Τρίτη 8 Ιουνίου 2021
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΜΟΛΑΩΝ
ΛΑΚΩΝΙΑ:ΜΕΓΑΛΗ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΤΑΜΙΑ-ΚΑΜΙΝΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΦΑΡΙΔΟΣ
Πυρκαγιά ξέσπασε πριν από λίγη ώρα σε δασική έκταση στη ΔΕ Φάριδος Δ. Σπάρτης στην ευρύτερη περιοχή Ποταμιάς και Καμινίων. Στην περιοχή έχουν σπεύσει ισχυρές δυνάμεις της Πυροσβεστικής, ενώ η ένταση των ανέμων είναι αυξημένη. ΦΩΤΟ από το σημείο.
Κείμενο του Νίκου Μαζιώτη για την απόρριψη χορήγησης άδειας από τις φυλακές
8/6/2021
Συμπληρώνω ήδη 8,5 χρόνια στη φυλακή για τη δράση της οργάνωσης Επαναστατικός Αγώνας. Έχω καταδικαστεί για όλες τις επιθέσεις της οργάνωσης σε 137 χρόνια συνολικά, από τα οποία ο νέος Π. Κ ορίζει ότι εκτιτέα είναι τα 20. Σύμφωνα με το «σωφρονιστικό» κώδικα, ακόμα και με τις τελευταίες τροποποιήσεις που έκανε η κυβέρνηση τον περασμένο Νοέμβριο όταν αύξησε τα όρια χορήγησης αδειών για τους καταδικασθέντες από 10 έτη ποινής και άνω -από το 1/5 της ποινής όπως ίσχυε μέχρι τότε, στα 3/10- δικαιούμαι της χορήγησης ολιγοήμερης άδειας αφού αντί για 6 χρόνια που χρειάζεται κάποιος που έχει 20 έτη κάθειρξη, έχω συμπληρώσει 8,5 χρόνια. Θα πρέπει να επισημάνω επίσης ότι έχω εκτίσει το μεγαλύτερο μέρος της ποινής μου μέχρι το όριο του να δικαιούμαι να αποφυλακιστώ με αναστολή υπό περιοριστικούς όρους στα 3/5 της ποινής όπως ορίζει ο νόμος εδώ και δεκαετίες. Όπως μάλιστα με έχει πληροφορήσει η ίδια η γραμματεία του Κ. Κ. Δομοκού όπου κρατούμαι, τους πρώτους μήνες του 2022 συμπληρώνω τα 3/5 της ποινής μου. Δηλαδή τα 12 χρόνια μικτά των 20 ετών κάθειρξης τα οποία θα περιλαμβάνουν τότε πάνω από 9 χρόνια παραμονής μου στις φυλακές συν 3 χρόνια ημέρες εργασίας ευεργετικού υπολογισμού στην έκτιση της ποινής μου.
Η χορήγηση ολιγοήμερης άδειας στους κρατούμενους, η οποία έχει νομοθετηθεί μετά από αγώνες των κρατουμένων, είναι ουσιαστικά ένα μεταβατικό στάδιο προετοιμασίας των κρατουμένων από το καθεστώς του εγκλεισμού προς το καθεστώς ελευθερίας με περιοριστικούς όρους λόγω της αναστολής έκτισης των υπολοίπων 2/5 της ποινής. Παρά το γεγονός ότι έχω όλες τις τυπικές προϋποθέσεις για τη χορήγηση της τακτικής άδειας όπως το ότι έχω εκτίσει πολύ παραπάνω από το όριο που ορίζει ο νόμος (έχω εκτίσει καθαρά πάνω από τα 2/5 της ποινής), δεν εκκρεμεί καμία ποινική διαδικασία εναντίον μου και δεν έχω σε ισχύ πειθαρχικά παραπτώματα, το συμβούλιο της φυλακής έχει ήδη απορρίψει 2 φορές το αίτημά μου για χορήγηση ολιγοήμερης άδειας. Η αιτιολογία την πρώτη φορά έχει το χαρακτήρα «προφητείας», καθώς εκτιμάται «ότι υπάρχει κίνδυνος τελέσεως, κατά τη διάρκεια της αιτούμενης άδειας, νέων εγκλημάτων, ενώ συντρέχουν λόγοι που δικαιολογούν τη προσδοκία ότι υπάρχει κίνδυνος φυγής και κακής χρήσης της αιτούμενης άδειάς του». Πίσω από αυτές τις αόριστες και αυθαίρετες υποθέσεις και εκτιμήσεις, ο πραγματικός λόγος της απόρριψης της χορήγησης τακτικής άδειας είναι η ίδια η ουσία της υπόθεσης για την οποία βρίσκομαι στη φυλακή. Δηλαδή το γεγονός ότι είμαι καταδικασμένος για ένοπλη επαναστατική δράση, για δράση αντάρτικου πόλης.
Η επίκληση πειθαρχικών παραπτωμάτων τη δεύτερη φορά που έχω κάνει στο παρελθόν στη φυλακή, συγκεκριμένα το 2017 και τα οποία έχουν λήξει, αλλά και η παραβίαση των περιοριστικών όρων του 2012, πριν από 9 χρόνια όπως είπε η εισαγγελέας του 2ου συμβουλίου που πέρασα πρόσφατα, δηλαδή η παραβίαση των περιοριστικών μέτρων όταν είχαμε αποφυλακιστεί μετά τη παρέλευση του 18μήνου, είναι εντελώς προσχηματική. Επιπλέον η επίκληση των πειθαρχικών έρχεται σε αντίθεση και με το άρθρο 69 παρ. 4 του σωφρονιστικού κώδικα που αναφέρει ότι οι πειθαρχικές ποινές διαγράφονται από το ατομικό δελτίο πειθαρχικού ελέγχου του κρατούμενου και δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν για τη χορήγηση τακτικής άδειας για απόλυση υπ’ όρους εφόσον έχουν παρέλθει 2 έτη ή 1 έτος ή 6μηνο από την επιβολή τους ανάλογα με το είδος της πειθαρχικής ποινής.
Ο πραγματικός λόγος είναι ότι είμαι εχθρός του καθεστώτος, του κράτους και του κεφαλαίου και ότι έχω καταδικαστεί για ένοπλη επαναστατική δράση.
Το γεγονός ότι έχω υπερασπιστεί στα κρατικά δικαστήρια τη δράση του Επαναστατικού Αγώνα από το 2011 μέχρι σήμερα, ότι έχω αναλάβει τη πολιτική ευθύνη της συμμετοχής μου στον Επαναστατικό Αγώνα σε όλες τις δίκες -και τις 5- εναντίον της οργάνωσης, το ότι εξακολουθώ να είμαι πεπεισμένος για το δίκιο του αγώνα μας, για το δίκιο να επαναστατούμε και να εξεγειρόμαστε εναντίον ενός άδικου και εγκληματικού καθεστώτος όπως το κράτος και το κεφάλαιο, αυτό καταλαβαίνω ότι είναι ακόμα πιο επιβαρυντικό για τα συμβούλιο της φυλακής. Φαντάζομαι ότι είναι ακόμα πιο επιβαρυντικό το γεγονός ότι σπάσαμε τους περιοριστικούς όρους πριν από 9 (!) χρόνια όπως είπε η εισαγγελέας του 2oυ συμβουλίου και δεν παραδοθήκαμε στο τέλος της πρώτης δίκης του Επαναστατικού Αγώνα για να μπούμε «εθελοντικά» στη φυλακή αλλά συνεχίσαμε τη δράση εναντίον των εγκληματικών και αντικοινωνικών πολιτικών των μνημονίων με την επίθεση εναντίον των μισητών για τη συντριπτική πλειοψηφία της κοινωνίας θεσμών, της ΕΚΤ και του ΔΝΤ, δύο εκ των τριών θεσμών που επέβαλαν τα μνημόνια. Όμως για όλα αυτά, για όλη τη δράση μας, έχουμε δικαστεί και καταδικαστεί τελεσίδικα σε βαριές καταδίκες. Όμως αυτό δεν τους έφτανε. Ο εγκληματικός κρατικός μηχανισμός για να μας αντιμετωπίσει κατέφυγε σε παράνομα και ειδεχθή μέσα όταν μετά τη σύλληψη της συντρόφισσας Ρούπα στις 5 Γενάρη 2017 απήγαγε τον 6, 5 ετών τότε γιό μας ενώ θα μπορούσαν να τον παραλάβουν οι συγγενείς μας και τον έκλεισε στο ψυχιατρικό τμήμα του νοσοκομείου Παίδων όπου φρουρούνταν από αστυνομικούς με προφανή σκοπό να το στείλει σε ίδρυμα και να διαρρήξει τη γονεϊκή σχέση μας μαζί του. Γι’ αυτό το έγκλημα στο οποίο υπεύθυνοι ήταν κυρίως στελέχη της κρατικής «δικαιοσύνης» αλλά και η τότε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ με τον υπουργό «δικαιοσύνης» Κοντονή να βγαίνει δημόσια και να υπερασπίζεται την απεχθή και εγκληματική μεταχείριση του γιου μας, επικαλούμενοι μάλιστα ένα άρθρο που χρησιμοποιείται για κακοποιητές γονείς για να μας αφαιρέσουν την επιμέλεια του γιου μας. Όμως αυτό που επικαλέστηκαν αργότερα για να μας αφαιρέσουν οριστικά τη γονική μέριμνα ήταν ότι έχουμε καταδικαστεί για τη δράση του Επαναστατικού Αγώνα, δηλαδή ότι είμαστε πολιτικοί αντίπαλοί τους.
Η αντιμετώπισή μας ως μέλη του Επαναστατικού Αγώνα από το κράτος υπήρξε πρωτοφανής ιστορικά. Δεν τους έφθανε η καταδίκη μας αρχικά σε ισόβια το 2016 και 2018 -η οποία έσπασε στη συνέχεια στα εφετεία- για την επίθεση εναντίον της ΕΚΤ και του ΔΝΤ χρησιμοποιώντας αποκλειστικά και μόνον εναντίον μας την ακραία διάταξη του χουντικού νόμου του 1969(άρθρο 270 Π.Κ) που είχε νομοθετηθεί για την αντιμετώπιση της δυναμικής αντίστασης τότε, αλλά χρησιμοποίησαν εναντίον μας και πρακτικές φασιστικών καθεστώτων του παρελθόντος, όπως στον εμφύλιο όπου απήγαγαν τα παιδιά των ανταρτών του ΔΣΕ για να τα «αναμορφώσουν» στις «παιδουπόλεις» της Φρειδερίκης ή τις απαγωγές παιδιών των αντιφρονούντων που έκαναν οι χούντες του Πισονέτ και του Βιντέλα σε Χιλή και Αργεντινή.
Όμως τίποτα απ’ όλα αυτά δεν μας λύγισε. Η στάση μου όλα αυτά τα 8, 5 χρόνια στη φυλακή, το ότι δεν απαρνήθηκα την ταυτότητά μου ως μέλος του Επαναστατικού Αγώνα, το ότι δεν απαρνήθηκα τη δράση μου, το ότι δεν ανέχτηκα αδιαμαρτύρητα όλα όσα έγιναν εις βάρος μας αφού τα πειθαρχικά ξεκίνησαν τη μέρα της σύλληψης της συντρόφισσας Ρούπα και της απαγωγής του γιου μας, έχει σαν αποτέλεσμα να με δικάζουν ξανά και ξανά σε κάθε συμβούλιο ψάχνοντας εκ των προτέρων λόγους για να απορρίπτουν το αίτημα χορήγησης άδειας. Όμως δεν είναι μόνο το θέμα της άδειας. Είναι προφανής ο στόχος τους να με κρατήσουν φυλακισμένο όσο γίνεται περισσότερο, πάνω ακόμα και από το όριο αναστολής των 3/5 που ορίζει ο νόμος. Γιατί ποιο συμβούλιο θα χορηγήσει αναστολή σε έναν κρατούμενο όταν δεν έχει πάρει άδεια μέχρι το όριο αναστολής; Και η επίκληση της απόρριψης της αναστολής θα είναι η ίδια όπως και οι λόγοι απόρριψης της άδειας.
Ο στόχος τους να παραμείνω όσο γίνεται περισσότερο στη φυλακή ακόμα και μετά το όριο των 3/5 της ποινής που ορίζει ο νόμος για την υφ’ όρο αποφυλάκιση, συνάδει με τη γενικότερη συνθήκη της σκλήρυνσης της ποινικής καταστολής τα τελευταία 2 χρόνια από τη τωρινή κυβέρνηση της ΝΔ. Έχουμε ήδη τοποθετηθεί για το δόγμα «καταστολή, νόμος και τάξη» με το οποίο η ΝΔ επένδυσε για την επάνοδό της στην εξουσία το 2019. Σύμφωνα με το δόγμα αυτό μπαίνουν στο ίδιο κατασταλτικό μίξερ η ένοπλη επαναστατική δράση, οι πολιτικοί κρατούμενοι, οι χώροι αντίστασης και αγώνα από τη μία μεριά και η κοινωνική παραβατικότητα, το οργανωμένο έγκλημα από την άλλη προσπαθώντας να παρουσιάσουν το αντάρτικο πόλης ως «τρομοκρατία» και ως «το πιο ειδεχθές» έγκλημα πλάι στο οργανωμένο έγκλημα, τους βιαστές, τις αντικοινωνικές ληστείες με ιδιαίτερη σκληρότητα και εγκλήματα όπως αυτό που έγινε πρόσφατα στα Γλυκά Νερά.
Είναι γνωστό ότι το πρώτο νομοσχέδιο που έφερε αυτή η κυβέρνηση το Αύγουστο του 2019 αφορούσε τροποποιήσεις στο νέο Π.Κ με στόχο τους εναπομείναντες πολιτικούς κρατούμενους καταδικασθέντες για το εγχώριο αντάρτικο πόλης και τη κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου ενώ ακολούθησε ένα πογκρόμ εναντίον καταλήψεων αναρχικών και μεταναστών σε όλη τη χώρα.
Δεν είναι τυχαίο ότι πριν μερικούς μήνες η ίδια κυβέρνηση έφερε τροποποιήσεις στον ‘‘σωφρονιστικό’’ κώδικα και αύξησε τα όρια για τη χορήγηση τακτικής άδειας στους καταδίκους σε ποινές άνω των 10 ετών και από 1/5 που ήταν αρχικά, αυξήθηκε στα 3/10 ενώ για τα ισόβια αυξήθηκε από τα 8 στα 12 χρόνια, άλλαξε προς το δυσμενέστερο τα κριτήρια μεταγωγής για τις αγροτικές φυλακές, ενώ ως πολιτικοί κρατούμενοι καταδικασθέντες με τον 187Α εξαιρούμαστε από το δικαίωμα έκτισης της ποινής σε αγροτικές φυλακές και ΚΑΥΦ, με προφανή στόχο να μην έχουμε τη δυνατότητα πιο γρήγορης αποφυλάκισης. Ενώ πρόσφατα με αφορμή το έγκλημα στα Γλυκά Νερά προανήγγελλε την αύξηση του ορίου για την υφ’ όρο αποφυλάκιση για ειδεχθή εγκλήματα από τα 3/5 που είναι σήμερα στα 4/5. Και μέσα σε αυτά θα είναι φυσικά και η «τρομοκρατία».
Όλο αυτό το πακέτο μεταρρυθμίσεων που αφορά την όξυνση της ποινικής καταστολής συνάδει με τη γενικότερη αντικοινωνική πολιτική των κυβερνήσεων τα τελευταία χρόνια, την οικονομική κρίση όπου τα μέτρα αντιμετώπισής της που επέβαλε το κράτος με τα μνημόνια είχαν ως αποτέλεσμα τη φτωχοποίηση και εξαθλίωση μεγάλων τμημάτων του πληθυσμού και κατά συνέπεια την όξυνση της κοινωνικής παραβατικότητας και εγκληματικότητας.
Και αυτοί που δημιούργησαν το πρόβλημα με την κρίση και τις πολιτικές αντιμετώπισής της, έρχονται να επιβάλλουν την μοναδική λύση κατ’ αυτούς: Την καταστολή, τη νομοθέτηση περισσότερων δρακόντειων νόμων, την αύξηση του ορίου κράτησης, τη δημιουργία περισσότερων φυλακών.
Όμως οι θιασώτες του δόγματος «νόμος και τάξη» αποδεικνύονται υποκριτές. Αυτοί που μιλάνε για ειδεχθή εγκλήματα και το παίζουν ευαίσθητοι π. χ. με τις καταγγελίες πριν από καιρό για βιασμούς και σεξουαλική κακοποίηση στο χώρο του αθλητισμού και του πολιτισμού, είναι οι ίδιοι που κάλυψαν το πρώην κομματικό τους στέλεχος και υπεύθυνο πολιτικού σχεδιασμού της Ν.Δ Νίκο Γεωργιάδη που καταδικάστηκε μόλις σε 28 μήνες φυλάκιση με αναστολή για παιδεραστία και σεξουαλική κακοποίηση παιδιών στη Μολδαβία όπου είχε διπλωματική ιδιότητα. Οι ίδιοι θιασώτες του «νόμος και τάξη» μίλησαν για πολιτική «σκευωρία» εναντίον του και κάποιοι πήγαν και ως μάρτυρες υπεράσπισης στη δίκη του.
Είναι οι ίδιοι όπως ο νυν υπουργός υγείας της Ν.Δ Κικίλιας (και πρώην υπουργός Προ.Πο) που διαμαρτυρόταν το Φθινόπωρο του 2019 ότι έσπασα την ισόβια για την επίθεση του Επαναστατικού Αγώνα στην ΕΚΤ (ΤτΕ) - ΔΝΤ και επεσήμανε ότι σε 2 χρόνια περίπου μπορεί να είμαι ελεύθερος. Μια δήλωση σαφέστατης πολιτικής χειραγώγησης της δικαστικής εξουσίας η οποία θα έπρεπε να αποφανθεί για το ζήτημα της άδειάς μου και της υφ’ όρων αποφυλάκισής μου. Αλλά δεν είπε τίποτα όταν έσπασαν τα ισόβια του δολοφόνου αστυνομικού Κορκονέα που το συμβούλιο της Λαμίας τον αποφυλάκισε ευθύς αμέσως. Άμα είσαι αστυνομικός δολοφόνος, δεν έχεις πειθαρχικά και έχεις «σύννομο» βίο τότε, βγαίνεις πιο γρήγορα από τη φυλακή.
Αυτοί που το έπαιζαν «αντιφασίστες» με την καταδίκη της Χρυσής Αυγής είναι οι ίδιοι που διαπραγματεύονταν μαζί τους πριν τη δολοφονία Φύσσα για να τους στηρίζουν πολιτικά. Το αποτέλεσμα της δίκης της Χρυσής Αυγής. αποδεικνύει ότι «συμφέρει» να ανήκει κάποιος σε εγκληματική νεοναζιστική οργάνωση που τη κάλυπτε το κράτος ενώ τα χρόνια που θα βγάλουν στη φυλακή τα μέλη της θα είναι ουσιαστικά ελάχιστα.
Η «δημοκρατία» τους γνωρίζει ποιους πρέπει να κρατήσει για αρκετά χρόνια στις φυλακές: Εμάς.
Αυτοί που πούλησαν και εξανδραπόδισαν έναν ολόκληρο λαό στα σκλαβοπάζαρα των αγορών με τα μνημόνια για να πληρώνει τα δικά τους χρέη και τον πολυτελή βίο τους, αυτοί που πούλησαν τη χώρα καταπατώντας το ίδιο το Σύνταγμα για να διασώσουν τα προνόμιά τους, δεν έχουν τόσο πρόβλημα ούτε με τους μεγαλέμπορους ναρκωτικών (βλ. ΝΟΟR 1), ούτε με τους καταχραστές του δημοσίου χρήματος οι οποίοι προέρχονται από τη δική τους ελίτ, ούτε με τους βιαστές και με το οργανωμένο έγκλημα για το οποίο δεν υπάρχει δικογραφία που να μην εμπλέκονται εν αποστρατεία ή εν ενεργεία αστυνομικοί. Άλλωστε το οργανωμένο έγκλημα αντιγράφει τις μεθόδους τους, τις μεθόδους της πολιτικής και οικονομικής εξουσίας, της νόμιμης εξουσίας και του κεφαλαίου αφού έχουν τις ίδιες αξίες: το κέρδος, η επιχειρηματικότητα, οι επενδύσεις, η δύναμη. Όμως, η νόμιμη εξουσία αποδεικνύεται πιο ικανή και πιο αποτελεσματική να ληστεύει σε μεγαλύτερη κλίμακα το λαό και τους εργαζόμενους.
Το μεγαλύτερο πρόβλημα της εξουσίας δεν είναι το οργανωμένο έγκλημα αλλά εμείς, οι επαναστάτες. Το μεγαλύτερο πρόβλημά τους είναι όσοι/όσες αγωνίζονται.
Νίκος Μαζιώτης μέλος του Επαναστατικού Αγώνα
Δ΄ πτέρυγα φυλακών Κορυδαλλού
ΠΟΜΙΔΑ – Αντικ/κές Αξίες: Παλαιότητα και Συμπληρωματικός φόρος: Δύο στρεβλώσεις που πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστούν
Έκρηξη φορολογικών επιβαρύνσεων σε όλο το φάσμα των φόρων, τελών και τεκμηρίων επί της ακίνητης περιουσίας θα σημάνει η εφαρμογή υπέρμετρα αυξημένων τιμών ζώνης του συστήματος αντικειμενικών αξιών ακινήτων σε διάφορες περιοχές της χώρας, αν δεν ληφθούν ουσιαστικά μέτρα εξομάλυνσης των φορολογικών βαρών που θα προκύψουν σε ολόκληρο το φάσμα της φορολογίας ακινήτων, και ιδιαίτερα στον ΕΝΦΙΑ.
Οι τιμές ζώνης ήταν πάντοτε «πολιτικό» μέγεθος, γιατί στόχος τους ήταν να είναι τόσο χαμηλές, ώστε να μην αδικείται κανείς πολίτης, όσο μειονεκτικό και αν είναι το ακίνητό του, γι΄αυτό και στην πράξη δεν αμφισβητήθηκαν, επικράτησαν και προσέφεραν τεράστια υπηρεσία στους πολίτες και στο Κράτος. Σήμερα διακηρυγμένη φιλοδοξία είναι να αποτελούν πλέον «οικονομικό» μέγεθος. Αυτό όμως εγκυμονεί τεράστιους κινδύνους υπερφορολόγησης για μεγάλες ομάδες πολιτών, μεταξύ άλλων και λόγω δύο σημαντικών στρεβλώσεων του συστήματος εκτίμησης, και του συστήματος φορολόγησης στον ΕΝΦΙΑ, οι οποίες πρέπει άμεσα να αντιμετωπιστούν:
ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΗΣ ΠΑΛΑΙΟΤΗΤΑΣ: Οι σημαντικές αυξήσεις τιμών ζώνης που ανακοινώθηκαν σε διάφορες περιοχές της χώρας βασίστηκαν προφανώς σε εκτιμήσεις που έγιναν στην αμέσως προ κορωνοιού εποχή (2019 – αρχές 2020) αλλά κυρίως σε σημερινά συγκριτικά στοιχεία από συμβόλαια αγοραπωλησίας νέων ή υπό κατασκευή διαμερισμάτων νέων οικοδομών, που πρέπει να είναι υποχρεωτικά ενεργειακής κλάσης τουλάχιστον Α+, χωρίς την οποία θεωρούνται αυθαίρετες. Η επίτευξη της κλάσης αυτής απαιτεί να διαθέτουν ατομικές αντλίες θερμότητας, ενδοδαπέδια θέρμανση, εξωτερική μόνωση με θερμοπρόσοψη, παραγωγή του 65% ζεστού νερού από ανανεώσιμες πηγές και φωτοβολταϊκά συστήματα, με τεράστιο κατασκευαστικό κόστος που δικαιολογεί μεν τις παραπάνω τιμές ζώνης σε νεόδμητες κατοικίες, πλην όμως επιβάλλεται άμεση παρέμβαση στο Συντελεστή Παλαιότητας, ο οποίος απομειώνει σήμερα τις αξίες όλων των υπολοίπων οικοδομών ως εξής:
- Των κατοικιών: -5% ανά πενταετία και μόνον έως -40% (δηλαδή οι πρώτες πολυκατοικίες του 50 και του 60 εξομοιώνονται με τις κατοικίες του 80!)
- Των επαγγελματικών ακινήτων: -5% ανά πενταετία και μόνον έως -20% (δηλαδή όλα τα γραφεία και καταστήματα του προηγούμενου αιώνα εξομοιώνονται με τα σχετικά νεόδμητα του 2000!)
- Των κτισμάτων γενικά στον ΕΝΦΙΑ: +- 5% ανά πενταετία και μόνον έως -20%, (με την εφαρμογή του πραγματικά ασύλληπτου «συντελεστή νεότητας» που αντί να μειώνει την αξία των παλαιών, αυξάνει κατά 25% την αξία των νέων!).
Αντίθετα, με διοικητική διάταξη – «παγίδα» που πρέπει να καταργηθεί άμεσα, η πολεοδομική τακτοποίηση έστω και ενός τ.μ., μηδενίζει την παλαιότητα και επαυξάνει την αξία ολοκλήρου του ακινήτου, φορολογώντας το ως νεόδμητο!!!
Συνεπώς ο μειωτικός Συντελεστής Παλαιότητας πρέπει να διπλασιαστεί τόσο ως προς τα ποσοστά, όσο και ως προς το χρόνο απομείωσης αξίας, διότι οι πραγματικές αξίες των παλαιοτέρων κτισμάτων, ήδη απαξιώνονται συνεχώς και προγραμματισμένα μέσω του πιστοποιητικού ενεργειακής απόδοσης και των νέων κάθε είδους αναγκαστικών προδιαγραφών, οδηγώντας τα παλαιότερα κτίρια στην απαξίωση και τελικά στην κατεδάφισή τους.
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΦΟΡΟΣ ΕΝΦΙΑ: Η αύξηση των τιμών ζώνης χιλιάδων αστικών περιοχών της χώρας, χωρίς δραστική μείωση και του Συντελεστή Εμπορικότητας, που θα πυροδοτήσει εκθετικά πολλαπλάσιες αυξήσεις στον ΕΝΦΙΑ, θέτει επιτακτικά το ζήτημα της άμεσης κατάργησης του λεγόμενου «Συμπληρωματικού Φόρου» (συχνά πολλαπλάσιο από τον κύριο φόρο) που έχει υποχρεωθεί να καταβάλει η μεσαία τάξη ως ένα είδος ετήσιων «λύτρων» για να παραμένει ο κάθε ιδιοκτήτης εκτός κατάσχεσης των λογαριασμών και περιουσιακών στοιχείων του και δυνητικά και εκτός φυλακής. Ο δημοσιονομικός χώρος που θα προκύψει από την επέκταση της εφαρμογής τους σε περιοχές μεγάλης αξίας που ως τώρα ήταν στο απυρόβλητο, για χάρη των οποίων και επιβλήθηκε, θα πρέπει να αξιοποιηθεί για την κατά απόλυτη προτεραιότητα αποκατάσταση της αδικίας αυτής. Όλοι όσοι κόπτονται υπέρ της μεσαίας τάξης, οφείλουν να τερματίσουν άμεσα και χωρίς περιστροφές την ιδιότυπη αυτή «ομηρεία» των ιδιοκτητών εκείνων που μάτωσαν κυριολεκτικά τα τελευταία χρόνια να πληρώνουν τον Συμπληρωματικό Φόρο του ΕΝΦΙΑ…
Διαβάστε την απόφαση με τις νέες αντικειμενικές αξίες εδώ.
ΥΠΟΙΚ: Μεταρρύθμιση και αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών των ακινήτων
Το Υπουργείο Οικονομικών ανακοίνωσε τα εξής σε σχέση με τις νέες αντικειμενικές αξίες.
- Γιατί ήταν απαραίτητη η μεταρρύθμιση του πλαισίου προσδιορισμού των αντικειμενικών αξιών της ακίνητης περιουσίας;
Η μεταρρύθμιση του πλαισίου αντικειμενικών αξιών, η οποία αποτέλεσε προτεραιότητα της Κυβέρνησης και του Υπουργείου Οικονομικών, κατέστη απαραίτητη, διότι έπρεπε:
- Να αντιμετωπιστούν δομικές αδυναμίες του υφιστάμενου συστήματος.
- Να εκσυγχρονιστεί ψηφιακά και με διαφάνεια η διαδικασία.
- Να διορθωθούν αδικίες του παρελθόντος σε βάρος πολλών ιδιοκτητών.
- Να εναρμονιστούν οι αντικειμενικές αξίες με τις εξελίξεις στην αγορά ακινήτων.
Είναι μία μεταρρύθμιση που, συνάμα, συνιστά δέσμευση – και σημαντική εκκρεμότητα από την προηγούμενη περίοδο διακυβέρνησης της χώρας – στο πλαίσιο του καθεστώτος ενισχυμένης εποπτείας.
Είναι μία μεταρρύθμιση που περιλαμβάνει και την αναπροσαρμογή των τιμών των αντικειμενικών αξιών σε όλη την επικράτεια – στο 98% η πληθυσμιακή κάλυψη πλέον από το 85% που ίσχυε πριν, με ζώνες που οι τιμές τους παρουσιάζουν αυξήσεις, μειώσεις, αλλά και διατήρηση στα ίδια επίπεδα.
- Η αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών θα προκαλέσει αύξηση του ΕΝΦΙΑ;
Η μεταρρύθμιση αυτή ξεφεύγει από τα δεδομένα του παρελθόντος, καθώς η άνοδος της αντικειμενικής αξίας δεν σημαίνει αύξηση του ΕΝΦΙΑ, το οποίο αποτελεί το αντικείμενο ανησυχίας των περισσότερων ιδιοκτητών.
Είναι μία μεταρρύθμιση που θα έχει ως αποτέλεσμα τη διαμόρφωση του νέου ΕΝΦΙΑ μέσα στο 2021 – αλλά με εφαρμογή από το 2022 –, με νέους συντελεστές, εναρμονισμένους με την αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών, με νέα δομή και διάρθρωση και με διατήρηση της συνολικής δημοσιονομικής ουδετερότητας του φόρου – δηλαδή, παρά τις μεταβολές στις αντικειμενικές αξίες τα δημόσια έσοδα που προβλέπονται από τον ΕΝΦΙΑ δεν θα αυξηθούν.
Αντιθέτως, λαμβάνοντας υπόψη τον δημοσιονομικό χώρο, καθώς και τα δεδομένα της οικονομίας την επόμενη περίοδο, θα εξεταστεί το ενδεχόμενο περαιτέρω μείωσης του ΕΝΦΙΑ, σε συνέχεια της μείωσης κατά 22% που σημειώθηκε το 2019, υλοποιώντας τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης.
- Τι περιλαμβάνει η μεταρρύθμιση των αντικειμενικών αξιών;
Η μεταρρυθμιστική πρωτοβουλία εδράζεται σε δύο φάσεις, με τους άξονες της πρώτης φάσης να είναι (α) ο εκσυγχρονισμός και η βελτίωση του θεσμικού πλαισίου, (β) η χωρική επέκταση του συστήματος αντικειμενικού προσδιορισμού αξιών ακινήτων, (γ) ο τεχνολογικός εκσυγχρονισμός και διαμόρφωση ψηφιακής πλατφόρμας, και (δ) η επικαιροποίηση των τιμών ζώνης από πιστοποιημένους εκτιμητές του Μητρώου του Υπουργείου Οικονομικών.
Γενικότερα, η διαδικασία καθορισμού των τιμών (όπως διαμορφώθηκε τη δεκαετία του 1980) βασιζόταν στις εισηγήσεις συγκεκριμένων τοπικών επιτροπών, οι οποίες αποτελούνταν από εκπροσώπους της τοπικής αυτοδιοίκησης και τοπικούς υπηρεσιακούς παράγοντες, με αποτέλεσμα οι εκάστοτε υπουργικές αποφάσεις συχνά να στερούνται επαρκούς αιτιολογίας και επιστημονικής μεθοδολογίας. Η χρήση πιστοποιημένων εκτιμητών του Μητρώου Υπουργείου Οικονομικών το 2018 αποτέλεσε προσπάθεια ασφαλέστερης μεθοδολογίας καθορισμού των τιμών ζώνης. Ωστόσο, η διαδικασία δεν τυποποιήθηκε και κρίθηκε από το Συμβούλιο της Επικρατείας ως μη επαρκής. Συνεπώς, η τροποποίηση του θεσμικού πλαισίου, ως ένας από τους άξονες υλοποίησης της μεταρρύθμισης, διασφάλισε τη συμμόρφωση του συστήματος και της ακολουθουμένης μεθοδολογίας με το σκεπτικό των ακυρωτικών αποφάσεων του Συμβουλίου της Επικρατείας, καθώς και την αυστηρή εφαρμογή των διεθνών και ευρωπαϊκών εκτιμητικών προτύπων, προκειμένου να υπάρχει επιστημονικά άρτια και διεθνώς αποδεκτή μεθοδολογία καθορισμού των τιμών.
Το σύστημα αντικειμενικού προσδιορισμού αξιών ακινήτων αποτελείται πλέον από 13.808 ζώνες αντιπροσωπεύοντας το 98% του πληθυσμού από 85% που ήταν μέχρι πριν τη μεταρρύθμιση, καθώς πολλές περιοχές της Επικράτειας ήταν εκτός συστήματος. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η Ζάκυνθος, η Κεφαλονιά, η Ιθάκη, η Χίος, η Σάμος, η Πάτμος, η Κάρπαθος, η Ηλεία, η Ναύπακτος, τα Κύθηρα και άλλες περιοχές με σημαντική τουριστική δραστηριότητα, όπως η Μύκονος, η Κέρκυρα και η Κως, ήταν – με διαφοροποίηση ως προς τον βαθμό – εκτός του συστήματος του αντικειμενικού προσδιορισμού αξιών ακινήτων, με αποτέλεσμα ο ΕΝΦΙΑ να υπολογίζεται βάσει της κατώτερης τιμής ζώνης της δημοτικής ενότητας ή δήμου ή περιφερειακής ενότητας, στην οποία ανήκουν οι εν λόγω περιοχές. Σε περίπτωση που δεν είχε καθοριστεί η τιμή ζώνης της δημοτικής ενότητας, λαμβανόταν υπόψη η κατώτερη τιμή ζώνης του οικείου δήμου ή σε περίπτωση που δεν είχε καθοριστεί η τιμή ζώνης του οικείου δήμου, η κατώτερη ζώνη της περιφερειακής ενότητας. Η ένταξη των περιοχών αυτών στο σύστημα αντικειμενικών αξιών σημαίνει ότι ο καθορισμός της τιμής ζώνης βασίζεται στα χαρακτηριστικά της. Παράλληλα, η επέκταση του συστήματος σε όλη την Επικράτεια, εκτός από την εξασφάλιση ομοιόμορφης αντιμετώπισης όλων των περιοχών, ικανοποιεί το πάγιο αίτημα πολιτών και τοπικής αυτοδιοίκησης για ενιαία φορολογική αντιμετώπιση όλων των ακινήτων αποκαθιστώντας το αίσθημα δικαίου, διευρύνοντας τη φορολογητέα βάση και κατανέμοντας τα φορολογικά βάρη δικαιότερα.
- Ποια είναι τα αποτελέσματα της αναπροσαρμογής και επικαιροποίησης των τιμών ζώνης;
Αναφορικά με τα αποτελέσματα της αναπροσαρμογής και επικαιροποίησης των τιμών ζώνης και ανάλογα με την κατηγορία της ζώνης, οι ζώνες κατανέμονται στις παλαιές (υφιστάμενες) και στις νέες (νέες εντάξεις και επεκτάσεις).
Ειδικότερα, στις νέες ζώνες (νέες εντάξεις και επεκτάσεις), οι οποίες ανέρχονται σε 3.643 ζώνες (26% των συνολικών ζωνών του συστήματος), που μέχρι πρότινος ήταν εκτός του συστήματος των αντικειμενικών αξιών και λάμβαναν τη χαμηλότερη τιμή ζώνης της δημοτικής ενότητας ή του δήμου ή της περιφερειακής ενότητας, εντοπίζονται σημαντικές μεταβολές.
Από τις νέες ζώνες, στις επεκτάσεις υφιστάμενων ζωνών εντοπίζεται αύξηση στο 80% των 165 ζωνών. Η ένταξή τους στο σύστημα έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση των τιμών ζώνης κατά μέσο όρο σε 41% σε σχέση με τις υφιστάμενες, μέσα από τη διαδικασία των πιστοποιημένων εκτιμητών. Μεγάλη αύξηση, κατά 229%, εντοπίζεται σε τρεις ζώνες της Μυκόνου, καθώς υπολογίζονταν μέχρι σήμερα με τιμή 1.200 ευρώ και η τελική τιμή τους διαμορφώνεται πλέον σε 3.800 και 3.950 ευρώ, ενώ σημαντικές αυξήσεις εντοπίζονται σε ζώνες περιοχών, μεταξύ άλλων, όπως το Λαγονήσι, από 750 σε 1.450 ευρώ (αύξηση 93%), το Μαρούσι, από 1.300 σε 2.000 ευρώ (αύξηση 54%), το Χαλάνδρι, από 1.250 σε 1.900 ευρώ (αύξηση 52%), η Κέρκυρα, από 1.050 σε 1.600 ευρώ (αύξηση 52%), και η Νέα Αλικαρνασσός, από 650 σε 900 ευρώ (αύξηση 38%).
Παράλληλα, από τις νέες ζώνες, στις νέες εντάξεις εντοπίζεται αύξηση στο 40% των 3.478 ζωνών, η οποία διαμορφώνεται κατά μέσο όρο σε 26%. Αυξήσεις, μέσα από τη διαδικασία των πιστοποιημένων εκτιμητών, που εντοπίζονται σε περιοχές των οποίων η τιμή ζώνης ήταν εκτός συστήματος αντικειμενικού προσδιορισμού, όπως η Ιθάκη, από 600 σε 2.100 ευρώ (αύξηση 250%), η Ρόδος, από 700 σε 2.100 ευρώ (αύξηση 200%), η Κως, από 650 σε 1.350 ευρώ (αύξηση 108%), η Κασσάνδρα Χαλκιδικής, από 800 σε 1.550 ευρώ (αύξηση 94%), η Κεφαλλονιά, από 700 σε 1.250 ευρώ (αύξηση 79%), η Χερσόνησος Ηρακλείου, από 600 σε 1.050 ευρώ (αύξηση 75%), η Ανάβυσσος, από 1.050 σε 1.700 (αύξηση 62%), η Σκαφιδιά Ηλείας, από 650 σε 950 ευρώ (αύξηση 46%), και η Πάτμος, από 650 σε 900 ευρώ (αύξηση 38%). Παράλληλα, υπάρχουν και πολλές περιοχές, όπου μειώθηκαν οι τιμές ζώνης σε σχέση με την τιμή που οριζόταν εκτός του συστήματος των αντικειμενικών αξιών, καθώς με τις εισηγήσεις των πιστοποιημένων εκτιμητών προσεγγίστηκαν με μεγαλύτερη ακρίβεια τα χαρακτηριστικά της περιοχής. Ειδικότερα, από τις ζώνες των νέων εντάξεων, μείωση της τιμής εμφανίζουν 1.509 ζώνες, δηλαδή το 43% των νέων εντάξεων, η οποία διαμορφώνεται κατά μέσο όρο σε 18%. Μειώσεις εντοπίζονται σε ζώνες περιοχών, όπως η Φλώρινα, από 600 σε 300 ευρώ (μείωση 50%), η Χίος, από 800 σε 450 ευρώ (μείωση 44%), οι Πρέσπες, από 600 σε 400 ευρώ (μείωση 33%), το Αμύνταιο, από 600 σε 450 ευρώ (μείωση 25%), και η Ορεστιάδα, από 500 σε 400 ευρώ (μείωση 20%).
Όσον αφορά τις παλαιές, τις υφιστάμενες, 10.165 ζώνες του αντικειμενικού συστήματος η τάση που εμφανίζεται από τις εισηγήσεις των πιστοποιημένων εκτιμητών είναι ανοδική, καθώς οι 6.105 ζώνες σημειώνουν αύξηση κατά μέσο όρο 18%. Αυξήσεις, μέσα από τη διαδικασία υποβολής εισηγήσεων από τους πιστοποιημένους εκτιμητές, εντοπίζονται σε ζώνες περιοχών, όπως η Σαντορίνη, από 1.100 σε 2.250 ευρώ (αύξηση 105%), το κέντρο Αθήνας, από 1.850 σε 3.600 ευρώ (αύξηση 95%), το Ναύπλιο, από 1.300 σε 2.200 ευρώ (αύξηση 69%), το Παλαιό Φάληρο, από 1.650 σε 2.750 ευρώ (αύξηση 67%), η Βουλιαγμένη, από 2.400 σε 3.850 ευρώ (αύξηση 60%), η Γλυφάδα, από 1.650 σε 2.550 ευρώ (αύξηση 55%), και το Ελληνικό, από 1.700 σε 2.200 ευρώ (αύξηση 29%). Αμετάβλητες παραμένουν 2.729 ζώνες, συνιστώντας το 27% των υφιστάμενων ζωνών, ενώ μείωση παρουσιάζουν 1.331 ζώνες (το 13% των υφιστάμενων), η οποία ανέρχεται κατά μέσο όρο σε 11%. Μειώσεις εντοπίζονται σε ζώνες περιοχών, όπως τα Φάρσαλα, από 500 σε 250 ευρώ (μείωση 50%), η Νάξος, από 800 σε 500 ευρώ (μείωση 38%), τα Άνω Λιόσια, από 650 σε 450 ευρώ (μείωση 31%), η Δωδώνη Ιωαννίνων, από 550 σε 400 ευρώ (μείωση 27%), η Κόνιτσα, από 600 σε 450 ευρώ (μείωση 25%), και τα Δερβενοχώρια Βοιωτίας, από 500 σε 400 ευρώ (μείωση 20%).
Αξίζει να σημειωθεί, όσον αφορά τις παλαιές – υφιστάμενες ζώνες και, ειδικότερα, τη σύγκριση που διενεργείται βάσει των τιμών του 2018, ότι οι τιμές πριν τη μεταρρύθμιση δεν ανταποκρίνονται στο σύνολό τους σε εισηγήσεις πιστοποιημένων εκτιμητών, οι οποίες είχαν υποβληθεί το 2018 κατά την προηγούμενη πανελλαδική επικαιροποίηση. Ως αποτέλεσμα, οι τρέχουσες εκτιμήσεις των πιστοποιημένων εκτιμητών εμπεριέχουν και μεταβολές – της προηγούμενης περιόδου – που έπρεπε να είχαν ήδη ενσωματωθεί στις αντικειμενικές αξίες, αλλά αυτό δεν είχε γίνει. Συνεπώς, σε πολλές περιπτώσεις οι αυξήσεις των νέων τιμών έναντι των προϋπαρχουσών, αντικατοπτρίζουν την πραγματική εικόνα της αγοράς ακινήτων, η οποία ουσιαστικά δεν εφαρμόστηκε το 2018 και η προσαρμογή της μετατέθηκε στο μέλλον.
Συνοψίζοντας, για το σύνολο της Επικράτειας η εικόνα για τις νέες τιμές ζώνης είναι σχετικά ανοδική, καθώς (α) 7.634 ζώνες (55% του συνόλου) εμφανίζουν αύξηση με μέσο όρο αύξησης 19,5%, (β) 2.860 ζώνες (21% του συνόλου) εμφανίζουν μείωση, με μέσο όρο μείωσης στο 14,7%, και (γ) 3.314 ζώνες (24% του συνόλου) παραμένουν αμετάβλητες.
- Τι περιλαμβάνει η δεύτερη φάση της μεταρρύθμισης του πλαισίου προσδιορισμού των αντικειμενικών αξιών της ακίνητης περιουσίας;
Η μεταρρυθμιστική πρωτοβουλία, μετά την αναπροσαρμογή των αντικειμενικών αξιών και την εναρμόνισή τους με τις συνθήκες της αγοράς ακινήτων, συνεχίζεται προς δύο κατευθύνσεις:
1η. Η δεύτερη φάση της μεταρρύθμισης του πλαισίου των αντικειμενικών αξιών, δίνοντας έμφαση, από τη μία πλευρά, στην περαιτέρω προσαρμογή των δεδομένων του συστήματος στις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην αγορά ακινήτων και, από την άλλη πλευρά, στην ψηφιακή αναδιάρθρωση και αναβάθμιση του συστήματος.
2η. Η διαμόρφωση του νέου ΕΝΦΙΑ από εξειδικευμένη σε θέματα φορολογικής πολιτικής Ομάδα Εργασίας που έχει αναλάβει την επεξεργασία των συντελεστών, των χαρακτηριστικών και της διάρθρωσης του νέου ΕΝΦΙΑ, που θα εφαρμοστεί από το 2022, χωρίς να αυξηθεί η συνολική επιβάρυνση προς τους πολίτες.
ADELIN FM:ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΤΟΝ ΠΟΙΜΕΝΑΡΧΗ ΜΑΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΥΘΗΡΩΝ-ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ κκ.ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Ο Ραδιοφωνικός Σταθμός και η Σελίδα μας εκφράζουν ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ στον σεπτό ποιμενάρχη μας Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Κυθήρων κ.κ.Σεραφείμ για την συμπαράσταση του με λόγια αγάπης γαλήνης και στήριξης μετά από την Άνανδρη επίθεση-δολιοφθορά με χημικά υγρά στα αυτοκίνητα του ADELIN FM στον Ιδιωτικό χώρο-οικία όπου στεγάζεται ο Ραδιοφωνικός Σταθμός.
Ένα αφιέρωμα 16 σελίδων στα Κύθηρα φιλοξενεί το περιοδικό BLUE της AEGEAN
Ένα αφιέρωμα 16 σελίδων στα Κύθηρα φιλοξενεί το περιοδικό BLUE της AEGEAN που διανέμεται στα αεροπλάνα της εταιρίας και σε επιλεγμένα σημεία σε όλο τον κόσμο.
Ξεφυλλίστε το περιοδικό κάνοντας κλικ στον παρακάτω σύνδεσμο: (Τα Κύθηρα ξεκινούν στην σελίδα 254)
https://el.aegeanair.com/.../en.../periodiko-blue/blue-85/
Παμπειραϊκή κινητοποίηση του ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ ΠΕΙΡΑΙΑ για το περιβάλλον
Στις 5 Ιουνίου 2021, οι οργανώσεις μελών ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ πραγματοποίησαν σε όλη την Περιφέρεια Πειραιά περιβαλλοντικές, ακτιβιστικές και αγωνιστικές δράσεις στο πλαίσιο της Παγκόσμιας ημέρας Περιβάλλοντος, σε συνεργασία με την Νομαρχιακή επιτροπή ΣΥΡΙΖΑ-Π.Σ Πειραιά και τη Νεολαία ΣΥΡΙΖΑ Πειραιά.
ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ:ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ
¨ΠΟΡΦΥΡΟΥΣΑ¨ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18/06/2021
Σταματά η δωρεάν διάθεση των self test στα φαρμακεία στις 19 Ιουνίου
Σταματά στις 19 Ιουνίου η δωρεάν διάθεση self test από τα φαρμακεία, όπως ανακοίνωσε ο Θανάσης Παπαθανάσης μέλος Δ.Σ. του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου.
Οι φαρμακοποιοί με τον τρόπο αυτό αντιδρούν στα όσα επιβάλλει η κυβέρνηση για τη διάθεση των δωρεάν αυτοδιαγνωστικών τεστ.
Ο κύριος Παπαθανάσης, μιλώντας στο OPEN σημείωσε:«Ως Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος πήραμε απόφαση να επεκτείνουμε το δίμηνο διανομής έως τις 19 Ιουνίου. Η συμφωνία που έχουμε κάνει είναι ότι θα καλύπτουμε την κοινωνία μέχρι τέλος του μήνα. Σταματά η δωρεάν διάθεση των self test από τα φαρμακεία, πρόκειται για μία απόφαση που είναι εις γνώση της πολιτείας», υπογράμμισε και στη συνέχεια ξεκαθάρισε πως η συμφωνία που υπήρχε ήταν για δύο μήνες και εκπνέει τις συγκεκριμένες ημέρες.
Δευτέρα 7 Ιουνίου 2021
ΔΙΑΚΟΦΤΙ:ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΚΕ Η ΑΜΜΟΣ ΑΠΟ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΣΚΟΥΡΙΑΣΜΕΝΗ ΓΕΦΥΡΑ
Ο φίλος μας Παναγιώτης, χθες αφού έγραφε στο φιλόξενο ''εξερευνώντας τα Κύθηρα'' για την επικίνδυνη άμμο πάνω στη γέφυρα του Διακοφτίου..
καλούσε τους ..αρμόδιους να αποκαταστήσουν την ..κανονικότητα. Φυσικά σήμερα οι πραγματικοί ''αρμόδιοι" δηλαδή μερικοί κάτοικοι εθελοντές μεμοναδικό τους κριτήριο την αγάπη τους για το Διακόφτι και την διάθεση για προσφορά ,...χωρίς γραφειοκρατίες ,συνεδριάσεις ....οργάνων ,γκρίνιες κλπ. Πήραν ένα καρότσι ,ένα κουβά ,έξι φτιάρια και τρις σκούπες και......ανταποκρινόμενοι άμεσα στη πρόσκληση του Diakofti.gr ..μέσα σε μια ώρα έκαναν την γέφυρα σαλονάκι...( συγνώμη παιδιά αν σας...στεναχωρήσαμε )...!!!
Συνελήφθησαν, δύο (2) ημεδαποί για τα κατά περίπτωση αδικήματα της κατοχής και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, στο Ηράκλειο
Συνελήφθησαν, δύο (2) ημεδαποί για τα κατά περίπτωση αδικήματα της κατοχής και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, στο Ηράκλειο
Κατασχέθηκαν πάνω από 500 γραμμάρια κάνναβης, 7 δενδρύλλια κάνναβης και δύο ζυγαριές ακριβείας.
Συνελήφθησαν, σήμερα (07.06.2021) το μεσημέρι στο Ηράκλειο, από αστυνομικούς του Τμήματος Αστυνομικών Επιχειρήσεων Ηρακλείου, δύο ημεδαποί κατηγορούμενοι για παραβάσεις της νομοθεσίας περί Ναρκωτικών ουσιών.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο εφαρμογής ειδικού σχεδιασμού που εκπονεί η Γενική Περιφερειακή Αστυνομική Διεύθυνση Κρήτης, για την καταπολέμηση της κατοχής και διακίνησης ναρκωτικών ουσιών, σήμερα (07.06.2021) το πρωί από αστυνομικούς της ανωτέρω Υπηρεσίας πραγματοποιήθηκε συντονισμένη αστυνομική επιχείρηση.
Κατά την διάρκεια της επιχείρησης πραγματοποιήθηκε έλεγχος στον ημεδαπό και ακολούθησαν έρευνες στις οικίες που χρησιμοποιούσε όπου βρέθηκαν και κατασχέθηκαν 528 γραμμάρια κάνναβης, επτά (7) δενδρύλλια κάνναβης, δύο ηλεκτρονικές ζυγαριές ακριβείας, μια λάμπα μεγάλης ισχύος με μετασχηματιστή και κινητό τηλέφωνο.
Επίσης κατά την διάρκεια των ερευνών βρέθηκε και συνελήφθη ένας ακόμα ημεδαπός που στην κατοχή του βρέθηκαν και κατασχέθηκαν ναρκωτικά δισκία που δεν έφεραν την απαιτούμενη από το νόμο ιατρική συνταγή.
Η προανάκριση διενεργείται από το Τμήμα Δίωξης της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Ηρακλείου.
ΤΑ ΕΙΧΕ ΤΑ ¨ΓΛΑΣΤΡΑΚΙΑ ΤΟΥ¨Ο 51ΧΡΟΝΟΣ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ
Συνελήφθη 51χρονος σε περιοχή της Πτολεμαΐδας για καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης
Συνελήφθη σήμερα (07-06-2021) το πρωί σε περιοχή της Πτολεμαΐδας, από αστυνομικούς του Τμήματος Ασφάλειας Εορδαίας, 51χρονος ημεδαπός, για καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης και κατοχή ναρκωτικών ουσιών.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο συντονισμένων δράσεων για την καταπολέμηση της διάδοσης ναρκωτικών ουσιών και κατόπιν κατάλληλης αξιοποίησης στοιχείων, σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε στην οικία του 51χρονου, σε περιοχή της Πτολεμαΐδας βρέθηκαν -5- δενδρύλλια κάνναβης ύψους έως 85 εκατοστών, τα οποία ήταν εμφυτευμένα σε πέντε γλάστρες, -13- γραμμάρια ακατέργαστης κάνναβης , καθώς και ένας πλαστικός τρίφτης με υπολείμματα κάνναβης.
Οι ναρκωτικές ουσίες, καθώς και ο τρίφτης κάνναβης κατασχέθηκαν, ενώ προανάκριση για την υπόθεση ενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Εορδαίας.
Ο συλληφθείς, με τη δικογραφία κακουργηματικού χαρακτήρα που σχηματίσθηκε σε βάρος του, οδηγήθηκε στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κοζάνης.
ΒΡΑΔΙΝΟ ΝΤΟΥ ΤΗΣ ΔΙΩΞΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΣΕ ΧΑΣΙΣΟΦΥΤΕΙΑ ΧΕΙΡΟΠΕΔΕΣ ΣΕ (2) ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ
Εντοπίσθηκε φυτεία δενδρυλλίων κάνναβης σε δασώδη περιοχή των Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας
Συνελήφθησαν δύο (2) αλλοδαποί καλλιεργητές
Εκριζώθηκαν -199- δενδρύλλια κάνναβης
Η Υποδιεύθυνση Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφαλείας Αττικής, στο πλαίσιο ειδικών δράσεων εξερεύνησης περιοχών πρόσφορων για καλλιέργεια δενδρυλλίων κάνναβης και καταστολής της δράσης καλλιεργητών, σε συνεργασία με την Υπηρεσία Εναέριων Μέσων της ΕΛ.ΑΣ., εντόπισε σε δασώδη περιοχή των Αγίων Θεοδώρων Κορινθίας , φυτεία με δενδρύλλια κάνναβης.
Βραδινές ώρες της 5-6-2021, πραγματοποιήθηκε στον ανωτέρω τόπο αστυνομική επιχείρηση, όπου εντοπίστηκαν και εκριζώθηκαν -199- δενδρύλλια κάνναβης, ύψους από -19- έως -65- εκατοστά του μέτρου και συνελήφθησαν οι δύο (2) αλλοδαποί καλλιεργητές.
Στο χώρο της φυτείας, εντοπίστηκαν υλικά και εξοπλισμός καλλιέργειας, συντήρησης και υδροδότησης της καλλιέργειας, τα οποία και κατασχέθηκαν.
Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Κορίνθου.