Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2020

Στ. Αραχωβίτης: «Απογειώθηκε το επιτελικό μπάχαλο και στην ενίσχυση για το ελαιόλαδο»

 


Στ. Αραχωβίτης: «Απογειώθηκε το επιτελικό μπάχαλο και στην ενίσχυση για το ελαιόλαδο»

Για πολλοστή φορά ο αγροτικός κόσμος γίνεται το θύμα από τις αμέτρητες πλέον αστοχίες και το επιτελικό «μπάχαλο» που χαρακτηρίζει όλες τις δράσεις του  Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων που πρόχειρα, βιαστικά και χωρίς πυξίδα υλοποιούν.

Πρώτα είχαμε την παράλειψη των ποικιλιών, με αποτέλεσμα οι ελαιοπαραγωγοί να μην βρίσκουν τις παραδοσιακές ποικιλίες λαδολιάς ή διπλής κατεύθυνσης που καλλιεργούν εδώ και αιώνες στις περιοχές τους. Μαζί με αυτό πήγαινε και ο αποκλεισμός  βρώσιμων ποικιλιών ελιάς όπως η Καλαμών.

Ταυτόχρονα, είχαμε τον αποκλεισμό χιλιάδων κατά κύριο επάγγελμα αγροτών που για οποιοδήποτε πρόσθετο λόγο (προβλήματα συστημάτων, ελλιπής ενημέρωση) αλλά κυρίως με μια παντελώς λανθασμένη προσέγγιση του ΥπΑΑΤ είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες με βάση τα εισοδήματα του 2019, μόνο έως το τέλος Αυγούστου, ενώ από τον Σεπτέμβρη χάνουν αυτή την ιδιότητα μόνο και μόνο για την συγκεκριμένη ενίσχυση!

Εξυπακούεται ότι ενώ όλοι ανεξαιρέτως οι παραγωγοί ελαιολάδου έχουν δει το εισόδημά τους να συρρικνώνεται συστηματικά, με αποτελείωμα την πανδημία και τη καταβαράθρωση της τιμής, το Υπουργείο κλείνει επιδεικτικά τα μάτια στην ελληνική πραγματικότητα.

Έτσι, επιλέγει να αποκλείσει όσους δήλωσαν μέσα στο έτος 2020 ως κύρια επαγγελματική ιδιότητα αγρότες, παρότι  δεν είναι ετερο-επαγγελματίες, αλλά και τις περιπτώσεις αγροτών που είχαν μισθωτές υπηρεσίες ή ενοίκια και ζημιές στην αγροτική τους δραστηριότητα, τους συνταξιούχους του ΟΓΑ που δεν είχαν κάνει εγγραφή στο ΜΑΑΕ, τους νεοεισερχόμενους νέους αγρότες που δεν έχουν προλάβει να εγγραφούν στο μητρώο και πολλές άλλες περιπτώσεις.

Από όλα τα παραπάνω, είναι προφανές ότι η ηγεσία του ΥπΑΑΤ βαδίζει τυφλωμένη από την αλαζονεία της επιτελικής διαχείρισης, χωρίς καμία γείωση στην ελληνική πραγματικότητα, τις συνθήκες παραγωγής και τα πραγματικά προβλήματα.

Αν όμως η ηγεσία του ΥπΑΑΤ πιστεύει ότι μπορεί να συνεχίζει να ζει σε επιτελική νιρβάνα, εκτός πραγματικότητας, εμείς οι 44 βουλευτές ΣΥΡΙΖΑ, ακούγοντας τα πραγματικά προβλήματα από τους ελαιοπαραγωγούς, καταθέσαμε την Τρίτη, 24 Νοεμβρίου, Ερώτηση προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων ζητώντας, πρώτα και κύρια, να ξεχάσουν τις ασφυκτικές προθεσμίες που δεν φτάνουν ούτε για να διορθώσουν τα άπειρα λάθη και αστοχίες της πρόσκλησης -πόσο μάλλον να ολοκληρωθούν κακήν κακώς οι αιτήσεις των ελαιοπαραγωγών που δουλεύουν αυτόν το καιρό για την ελαιοσυλλογή.

Ζητάμε ακόμα, αν δεν επαρκούν τα χρήματα, για να αποζημιώσουν όλους ανεξαίρετα τους ελαιοπαραγωγούς βρώσιμων, διπλής και ελαιοποιήσιμων ποικιλιών ανά τη χώρα, να εξετάσουν την αύξηση του προϋπολογισμού και να ξεκινήσουν μια σωστή, διαφανή και δίκαιη νέα διαδικασία που να μην καταλήξει, εκτός από πιθανό κίνδυνο για την υγεία, σε ένα ακόμη φιάσκο, αφήνοντας  χιλιάδες ελαιοπαραγωγούς χωρίς την δικαιούμενη ειδική ενίσχυση.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της Ερώτησης: 

Αθήνα, 24 Νοεμβρίου 2020

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων

                Θέμα: «Εκτός του Μέτρου 21 του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης χιλιάδες ελαιοπαραγωγοί»  

Εδώ και μερικές μέρες, ανακοινώθηκε από το Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, η έγκριση από την Ε.Ε. της έκτακτης τροποποίησης του Προγράμματος Αγροτικής Ανάπτυξης (ΠΑΑ) 2014-2020, η οποία αφορά στην ενεργοποίηση του νέου Μέτρου 21 «Έκτακτη, προσωρινή στήριξη στους γεωργούς των τομέων που πλήττονται ιδιαίτερα από τις επιπτώσεις της πανδημίας COVID-19» για την στήριξη του τομέα ελαιολάδου με 126 εκ. €.

Σύμφωνα με την Πρόσκληση, δικαιούχοι της ενίσχυσης είναι μόνο οι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες (ΚΚΕΑ) με βάση το Μητρώο Αγροτών & Αγροτικών Εκμεταλλεύσεων (ΜΑΑΕ) έως και τη λήξη υποβολής φορολογικής δήλωσης έτους 2020 (εισοδήματα έτους 2019), οι οποίοι έχουν στη νόμιμη κατοχή τους επιλέξιμη προσδιορισθείσα έκταση αγροτεμαχίων με καλλιέργειες ελιάς ελαιοποιήσιμης ή/και διπλής κατεύθυνσης, εξαιρουμένης της ποικιλίας Καλαμών (Καλαματιανή, Τσιγκόλι, Αετονύχι), διπλής κατεύθυνσης, όπως αυτή προκύπτει από την Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης (ΕΑΕ) για το έτος χρήσης 2019 κατά το κλείσιμο του οικονομικού έτους 2020.

Ο περιορισμός των δικαιούχων σε μία ειδική υποκατηγορία των ΚΚΕΑ, δηλαδή τους έως και τη λήξη υποβολής φορολογικής δήλωσης έτους 2020 (εισοδήματα έτους 2019) κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, αλλά και ο αποκλεισμός όσων δήλωσαν μέσα στο έτος 2020 ως κύρια επαγγελματική ιδιότητα αγρότες, παρότι  δεν είναι ετερο-επαγγελματίες,  όπως οι περιπτώσεις αγροτών  που είχαν μισθωτές υπηρεσίες ή ενοίκια και ζημιές στην αγροτική τους δραστηριότητα, οι συνταξιούχοι του ΟΓΑ που δεν είχαν κάνει εγγραφή στο ΜΑΑΕ, οι νεοεισερχόμενοι αγρότες που δεν έχουν προλάβει να εγγραφούν στο μητρώο  και πολλές άλλες περιπτώσεις, αγνοεί την ελληνική πραγματικότητα.

Στις περισσότερες περιοχές της Χώρας που έχουν ως ένα από τα βασικά παραγόμενα τοπικά προϊόντα το ελαιόλαδο, εξίσου μεγάλη ποσότητα ελαιολάδου παράγεται από καλλιεργητές οι οποίοι δεν είναι αγρότες κατά κύριο επάγγελμα, γιατί η κύρια απασχόλησή τους διαφέρει.

Ενώ έχει προηγηθεί μία καταστροφική χρονιά ως προς την παραγωγή και τη δραματική πτώση της τιμής, αλλά και ως προς τις επιπτώσεις της πανδημίας, το Υπουργείο με τα κριτήρια της πρόσκλησης του Μέτρου 2.1 επιλέγει να ενισχύσει μία  μόνο μερίδα παραγωγών και μάλιστα σύμφωνα με τους υπολογισμούς με χαμηλά ποσά σε σχέση με την οικονομική ζημία που έχουν υποστεί.

Ταυτόχρονα, σύμφωνα με τα στοιχεία του Διεθνούς Συμβουλίου Ελαιοκομίας (IOC),  μεταξύ Μαρτίου και Ιουλίου 2020, οι εισαγωγές ελαιολάδου αυξήθηκαν πάνω από 20% σε όλες τις κύριες αγορές (Καναδάς, Αυστραλία ΗΠΑ, Ρωσία κ.α.), εκτός της Κίνας και την Ιαπωνίας, στις οποίες η αύξηση ήταν της τάξης του 10,4% και 2% αντιστοίχως. Επίσης για την ίδια περίοδο οι εισαγωγές των χωρών της ΕΕ υπερδιπλασιάστηκαν (αύξηση πάνω από 100%). Ωστόσο η τάση της διεθνούς αύξησης στη ζήτηση ελαιολάδου, δεν έχει «φτάσει» στον παραγωγό και η τιμή στην οποία διαθέτει το ελαιόλαδο συνεχίζει να μειώνεται.

Από την άλλη, αγρότες που στη δήλωση ΟΣΔΕ έχουν δηλώσει την καλλιέργειά τους ως ελιά ελαιοποιήσιμη ή διπλής κατεύθυνσης με την παλιά κωδικοποίηση κατά την οποία δεν γίνεται αναφορά σε συγκεκριμένες ποικιλίες, αποκλείονται από τη δυνατότητα  να υποβάλλουν την σχετική αίτηση.  Έτσι, από την έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας των αιτήσεων, παρατηρήθηκαν αδικαιολόγητοι αποκλεισμοί από τη διαδικασία όπως κάποιων ποικιλιών ελιών (λαδολιάς, Καλαμών).

Παράλληλα δε, η ασφυκτική μόλις 10 ημερών προθεσμία αιτήσεων (έως 27 Νοεμβρίου) που έχει δοθεί για την υποβολή της δήλωσης και η υπολειτουργία της πλατφόρμας τις δυο πρώτες ημέρες, έχει επιφέρει την κινητοποίηση των αγροτών για τη μετάβασή τους στα μελετητικά γραφεία για την υποβολή της δήλωσης, αλλά και στα Τμήματα Αγροτικής Ανάπτυξης και Ελέγχων για θέματα βεβαίωσης της ιδιότητας του ΚΚΕΑ και προκαλεί επικίνδυνες για την υγεία του πληθυσμού μετακινήσεις αλλά και  επιπλέον συνθήκες  συνωστισμού. 

Επειδή, όλοι ανεξαίρετα οι παραγωγοί ελαιολάδου έχουν δει το εισόδημά τους να συρρικνώνεται τα τελευταία χρόνια συστηματικά από αιφνίδια καιρικά φαινόμενα, από έντομα και μυκητολογικές ασθένειες λόγω της κλιματικής αλλαγής

Επειδή, η τιμή ελαιολάδου έχει υποστεί καθίζηση για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ενώ επλήγησαν ακόμη από την μείωση της κατανάλωσης του λαδιού και της ελιάς λόγω της Πανδημίας

Επειδή, για όλους τους παραπάνω αθροιστικά λόγους οι παραγωγοί όχι μόνον δεν έχουν ωφεληθεί από την αύξηση των εισαγωγών άλλων χωρών, αλλά η  οικονομική τους κατάστασή δυσχεραίνεται συνεχώς και  είναι απαραίτητο να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την στήριξή τους χωρίς εξαιρέσεις

Επειδή εφόσον τα εισοδήματα του 2019 κατατάσσουν έναν αγρότη σε ΚΚΕΑ τούτο ισχύει ασφαλώς για όλο το οικονομικό έτος 2020 και ο οποιοσδήποτε χρονικός περιορισμός της κατάταξης ενός αγρότη σε ΚΚΕΑ είναι εκτός από λανθασμένος, αδίκως περιοριστικός  και δημιουργεί τεχνητό αποκλεισμό

Επειδή, ο κλήρος στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας  και ειδικά στην ορεινή περιοχή της είναι μικρός και είναι σημαντικός ο αποκλειόμενος από την ενίσχυση αριθμός των ετερο επαγγελματιών καλλιεργητών ελιάς που στηρίζονται οικονομικά στο εισόδημα που παίρνουν από τη καλλιέργεια της ελιάς αλλά και που έχουν υποστεί τις συνέπειες της Πανδημίας

Επειδή, υπάρχουν και πολλοί νέοι αγρότες, οι οποίοι είναι ελαιοκαλλιεργητές και έχουν πληγεί εξίσου και αποκλείονται από την ειδική ενίσχυση

Επειδή, επιπλέον της πτώσης της τιμής του ελαιολάδου, οι επιπτώσεις της πανδημίας αλλά και οι φυσικές καταστροφές είχαν ως αποτέλεσμα μια ακόμη πολύ κακή χρονιά για τους ελαιοπαραγωγούς

Επειδή, η ασφυκτική προθεσμία των δέκα ημερών σε μια περίοδο κατά την οποία είναι γνωστό ότι η ελαιοσυλλογή είναι η κύρια απαιτητική δραστηριότητα των ελαιοπαραγωγών δημιουργεί συνθήκες μετακίνησης συνωστισμού ευνοϊκές για την μετάδοση του κορωνοϊου

Επειδή, οι επικίνδυνες για την υγεία του πληθυσμού μετακινήσεις εν μέσω Πανδημίας θα μπορούσαν να αποφευχθούν εφόσον από τα στοιχεία του ΟΣΔΕ και της ΑΑΔΕ προκύπτουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες για τους δικαιούχους της ενίσχυσης

Επειδή, τόσο οι αστοχίες ως προς την επαγγελματικότητα των ελαιοπαραγωγών και την παραγωγική κατεύθυνση των καλλιεργούμενων στη Χώρα μας ποικιλιών ελιάς αναδεικνύονται σε στοιχεία μειζόνων αποκλεισμών και θέτουν πολλαπλώς θέματα ίσης μεταχείρισης

Επειδή, είναι απαραίτητη τόσο η σωστή και έγκαιρη επικαιροποίηση της βάσης που δημιουργήθηκε από τα ορθά δεδομένα του Μητρώου Αγροτών, όσο και η διόρθωση των υπό ενίσχυση ποικιλιών , ώστε να μην αποκλειστεί κανένας παραγωγός από την ενίσχυση λόγω συστημικών δυσλειτουργιών

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

  • Σε ποια μέτρα πρόκειται να προβεί ώστε οι επαγγελματίες, νέο-εισερχόμενοι/νέοι ή συνταξιούχοι αγρότες που για διάφορους λόγους δεν είναι ενταγμένοι στο Μ.Α.Α.Ε. να μην αποκλειστούν και λάβουν και αυτοί την ενίσχυση;
  • Στην κατεύθυνση της επίλυσης των προβλημάτων που έχουν προκύψει τόσο με τις ποικιλίες όσο και με την επαγγελματικότητα και με στόχο να μην αποκλειστεί κανείς παραγωγός εξαιτίας των δυσλειτουργιών του συστήματος η λανθασμένου περιοριστικού αποκλεισμού σε ποια μέτρα πρόκειται να προβεί και ποιο είναι το εκτιμώμενο απαιτούμενο διάστημα για τις απαραίτητες διορθώσεις/προσαρμογές ;
  • Ποια συγκεκριμένα μέτρα θα λάβει ώστε να μπορέσουν οι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες που έχουν δηλωμένους του ελαιώνες τους με τη παλιά κωδικοποίηση ποικιλιών να λάβουν την εν λόγω ενίσχυση;
  • Ποια συγκεκριμένα μέτρα θα λάβει ώστε να μπορέσουν όλοι οι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες με βάση τα εισοδήματα του 2019 να λάβουν την εν λόγω ενίσχυση;
  • Πρόκειται να δώσει παράταση για την υποβολή των δηλώσεων ενίσχυσης πέραν της 27 Νοεμβρίου του 2020 ώστε να αποφευχθεί ο συνωστισμός στα μελετητικά γραφεία και τα ΤΑΑΕ και να δοθεί η δυνατότητα της ομαλής και κυρίως ορθής εξέλιξης των αιτήσεων;
  • Προτίθεται να αυξήσει τον προϋπολογισμό του Μέτρου 21, ώστε να ενισχυθούν ουσιαστικά και χωρίς εξαιρέσεις οι ελαιοπαραγωγοί;
  • Προτίθεται να συμπεριλάβει στους δικαιούχους της ενίσχυσης παραγωγούς, οι οποίοι δεν είναι κατά κύριο επάγγελμα αγρότες, όπως οι ετερο-επαγγελματίες αγρότες, που στηρίζονται οικονομικά στο εισόδημα από τη καλλιέργεια της ελιάς και αποδεδειγμένα έχουν πληγεί;
  • Σε ποιες ενέργειες πρόκειται να προβεί ώστε να ενισχυθούν και οι παραγωγοί που δηλώνουν τη καλλιέργειά τους ως βρώσιμη ελιά στο ΟΣΔΕ και που επίσης έχουν υποστεί μείωση του εισοδήματός τους λόγω της Πανδημίας;

Προσοχή! Και άλλο παραπλανητικό email με «αποστολέα» τα ΕΛΤΑ! Μην το ανοίξετε


 Την καραντίνα επιχειρούν να εκμεταλλευτούν επιτήδειοι χρησιμοποιώντας μάλιστα κάθε μέσο ακόμα και μεγάλους οργανισμούς όπως τα ΕΛΤΑ για να ξεγελάσουν ανυποψίαστους πολίτες και να «μπουν» στους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.

Μέσα σε λίγες ημέρες έχουν έρθει σε γνώση μας δυο περιστατικά όπου απατεώνες με πρόσχημα ότι είναι τα ΕΛΤΑ προσπαθούν να αποσπάσουν χρήματα με δόλιο τρόπο μέσω email.

Έτσι, αν λάβετε αυτό το email με τίτλο ΕΛΤΑ parcel ΜΗΝ το ανοίξετε! Το email αναφέρει τα εξής: 

Αγαπητέ πελάτη,
Η συσκευασία σας έφτασε πρόσφατα στο κέντρο διαλογής μας .
Για να λάβετε την παραγγελία, είναι σημαντικό να πληρώσετε τα έξοδα αποστολής.
Αφού πληρώσετε τα έξοδα αποστολής, θα στείλουμε την παραγγελία σας.
Το πακέτο θα παραδοθεί στο σπίτι σας το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ή μπορείτε να το παραλάβετε την επόμενη εργάσιμη ημέρα από τις 3:00 μ.μ. στο επιλεγμένο σημείο συλλογής.

Στην συνέχεια έχει ένα link το οποίο γράφει πληρωμή και ζητάει από τα ανυποψίαστα θύματα να βάλουν τα στοιχεία της κάρτας τους! Μην το πατήσετε!


https://www.newsit.gr/

Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

ΚΥΘΗΡΑ:H ANΩ ΣΙΑΓΟΝΑ ΤΟΥ ¨Carcharodon Carcharias (Linne)¨ ΣΤΑ ΠΛΕΙΟΚΑΙΝΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΠΟΛΕΩΣ

ADELIN 107,3 FM:ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΩΤΑ ΠΟΛΙΤΗ
 
Η μελέτη των γεολόγων Ο. Shultz και Ε. Βερυκίου με τον τίτλο << Carcharodon Carcharias (Linne) από το Πλειόκαινον της νήσου Κύθηρα, Ελλάς.>> (1975) 
Η εργασία αυτή πραγματεύεται τον πλευρικό όδοντα της άνω σιαγόνας του κήτους Carcharodon Carcharias (Linne) που ανευρέθηκε στα θαλάσσια πλειοκαινικά στρώματα της Παλαιοπόλεως των Κυθήρων. 
Μάλιστα ο Ακαδημαικός κ. Ι. Τρικκαλινός τονίζει την ιδιαίτερη παλαιοντολογική σημασία του, διότι για πρώτη φορά γνωστοποιείται η παρουσία του στον ελληνικό χώρο. 
 
Μέχρι το 1975 η στρωματογραφική και γεωγραφική εξάπλωση του C. Carcharias Linne όπως αναφέρεται στην εργασία είχε ώς εξής:
 
Μειόκαινον : Βέλγιο, Ελβετία, Ιταλία, Η.Π.Α (Βόρεια και Νότια Καρολίνα.) 
 
Πλειόκαινον: Iταλία ( Καλαβρία, Σικελία), Η.Π.Α ( Καλιφόρνια.) 
 
Αρτίγονον : Τροπικές και υποτροπικές περιοχές του Ινδικού Ωκεανού, Ειρηνικός και Ατλαντικός Ωκεανός, Μεσόγειος Θάλασσα και Αδριατική Θάλασσα. 
 
Δείτε την εργασία στο παρακάτω link:
 
Βιβλιογραφία: << Carcharodon Carcharias (Linne) από το Πλειόκαινον της νήσου Κύθηρα, Ελλάς.>> Eργαστήριο Φυσικής Γεωγραφίας Πανεπιστημίου Αθηνών (1975).




ΓΕΝΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΛΙΕΙΑΣ:EΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ ΚΟΡΩΝΟΙΟΥ



 

ΒΟΡΕΙΑ ΚΥΝΟΥΡΙΑ:ΝΕΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΠΥΡΚΑΓΙΑ


Σε εξέλιξη είναι η πυρκαγιά που εκδηλώθηκε το μεσημέρι σε δασική έκταση στην περιοχή του Αγίου Πέτρου, στο δήμο Βόρειας Κυνουρίας, στην Αρκαδία.

Κινητοποιήθηκαν άμεσα, 81 πυροσβέστες, 4 ομάδες πεζοπόρων τμημάτων, 25 οχήματα, 3 βυτιοφόρα οχήματα της Αυτοδιοίκησης και 1 μπουλντόζα. Η μάχη με τις φλόγες είναι μεγάλη, καίγεται δασική κυρίως έκταση, αλλά δεν υπάρχει κάποιος κίνδυνος για κατοικημένες περιοχές.
ert.gr


ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΔΩ:ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΙ ΝΕΡΟΥ ¨ΦΩΤΙΑ¨ΣΕ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ . ΖΗΤΑΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ.

 


Κύθηρα  24/11/2020 

Τεράστιους λογαριασμούς νερού έχει στείλει ο δήμος τις τελευταίες μέρες σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. 

Έρχεται λοιπόν στην επιφάνεια ένα μεγάλο, σοβαρό θέμα που μάλιστα διαιωνίζεται χωρίς να έχει βρεθεί κάποια λύση. Ο Δήμος ελέγχεται και νομικά αλλά και ηθικά. 

Γιατί έρχονται λογαριασμοί που αφορούν μεγάλες χρονικές περιόδους κατανάλωσης όπως 15 μήνες ή και περισσότερο; Με αποτέλεσμα τα ποσά να είναι δυσβάσταχτα για κάθε καταναλωτή. 

Πόσες καταμετρήσεις έγιναν για κάθε μετρητή (ρολόι) στο διάστημα αυτών των μηνών που αναγράφουν οι λογαριασμοί; 

Εφόσον οι καταμετρήσεις είναι περισσότερες από μία, γιατί δεν αναγράφεται αναλυτικά η κατανάλωση κάθε περιόδου (καταμέτρησης) για να ξέρουν και οι καταναλωτές με βάση ποιον συντελεστή έχει τιμολογηθεί και ποσά κυβικά νερού έχουν καταναλώσει σε κάθε μία από αυτές;

 Άλλη κατανάλωση υπάρχει τους χειμερινούς μήνες και άλλη τους καλοκαιρινούς, προφανώς. Άλλη κατανάλωση με κλειστά σπίτια, άλλη με ανοιχτά. Υπάρχει πρόβλημα βεβαίωσης οφειλών από την πλευρά του δήμου; 

Αν υπάρχει γιατί δεν έχει λυθεί; 

Ποιος είναι υπεύθυνος; 

Σε αυτά τα νομικά, και τυπικά θέματα η δημοτική αρχή δεν θέλει ή δεν μπορεί να δώσει πειστικές απαντήσεις. Τα δικαιώματα των καταναλωτών – δημοτών  ποιος θα τα σεβαστεί; 

Υπάρχει φυσικά και το ηθικό κομμάτι της υπόθεσης στο οποίο ελέγχεται η δημοτική αρχή: Γιατί επιλέχθηκε η συγκεκριμένη χρονική στιγμή, στην μέση της υγειονομικής κρίσης και κατ’ επέκταση οικονομικής, με κλειστές επιχειρήσεις και νοικοκυριά που πλήττονται; 

Μήπως ο δήμος μας έστειλε τους λογαριασμούς λίγο πριν ανακοινωθεί από το υπουργείο εσωτερικών η απόφαση για ρύθμιση οφειλών προς δήμους 120 δόσεων; 

Διότι αν ισχύει κάτι τέτοιοι μοιάζει άκρως απειλητικό και βίαιο το δίλημμα ή εξόφληση ή αναγκαστική ρύθμιση ή νέα ρύθμιση οφειλών στους δήμους. Γιατί ο δήμος αρνείται επίμονα ακόμα και τώρα την μείωση ανταποδοτικών τελών , για το καινούργιο έτος, που προτείναμε, κάτι που έχει γίνει σε πολλούς άλλους δήμους; 

Κρύβεται κάτι άλλο πίσω από αυτήν την άρνηση; 

Γιατί αναγκάζει τους καταναλωτές να προβούν σε νέες ρυθμίσεις σε μια περίοδο μη βιώσιμη, υγειονομικής λαίλαπας με κλειστές επιχειρήσεις, ανεργία, προβληματικής τουριστικής περιόδου, χωρίς διαβεβαιώσεις για το μέλλον με δυσκολίες μετακίνησης και επικοινωνίας; 

Τελικά η δημοτική αρχή έχει να δώσει μια πειστική απάντηση σε όλα αυτά που βασανίζουν τους συνδημότες μας ή εν τέλει να κάνουμε όλοι χρήση των νομικών – συνταγματικών  δικαιωμάτων που έχουμε σαν καταναλωτές απέναντι σε ένα δήμο που έχει αναγάγει το ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ σε «πολιτικό» marketing. 

ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ . Ζητάμε απαντήσεις τώρα. 

“ΚΥΘΗΡΑ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΑ ΜΕΝΟΥΜΕ ΕΔΩ” 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ  ΚΟΝΤΟΛΕΩΝ 

ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΤΡΙΦΥΛΛΗΣ 

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΙΔΥΜΙΩΤΗΣ


ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ:ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΟΥ "ΚΟΣΜΑΔΑΚΙΟΥ" ΦΡΙΛΙΓΚΙΑΝΙΚΑ ΚΥΘΗΡΩΝ 1965

Και ποιος δεν έχει αναμνήσεις από το γραφικό καφενείο του μπάρμπα Κοσμά Καλοκαιρινού στον κεντρικό δρόμο των Φριλιγκιανίκων κάτω από το Δημοτικό Σχολείο...

...Αναμνήσεις μιας άλλης εποχής...



 

ΑΤΤΙΚΗ:KANNABΗ-KOKA-XAΠΙΑ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ.Συνελήφθησαν δύο άτομα

 


Συνελήφθησαν δύο άτομα για ναρκωτικά στην Αττική

Επιπλέον, σε βάρος του ενός εκκρεμούσαν τρία καταδικαστικά έγγραφα

Κατασχέθηκαν, μεταξύ άλλων, -6- κιλά περίπου κάνναβης, μικροποσότητα κοκαΐνης και χρήματα

Συνελήφθησαν, χθες (23.11.2020) το πρωί, στην Αθήνα Αττικής, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καλαμάτας, δύο (2) ημεδαποί, 48χρονη και 62χρονος, για παράβαση της νομοθεσίας για τα ναρκωτικά.

Ειδικότερα, χθες (23.11.2020) το πρωί, στην Αθήνα Αττικής, ύστερα από κατάλληλη αξιολόγηση και αξιοποίηση στοιχείων, αστυνομικοί του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καλαμάτας, σε συνεργασία με αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής, πραγματοποίησαν έρευνες σε οικίες των ανωτέρω, τις οποίες χρησιμοποιούσαν για την απόκρυψη και αποθήκευση ναρκωτικών ουσιών (καβάτζες), όπου βρήκαν συνολικά και κατέσχεσαν:

  • ποσότητες κάνναβης, συνολικού βάρους -5.920,3- γραμμαρίων,
  • μικροποσότητες κατεργασμένης κάνναβης,
  • μικροποσότητα κοκαΐνης,
  • -73- ναρκωτικά δισκία,
  • -2- ζυγαριές ακριβείας,
  • -3- κινητά,
  • το χρηματικό ποσό των -1.440- ευρώ, ως προερχόμενο τέλεσης αξιόποινων πράξεων και
  • αντικείμενα σχετικά με τη συσκευασία ναρκωτικών ουσιών.

Επιπλέον, όπως προέκυψε, σε βάρος του 62χρονου εκκρεμούσαν τρεις (3) καταδικαστικές αποφάσεις του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Πειραιώς και του Πενταμελούς Εφετείου Αθηνών, για φοροδιαφυγή, πλαστογραφία και διακεκριμένη περίπτωση κλοπής.

Οι συλληφθέντες θα οδηγηθούν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Αθηνών, ενώ η αστυνομική έρευνα και το προανακριτικό έργο, διενεργούνται από το Τμήμα Δίωξης Ναρκωτικών της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Καλαμάτας

ΓΕΕΘΑ: Σειρά έργων από τη ΜΟΜΚΑ σε ακριτικές περιοχές


 


 

Το ΓΕΕΘΑ ανακοίνωσε σειρά έργων που εκτέλεσε ή πρόκειται να εκτελέσει η Μονάδα Μελετών και Κατασκευών (ΜΟΜΚΑ) στο πλαίσιο της κοινωνικής προσφοράς και της συνδρομής των Ενόπλων Δυνάμεων στον πληθυσμό των ακριτικών περιοχών, σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και με την έγκριση του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας.

Συγκεκριμένα η ΜΟΜΚΑ έχει ολοκληρώσει τις ακόλουθες εργασίες:

 

- Στα Αντικύθηρα την κατασκευή χωμάτινου δρόμου μήκους 2.142 μέτρων και πλάτους 3,5 μέτρων, καθιστώντας ασφαλέστερη και ευκολότερη την πρόσβαση του προσωπικού του ΠΝ στον Φάρο Ακρωτηρίου Απολυτάρας, και

- Στη Νίσυρο την επισκευή με τσιμεντόστρωση της περιφερειακής οδού Μανδρακίου μήκους 1.146 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων, της οδού Καρδιά- Μακρύ Κομμάτι μήκους 1.146 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων και της οδού Χαρουπιά-Ληδία μήκους 1.160 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων.

- Ολοκληρώνεται η αποκατάσταση λειτουργικών προβλημάτων της γέφυρας τύπου «ΜΠΕΛΕΥ» στον Πόρο Κεφαλονιάς, με την κατασκευή προκατασκευασμένου μεσόβαθρου για την αύξηση του μέγιστου επιτρεπόμενου φορτίου της γέφυρας, τη μείωση των ταλαντώσεων της, την επίτευξη ασφαλέστερης διέλευσης των οχημάτων και τη μικρότερη καταπόνηση των στοιχείων της.

Έχουν προγραμματιστεί τα ακόλουθα έργα:

- Στην Κάλυμνο, η αρχική διάνοιξη δρομολογίου μήκους 900 μέτρων και πλάτους 7,5 μέτρων, που θα συνδέει το λιμάνι του νησιού και την περιοχή Άγιοι Πάντες,

- Στην Αστυπάλαια, οι εργασίες για τη βελτίωση της εξωτερικής εμφάνισης του κτηρίου φιλοξενίας του αστυνομικού και λιμενικού σταθμού, καθώς και για την επίλυση λειτουργικών προβλημάτων του,

- Στην Κάσο, η κατασκευή δρομολογίου που θα οδηγεί από την περιοχή Αγ. Γεωργίου Χαδιών στην περιοχή Πλατύ Αυλάκι, στη νοτιοδυτική πλευρά του νησιού, και 

- Στη Νίσυρο, η επισκευή και τσιμεντόστρωση της οδού Κάπαρι-Σταυρός, μήκους 930 μέτρων και πλάτους 5,5 μέτρων.

 www.zougla.gr


Ζωή Ρούσσου:Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη της Βίας κατά των γυναικών.

 

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα για την εξάλειψη της Βίας κατά των γυναικών και της εν γένει έμφυλης βίας η οποία είναι ένα καθημερινό, παγκόσμιο φαινόμενο που πλήττει στη συντριπτική πλειοψηφία γυναίκες και νεαρά κορίτσια,θα πρέπει να ενισχύσουμε την αυτοπεποίθηση των γυναικών,το θάρρος τους να μιλήσουν αλλά και το κράτος να παράσχει όχι μόνο νομική προστασία , αλλά ουσιαστικές υλικές παροχές και μέσα ώστε τα θύματα της έμφυλης βίας να βρίσκουν άμεσα στήριξη , περίθαλψη, διαμονή και αξιοπρεπή χώρο διαβίωσης μέχρι να "πατήσουν" ουσιαστικά στα πόδια τους.

ΕΚΤΑΚΤΟ:Μεγάλη πυρκαγιά έχει ξεσπάσει στον Πάρνωνα Αρκαδίας στην περιοχή του Αγίου Θεώδορου


Μεγάλη πυρκαγιά έχει ξεσπάσει στον Πάρνωνα Αρκαδίας στην περιοχή του Αγίου Θεώδορου. Στο συμβάν 10 οχήματα και με πολλούς άνδρες της πυροσβεστικής απο την Τρίπολη, Μεγαλόπολη και την Κόρινθο.firefightingreece.gr

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ: Διανομή αγαθών του παρόντος μήνα στις ωφελούμενες οικογένειες

Ενημερώνουμε πως την Παρασκευή 27/11/2020 από τις 09:00 έως τις 15:00 θα πραγματοποιηθεί η διανομή αγαθών του παρόντος μήνα στις ωφελούμενες οικογένειες της δομής μας.
Θα πρέπει να τηρούνται όλα τα απαραίτητα προστατευτικά μέτρα ενάντια στην πανδημία COVID-19 που επικρατεί.

Με εκτίμηση τα στελέχη της δομής:
Κανελλοπούλου Θεώνη: Κοινωνική Λειτουργός/Συντονίστρια
Γερακίτη Βασιλική: Βοηθητικό Προσωπικό


 

 

ΚΥΘΗΡΑ:ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ Ο ΚΥΘΗΡΑΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ

ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ:Συνδέουμε με το δίκτυο του Βιολογικού Καθαρισμού το Αρχαιολογικό Μουσείο και τον Κυθηραϊκό Σύνδεσμο. Μια εκκρεμότητα ετών επιλύεται!






 


 

Μία ιστορική αναδρομή στα θρυλικά πλοία της Ελληνικής ακτοπλοΐας της δεκαετίας 1960 μέχρι και την δεκαετία του 1970.

 


Αν έχεις ταξιδέψεις με τα θρυλικά πλοία «Κανάρης -Μιαούλης-Παντελής-Αικατερίνη κ.α» που συνέδεαν τον Πειραιά με τα Δωδεκάνησα τότε μείνε σπίτι !!!

Του Γιώργου Δ.Δρόσου

Αν έχεις ταξιδέψεις με τα θρυλικά πλοία «Κανάρης -Μιαούλης-Παντελής-Αικατερίνη κ.α» που συνέδεαν τον Πειραιά με τα Δωδεκάνησα τότε μείνε σπίτι.

 Σίγουρα ανήκεις στις ευπαθείς ομάδες λόγω ηλικίας.

Επιστρατεύσαμε το χιούμορ στον τίτλο και την  εισαγωγή, σε μία ιστορική αναδρομή στα θρυλικά πλοία της Ελληνικής ακτοπλοΐας της δεκαετίας 1960 μέχρι και την δεκαετία του 1970.

Αφενός γιατί το χιούμορ χρειάζεται σε αυτές τις δύσκολες στιγμές, αφετέρου για να προσελκύσει τους νέους ανθρώπους για να γνωρίσουν τα πλοία που συνέδεαν τον Πειραιά με τα Δωδεκάνησα, αφού οι παλιότεροι σίγουρα θα το διαβάσουν.

Πλοία θρύλοι που η ανάμνησή τους συγκινεί κυρίως τους νησιώτες που ταξίδεψαν με αυτά ,που ταλαιπωρήθηκαν ,που επιβιβάστηκαν από τις λάτζες ,που ανέβηκαν από τις τρεμάμενες σκάλες.

 Αρκετά τα πλοία εκείνης της εποχής και μάλιστα υπήρχαν ημέρες που προσέγγιζαν τα νησιά δύο και τρία πλοία την ημέρα!!

 Να θυμίσουμε:

 1.Τα 3 πλοία της Εταιρείας Πέτρου Νομικού με τα ονόματα ηρώων τςη Επανάστασης. «ΚΑΝΑΡΗΣ», «ΜΙΑΟΥΛΗΣ» και «ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ»

2. Τα πλοία της εταιρείας Καβουνίδη. «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ», “ΦΙΛΙΠΠΟΣ», “ΆΔΩΝΙΣ», «ΈΣΠΕΡΟΣ»

3.Τα πλοία της Εταιρείας Φουστάνου. “ΠΑΝΤΕΛΗΣ» και «ΔΕΣΠΟΙΝΑ»

4.Τα πλοία της Εταιρείας Γ.Λάτση. «ΜΙΜΙΚΑ» και «ΡΕΝΕΤΑ»

5.Το πλοίο της Εταιρείας Ευθυμιάδη ‘ΚΝΩΣΣΟΣ’

6. Το πλοίο της Εταιρείας ΛΑΓΑ «ΜΑΡΙΛΕΝΑ”

Υπάρχουν και κάποια άλλα που ίσως να μας έχουν διαφύγει

Παραθέτουμε κάποια στοιχεία για τα πλοία αυτά που αντλήσαμε από το το Greek Shipping Miracle, το πρώτο διαδικτυακό μουσείο για τη ναυτιλία.

Τα πλοία της Εταιρείας «Πέτρος Νομικού».

ΜΙΑΟΥΛΗΣ -ΚΑΝΑΡΗΣ- ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ ναυπηγήθηκαν το 1952 και παρελήφθησαν από την Ιταλία ως μέρος της πολεμικής επανόρθωσης που δικαιούνταν η Ελλάδα για τα δεινά που υπέστη στον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.

Αρχικά δρομολογήθηκαν στην γραμμή Πειραιάς-Πάτρα-Πρίντεζι (Βρινδήσιον, όπως αναφερόνταν στις ανακοινώσεις δρομολογίων της εποχής!), και αργότερα δρομολογήθηκαν στα Δωδεκάνησα, Κρήτη και Κυκλάδες 


Τα πλοία της Εταιρείας ΚΑΒΟΥΝΙΔΗ

Α.Πλοίο «ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ»Πλοίο 62,50 μέτρων, μια μετασκευασμένη κορβέτα του Πολεμικού ναυτικού των ΗΠΑ

Β. Πλοίο «ΦΙΛΙΠΠΟΣ».Ναυπηγήθηκε το 1940. Το 1955 αγοράστηκε από την Ατμοπλοϊα ΚΑΒΟΥΝΙΔΗ. Ταξίδεψε ως Ακτοπλοικό στα Δωδεκάνησα και ως τουριστικό στην Αδριατική. Στις 23 Φεβρουαρίου υπέστη σοβαρές ζημιές από πυρκαγια που ξέσπασε ενώ επισκευαζόταν στο Κερατσίνι.

Γ.Πλοίο «ΑΔΩΝΙΣ»Ναυπηγήθηκε το 1965. Το 1966 αγοράστηκε από την Ατμοπλοϊα ΚΑΒΟΥΝΙΔΗ. Στις 7 Μαρτίου 1983 υπέστη σοβαρές ζημιές από πυρκαγιά στον Πειραιά.

Δ.Πλοίο «ΕΣΠΕΡΟΣ»Ναυπηγήθηκε το 1943 ως ναρκοθέτης. Το 1962 αγοράστηκε από την Ατμοπλοϊα ΚΑΒΟΥΝΙΔΗ και μετασκευάστηκε σε επιβατηγό.Ανέλαβε υπηρεσία τον Ιανουάριο του 1964 στην ακτοπλοΐα, εκτελώντας δρομολόγια προς Δωδεκάνησα. Την εποχή εκείνη πρέπει να ήταν το μεγαλύτερο και καλύτερο ακτοπλοϊκό. Το δρομολόγιο όμως με το οποίο καθιερώθηκε ήταν το εβδομαδιαίο Βενετία – Κέρκυρα – Πειραιάς – Κάλυμνος – Ρόδος ένα είδος κρουαζιέρας Ένα από αυτά τα ταξίδια του στάθηκε μοιραίο για να έλθει το τέλος του, όταν έξω από την Κω προσάραξε σε αβαθή, οπότε μετά την ανέλκυση του παροπλίστηκε στην Κυνόσουρα για αρκετό χρονικό διάστημα, μέχρι τις 14 Μαρτίου 1980 


Τα πλοία της Εταιρείας Αδελφών  Φουστάνου.

Α.“ΠΑΝΤΕΛΗΣ» Ναυπηγήθηκε το 1944 ως ναρκαλιευτικό στις ΗΠΑ. Περιήλθε συ\τον ΟΔΙΣΥ μετά το τέλος του πολέμου και χρησιμοποιήθηκε για τον ηλεκτροφωτισμό της Θεσσαλονίκης. Το 1956 αγοράστηκε από την Ατμοπλοϊα  Αδελφών  Φουστάνου και μετασκευάστηκε σε επιβατηγό. Παροπλίστηκε το 1969.

Β.«ΔΕΣΠΟΙΝΑ»Ναυπηγήθηκε το 1943 ως βοηθητικό ΠΝ στις ΗΠΑ. Περιήλθε στον ΟΔΙΣΥ μετά το τέλος του πολέμου . Το 1950 αγοράστηκε από την Ατμοπλοϊα  Αδελφών  Φουστάνου και μετασκευάστηκε σε επιβατηγό. Το 1969 πουλήθηκε και μετονομάστηκε σε ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΡΙΑ


Τα πλοία της Εταιρείας Κώστα Λάτση.

Α. M/V ΜΙΜΙΚΑ Λ.

Ναυπηγήθηκε στη Δανία από τα ναυπηγεία Elsinore SB & E Co το έτος 1949. Ολικό μήκος 114 μέτρα, μέγιστο πλάτος 15 μέτρα, βύθισμα 5,5 μέτρα, μηχανές Twin Screw B & W Diesel 8400 BHP, ταχύτης 20 μίλια.
Αγοράστηκε τέλη Οκτωβρίου του 1969 από τον Κ. Λάτση και στα τέλη του ίδιου έτους έφτασε στην πατρίδα μας. Τα εγκαίνια του πλοίου πραγματοποιήθηκαν στο λιμάνι του Πειραιά, την Παρασκευή 15 Μαΐου του 1970. Δρομολογήθηκε Μάϊο του 1970, κάθε Δευτέρα και Τετάρτη στις 13:30 για Μύκονο – Λέρο – Κάλυμνο – Κω – Ρόδο. και κάθε Σάββατο στις 17:00 για Μύκονο – Κάλυμνο – Κω – Ρόδο μέχρι τον Οκτώβριο του 1977. Τον Απρίλιο του 1978 πουλήθηκε στον ΒΕΝΤΟΥΡΗ  και μετονομάστηκε σε  ΑΛΚΥΩΝ 

Β.ΡΕΝΕΤΤΑ

Ναυπηγήθηκε το 1953.Αγοράστηκε από τον Κώστα Λάτση το 1972. Το 1978 πουλήθηκε σε πλειστηριασμό και μετονομάστηκε σε ΡΟΔΟΣ. Στις 25 Ιουνίου 1978 στη διάρκεια ταξιδιού υπέστη σοβαρές ζημιές από έκρηξη και πυρκαγιά στο μηχανοστάσιο.


Το πλοίο ΚΝΩΣΣΟΣ  της εταιρείας Κώστα Ευθυμιάδη

Ναυπηγήθηκε το 1953.Αγοράστηκε από τον Κώστα Ευθυμιάδη το 1968. Το 1997 βγήκε σε πλειστηριασμό


 

Το πλοίο της Εταιρείας ΛΑΓΑ «ΜΑΡΙΛΕΝΑ”
Πρώην “ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΤΟΓΙΑΣ’

Στις μετασκευές άλαξαν οι μέσα χώροι, τα σαλόνια, οι καμπίνες. Έφυγαν οι παλινδρομικές μηχανές και αντικατεστάθησαν με μηχανές Diesel. Έτσι ευρυχώρηνε το πλοίο, δεν ήταν ζεστό αφού απομακρύνθηκαν τα καζάνια ατμού. Στις μετατροπές άλλαξε η μορφή της πλώρης και η μορφή της πρύμης για να εμφανιστεί πιο μοντέρνο το πλοίο. Ελέγετο ότι υπήρξε θαλαμηγός κάποιου εξέχοντος Αιγυπτίου 


 ΠΗΓΗ kalymnos-news.gr

ΚΥΘΗΡΑ:Τη σύμβαση για την συντήρηση του Κτηνιατρείου στη Χώρα υπέγραψε ο Δήμαρχος

 


Τη σύμβαση για την συντήρηση του Κτηνιατρείου στη Χώρα υπέγραψε ο Δήμαρχος
Ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης υπέγραψε τη σύμβαση για την συντήρηση και ανακαίνιση του Κτηνιατρείου στη Χώρα, συνολικού προϋπολογισμού μελέτης 35.000€, που χρηματοδοτείται από ίδιους πόρους του Δήμου. Ανάδοχος είναι η Κυράνη Πρωτοψάλτη ΕΔΕ και το ποσό της σύμβασης ανέρχεται σε 25.689,41€ με το Φ.Π.Α. (έκπτωση δημοπράτησης: 30%). Θα γίνει εκτεταμένη συντήρηση και ανακαίνιση στο κτήριο του πρώην Κτηνιατρείου με στόχο την επαναλειτουργία της κτηνιατρικής υπηρεσίας στο νησί με τη συνεργασία της Περιφέρειας. Η προθεσμία ολοκλήρωσης του έργου είναι 5 μήνες.

ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΙΧΘΥΟΣΑΥΡΟΣ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ...ΣΥΝΕΧΕΙΑ...(Γιώργος Λεκάκης)

Δημοσιεύουμε μετά από έρευνα της Σελίδας μας παλαιότερο άρθρο (2015) σχετικά με το θέμα από το kontranews-Γιώργος Λεκάκης: με τίτλο:Πριν 30 εκατομμύρια χρόνια ζούσε στα Κύθηρα ο ιχθυόσαυρος, που είχε μήκος 11 m.

_____________________________________________________________________

¨ Ένα κράτος που θα σεβόταν τον εαυτό του, τους πολίτες και την Ιστορία του, θα τα είχε αναδείξει όλα αυτά και θα τα είχε βιτρίνα του νησιού... Αλλά τέτοιο κράτος η Ελλάς δεν εγνώρισε ποτέ...¨

ΤΑ ΚΥΘΗΡΑ δεν έχουν μόνο αρχαιολογικό, οικολογικό και ιστορικό ενδιαφέρον, αλλά και γεωλογικό-παλαιοντολογικό!
Αυτό εντοπίζεται κυρίως στην περιοχή Μητάτα. Εκεί, ανάμεσα σ' άλλα, υπάρχουν άφθονα παλαιοντολογικά ευρήματα, λαξευτά σπήλαια, απολιθώματα θαλασσίων οστρακόδερμων (πρόγονοι αχιβάδων) - εκτός φυσικά από αρχαιολογικά ευρήματα (νεκρικοί θάλαμοι, τάφοι, αγγεία, υδραγωγείο, κλπ.) στις θέσεις που το όνομα τους μαρτυρεί θόλους («Θολάρι») και κατοίκηση Ελλήνων («Ελληνικά»). Ένα κράτος που θα σεβόταν τον εαυτό του, τους πολίτες και την Ιστορία του, θα τα είχε αναδείξει όλα αυτά και θα τα είχε βιτρίνα του νησιού... Αλλά τέτοιο κράτος η Ελλάς δεν εγνώρισε ποτέ..
.


Όπως γράφει η Ελ. Χάρου-Κορωναίου (στην εφ. «Κυθηραίκά» του Μαίου), από την αρχαία πρωτεύουσα του νησιού, την Σκάνδεια, έως τα Μητάτα και το αεροδρόμιο (περιοχή Αμμούτσες), η περιοχή είναι γεμάτη θαλάσσιες αποθέσεις και κοχύλια!

Το ασπρόχωμα αυτό ευνοεί την αμπελουργία. Ίσως η ανάδυσις της Αφροδίτης μέσα από ένα κοχύλι να συμβολίζει την ανάδυση του ιδίου του νησιού!

Αλλά αυτό που έχει μεγάλη σημασία, είναι πως στην προαναφερομένη περιοχή, υπάρχει και πλήθος απροστάτευτων παλαιοντολογικών ευρημάτων, όπως μεταξύ άλλων ενός απολιθώματος ιχθυόσαυρου (ζώο μισό κητώδες ψάρι-μισό αμφίβιο), μήκους 11 μ. εκ των οποίων η ουρά του ήταν 8 μ.!

Το ύψος του ήταν 1,60 μ. και το πάχος της ουράς του 10 εκατ. Το ζώο αυτό έβγαινε και στην στεριά και είχε και πόδια.


Τέτοια όντα - που αποδεικνύεται έτσι πως υπήρχαν και ζούσαν στα μέρη μας - εγέννησαν τις λαϊκές δοξασίες για τις γοργόνες, τους Κενταύρους, τους ιχθυοκενταΰρους, για τα οποία οι επιστήμονες σιγούν... Μόλις έμαθαν για το απολίθωμα αυτό, ήλθαν και το εξέτασαν Αμερικανοί επιστήμονες του Πανεπιστημίου UCLA της Καλιφόρνια, τον Μάιο του 1971. (Το Πανεπιστήμιο αυτό δεν αναφέρει τίποτε σχετικό στην ιστοσελίδα του).

Είχαν πει τότε, βάσει σημειωμάτων του Τ. Κορωναίου-Πουλάκη, πως παρόμοιο εύρημα δεν είχαν ματαδεί! Δεν είχαν άλλο τέτοιο στο αρχείο τους, και πιθανόν να μην υπάρχει άλλο στον κόσμο!

Από τότε στην Αμμούτσα δεν έμεινε παρά μόνον το αποτύπωμα του ζώου, σε ένα χωράφι που δόθηκε στην Εταιρεία Κυθηραϊκών Μελετών...

Όλα τα παλαιοντολογικά ευρήματα που έχουν κατά καιρούς βρεθεί στην Ελλάδα (Μεσσηνία, Αργολίδα), έχουν σπεύσει «κοράκια» από το εξωτερικό, και με την βοήθεια των εντοπίων Αρχών και προθύμων αρχαιοκαπήλων έχουν φυγαδευθεί.

Έτσι το παλαιοντολογικό παρελθόν αυτής της γωνιάς του πλανήτου, δεν μπορεί (ακόμη) να γραφτεί...
Έτσι, δεν θα μάθουμε ποτέ, λ.χ. τι ήταν αυτοί οι περίφημοι γίγαντες, οι τιτάνες, οι τελχίνες, κ.ά. των αρχαίων μας παραδόσεων...

Μεσαίωνας!
---------------------------------------------
Πηγή: kontranews-Γιώργος Λεκάκης

_____________________________________________________

Δείτε στους παρακάτω συνδέσμους τα σχετικά άρθρα της Σελίδας μας:

Ο ΠΡΟΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΙΧΘΥΟΣΑΥΡΟΣ ΤΩΝ ΚΥΘΗΡΩΝ.ΤΑΣΟΣ ΚΟΡΩΝΑΙΟΣ ΠΟΥΛΑΚΗΣ 1971 βλέπε στον σύνδεσμο https://adelinfm.blogspot.com/2019/02/1971.html

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΓΧΩΡΙΟΣ:Με αφορμή πρόσφατο δημοσίευμα.

https://adelinfm.blogspot.com/2020/11/blog-post_44.html 

ΜΠΟΥΤΣΙΚΑΚΗΣ:ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 1 ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΣΗΜΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΤΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ 1 ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ

Πειραιάς, 24 Νοεμβρίου 2020

«Ο ΣΥΡΙΖΑ είναι εκτός τόπου και χρόνου! Είναι αδιανόητο να υιοθετούν ή να κατασκευάζουν οι ίδιοι fake news!», δήλωσε ο Βουλευτής ΝΔ Α΄ Πειραιά και Νήσων, κ. Χριστόφορος Μπουτσικάκης, στη συνέντευξη που έδωσε στο Κανάλι 1 του Πειραιά, με αφορμή τις κατασκευασμένες φωτογραφίες σχετικά με την τηλεκπαίδευση και τις αναφορές περί δήθεν μεταφοράς ασθενών με βαγόνια στην Αττική.

Όσον αφορά την κριτική του ΣΥΡΙΖΑ ότι τα μέτρα της ΝΔ για τη μεσαία τάξη είναι λίγα και δεν επαρκούν, ο κ. Μπουτσικάκης, ο οποίος σημειωτέον προέρχεται από την αγορά και δεν είναι επαγγελματίας πολιτικός, είπε χαρακτηριστικά: «Η Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ υποτίθεται ότι θα βοηθούσε τη μεσαία τάξη, αλλά το μόνο που έκανε ήταν να επιβάλλει συνεχώς φόρους! Στο σπίτι του κρεμασμένου δεν μιλάνε για σχοινί. Εγώ δεν έχω μιλήσει ούτε με έναν επιχειρηματία ή εργαζόμενο ως τώρα, είτε στον Πειραιά είτε στα νησιά είτε οπουδήποτε στην Ελλάδα, ο οποίος να μην πίνει νερό στο όνομα του Κυριάκου Μητσοτάκη!»

Ο βουλευτής αναγνώρισε ωστόσο ότι δεν ικανοποιεί η διαχείριση των επιχειρησιακών προγραμμάτων από τις τράπεζες, καθώς με τα κριτήρια που έθεσαν, αποκλείστηκαν παρά πολλοί, εξού και η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ανέλαβε η ίδια τη στήριξη του συνόλου των επιχειρήσεων και των εργαζομένων που πλήττονται λόγω των έκτακτων συνθηκών, με χρήματα που δεν έχουν διατεθεί ποτέ άλλοτε στην ελληνική κοινωνία