Δευτέρα 26 Απριλίου 2021

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ – ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΟΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΟΙΗΣΗ» ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ!

.


ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 

ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΡΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΑΡΑΘΡΗΣΚΕΙΩΝ 

Εν Πειραιεί τη 26 Απριλίου 2021 

ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΟΛΑΤΡΕΙΑ ΣΤΗΝ «ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΠΟΙΗΣΗ» ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ! 

Το Ισλάμ είναι  μια από τις φοβερότερες και πλέον δαιμονικές αιρέσεις στην ιστορική πορεία της Εκκλησίας μας. Από της εμφανίσεως του τον 7ο αιώνα μέχρι σήμερα, επί 13 αιώνες, δεν παύει να πολεμεί συνεχώς την Εκκλησία, επιχειρώντας με κάθε τρόπο να την εξαφανίσει και να ακυρώσει το απολυτρωτικό της έργο.   Η διδασκαλία του αποτελεί ένα συμπίλημα διαφόρων θρησκευτικών παραδοχών, όπως της Ειδωλολατρείας, του Ζωροαστρισμού, του Μανιχαϊσμού, του Γνωστικισμού, του Αρειανισμού, του Νεστοριανισμού, του Μονοφυσιτισμού, του Αφθαρτοδοκητισμού και της Εικονομαχίας. Αυτό μπορεί κανείς να το διαπιστώσει ξεκάθαρα, αν μελετήσει εις βάθος την «Χριστολογία» του Ισλάμ, όπου θα συναντήσει όλες τις παρά πάνω αναφερθείσες αιρέσειςΟ όσιος και θεοφόρος Ιωάννης ο Δαμασκηνός, στο έργο του «Περί αιρέσεων», θεωρεί ότι το Ισλάμ είναι λαοπλάνος θρησκεία και πρόδρομος του Αντιχρίστου. Αποκαλεί ευθύς εξ αρχής τον Μωάμεθ ψευδοπροφήτη και αποδεικνύει με όσα γράφει, ότι δημιούργησε την αίρεσή του ύστερα από μια επιφανειακή μελέτη της Αγίας Γραφής και την επικοινωνία του μ’ έναν αρειανό μοναχό, κατόπιν δήθεν οραμάτων σε ηλικία σαράντα ετών, με την παρότρυνση της πρώτης συζύγου του Χαντίντζα και του Ιουδαίου εξαδέλφου της Ουάρακα και μ’ αυτόν τον τρόπο διέδωσε την ψεύτικη φήμη, ότι όλ’ αυτά, που θέσπισε, είναι δήθεν θεόσταλτα. Κατά τον άγιο το Ισλάμ, επηρεασμένο από την αντιχριστιανική ιουδαϊκή και την αιρετική χριστιανική γραμματεία, δεν δέχεται την Τριαδικότητα του Θεού, την Θεότητα του Χριστού, τον σταυρικό Του θάνατο και την Ανάστασή Του. Αρνείται το Θεανθρώπινο πρόσωπό Του και τον θεωρεί σαν ένα απλό προφήτη, κτίσμα του Θεού και ψιλόν άνθρωπο, κατώτερο του Μωάμεθ, της δήθεν σφραγίδας των προφητών. 

Όμως, παρά το γεγονός ότι το Ισλάμ αποτελεί την πλέον βλάσφημη θρησκευτική πίστη και ευθύνεται για τα χειρότερα και πολυπληθέστερα εγκλήματα, κυρίως κατά των χριστιανών, ωστόσο το Βατικανό δεν δίστασε να επινοήσει τα τελευταία χρόνια μια νέα μορφή προσεγγίσεως και διαλόγου μ’ αυτό, μέσα στα πλαίσια του Διαθρησκειακού Οικουμενισμού και των Διαλόγων. Σε συνεννόηση με μουσουλμάνους αξιωματούχους, επεχείρησε να χρησιμοποιήσει την Παναγία μας ως «γέφυρα» για την εναρμόνιση του Ισλάμ με τον Παπισμό! Ναι, δυστυχώς ο αιρετικός Παπισμός, έφτασε στο σημείο να βεβηλώσει ακόμα και το ιερότατο πρόσωπο της Θεοτόκου, (το οποίο δείχνει να υπερτιμά), προκειμένου να διευκολύνει την προσέγγισή του με το Ισλάμ, όπως αυτό τουλάχιστον μπορούμε να συμπεράνουμε από πρόσφατο δημοσίευμα με τίτλο: «Παπισμός: Βλασφημίες χωρίς τέλος!», στο αγωνιστικό ιστολόγιο «Τρελογιάννης», (http://trelogiannis. blogspot.com /2021 /02/ blog-post_ 528.html) .  

Σύμφωνα με το δημοσίευμα«Το γεγονός ότι οι μουσουλμάνοι τρέφουν μεγάλη εκτίμηση στην Παναγία και πως το όνομά της αναφέρεται στο Κοράνι, καθώς και πως είναι η μοναδική γυναίκα που αναφέρεται στο ιερό βιβλίο του Ισλάμ, το γνωρίζαμε λίγο ως πολύ. Τώρα όμως η Ποντιφική Διεθνής Ακαδημία Marian (PAMI) προωθεί την Παναγία ως γέφυρα για το συνδυασμό του Ισλάμ και του Καθολικισμού μετά το σύμφωνο του Αμπού Ντάμπι μεταξύ του Πάπα Φραγκίσκου και του μεγάλου ιμάμη του al-Azhar Ahmed al-Tayyeb. Η ακαδημία Marian στη Ρώμη ξεκίνησε μια σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων διάρκειας 10 εβδομάδων με τίτλο “Μαρία, ένα μοντέλο πίστης και ζωής για τον Χριστιανισμό και το Ισλάμ” σε συνεργασία με το Μεγάλο Τζαμί της Ρώμης και το Ισλαμικό Πολιτιστικό Κέντρο της Ιταλίας. Με βάση την πεποίθησή του ότι η Μαρία είναι “Εβραία, Χριστιανή και μουσουλμάνα”, ο π. Gian Matteo Roggio, διοργανωτής της εκδήλωσης για την Παναγία, επιδιώκει να εμφανίσει την Θεοτόκο ως πρότυπο “ανοιχτών συνόρων” μεταξύ θρησκευτικών και πολυπολιτισμικών κόσμων. Η Μαρία απαντά “στους γενετικούς κώδικες του Ιουδαϊσμού, του Χριστιανισμού και του Ισλάμ”, ισχυρίζεται ο Ρότζιο, μέλος της θρησκευτικής τάξης των ιεραποστολών της Παναγίας της Λα Σαλέτ, γράφοντας στο περιοδικό Famiglia Cristiana»!  

Είναι φανερό πως από την ακραία πλάνη της «μαριολατρείας» ο αιρετικός Παπισμός έφτασε στο άλλο άκρο, να την κάμει …μουσουλμάνα! Το γιατί έφτασε σ’ αυτό το σημείο, να βεβηλώσει το ιερότατο πρόσωπο της Θεοτόκου, κάνοντάς την «γέφυρα» με το δαιμονικό Ισλάμ, εξηγεί ο ισλαμιστής ιστορικός Raymond Ibrahim, ο οποίος είπε στο Church Militant: «Αυτή η σειρά είναι μια ακόμη προσπάθεια να προσπαθήσει να πείσει τους Καθολικούς ότι το Ισλάμ είναι κάπως παρόμοιο με την πίστη τους». Ναι, δυστυχώς, με προπέτασμα την Παναγία, θέλει το Βατικανό να πείσει τους οπαδούς του ότι και το Ισλάμ είναι «θρησκεία του ιδίου Θεού», η πίστη της δεν διαφέρει ουσιαστικά από την «καθολική» πίστη, όταν στο βλάσφημο και δαιμονιώδες Κοράνι ο ενανθρωπίσας Θεός Λόγος αποκαλείται «λάσπη» και εξομοιώνεται με τον Αδάμ, επαναλαμβάνοντας την κακοδοξία του Αρείου χονδροειδώς! Άλλωστε αυτή η παραδοχή απηχεί μια από τις βασικές αρχές του Οικουμενισμού, η λεγόμενη αρχή του δογματικού πλουραλισμού, η οποία δέχεται ότι όλες οι θρησκείες είναι καλές, λατρεύουν το ίδιο Θεό και είναι διαφορετικοί δρόμοι αναγωγής σ’ Αυτόν!  

Σύμφωνα με το αποκαλυπτικό δημοσίευμα τα διαδικτυακά ισλαμο-παπικά  σεμινάρια, «θα τελειώσουν κατά τη διάρκεια του μήνα του Ραμαζανιού στην αίθουσα συνεδριάσεων του Μεγάλου Τζαμιού της Ρώμης. Ο Ρότζιο ελπίζει ότι η σειρά θα ολοκληρωθεί στο τζαμί μόλις πέσει ο ήλιος, με ένα γεύμα φιλίας και αδελφότητας ως απτό σύμφωνο για την υπηρεσία του κοινού καλού όλων. Αυτό, γράφει ο Roggio, υπακούει στην ‘κατανόηση της μεγάλης θεϊκής χάρης του εγγράφου του Αμπού Ντάμπι’. Οι σειρές διαλέξεων θα δοθούν από κοινού από Καθολικούς και Μουσουλμάνους ομιλητές, οι οποίοι θα επιδιώξουν ‘διάλογο, γνώση και συνεργασία’ σχετικά με θέματα όπως η ‘Μαρία, μια γυναίκα της πίστης’, καθώς και η προσευχή, η αγνότητα, η φιλοξενία, η μη βία, η μετάνοια, η νηστεία και η ιθαγένεια»! Είναι όντως απίστευτα τα όσα βλάσφημα και ασεβή τόλμησε να ξεστομίσει ο παπικός «ιερωμένος» για το πρόσωπο της Παναγίας, η οποία είναι για την Εκκλησία μας η «τιμιωτέρα των Χερουβίμ και ενδοξοτέρα ασυγκρίτως των Σεραφείμ» 

Στη συνέχεια το δημοσίευμα αποκαλύπτει και την «τιμή» που προσδίδει το Ισλάμ στην Θεοτόκο. Ιδού οι δαιμονικές αντιλήψεις γι’ Αυτήν: «… το Ισλάμ παρουσιάζει τη Μαρία, τη Μητέρα του Χριστού, ως “παντρεμένη” και πως “συνευρίσκεται” με τον Μωάμεθ στον παράδεισο, αποκάλυψε ο Ιμπραήμ. Σε ένα άρθρο για το περιοδικό Frontpage με τίτλο “Μωάμεθ και Παναγία” ο Ιμπραήμ ανέφερε ένα Χαντίθ (Ισλαμική κανονική παράδοση) όπου ο Μωάμεθ, ο προφήτης του Ισλάμ, δηλώνει: “Ο Αλλάχ θα με παντρέψει στον παράδεισο με την Μαρία, κόρη του Imran”. Επίσης ο πρώην αναπληρωτής υπουργός θρησκευτικών δωρεών της Αιγύπτου, Δρ. Salem Abdul Galil, δήλωσε ανοιχτά ότι μεταξύ άλλων βιβλικών γυναικών όπως η αδελφή του Μωυσή και η σύζυγος του Φαραώ, “προφήτης Μωάμεθ θα παντρευτεί την Παναγία στον παράδεισο».  

Ούτε το άγιο και άμωμο πρόσωπο της Θεοτόκου γλύτωσε από την  νοσηρή και δαιμονόπληκτη φαντασία του Μωάμεθ, ο οποίος είχε συγκεντρώσει ολόκληρο στρατό ερωμένων και μαζί τους την εννεάχρονη Αϊσά! Και βέβαια, ο δυστυχής εκείνος, και πεπλανημένος βεδουίνος έχει ίσως το «ελαφρυντικό» ότι δεν είχε φωτιστεί από το φως το Χριστού. Μπορεί να έχει το ελάχιστο ελαφρυντικό ο παπικός «ιερωμένος» Gian Matteo Roggio, ο οποίος θεωρεί την Παναγία ως «μουσουλμάνα» και δέχεται, εμμέσως, πλήν σαφώς, ότι είναι «παντρεμένη στον παράδεισο» με τον Μωάμεθ; Μπορεί να έχει το παραμικρό ελαφρυντικό, την ελάχιστη δικαιολογία η «εκκλησιαστική» του αρχή, το Βατικανό και προσωπικά ο «Πάπας» για τις βλάσφημες απόψεις του για την Παναγία Μητέρα του Κυρίου μας Ιησού Χριστού;   

Περαίνοντας την ανακοίνωσή μας, μαζί με την φρίκη και τον αποτροπιασμό μας για την βεβήλωση της Παναγίας μας, θα θέλαμε να επισημάνουμε για πολλοστή φορά την πεποίθησή μας, ότι ο αιρετικός Παπισμός έχει αποβάλει και το τελευταίο ίχνος ιεροπρέπειας και σεβασμού των ιερών προσώπων της χριστιανικής πίστεως. Όλα έχουν τεθεί στο «βωμό» των πολιτικών και κοσμοκρατορικών επιδιώξεων του Βατικανούπροκειμένου να πραγματοποιηθεί ο στόχος του, που είναι η αναγνώριση του «Πάπα» ως του πρώτου παγκόσμιου θρησκευτικού ηγέτη. Είναι αποδεδειγμένο πια, (και μέσω επισήμων κειμένων), ότι ο Παπισμός στοχεύει να ηγηθεί της νέας θρησκευτικής πραγματικότητας, την οποία «σμιλεύει» η Νέα Τάξη Πραγμάτων, της εφιαλτικής Πανθρησκείας του ταχέως ερχομένου Αντιχρίστου! Στην υλοποίηση αυτού του ανίερου και δαιμονικού σχεδίου δεν δίστασε να μπλέξει και το ιερότατο Πρόσωπο της Θεοτόκου! Την εφιαλτική αυτή πραγματικότητα δυστυχώς αδυνατούν, ή δεν θέλουν, να διακρίνουν οι Ορθόδοξες εκκλησιαστικές ηγεσίες, οι οποίες απλά παρακολουθούν άφωνες τις εξελίξεις των γεγονότων.     

Εκ του Γραφείου επί των Αιρέσεων και των Παραθρησκειών 


"Νταής" ναρκέμπορος στα χέρια της ΟΠΚΕ

Οι πληροφορίες που είχαν φθάσει στα στελέχη της ΟΠΚΕ έκαναν λόγο για έναν αλλοδαπό, ο οποίος ξημερώματα κατάφερνε να ξεγλιστρά από τους ελέγχους, κινούμενος στα στενά του κέντρου της Αθήνας, και μετέφερε ηρωίνη, την οποία παρέδιδε σε βαποράκια για να τη διακινήσουν. Τα ξημερώματα τής Κυριακής τον εντόπισαν στην περιοχή της Ομόνοιας και στην κατοχή του βρήκαν 175 γραμμάρια ηρωίνης σε μορφή "βράχου", την ώρα που προσπαθούσε να την αποκρύψει σε κάποιο σημείο. Του πέρασαν χειροπέδες, τον μετέφεραν στο τοπικό αστυνομικό τμήμα, όπου διαπιστώθηκε ότι είχε απασχολήσει κατά το παρελθόν τις αρχές για φθορές, απειλές, ενώ μία γυναίκα τον είχε καταγγείλει πως απειλούσε να τη σκοτώσει εάν δεν σύναπτε σχέση μαζί του.

bloko.gr



ΟΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΑΓΓΕΛΑΚΗ ΕΠΙΜ.Β ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ





 


ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ TTV ΚΥΘΗΡΑ:Ακολουθία Επιταφίου Χώρα Κύθηρα 1ο μέρος 09.04.1999

 

Νέες μεγάλες αθλητικές εγκαταστάσεις στα Κύθηρα με χρηματοδότηση του Υπουργείου Εσωτερικών

 


Ακόμα μια μεγάλη και σημαντική χρηματοδότηση εξασφάλισε η Δημοτική μας Αρχή προς όφελος των πολιτών και της τοπικής ανάπτυξης, χάρη στη μεθοδική και συγκροτημένη δουλειά της. Σε συνέχεια πρότασης που είχε υποβληθεί το Δεκέμβριο του 2019, εγκρίθηκε η χρηματοδότηση νέων αθλητικών εγκαταστάσεων στα Φριλιγκιάνικα και τον Ποταμό, προϋπολογισμού 900.000€, εκ των οποίων οι 600.000€ θα προέλθουν από πόρους του προγράμματος ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ ΙΙ του ΥΠΕΣ.

Τα νέα αθλητικά έργα που θα κατασκευαστούν είναι τα εξής:

  1. Γήπεδο ποδοσφαίρου 11 Χ 11 στον Ποταμό, στη θέση όπου σήμερα χρησιμοποιείται ως αυτοσχέδιο γήπεδο. Οι εργασίες περιλαμβάνουν χωματουργική διαμόρφωση, περιμετρικά τοιχία, επίστρωση του αγωνιστικού χώρου με πιστοποιημένα υλικά προδιαγραφών FIFA και ΓΓΑ (συνθετικός χλοοτάπητας τελευταίας γενιάς με γραμμογράφηση), πλήρες σύστημα φωτισμού, μεταλλική περίφραξη, πλήρη εξοπλισμό γηπέδου ποδοσφαίρου (μεταλλικές εστίες, πάγκους αναπληρωματικών 8 θέσεων, σημαιάκια κόρνερ κ.λπ.) καθώς και μεταλλική κερκίδα θεατών.
  2. Γήπεδο ποδοσφαίρου 5 Χ 5 στα Φριλιγκιάνικα. Οι εργασίες περιλαμβάνουν χωματουργική διαμόρφωση, επίστρωση του αγωνιστικού χώρου με πιστοποιημένα υλικά προδιαγραφών FIFA και ΓΓΑ (συνθετικός χλοοτάπητας τελευταίας γενιάς με γραμμογράφηση), πλήρες σύστημα φωτισμού, μεταλλική περίφραξη καθώς και πλήρη εξοπλισμό γηπέδου ποδοσφαίρου (μεταλλικές εστίες, πάγκους αναπληρωματικών 6 θέσεων, κ.λπ.).
  3. Γήπεδο αντισφαίρισης (τένις) στα Φριλιγκιάνικα που θα περιλαμβάνει όλες τις εργασίες και υποδομές που προβλέπονται από την ΓΓΑ.

Με τα έργα αυτά καθώς και με το νέο μεγάλο αθλητικό κέντρο στο Μανιτοχώρι που ολοκληρώνεται με πόρους της Περιφέρειας Αττικής, ο Δήμος μας αποκτά πλέον σύγχρονες και ασφαλείς αθλητικές εγκαταστάσεις που θα δώσουν ώθηση στον αθλητισμό σε ολόκληρο το νησί.



Δ.Τ. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΕΝΤΑΞΗ ΔΗΜΩΝ ΑΙΓΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΡΟΙΖΗΝΑΣ-ΜΕΘΑΝΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΜΙΚΡΩΝ ΝΗΣΩΝ



ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ

Βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων-ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Πειραιάς, 26/04/2021

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Κατάθεση Ερώτησης

Ο Βουλευτής Α' Πειραιώς και Νήσων Νικόλαος Μανωλάκος, κατέθεσε σήμερα, Ερώτηση προς τους Υπουργούς Υγείας και Προστασίας του Πολίτη με θέμα: «Ένταξη στο σχέδιο εμβολιασμού μικρών νήσων, της Αίγινας και του Δήμου Τροιζηνίας - Μεθάνων», με την οποία ζητεί, στα πλαίσια της κυβερνητικής πολιτικής για τον εμβολιασμό των κατοίκων των μικρών νήσων, να συμπεριληφθούν οι Δήμοι της Αίγινας και Τροιζηνίας – Μεθάνων, καθόσον η νήσος Αίγινα είναι άμεσα εκτεθειμένη στην διασπορά του ιού, από την ηπειρωτική Αττική, ενώ ο Δήμος Τροιζηνίας – Μεθάνων, λόγω των ιδιαιτεροτήτων του, αντιμετωπίζεται από την αρχή της πανδημίας μέχρι σήμερα, ακριβώς με τις ίδιες απαγορεύσεις ή εξαιρέσεις, που ισχύουν για τα νησιά της Π.Ε. Νήσων

Ακολουθεί το κείμενο της Ερώτησης:

ΕΡΩΤΗΣΗ

Κύριοι Υπουργοί,

Η κυβέρνηση, στο πλαίσιο του «Σχεδίου Ελευθερία», υλοποιεί ήδη από τον Φεβρουάριο συνολικό εμβολιασμό, όλων των ενδιαφερόμενων ενήλικων κατοίκων, των μικρών νησιών της χώρας, στοχεύοντας την υγειονομική θωράκιση των νησιωτικών πληθυσμών, στα πλαίσια της εθνικής στρατηγικής τουριστικής προβολής για την επικείμενη τουριστική περίοδο.

Σύμφωνα με τα μέχρι σήμερα γνωστά δεδομένα, ο πληθυσμός των νησιών, στα οποία υλοποιείται ο «συνολικός» εμβολιασμός έχει φτάσει σήμερα στην πληθυσμιακή τάξη των 4.000 κατοίκων, ενώ σύμφωνα με δηλώσεις της κυβερνητικής εκπροσώπου, αναμένεται να ανέλθει, έως το πληθυσμιακό όριο των 10.000 κατοίκων.

Με την υλοποίηση του ανωτέρω προγράμματος, τα περισσότερα νησιά της Περιφέρειας Αττικής, ήτοι Αγκίστρι, Κύθηρα, Σπέτσες, Πόρος, Ύδρα, θα ενταχθούν στο πρόγραμμα. Ωστόσο, η Αίγινα, με πληθυσμό 13.056 κατοίκους, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα κινδυνεύει να μην υπαχθεί στην εν λόγω κατηγορία, παρότι πρόκειται για τον προορισμό που είναι μάλλον περισσότερο από κάθε άλλον, άμεσα εκτεθειμένος στην διασπορά του ιού, από την ηπειρωτική Αττική.

Επίσης, ο Δήμος Τροιζηνίας- Μεθάνων, με πληθυσμό 7.143 κατοίκους, παρότι πληροί το πληθυσμιακό κριτήριο, δεν έχει υπαχθεί έως σήμερα στο πρόγραμμα, λογιζόμενος προφανώς ως ηπειρωτικός Δήμος. Ωστόσο, ο εν λόγω Δήμος αποτελεί την μοναδική περίπτωση ηπειρωτικού Δήμου στην χώρα, ο οποίος ανήκει σε Περιφερειακή Ενότητα Νήσων και λόγω της γειτνίασής του και της αλληλεξάρτησής του με τον Δήμο του Πόρου, θα έπρεπε να αντιμετωπιστεί ως νησιωτικός και σε ό,τι αφορά το ζήτημα του «συνολικού» εμβολιασμού. Άλλωστε, ο Δήμος Τροιζηνίας – Μεθάνων εξυπηρετείται από κοινές υγειονομικές δομές με τον Δήμο Πόρου, το Κ.Υ. Γαλατά, κοινό

λιμάνι , του Πόρου, κοινές δημόσιες Υπηρεσίες, Τράπεζες, καταστήματα κτλ, ενώ μεγάλο μέρος του πληθυσμού του κάθε Δήμου εργάζεται στον άλλο, ειδικά κάτοικοι του Δήμου Τροιζηνίας – Μεθάνων σε τουριστικές επιχειρήσεις του Πόρου. Άλλωστε, από την αρχή της πανδημίας μέχρι σήμερα έχουν ισχύσει για τον εν λόγω Δήμο, ακριβώς οι ίδιες απαγορεύσεις ή εξαιρέσεις, που έχουν ισχύσει για τα νησιά της Π.Ε. Νήσων

Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:

Προτίθενται να εντάξουν τους Δήμους Αίγινας και Τροιζηνίας- Μεθάνων στο πρόγραμμα «συνολικού» εμβολιασμού των μικρών νησιωτικών Δήμων;

Ο Ερωτών

Νικόλαος Μανωλάκος

Βουλευτής ΝΔ Α΄ Πειραιώς και Νήσων

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΕΥΘΕΡΗΣ:ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ

Εγώ, η μητέρα μου, η αδελφή μου και η οικογένειά μας θέλουμε να ευχαριστήσουμε από καρδιάς όλους εσάς που σπεύσατε να μας εκφράσετε με οποιονδήποτε τρόπου τα θερμά σας λόγια για τον εκλιπόντα πατέρα μου Γιώργο Λευθέρη. Άφησε ζωηρό αποτύπωμα στη ζωή και ως καπετάνιος και ως ποιητής και ως οικογενειάρχης και ως άνθρωπος που ασχολήθηκε έντονα με τα κοινά μετά την επάνοδό του στην γενέτειρά του. Και όσο και αν τα τελευταία χρόνια η ασθένεια και το γήρας τον είχαν καταβάλει, απ’ ότι φαίνεται, δεν τον ξέχασαν οι άνθρωποι.

Θέλω επίσης να ευχαριστήσω το προσωπικό και την διεύθυνση του Νοσοκομείου Κυθήρων για την φροντίδα τους κατά την νοσηλεία του. Να τονίσω εδώ πόσο ευεργετικό είναι για τους ηλικιωμένους, τις οικογένειές τους αλλά και για όλους τους Κυθήριους το προνόμιο να έχουμε στα ολιγοπληθή Κύθηρα νοσοκομείο και γηροκομείο.
Μετά την θητεία του στην τοπική αυτοδιοίκηση ο πατέρας μου θήτευσε επί σειράς ετών και ως μέλος του ΔΣ του Κασιμάτειου Οίκου Ευγηρίας Κυθήρων . Όποιος αντί στεφάνου θα επιθυμούσε να ενισχύσει οικονομικά το σημαντικό για τα Κύθηρα αυτό ίδρυμα μπορεί να το κάνει μέσω του λογαριασμού στην Εθνική τράπεζα με αριθμό ΙΒΑΝ: GR 95 0110 4520 0000 4524 8001 922 αναγράφοντας το όνομά του ή επικοινωνώντας και με το ίδρυμα ( κ. Ματίνα Ανδρονίκου 2736033301)


ΔΗΜΟΣ ΚΥΘΗΡΩΝ:Διακοπή νερού στην περιοχή Ποταμού

Την Δευτέρα 26 Απριλίου θα πραγματοποιηθούν εργασίες επισκευής σοβαρής βλάβης του κεντρικού αγωγού ύδρευσης της περιοχής Ποταμού.

Για το λόγο αυτό θα υπάρξουν διακοπές στην υδροδότηση του Ποταμού και των οικισμών του, καθώς και των οικισμών της Κοινότητας Λογοθετιανίκων.

Η εκπαιδευτική κοινότητα αντιδρά στη μετατροπή του Γυμνασίου Μολάων σε Πειραματικό


Μετά την Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΕΛΜΕ) Λακωνίας, με ανακοίνωσή τους οι εκπαιδευτικοί του Γυμνασίου Μολάων, εκφράζουν με τη σειρά τους την έντονη αντίδραση, στην προσπάθεια μετατροπής του Γυμνασίου Μολάων σε Πειραματικό.

Βασικός λόγος της εναντίωσής τους, δεν είναι όπως τονίζεται «ο συντηρητισμός και η οπισθοδρόμηση του τόπου μας και του σχολείου μας», αλλά η βαθιά επίγνωση των προβλημάτων που θα προκύψουν.

Στην ίδια ανακοίνωση αναλύονται οι λόγοι βάσει των οποίων η μετατροπή του Γυμνασίου Μολάων σε Πειραματικό, παρά τη σχεδόν καθολική αντίθεση του Συλλόγου Διδασκόντων, θα δημιουργήσει πλήθος προβλημάτων, τονίζοντας χαρακτηριστικά: «Αναβάθμιση της παιδείας και της εκπαίδευσης του τόπου δε σημαίνει να αλλάξουμε το όνομα σε ένα ήδη ποιοτικό σχολείο με επιτυχίες και διακρίσεις σε δράσεις και προγράμματα (που επαγγέλλονται τα ΠΕΙ.Σ. και υλοποιούνται εδώ και χρόνια στο δικό μας σχολείο) και να εντάξουμε σ’ αυτό κάποιους «τυχερούς» μαθητές που θα κληρωθούν».

Διαβάστε παρακάτω ολόκληρη την ανακοίνωση:

Ως καθηγητές/τριες του 1ου Γυμνασίου Μολάων, εκφράζουμε την έντονη διαμαρτυρία μας σχετικά με τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν από τους αρμόδιους για τη μετατροπή του σχολείου μας σε Πειραματικό (ΠΕΙ.Σ.) Αφετηρία της εναντίωσής μας δεν είναι «ο συντηρητισμός και η οπισθοδρόμηση του τόπου μας και του σχολείου μας», όπως ειπώθηκε, αλλά η βαθιά επίγνωση των προβλημάτων που θα προκύψουν. Για τα προβλήματα αυτά δεν έχουν δοθεί συγκεκριμένες και σαφείς απαντήσεις από τον Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ο οποίος κατέθεσε το αίτημα για τον χαρακτηρισμό του σχολείου μας ως Πειραματικό Σχολείο, παρά τη σχεδόν καθολική αντίθεση του Συλλόγου Διδασκόντων και χωρίς να ληφθούν υπόψη οι κοινωνικές συνθήκες της περιοχής(αγροκτηνοτροφική περιοχή, οικογένειες που μετακινούνται εποχικά για τις εργασιακές ανάγκες, οικονομικοί μετανάστες, κ.λ.π.).

  • Στην κωμόπολή μας (περίπου 3.500 κάτοικοι) υπάρχει ένα (1) μοναδικό Γυμνάσιο που καλύπτει τις ανάγκες των Μολάων, Ρειχιάς, Κυπαρισσίου, Συκιάς και Μεταμόρφωσης. Σε ποιο σχολείο θα φοιτήσουν οι μαθητές που δε θα κληρωθούν ή δεν επιθυμούν να φοιτήσουν στο ΠΕΙ.Σ., αν αυτό εγκριθεί; (ήδη διανύουν αρκετά χιλιόμετρα καθημερινά να φτάσουν στο σχολείο τώρα θα αναγκαστούν να διανύσουν ακόμα περισσότερα;). Με ποια διάταξη οι μαθητές της Β΄ και Γ΄ τάξης θα φοιτήσουν υποχρεωτικά στο ΠΕΙ.Σ., ενώ ξεκίνησαν από την Α΄ τάξη με άλλες προϋποθέσεις;
  • Πώς θα λειτουργήσουν τα ήδη μικρά όμορα Γυμνάσια, εάν οι μαθητές τους επιθυμήσουν και κληρωθούν στο ΠΕΙ.Σ.; Δε θα υποβαθμιστούν;
  • Η μετακίνηση και το κόστος μεταφοράς των μαθητών ποιους θα επιβαρύνει;
  • Η ανακατανομή του μαθητικού δυναμικού θα επιφέρει αρνητικές συνέπειες τόσο στην εκπαιδευτική διαδικασία όσο και στον οικογενειακό προγραμματισμό. Η κοινωνική αναστάτωση που θα δημιουργηθεί θα μας θυμίσει παλαιότερες εποχές.
  • Η κεντρική ιδέα ίδρυσης ενός ΠΕΙ.Σ. είναι η συνεργασία με Πανεπιστήμιο της περιοχής και στο οποίο υπάρχει Παιδαγωγικό Τμήμα. Στην περιοχή μας δεν υπάρχει Α.Ε.Ι. Ο νόμος προβλέπει τη σύνδεση ενός ΠΕΙ.Σ. με σχολεία προηγούμενης και επόμενης βαθμίδας. Μήπως το ένα (1) Δημοτικό Σχολείο και το ένα (1) ΓΕΛ που λειτουργούν στους Μολάους υποχρεωθούν και αυτά να μετατραπούν σε ΠΕΙ.Σ.; Η επιλογή να φοιτήσουν οι μαθητές σε τυπικό δημόσιο σχολείο υφίσταται ή θα υποχρεωθούν όλοι να φοιτούν στο Πειραματικό;
  • Ασφαλώς και το ζήτημα της απώλειας των οργανικών θέσεων των εκπαιδευτικών είναι σημαντικό, όπως είναι για κάθε εργαζόμενο η διασφάλιση της εργασίας του. Το πρόβλημα αυτό δε θα προκύψει μόνο για τους υπηρετούντες εκπαιδευτικούς στο Γυμνάσιο Μολάων αλλά και για τους εκπαιδευτικούς των όμορων Γυμνασίων, αν ο αριθμός των εκεί φοιτώντων μαθητών μειωθεί περαιτέρω.

Η απάντηση που πήραμε στην ερώτηση γιατί δεν έγινε πρόταση δημιουργίας ενός ΠΕΙ. Σ. σε μεγαλύτερο αστικό κέντρο ήταν ότι θα γίνει του χρόνου, εφόσον θέλουν. Εμείς γιατί αναγκαστικά; Η δική μας θέση γιατί δε λήφθηκε υπόψη;

Η μετατροπή μικρών επαρχιακών σχολείων, όπως το Γυμνάσιο Μολάων, σε ΠΕΙ.Σ. απαιτεί οργανωμένο εκπαιδευτικό σχέδιο και θεσμικό πλαίσιο αντίστοιχο με τα δεδομένα της περιοχής.

Αναβάθμιση της παιδείας και της εκπαίδευσης του τόπου δε σημαίνει να αλλάξουμε το όνομα σε ένα ήδη ποιοτικό σχολείο με επιτυχίες και διακρίσεις σε δράσεις και προγράμματα (που επαγγέλλονται τα ΠΕΙ.Σ. και υλοποιούνται εδώ και χρόνια στο δικό μας σχολείο) και να εντάξουμε σ’ αυτό κάποιους «τυχερούς» μαθητές που θα κληρωθούν. Πρέπει κάθε παιδί να έχει ίδιες ευκαιρίες και ίσα δικαιώματα.

Ως καθηγητές/τριες του Γυμνασίου Μολάων, επιθυμούμε και επιδιώκουμε την αναβάθμιση της δημόσιας παιδείας με έγκαιρες προσλήψεις εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων, ολιγομελή τμήματα, στήριξη και γενίκευση της Ειδικής Αγωγής, για την οποία δεν υπάρχουν στοιχεία, αν υποστηρίζεται στο ΠΕΙ.Σ.

Οι καθηγητές και οι καθηγήτριες του Γυμνασίου Μολάων:
Ζουρντού Μ.
Ιατρόπουλος Γ.
Καλκούνη Στ.
Καλογεροπούλου Ελ.
Κολλιάκος Κ.
Κότσαλης Ν.
Σμυρναίου Π.
Σταματάκου Μ.

monemvasianews.gr

ΕΥΧΕΣ ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑμεΑ Ν. ΛΑΚΩΝΙΑΣ


 

Παρουσιάστηκε το νέο τουριστικό λογότυπο – destination branding των Κυθήρων

Με διαδικτυακή εκδήλωση μέσω της πλατφόρμας ΖΟΟΜ παρουσιάστηκε το Σάββατο 24/4/21 το νέο τουριστικό λογότυπο και destination branding των Κυθήρων, που σχεδίασε ο διακεκριμένος και βραβευμένος creative director Αντώνης Λουράντος (design park).

Για την δημιουργία της νέας τουριστικής ταυτότητας ο Δήμος είχε καλέσει από τις 5-9-2018 ιδιώτες  και  επαγγελματίες  να  συμμετάσχουν  στη  διαδικασία διαβούλευσης και να αποστείλουν προτάσεις σχετικά με το τι πρέπει να  περιλαμβάνει  κατά  την  κρίση  τους  το  νέο  λογότυπο.

Το νέο λογότυπο αποτελεί συγκερασμό τεσσάρων βασικών στοιχείων της ιστορικής και πολιτιστικής ταυτότητας του νησιού:

α) των 4 πρώτων γραμμάτων της λέξης «ΚΥΘΗΡΑ» όπως είναι χαραγμένα στα αρχαία νομίσματα του νησιού και παραπέμπουν ήδη από την αρχαιότητα στο ανεκπλήρωτο/μυθικό της λατρείας της Ουράνιας Αφροδίτης και ταυτόχρονα στην αναγνώριση των Κυθήρων ως τόπου του της εξιδανικευμένης αναζήτησης, της περιπέτειας, των «γλυκών μυστικών» όπως έγραψε ο Μπωντλέρ,

β) του φυτού της μυρτιάς (Παναγία Μυρτιδιώτισσα και έμβλημα Αυτόνομης Διοίκησης Κυθήρων του 1917),

γ) της λόγχης από τη σημαία της Επτανήσου Πολιτείας (οι 7 λόγχες της σημαίας συμβόλιζαν τα 7 νησιά) και

δ) του χρώματος της πορφύρας για την οποία ήταν γνωστό το νησί στην αρχαιότητα.

Όπως εύστοχα παρατήρησε ο Κυθήριος δημοσιογράφος Παναγιώτης Στάθης που συντόνισε την εκδήλωση “συστήνουμε τα Κύθηρα στον κόσμο με τα βασικά συστατικά τους”.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν και μίλησαν, πέραν του σχεδιαστή του λογοτύπου, η Υφυπουργός Τουρισμού κα. Σοφία Ζαχαράκη, ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιώργος Πατούλης, ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης, ο Πρόεδρος του ΚΙΠΑ κ. Γιώργος Κασιμάτης και η Πρόεδρος του Συλλόγου Τουριστικών Καταλυμάτων Κυθήρων κα. Βανέσα Ράϊκου. Όλοι οι ομιλητές, αλλά και ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Στράτος Χαρχαλάκης που έκλεισε την εκδήλωση, τόνισαν τη σημασία των υποδομών και τη φέρουσας ικανότητάς τους στην τοπική τουριστική ανάπτυξη, την ανάγκη επένδυσης στις δραστηριότητες φυσιολατρικού τουρισμού αλλά και στην στήριξη του πρωτογενούς τομέα μέσω της πιστοποίησης των τοπικών προϊόντων που συμβάλουν στον γαστρονομικό τουρισμό.

Η Υφυπουργός Τουρισμού κα. Ζαχαράκη ανέφερε τα μέτρα στήριξης της τουριστικής οικονομίας λόγω του κορωνοϊού και έδωσε έμφαση στις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που αποτελούν το σημαντικότερο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των Κυθήρων. Ο Περιφερειάρχης Αττικής κ. Πατούλης εξήρε τη συνεργασία της Περιφέρειας με το Δήμο μέσω της εκτέλεσης μεγάλων και σημαντικών έργων υποδομής που σχετίζονται άμεσα με τον τουρισμό (διαχείριση απορριμμάτων, έργα ύδρευσης και οδοποιίας, αναπλάσεις κ.λπ.), ζήτημα στο οποίο στάθηκε και ο Περιφερειάρχης Κρήτης κ. Σταύρος Αρναουτάκης. Ο Πρόεδρος του ΚΙΠΑ κ. Γιώργος Κασιμάτης μέσα από μια εξαιρετική παρουσίαση των δράσεων πεζοπορικού τουρισμού στο νησί τόνισε τη σημασία των εναλλακτικών δραστηριοτήτων και το σημαντικό οικονομικό τους αντίκτυπο στην τοπική οικονομία, ενώ η Πρόεδρος του Συλλόγου Τουριστικών Καταλυμάτων Βανέσα Ράϊκου έδωσε έμφαση στις ποιοτικές υπηρεσίες που προσφέρουν οι τουριστικές υποδομές του νησιού.

Εκτός από το λογότυπο και τις διάφορες απεικονίσεις του, ο Αντώνης Λουράντος σχεδίασε και παρέδωσε στο Δήμο για εκτύπωση 5 νέα διαφημιστικά έντυπα (δίγλωσσα): γενικό, παραλίες (pocket size), εναλλακτικές μορφές, Αντικύθηρα και Info-Onboard για τα πλοία της γραμμής.

Ο Δήμος Κυθήρων και ο Δήμαρχος προσωπικά ευχαριστούν όλους τους συμμετέχοντες στην εκδήλωση παρουσίασης του λογοτύπου, την οποία προετοίμασε ο αρμόδιος υπάλληλος του Δήμου κ. Π. Γιαννιώτης σε συνεργασία με τον Πρόεδρο της Τουριστικής Επιτροπής κ. Ευ. Λουράντο.

Δείτε την παρουσίαση και την τεκμηρίωση του λογοτύπου εδώ

Δείτε ολόκληρη την εκδήλωση εδώ

ΑΠΟΦΑΣΗ ΣΤΕ: ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΑΝΕΞΟΦΛΗΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ -ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΑΑΔΕ



Η απόφαση της ΑΑΔΕ έρχεται αναγκαστικά να προσαρμοστεί σε σχετική απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας παρά το γεγονός ότι έγιναν προσπάθειες, σύμφωνα με πληροφορίες, να αναζητηθεί αν χωρεί διαφορετική ερμηνεία

Παραγραφή για τα ανεξόφλητα προ του  2016

Ωστόσο ευλόγως κρίθηκε  ότι η σχετική Απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας δεν χωρά διαφορετικές ερμηνείες. Κι αυτό γιατί για τα τέλη δεν μπορούν να εφαρμοστούν οι γενικές διατάξεις περί παραγραφής του Αστικού Κώδικα, όπως η διάταξη του άρθρου 249 Α.Κ., η οποία προβλέπει ότι «εφόσον δεν ορίζεται διαφορετικά, οι αξιώσεις παραγράφονται σε είκοσι χρόνια», δεδομένου ότι η διάταξη αυτή αφορά αστικές σχέσεις και δικαιώματα και δεν διέπει φορολογικές διαφορές. Άλλωστε η εικοσαετία δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι συνιστά εύλογη, συνάδουσα προς την αρχή της αναλογικότητας, διάρκεια του κατά κανόνα χρόνου παραγραφής φορολογικών αξιώσεων.

Επιπλέον, με την ίδια απόφαση κρίθηκε, ότι εφόσον δε ρυθμίζεται ρητά στις κείμενες διατάξεις περί Τελών Κυκλοφορίας η προθεσμία παραγραφής της αξίωσης του Δημοσίου, τότε η «βεβαίωση σε περίπτωση μη καταβολής ή μειωμένης καταβολής αυτών, καθώς και των τυχόν οφειλομένων προστίμων, δεν μπορεί να χωρήσει μετά την πάροδο πενταετίας από τη λήξη του ημερολογιακού έτους, για το οποίο αυτά οφείλονται» και «ως εκ τούτου η πενταετής προθεσμία για τη βεβαίωση των τελών κυκλοφορίας παρίσταται επαρκής για την άσκηση της εν λόγω εξουσίας της φορολογικής αρχής, περαιτέρω δε και εύλογη».

 Η απόφαση

Πρόκειται για την υπ΄ αριθμόν 1611/2020 απόφαση του Δ’ Τμήματος σε Επταμελή Σύνθεση αφορά αίτηση αναίρεσης του Ειδικού Διαβαθμιδικού Συνδέσμου Νομού Αττικής (ΕΔΣΝΑ) που είναι ο αρμόδιος φορέας διαχείρισης στερεών αποβλήτων της Αττικής κατά της απόφασης 4815/2018 του Τριμελούς Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, που απέρριψε προσφυγή του κατά των εγγραφών του στους χρηματικούς καταλόγους του Προϊσταμένου της Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας (Δ.Ο.Υ.) Ψυχικού

Διαγραφή

To δικαστήριο έκρινε ότι «η πενταετής προθεσμία για τη βεβαίωση των τελών κυκλοφορίας παρίσταται επαρκής για την άσκηση της εν λόγω εξουσίας της φορολογικής αρχής, περαιτέρω δε και εύλογη» απορρίπτοντας τους ισχυρισμούς της φορολογικής διοίκησης που ζητούσε να ισχύσει ο 20ετής χρόνος παραγραφής στηριζόμενη στο γενικό άρθρο 249 του Αστικού Κώδικα, ελλείψει ρητής μνείας στη νομοθεσία.

 Σύμφωνα με το σκεπτικό του Δικαστηρίου (σκέψη 6 η ) «…η εικοσαετία δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι συνιστά εύλογη, συνάδουσα προς την αρχή της αναλογικότητας, διάρκεια του κατά κανόνα χρόνου παραγραφής φορολογικών αξιώσεων». Επίσης κατά το Δικαστήριο « … οι ως άνω διατάξεις ενόψει της αρχής της ασφάλειας δικαίου, η οποία απορρέει από την αρχή του κράτους δικαίου, έχουν την έννοια ότι βεβαίωση των τελών κυκλοφορίας σε περίπτωση μη καταβολής ή μειωμένης καταβολής αυτών, καθώς και των τυχόν οφειλομένων προστίμων, δεν μπορεί να χωρίσει μετά την πάροδο πενταετίας από τη λήξη του ημερολογιακού έτους, για το οποίο αυτά οφείλονται (πρβλ.ΣτΕ 2656/2018)».

Η εγκύκλιος

Σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΑΑΔΕ, με το σκεπτικό της Απόφασης, κρίθηκε ότι για τις εγγραφές των χρηματικών καταλόγων έτους 2017 που αφορούν στα έτη έως και το 2011, οι σχετικές αξιώσεις του Δημοσίου έχουν υποπέσει σε παραγραφή. Συνεπώς, για τη βεβαίωση Τελών Κυκλοφορίας (στην περίπτωση μη καταβολής τους ή μειωμένης καταβολής τους) καθώς και των οφειλόμενων προστίμων, ισχύει πενταετής προθεσμία παραγραφής υπολογιζόμενη από τη λήξη του έτους για το οποίο αυτά οφείλονται.

 Για παράδειγμα: Τέλη Κυκλοφορίας έτους 2016 και τυχόν οφειλόμενα πρόστιμα μπορούν να βεβαιωθούν μέχρι 31/12/2021, ενώ για τα Τέλη Κυκλοφορίας έτους 2015 και τυχόν οφειλόμενα πρόστιμα, η προθεσμία για βεβαίωση έχει παραγραφεί καθώς η Φορολογική Διοίκηση μπορούσε να τα βεβαιώσει μέχρι την 31/12/2020.

Περαιτέρω, για τη βεβαίωση των Τελών Κυκλοφορίας και των τυχόν οφειλόμενων προστίμων του έτους της παραγραφής, επισημαίνεται ότι πρέπει ο φορολογούμενος να λαμβάνει γνώση αυτής άμεσα και πάντως πριν παρέλθει το έτος της βεβαίωσής τους. Για τον λόγο αυτό εφίσταται η προσοχή στις αρμόδιες υπηρεσίες ώστε η βεβαίωση των τελών και προστίμων κάθε έτους παραγραφής να πραγματοποιείται εγκαίρως και το αργότερο μέχρι 31 Οκτωβρίου του έτους βεβαίωσης, ώστε να διεκπεραιώνεται ομαλά η διαδικασία.

Τέλος, κατά τη χορήγηση βεβαίωσης περί μη οφειλής Τελών Κυκλοφορίας, δεν αναζητούνται Τέλη πέραν της πενταετίας.ΠΗΓΗ https://www.aftodioikisi.gr/

Τι συμβολίζει η Μεγάλη Δευτέρα – Η έναρξη της εβδομάδας των Παθών του Χριστού

Μεγάλη Δευτέρα ορθοδόξων 2020 ακολουθία του νυμφίου: Σύμφωνα με το χριστιανικό εορτολόγιο καθιερώθηκε να ονομάζεται Μεγάλη Δευτέρα η επόμενη ημέρα από την Κυριακή των Βαΐων όπου σηματοδοτεί την έναρξη της εβδομάδας των Παθών του Ιησού Χριστού, της λεγόμενης Μεγάλης Εβδομάδας.

Τη Μεγάλη Δευτέρα σε όλη την Ελλάδα, ξεκινούν οι ετοιμασίες στα σπίτια για τον εορτασμό του Πάσχα. Στα χωριά κυρίως, έχει καθιερωθεί να ασπρίζονται με ασβέστη οι αυλές και οι γλάστρες βάφονται κόκκινες. Επίσης, τη Μεγάλη Δευτέρα ξεκινούν πολλοί την νηστεία της Μεγάλης Εβδομάδας μέχρι να κοινωνήσουν το Μεγάλο Σάββατο, κατά την Ανάσταση του Ιησού Χριστού.

Το απόγευμα προς βράδυ της Μεγάλης Δευτέρας, όπως και της Κυριακής των Βαΐων,αλλά και της Μεγάλης Τρίτης, ψάλλεται η Ακολουθία του Νυμφίου και ο Όρθρος της επόμενης μέρας και το Μεγάλο Απόδειπνο λίγο νωρίτερα τις πρώτες απογευματινές ώρες, ενώ τα πρωινά γίνεται η προηγιασμένη Θεία Λειτουργία. Τα τροπάρια που ψέλνονται είναι το «Ἰδοὺ ὁ Νυμφίος ἔρχεται» και το «Τὸν Νυμφῶνὰ σου βλέπω».

Τι συμβολίζει η Μεγάλη Δευτέρα

Μεγάλη Δευτέρα

Ειδικότερα η Μεγάλη Δευτέρα είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Ιωσήφ, του γιου του Ιακώβ, που αναφέρεται στη Παλαιά Διαθήκη και στην άκαρπη συκιά, που την καταράστηκε ο Χριστός και ξεράθηκε μ’ ένα του λόγο.

Ο Ιωσήφ ήταν ο μικρότερος υιός του Ιακώβ ο οποίος όμως διώχθηκε από τα αδέλφια του λόγω της ενάρετης ζωής του και αρχικά τον έριξαν σ’ ένα λάκκο και προσπάθησαν να εξαπατήσουν το πατέρα τους χρησιμοποιώντας ένα ματωμένο ρούχο ότι δήθεν τον κατασπάραξε κάποιο θηρίο. Αφού δεν μπόρεσαν να εξαπατήσουν τον πατέρα τους, τον πούλησαν σε εμπόρους, οι οποίοι με την σειρά τους τον πούλησαν στον αρχιμάγειρα του βασιλιά της Αιγύπτου, τον Φαραώ Πετεφρή. Εκεί ο Ιωσήφ αφού δεν ενέδωσε στις ερωτικές επιθυμίες της συζύγου του Πετεφρή, συκοφαντήθηκε από την ίδια και ο Φαραώ τον φυλάκισε.

Κάποτε όμως ο Φαραώ είδε ένα παράξενο όνειρο και ζήτησε έναν ερμηνευτή. Ο Ιωσήφ ερμήνευσε ότι θα έλθουν στη χώρα επτά χρόνια ευφορίας και επτά ακαρπίας και λιμού. Ο Φαραώ ευχαριστημένος και ενθουσιασμένος από τη σοφία του, έδωσε στον Ιωσήφ αξιώματα. Ο Ιωσήφ διαχειρίσθηκε άριστα την εξουσία και φρόντισε στα δύσκολα χρόνια του λιμού τον λαό. Στα πρόθυρα του λιμού τα αδέρφια του που τον είχαν φθονήσει φανερώθηκαν μπροστά του ζητώντας βοήθεια. Εκείνος όχι μόνο δεν τους κρατούσε κακία, αλλά αντιθέτως τα συγχώρεσε και τα προσκάλεσε μόνιμα στην Αίγυπτο μαζί με τους γονείς του.

Μεγάλη Δευτέρα

Η καταραμένη συκιά

Παράλληλα, στη λειτουργία της Μεγάλης Δευτέρας περιλαμβάνεται και η ιστορία της άκαρπης συκιάς που την καταράστηκε ο Χριστός και ξεράθηκε. Ο Χριστός περπατώντας στους δρόμους της Ιερουσαλήμ, την επομένη ημέρα της εισόδου του, είδε μια μεγάλη συκιά με καταπράσινο φύλλωμα και την πλησίασε με σκοπό να κόψει ένα σύκο,όμως διαπίστωσε ότι η συκιά όμως δεν είχε καθόλου καρπούς.

Τότε ο Ιησούς απευθυνόμενος στο δέντρο είπε:«Μηκέτι εκ σου καρπός γένηται εις τον αιώνα και εξηράνθη παραχρήμα η συκή» και η συκιά την ίδια στιγμή ξεράθηκε και γι’ αυτό λέγεται καταραμένη συκιά ή ξηρανθείσα συκιά. Η ιστορία της άκαρπης συκιάς συμβολίζει την Συναγωγή των Εβραίων της εποχής και την ζωή του Ισραηλιτικού λαού που ήταν φαινομενικά ενάρετοι, αλλά πρακτικά άκαρποι από καλά έργα.

Πηγή: news247.gr

Κτηματολόγιο : Μεταβιβάσεις - εξπρές με το ηλεκτρονικό πιστοποιητικό

Ηλεκτρονικά θα εκδίδεται από σήμερα Μεγάλη Δευτέρα 26 το Πιστοποιητικό Κτηματογραφούμενου Ακινήτου για όλες τις περιοχές στις οποίες είναι σε εξέλιξη ή αρχίζει η ανάρτηση στο Κτηματολόγιο.

Η εξέλιξη αυτή αναμένεται να διευκολύνει τους πολίτες και να οδηγήσει σε ταχύτερες μεταβιβάσεις ακινήτων σε σχέση με το προηγούμενο καθεστώς.

Για την έκδοση του Πιστοποιητικού Κτηματογραφούμενου Ακινήτου ο ενδιαφερόμενος θα μπαίνει στην ιστοσελίδα του Κτηματολογίου (στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.ktimatologio.cov.gr) θα εισάγει τους κωδικούς του taxisnet και θα λαμβάνει αμέσως (σε μορφή pdf με ηλεκτρονική σφραγίδα) το πιστοποιητικό.

Σημειώνεται πως από την έναρξη της ανάρτησης μέχρι και τις πρώτες εγγραφές, το Πιστοποιητικό Κτηματογραφούμενου Ακινήτου είναι προϋπόθεση για τη σύνταξη συμβολαίου.

Σε περίπτωση που έχουν εκδοθεί πιστοποιητικά πριν από την ημερομηνία έναρξης της διαδικασίας έκδοσης του ηλεκτρονικού πιστοποιητικού, αυτά παραμένουν σε ισχύ.

Για να λάβει ο ενδιαφερόμενος το Πιστοποιητικό Κτηματογραφούμενου Ακινήτου πρέπει να καταβάλει 5 ευρώ μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας.

Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις, όπως για παράδειγμα είναι η περίπτωση κληρονόμου - δικαιούχου, το δικαίωμα του οποίου έχει περιληφθεί στην ανάρτηση ή μη ανάρτηση του δικαιώματος εξαιτίας μη θεμελίωσης του δικαιώματος, ο ενδιαφερόμενος απευθύνεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του αρμόδιου Γραφείου Κτηματογράφησης για την ανεύρεση Κωδικού Αριθμού Εθνικού Κτηματολογίου και στη συνέχεια ολοκληρώνει την αίτηση και εκδίδεται από τον φορέα ηλεκτρονικό πιστοποιητικό.

Σε καμία περίπτωση δεν θα εκδίδεται Πιστοποιητικό Κτηματογραφούμενου Ακινήτου για ακίνητο που δεν μπορεί να εντοπιστεί. Για τον λόγο αυτό, στην περίπτωση που το ακίνητο δεν έχει εντοπιστεί ή έχει εντοπιστεί λάθος στα στοιχεία της ανάρτησης, τότε ο ενδιαφερόμενος οφείλει να το εντοπίσει ορθά επί των προσωρινών κτηματολογικών στοιχείων και να λάβει το Πιστοποιητικό Κτηματογραφούμενου Ακινήτου, στο οποίο θα αναγράφεται ο ΚΑΕΚ που αφορά στο σωστά εντοπισμένο ακίνητο, το οποίο περιγράφεται στο υπό σύνταξη συμβόλαιο.

Εάν το ακίνητο είχε αποτυπωθεί εντός ευρύτερης περιοχής, τότε χορηγείται πιστοποιητικό κτηματογραφούμενου ακινήτου με τον ΚΑΕΚ της ευρύτερης περιοχής με τα στοιχεία του αντίστοιχου προσωρινού διαγράμματος της ευρύτερης περιοχής.

newsbomb.gr