘σερφάρισμα’ σε όλους…