Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ : του Κρατικού Αερολιμένα Κυθήρων «Αλέξανδρος Αριστ. Ωνάση»

Ο Κρατικός Αερολιμένας Κυθήρων «Αλέξανδρος Αριστ. Ωνάσης» διαθέτει πλέον δέστρες ασφαλείας για ελαφρά και υπερελαφρά αεροσκάφη «Γενικής Αεροπορίας», ώστε η στάθμευσή τους να μην προβληματίζει τους κατόχους τους, κατά την παραμονή τους στο νησί, ανεξάρτητα από τα καιρικά φαινόμενα που επικρατούν και ιδιαίτερα από την ένταση των πνεόντων ανέμων.

Προς άρση παρεξηγήσεων, η αναφορά σε «Άγριο Νότο», αφορά αποκλειστικά τα ακραία καιρικά φαινόμενα που επικρατούν στα Κύθηρα, λόγω της γεωγραφικής θέσης του νησιού, ιδιαίτερα τον Χειμώνα.

               Μ.Φ.Χ. & εκτίμηση
                       
          Stavros I. Paizanos
                Airport Manager 

Hellenic Civil Aviation Authority
    National Airport of KYTHIRA
       "Alexandros Ar. Onassis"

Tel:  +30 2736033297
Fax: +30 2736038039
Mob: +30 6979169019, 6945124723
E:mail : kakth@hcaa.gr  









Το 2020 σε λειτουργία η ηλεκτρική διασύνδεση Κρήτης-Πελοποννήσου


Σε τροχιά ολοκλήρωσης μπαίνει η ηλεκτρική διασύνδεση Κρήτης-Πελοποννήσου μετά την υπογραφή των συμβάσεων υλοποίησης των λεγόμενων συνοδών έργων.
Σύμφωνα με τον ΑΔΜΗΕ, στις 25 Οκτωβρίου υπεγράφησαν οι συμβάσεις για την κατασκευή Γραμμής Μεταφοράς στο τμήμα «Μολάοι-Τερματικό» (ύψους 5,65 εκατ. ευρώ, ανάδοχος η ΙΝΤΡΑΚΑΤ) και για την κατασκευή του σταθμού STATCOM (ύψους 9,50 εκατ. ευρώ, ανάδοχος η ΕΛΕΚΤΡΟΜΕΚ-NARΙ).
Οι συμβάσεις των κύριων τμημάτων της διασύνδεσης υπεγράφησαν τον Νοέμβριο 2018 και οι εργασίες κατασκευής του έργου βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη τόσο στην Κρήτη όσο και στην Πελοπόννησο. Υπενθυμίζεται ότι ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου, το οποίο υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης και τη δανειοδότηση της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων, ανέρχεται σε 365 εκατ. ευρώ.
Η ηλεκτρική διασύνδεση της Κρήτης μέσω Πελοποννήσου προγραμματίζεται να λειτουργήσει εντός του 2020 και είναι ευθυγραμμισμένη με τον Εθνικό Ενεργειακό Σχεδιασμό που στόχο έχει την απόσυρση όλων των λιγνιτικών μονάδων ηλεκτροπαραγωγής έως το 2028 και τη σημαντική αύξηση της συμμετοχής των ΑΠΕ στο ενεργειακό μείγμα της χώρας. Επισημαίνεται ότι πρόκειται για τη μεγαλύτερη σε μήκος καλωδιακή διασύνδεση Εναλλασσόμενου Ρεύματος παγκοσμίως, η οποία περιλαμβάνει την πόντιση υποβρύχιου καλωδίου 132 χλμ. σε βάθος έως 1.000 μέτρων.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, Μάνος Μανουσάκης, ανέφερε σχετικά: «Η διασύνδεση της Κρήτης με την Πελοπόννησο αποτελεί το πρώτο σημαντικό βήμα που θα θωρακίσει ενεργειακά την Κρήτη και θα διασφαλίσει την ενεργειακή της επάρκεια για τους χειμερινούς μήνες. Με την ολοκλήρωση και της δεύτερης διασύνδεσης, Κρήτης-Αττικής, θα αρθεί πλήρως ο ενεργειακός αποκλεισμός της Κρήτης και θα τεθούν οι προϋποθέσεις για την αξιοποίηση του δυναμικού ΑΠΕ του νησιού».
ΠΗΓΗ  https://www.zougla.gr

ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ.ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΕΔΔΗΕ ΚΥΘΗΡΩΝ



Την Παρασκευή 08 Νοεμβρίου 2019 από 11.00 -13.00 θα πραγματοποιηθεί διακοπή ρεύματος στις περιοχές Λογοθετιάνικα Νοσοκομείο Αρωνιάδικα  Φριλιγκιάνικα Αλοιζιάνικα Μητάτα Βιαράδικα Παλαιόπολη Αυλέμονας.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΑΝΗΣ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ Γ’ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΑΝΗΣ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ Γ’ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΟΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΛΗΘΕΙΑ».

Κύριε Διευθυντά,
     Πληροφορηθέντες ἐκ δημοσιεύματος εἰς τό ὑπ' ἀριθμ. 221 φύλλον τῆς 30-10-2019 τῆς ἐφ. «Ὀρθόδοξη Ἀλήθεια» ὅτι γίνεται ἀναφορά εἰς τό πρόσωπον ἡμῶν, ἐπάγομαι τά κάτωθι:
     Ἀναφορικῶς μέ τήν ὑπόθεσιν τῆς προσφάτως καταγγελλομένης κακοποιήσεως ἀνηλίκου εἰς τήν Μάνην καί τήν ἄσκησιν αὐτεπαγγέλτως ποινικῆς διώξεως ἐκ τῆς Εἰσαγγελίας Πρωτοδικῶν Γυθείου, εἰς βάρος κληρικοῦ τῆς καθ' ἡμᾶς Ἱερᾶς Μητροπόλεως, προσθέτω εἰς ὅσα ἤδη ἔχω δηλώσει, ὅτι εἰς τοιαύτας περιπτώσεις ἐνεργοῦμεν, οὐχί ἐπιπολαίως καί ἀβασανίστως, ἀλλά μετά πολλῆς συνέσεως, διακρίσεως καί σοβαρότητος, τηροῦντες ἐπακριβῶς καί ἀπαρεγκλίτως τούς θεσμούς τῶν ἱερῶν Κανόνων τῆς Ἐκκλησίας καί τούς Ποινικούς νόμους τῆς Πολιτείας καί τούς εἰδικούς νόμους ἐντός τοῦ κράτους Δικαίου καί τῆς ΕΣΔΑ.
Εἰδικότερον, ὁ Μητροπολίτης, ὡς Ἐκκλησιαστική Ἀρχή καί Θεσμός, συμφώνως τῷ Καταστατικῷ Χάρτῃ τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (Ν.596/77), λειτουργεῖ καί ἐνεργεῖ βάσει νόμων καί οὐχί φημῶν.
Δι' αὐτάς, τάς τελευταίας, τό μόνον τό ὁποῖον δύναται νά πράξῃ εἶναι ἡ Ποιμαντική Συμβουλευτική, ἡ ὁποία ἐν τῇ Ἱερᾷ ἡμῶν Μητροπόλει, συντελεῖται συνεχῶς μέ τάς ἱερατικάς συνάξεις, ἀλλά καί εἰς προσωπικόν ἐπίπεδον, εἴτε γραπτῶς εἴτε προφορικῶς καί δή, ἐνίοτε, διά αὐστηροτάτων συμβουλῶν, ἐπιπλήξεων, πειθαρχικῶν μέτρων ἀλλά καί πατρικῶν διδασκαλιῶν καί καταλλήλων νουθεσιῶν.
Ἰδίᾳ, εἰς θέματα ἠθικῶν παρεκτροπῶν ὑπάρχει μηδενική ἀνοχή, καθ' ὅτι ταῦτα εἶναι θανάσιμα ἁμαρτήματα καί εἰδεχθῆ ἐγκλήματα.
Οὐδέποτε καί εἰς καμμίαν ἀπολύτως ἐκτροπήν ἤ ἀσέβειαν ἤ παράβασιν τοῦ καθήκοντος ἐκ μέρους τῶν κληρικῶν μας ἐσιωπήσαμεν ἤ ἠμελήσαμεν ἤ ἠδιαφορήσαμεν, ἀλλ' τοὐναντίον ἐπράξαμε τά δέοντα καί θά συνεχίσωμεν νά πράττωμεν, ὅ,τι δηλαδή διακελεύουσι οἱ Ἱεροί Κανόνες καί τό Πειθαρχικόν Δίκαιον. Ὡς ἐπίσης καί ἐπαινέσαμεν καί ἐπαινοῦμεν τάς εὐλαβεῖς καί θεοσεβεῖς πράξεις αὐτῶν, αἱ ὁποῖαι καί πλεῖσται εἶναι καί κοσμοῦν τήν ἱστορικήν Ἱεράν ἡμῶν Μητρόπολιν.
     Εἰς τήν συγκεκριμένην περίπτωσιν, οὐδέποτε εἶχον προφορικήν ἤ γραπτήν ἀναφοράν ἤ καταγγελίαν εἰς βάρος τοῦ ἐν λόγῳ κληρικοῦ. Χωρίς βεβαίως νομίμου καταγγελίας, καί χωρίς δικονομικήν διακρίβωσιν δέν δύναται ὁ ἑκάστοτε Μητροπολίτης νά προχωρήσῃ εἰς δικονομικήν ἐνέργειαν.
Εἰς τήν συγκεκριμένην δέ περίπτωσιν, εὐθύς ὅτε ἐγένετο ἡ ἐπίσημος καί νόμιμος κοινοποίησις τοῦ ἐγγράφου τῆς ἀσκήσεως ποινικῆς διώξεως τῆς Εἰσαγγελίας Πρωτοδικῶν Γυθείου εἰς ἡμᾶς, ἀμελλητί, πράξαμε τά δέοντα.
Ἤτοι: Ἐθέσαμεν εἰς ἀργίαν τόν ἐν λόγῳ κληρικόν, (ἄρθρον 102 Ν.5383/32), ὅπερ σημαίνει ἀπαγορεύσαμεν εἰς αὐτόν τήν ἐπιτέλεσιν πάσης ἱεροπραξίας μέχρι τῆς ἐκδόσεως τῆς ἀποφάσεως τοῦ Ἐκκλησιαστικοῦ Δικαστηρίου καί συνάμα ἠσκήσαμεν ἐκκλησιαστικήν ποινικήν δίωξιν καί ὡρίσαμεν τακτικόν ἀνακριτήν διά τά περαιτέρω λαβόντες ὑπ' ὄψιν καί τά ἐν τοῖς ἄρθροις 100 καί 156-159 τοῦ Ν. 5383/32 ὁριζόμενα, συνωδᾴ καί τῷ ἄρθρῳ 44 Ν.590/77.
Ἐν συνεχείᾳ, ἐπροχωρήσαμεν κατά τόν πρέποντα χρόνον καί διά τό ἀδιάβλητον τῶν ἐνεργειῶν μας εἰς τάς γνωστάς, ἁδρομερεῖς, διά τήν λεπτότητα τοῦ θέματος καί τό κῦρος τῆς Ἐκκλησίας, δηλώσεις μας μέ Δελτίον Τύπου, τό ὁποῖον καί ἐκοινοποιήθη εἰς ἅπαντα τόν ἡμερήσιον Τύπον.
     Ἐπειδή, ὅμως, ἡ ὅλη σοβαρή αὐτή ὑπόθεσις ἐκκρεμεῖ ἐνώπιον τῆς Ποινικῆς Δικαιοσύνης, ἡμεῖς, ὀφείλομεν ὅπως τηρήσωμεν τόν ἀπαραίτητον σεβασμόν erga omnes, καθ' ὅτι ἐκείνη, ἡ ἀμερόληπτος Δικαιοσύνη, θέλει κρίνει ἁρμοδίως εἰς ὅλους τούς βαθμούς.
Ταῦτα ἐπεξηγηματικῶς σχετικῶς μέ τό δημοσίευμα τῆς ἐφημερίδος σας καί παρακαλῶ ὅπως ἀποκαταστήσετε τήν ἀλήθειαν ἀναφορικῶς μέ τό πρόσωπόν μου καί τήν ἀνύστακτον ἐπισκοπικήν μου διακονία._
Μετ' εὐχῶν.

Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2019

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΔΟΜΕΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΒΑΣΙΚΩΝ ΑΓΑΘΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΑΝΤΟΠΩΛΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΗΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ


Η Μεγαλοοικονόμου ιδρύει το κόμμα ΛΥΣ.ΙΣΟ.ΛΑ



Την ίδρυση νέου κόμματος με τα αρχικά ΛΥΣ.ΙΣΟ.ΛΑ ανακοίνωσε η Θεοδώρα Μεγαλοοικονόμου. Το εν λόγω όνομα προκύπτει από τα αρχικά των λέξεων ΛΥΣιστράτη, ΙΣΟτητα και ΛAμπιτώ.
Όπως εξηγεί η ίδια, η Λυσιστράτη ήταν Αθηναία δημοκρατική, ενώ η Λαμπιτώ ήταν Σπαρτιάτισσα ολιγαρχική.
«Το κόμμα μου δεν θα έχει χρώμα και θα βρίσκεται ανάμεσα στον κεντροδεξιό - κεντροαριστερό χώρο. Αν μπω στη Βουλή, θα στηρίξω όποιο κόμμα εκλεγεί, φθάνει να υιοθετεί τα πιστεύω του κόμματός μου. Επίσης στο κόμμα δεν θα κατέβω με το Μεγαλοοικονόμου, που είναι του συζύγου μου το όνομα, αλλά με το πατρικό μου, Πασχαλίδου» ανέφερε σε εβδομαδιαία εφημερίδα.
Παράλληλα, δήλωσε μετανιωμένη για τη συνεργασία της με τον ΣΥΡΙΖΑ: «Δεν τον έχω δει τον Τσίπρα. Όταν κατέθεσα την ανεξαρτητοποίησή μου στον πρόεδρο της Βουλής, ταυτοχρόνως του έστειλα και μια επιστολή όπου του εξηγούσα τους λόγους της αποχώρησής μου από το κόμμα που ήμουν συνεργαζόμενη. Δεν τη δημοσιοποίησα πριν γίνουν οι εθνικές εκλογές, αφού δεν τη δημοσιοποίησε ο ίδιος, γιατί δεν ήθελα να θεωρήσουν ότι τους βλάπτω. Θα προτιμούσα να είχα μείνει ανεξάρτητη μέχρι το τέλος, να μην είχα πάει συνεργαζόμενη με τον ΣΥΡΙΖΑ».
 «Ο Κυριάκος Μητσοτάκης κάνει σωστή δουλειά και έχει πιο πολλή πείρα. Οι άλλοι ήταν άπειροι. Αν είχα μείνει ανεξάρτητη μέχρι το τέλος, όταν προκηρύσσονταν εκλογές, θα είχα πάει στη Νέα Δημοκρατία» πρόσθεσε.
ΠΗΓΗ  zougla.gr/

Ηλίας Παναγιωτακάκος.5770 πρόσφυγες στην Πελοπόννησο


Ο κυβερνητικός σχεδιασμός για τους πρόσφυγες – μετανάστες
= 5770 πρόσφυγες στην Πελοπόννησο ( ! ) =
********
Το 1% του πληθυσμού ανά περιφέρεια θα υποδεχθεί τις μεταναστευτικές ροές, σύμφωνα με τν κυβερνητικό σχεδιασμό (Στ. Πέτσας κυβερνητικός εκπρόσωπος)
Στην Πελοπόννησο με πληθυσμό 577903 κατοίκους (απογραφή του 2011) θα υποδεχθεί ως πλαφόν 5.770 πρόσφυγες.

1)Είναι σίγουρο ότι πρόκειται για Εθνικό θέμα/πρόβλημα ,όπου η κυβέρνηση ‘’θύμα της δικής της αυταπάτης’’ δεν μπορεί να επιλύσει μόνη της. Ανεξάρτητα από διαχρονικά λάθη είναι ώρα ευθύνης και εθνικής συνεννόησης. Η σύγκλιση του Συμβουλίου των Πολιτικών Αρχηγών είναι βήμα τόλμης για ηρεμία στην χώρα και διεκδικητικό πλαίσιο στην Ευρωπαϊκή Ένωση με αλλαγή της γεωστρατηγικής απέναντι στην Τουρκία και ειρήνευση στην ευρύτερη περιοχή της Ευρασίας. Αναλογικότητα (επί ποινή) στα Κράτη μέλη στις υφιστάμενες ροές των προσφύγων.
2)Στην Πελοπόννησο αλλά και στην Λακωνία όλοι οι θεσμικοί εκπρόσωποι γνωρίζουν όλο τον σχεδιασμό ,γιατί και συναντήσεις γίνονται και ‘’πολιτικά μασάζ’’ υπάρχουν και συμφωνίες προκύπτουν. Γι ‘ αυτό καλό είναι να ανοίξει ο διάλογος με τις τοπικές κοινωνίες για τις προθέσεις και τον σχεδιασμό της κυβέρνησης, αλλά και τις πολιτικές αποφάσεις των διοικούντων. Ο αιφνιδιασμός και τα τετελεσμένα δεν είναι ευδόκιμη λύση …. .αν έτσι κάποιοι έτσι σκέπτονται (! )
Ας ακολουθήσουν την πολιτική
# ‘’ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ – Ή ΘΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΜΕ Ή ΘΑ ΚΑΤΑΣΡΑΦΟΥΜΕ
Η πρωτοβουλία τους ανήκει……
.

Στις 12 Νοεμβρίου η "Πυροσβεστική Υπηρεσία Γυθείου Πύραρχος Κωνσταντίνος Καστρής" τιμά τους πεσόντες Πυροσβέστες

Στις 12 Νοεμβρίου η "Πυροσβεστική Υπηρεσία Γυθείου Πύραρχος Κωνσταντίνος Καστρής" τιμά τους πεσόντες Πυροσβέστες.

Newsit / Ελλαδα / Θα γεμίσει η Ελλάδα υδατοδρόμια!Από την Αττική μέχρι το πιο ακριτικό νησί! .Μονεμβάσια και Κύθηρα

Εκατό χρόνια αφότου εκδόθηκε η πρώτη άδεια πτήσης υδροπλάνου στην Ελλάδα και μετά από καθυστερήσεις ετών, το «φιλόδοξο» project, για τη δημιουργία 100 υδατοδρομίων, σε λιμάνια και λίμνες παίρνει το δρόμο της υλοποίησης, με προοπτική οι πρώτες πτήσεις να ξεκινήσουν από την Κέρκυρα, τους Παξούς και την Πάτρα το Μάιο του 2020.
Το νέο νομοσχέδιο, που αφορά την κατασκευή και λειτουργία υδατοδρομίων, κατατίθεται στη Βουλή έως τα τέλη του μήνα. Πρόθεση αποτελεί, να ξεκολλήσουν οι επενδύσεις, που για χρόνια σκάλωναν στα «γρανάζια» της γραφειοκρατίας και να δημιουργηθούν υδατοδρόμια από την Αττική και τα νησιά του Αργοσαρωνικού, μέχρι την Πελοπόννησο, το Ιόνιο, τις Κυκλάδες την Κρήτη και τα Δωδεκάνησα. Την ίδια στιγμή σε θέση ετοιμότητας, βρίσκονται τα επενδυτικά σχήματα, που θα διαχειριστούν τα υδροπλάνα, με τη συμμετοχή Ελλήνων και ξένων επιχειρηματιών, που διαθέτουν εμπειρία στον τομέα των αερομεταφορών.

Τα πρώτα υδροπλάνα

Οι πρώτες πτήσεις υδροπλάνων θα ξεκινήσουν από την Κέρκυρα, τους Παξούς και την Πάτρα, το Μάιο του 2020, αφού αποτελούν τα πρώτα υδατοδρόμια που έχουν ήδη αδειοδοτηθεί, ενώ αρκετά ακόμη βρίσκονται υπό αξιολόγηση από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Έτσι, στο Ιόνιο, εκτός από τα παραπάνω, σε φάση αδειοδότησης βρίσκονται 8 ακόμη υδατοδρόμια, σε Κεφαλλονιά, Λευκάδα, Ιθάκη, Ζάκυνθο, Μεγανήσι, καθώς και στα τρία διαπόντια νησιά: Ερεικούσα, Οθωνούς και Μαθράκι.
Αλλά και στην περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου (Κυκλάδες και Δωδεκάνησα) έχει ξεκινήσει η αδειοδότηση ακόμη 33 υδατοδρομίων, που μεταξύ άλλων βρίσκονται σε Αστυπάλαια, Φολέγανδρο, Ίο, Τήλο, Νίσυρο, Κάσο, Κάρπαθο, Κω, Χάλκη, Σύμη, δύο στη Ρόδο, καθώς και Άνδρο, Τήνο Μύκονο Μήλο και Πάρο.
Τα δικά τους υδατοδρόμια πρόκειται να αποκτήσουν, όμως και η Ικαρία, η Σάμος, η Λήμνος, η Χίος αλλά και τα πιο απομακρυσμένα νησιά Ψαρά και Άγιος Ευστράτιος, καθώς η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου είναι αποφασισμένη να αδειοδοτήσει 10 υδατοδρόμια.
Αποφασισμένος για τη δημιουργία υδατοδρομίων είναι και ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας, καθώς βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για τη δημιουργία δικτύου που θα εξυπηρετεί τις εξής περιοχές: Καλαμάτα, Μονεμβασιά, Μάνη και Κυλλήνη, ενώ πάλι στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου, σε διαδικασία αδειοδότησης βρίσκονται τα υδατοδρόμια σε Ναύπλιο και Νέα Κίο.
Αλλά και στο Λουτράκι, σε διαδικασία αδειοδότησης βρίσκονται δύο υδατοδρόμια, (το ένα στο λιμάνι Λουτρακίου και το άλλο στο Καλαμάκι), τα οποία θα λειτουργούν εναλλακτικά, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες, εξασφαλίζοντας έτσι πτήσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Σε διαδικασία, επίσης, αδειοδότησης, βρίσκονται 6 υδατοδρόμια στην Κρήτη και συγκεκριμένα, σε: Ρέθυμνο, Ηράκλειο, Χανιά, Σητεία, Άγιο Νικόλαο και Ιεράπετρα.

Στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας

Υδατοδρόμιο, όμως πρόκειται να αποκτήσει και η Αττική, μόλις απλοποιηθούν οι διαδικασίες, καθώς ήδη ο Περιφερειάρχης Αττικής Γιώργος Πατούλης συζητά, το πλάνο υλοποίησης με την Ελληνικά Υδατοδρόμια, την εταιρεία που θα κατασκευάσει τα πρώτα υδατοδρόμια σε Κέρκυρα, Παξούς και Πάτρα. Πρόθεση του Γ. Πατούλη αποτελεί, η δημιουργία ενός μητροπολιτικού υδατοδρομίου στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, που θα πραγματοποιεί πτήσεις από και προς τα νησιά του Αργοσαρωνικού: Αίγινα, Πόρτο, Ύδρα, Σπέτσες, Μέθανα και Κύθηρα. Αυτή την περίοδο, δρομολογούνται οι διαδικασίες, για τη διαγωνιστική διαδικασία από όπου θα αναδειχθεί ο ανάδοχος, που θα κατασκευάσει τα υδατοδρόμια.

Υδατοδρόμια στις λίμνες

Σχέδια, όμως για να δημιουργηθούν υδατοδρόμια υπάρχουν και για 19 λίμνες. Πρόκειται για τις: Τριχωνίδα, Βόλβη, Βεγορίτιδα, Βιστωνίδα, Κορώνεια, Μικρή Πρέσπα, Μεγάλη Πρέσπα, Ορεστιάδα (Καστοριάς), Παμβώτιδα Ιωαννίνων, Υλίκη, Δοϊράνη, Αμβρακία, Στυμφαλία, Πετρών, Παραλίμνη, Καϊάφα, Οζερός, Βουλκαριά, Δύστος.

Οι «μνηστήρες»

Εν τω μεταξύ έντονο είναι το επενδυτικό ενδιαφέρον που εκδηλώνουν επενδυτικά σχήματα απ’ όλο τον κόσμο, ενώ η λίστα με τους επιχειρηματίες που διαθέτουν υδροπλάνα κι ενδιαφέρονται να αναλάβουν τις πτήσεις από τα νέα υδατοδρόμια, διαρκώς μεγαλώνει. Σε αυτούς που έχουν ήδη εκδηλώσει το ενδιαφέρον τους περιλαμβάνονται τα ονόματα των Ανδρέα Καροτσιέρη της Airwaves, του Ελληνομεξικανού Ρικάρντο Νικολόπουλου της Eagles Seaplenes, καθώς κι ένα επενδυτικό σχήμα (fund) με γερμανικά και ελβετικά κεφάλαια.
Ο Α. Καροτσιέρης, επαγγελματίας πιλότος, δραστηριοποιείται πολλά χρόνια στον κλάδο των αερομεταφορών, καθώς διέθετε δική του αεροπορική εταιρεία, την K2 Smart Jets, που πραγματοποιούσε για 8 χρόνια VIP πτήσεις και διέκοψε την λειτουργία της το 2011, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Ο ίδιος διαθέτει μικρό ποσοστό συμμετοχής στην Ελληνικά Υδατοδρόμια.
Ο δεύτερος ενδιαφερόμενος, ο Ρ. Νικολόπουλος, διαθέτει επίσης, εμπειρία στις αερομεταφορές, καθώς έχει στην ιδιοκτησία του μία αεροπορική εταιρεία στην Αμερική, που πραγματοποιεί πτήσεις με επιβάτες, αλλά και με εμπορεύματα (cargo). Στόχος του είναι να μεταφέρει την εμπειρία του για μικτή χρήση υδροπλάνων (επιβάτες και εμπορεύματα) και στην Ελλάδα. Να σημειωθεί, ότι τα υδροπλάνα μπορούν να μεταφέρουν 19 επιβάτες, εάν όμως τροποποιηθούν τα καθίσματα, υπάρχει η δυνατότητα μεταφοράς 1.700 κιλών σε εμπορεύματα (φάρμακα, τρόφιμα, είδη πρώτης ανάγκης κ.λπ).
Επιφυλακτικό, ως προς τη γνωστοποίηση των προθέσεών του είναι το τρίτο επενδυτικό σχήμα, που δημιουργήθηκε με τη συμμετοχή Γερμανών και Ελβετών. Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit, τις προθέσεις τους προτίθενται να γνωστοποιήσουν τις επόμενες ημέρες.

Ιστορική αναδρομή

Τα υδατοδρόμια δεν αποτελούν πρωτόγνωρη επένδυση για την Ελλάδα, καθώς, η λειτουργία τους πηγαίνει σχεδόν ένα αιώνα πριν, αφού το 1918 δόθηκε η πρώτη άδεια πτήσης, ενώ από το 1926, υδροπλάνα εκτελούσαν δρομολόγια, από το Παλαιό Φάληρο (Τροκαντερό) προς την Κωνσταντινούπολη.
Λίγα χρόνια αργότερα, το 1929, η Κέρκυρα αποκτούσε στα Γουβιά, το δικό της υδατοδρόμιο, το ίδιο και η Ρόδος (Μανδράκι), η Σύμη και το Καστελόριζο.
Στη νεότερη ιστορία, οι πρώτες πτήσεις ξεκίνησαν το 2005, λίγο μετά τους Ολυμπιακούς από την Air Sea Lines (καναδικών συμφερόντων) και με κεντρικό υδατοδρόμιο στο Φάληρο. Τα προβλήματα, ωστόσο της γραφειοκρατίας, δεν άφησαν πολλά περιθώρια για να αναπτυχθεί ο κλάδος. Έτσι, οι πτήσεις υδροπλάνων διήρκεσαν μέχρι το 2008 με τα δρομολόγια να συνδέσουν την Κέρκυρα με τους Παξούς, (με εισιτήριο 50 ευρώ προς τη μία κατεύθυνση), ενώ αργότερα πτήσεις πραγματοποιούνταν και από την Κέρκυρα προς το Πρίντεζι της Ιταλίας. Την ίδια τετραετία, δικά τους υδατοδρόμια διέθεταν επίσης, τα Ιωάννινα και η Πάτρα.

Η Fraport των υδατοδρομίων

Η Ελληνικά Υδατοδρόμια, του Τάσου Γκόβα, φιλοδοξεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στις εξελίξεις που αφορούν τη δημιουργία ισχυρού δικτύου υδατοδρομίων. Ήδη, αποτελεί, την ανάδοχο εταιρεία, που θα δημιουργήσει και θα διαχειριστεί τα πρώτα υδατοδρόμια σε Πάτρα, Κέρκυρα και Παξούς, ενώ να σημειωθεί, ότι αποτελεί την εταιρεία που αδειοδότησε τα 12 πρώτα υδατοδρόμια στην Ελλάδα, στην περίοδο 2004 με 2008. Ειδικά για το υδατοδρόμιο της Πάτρας, έχει συνάψει συνεργασία με την Hellenic Seaplanes (του επίσης έμπειρου, Νικόλα Χαραλάμπους) για το υδατοδρόμιο της Πάτρας. Οι δύο εταιρείες, ωστόσο, δεν αποκλείεται να ενισχύσουν τη συνεργασία τους και στο μέλλον, μόλις ξεκινήσει το σερί επενδύσεων για την κατασκευή και διαχείριση υδατοδρομίων σε ολόκληρη τη χώρα.
Λόγω της εμπειρίας που διαθέτει και του ενδιαφέροντος να συμμετάσχει στα νέα έργα, η Ελληνικά Υδατοδρόμια, φιλοδοξεί να αποτελέσει τη «Fraport των Υδατοδρομίων», καθώς μέχρι σήμερα έχει αναλάβει την αδειοδότηση τριάντα επτά υδατοδρομίων. Στο μετοχικό κεφάλαιο της Ελληνικά Υδατοδρόμια, συμμετέχουν ο ιδρυτής της κ. Τάσος Γκόβας, η K2 Smart Jets, η Α. Βασιλάκης ΑΕΒΕ, η Chatziandronis Aerospace & Touristic και η ΑΚΤΩΡ Facility Management.
Όπως ανέφερε στο newsit ο κ. Τ. Γκόβας «Είμαστε χαρούμενοι που και ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, κ. Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε ότι τα πρώτα υδροπλάνα θα πετάξουν το 2020, αλλά και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Γιάννης Κεφαλογιάννης έχει πάρει πρωτοβουλία να φέρει ένα νόμο περισσότερο λειτουργικό και με λιγότερη γραφειοκρατία. Με τις ενέργειες που κάνει η κυβέρνηση στέλνει ένα ξεκάθαρο μήνυμα για να προσελκύσει διεθνείς επενδυτές, που θα δραστηριοποιηθούν στον τομέα των υδροπλάνων».
ΠΗΓΗ  .newsit.gr

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ

Με τον Υφυπουργό Εσωτερικών κ. Θεόδωρο Λιβάνιο συναντήθηκε την Τρίτη 5/11 ο Δήμαρχος Κυθήρων κ. Ευστράτιος Χαρχαλάκης, συνοδευόμενος από το νομικό και τον τεχνικό του σύμβουλο.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τέθηκαν σειρά θεμάτων που απασχολούν τους Δήμους όπως η επιτάχυνση των πληρωμών των έργων που χρηματοδοτούνται από το Π.Δ.Ε., η αναγκαιότητα άμεσης ολοκλήρωσης της προκήρυξης 10Κ/2018 του ΑΣΕΠ για το μόνιμο επιστημονικό και διοικητικό προσωπικό αλλά και η έκδοση της συμπληρωματικής προκήρυξης 3Κ για το προσωπικό ανταποδοτικών υπηρεσιών από την οποία ο Δήμος Κυθήρων θα προσλάβει 9 μόνιμους υπαλλήλους για τους τομείς της καθαριότητας, της ύδρευσης και του ηλεκτροφωτισμού. Η προκήρυξη θα έχει δημοσιευθεί μέχρι το τέλος του έτους.
Επιπλέον, ο Δήμαρχος Κυθήρων παρέδωσε υπόμνημα στον κ. Υφυπουργό που υπογράφουν Δήμαρχοι νησιωτικών Δήμων και στο οποίο προτείνεται σειρά νομοθετικών παρεμβάσεων και αλλαγών με στόχο την υποβοήθηση των μικρών Δήμων στην άσκηση των καθηκόντων τους.
Αντικείμενο ενδελεχούς συζήτησης απετέλεσε και το από 17-09-2019 έγγραφο του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου Εσωτερικών, σχετικά με την υποχρεωτικότητα απόδοσης της πάγιας προκαταβολής των Κοινοτήτων. Ο κ. Υφυπουργός, ως βαθύς γνώστης της αυτοδιοίκησης και του συγκεκριμένου θέματος και έχοντας ανάλογες οχλήσεις από πολλούς Δήμους, δεσμεύθηκε να διευκρινίσει το ζήτημα παραπέμποντας το θέμα στο Νομικό Συμβούλιο του Κράτους για γνωμάτευση καθώς η άποψη περί υποχρεωτικότητας έρχεται σε ευθεία αντίθεση με τη δυνητικότητα που αναφέρεται στην με αρ. 62038/5-9-2019 Υπουργική Απόφαση αλλά και στην εκ του Νόμου υποχρέωση των Δήμων για πραγματοποίηση συγκεντρωτικών δαπανών και αποφυγή των κατατμήσεων ομοειδών δαπανών ανά Κοινότητα. Σε κάθε περίπτωση, όπως τονίστηκε στη συνάντηση, κατά το άρθρο 77 του Συντάγματος, η αυθεντική ερμηνεία των Νόμων ανήκει αποκλειστικά στη νομοθετική λειτουργία και όχι στην κρατική υπαλληλία, και θα αναμένονται οι διευκρινίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών επί του ζητήματος.

Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2019

Ερώτηση στο Υπουργείο Παιδείας για τις ελλείψεις καθηγητών στα σχολεία του Πειραιά

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ
Βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων-ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 







ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 
Πειραιάς, 5/11/2019


Τα προβλήματα που ανακύπτουν, από τις μεγάλες ελλείψεις καθηγητών στα σχολεία του Πειραιά, είναι το θέμα της ερώτησης που κατέθεσε προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο Βουλευτής Α΄ Πειραιώς και Νήσων της Ν.Δ. Νικόλαος Μανωλάκος.

Στην ερώτησή του ο Βουλευτής, ερωτά την αρμόδια Υπουργό, εάν προτίθεται να καλύψει άμεσα τις θέσεις προς πλήρωση και σε ποιο μάλιστα βαθμό, ενόψει της προαναγγελθείσας τρίτης φάσης πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, επισημαίνοντας τον αρνητικό αντίκτυπο της παρούσας κατάστασης, στο σύνολο των μαθητών, των γονέων αλλά και των εν ενεργεία υπηρετούντων εκπαιδευτικών, δύο μήνες μετά την έναρξη της τρέχουσας σχολικής περιόδου.

Η ερώτηση του κ. Νικόλαου Μανωλάκου, έχει ως εξής:

«Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Πειραιά, αντιμετωπίζει σημαντικές ελλείψεις στην στελέχωση των σχολείων της, με αποτέλεσμα το εκπαιδευτικό έργο να δυσχεραίνεται, οι μαθητές και οι γονείς να δυσανασχετούν και σε πολλές περιπτώσεις, να επιβαρύνονται υπέρμετρα, οι υπάρχοντες εκπαιδευτικοί.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι υπάρχουν κενά: εννέα (9) Θεολόγων, δεκαπέντε (15) Φιλολόγων, έντεκα (11) Μαθηματικών, δεκατέσσερα (14) Φυσικών, εννέα (9) Χημικών, οχτώ (8) Βιολόγων, δεκατριών (13) καθηγητών Πληροφορικής, εννέα (9) καθηγητών Οικονομικής Θεωρίας και δεκατέσσερα (14) εκπαιδευτικά κενά διαφόρων ειδικοτήτων στα Ναυτικά Λύκεια, σε σύνολο τουλάχιστον εκατόν πενήντα (150) κενών θέσεων.

Για τον λόγο αυτό, ερωτάται η αρμόδια Υπουργός:
Προτίθεται στην σχεδιαζόμενη τρίτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών εκπαιδευτικών, να καλύψει τα υπάρχοντα κενά στον Πειραιά και σε τι ποσοστό;»

ΛΑΚΩΝΙΑ.Μακελειό στη Σκάλα από Ρομά-Δ. Βέρδος δεν θα ανεχθούμε τέτοιου είδους παραβατικές συμπεριφορές



Ο Δήμος Ευρώτα καταγγέλλει και καταδικάζει τα περιστατικά βίας και ανομίας που σημειώθηκαν χθες αργά την νύκτα στον κεντρικό δρόμο της κοινότητας Σκάλας από συγκεκριμένες ομάδες ΡΟΜΑ, αποτέλεσμα των οποίων ήταν η πρόκληση αισθήματος φόβου στους κατοίκους και η πρόκληση ζημιών σε ιδιωτικές περιουσίες. Από τύχη δεν υπήρξαν θύματα.
Εξ αφορμής των περιστατικών αυτών νωρίς το πρωί, με πρωτοβουλία του Δημάρχου Ευρώτα κ. Δήμου Βέρδου, έλαβε χώρα συνάντηση μεταξύ των Αντιδημάρχων και του Διοικητή του Αστυνομικού Τμήματος Ευρώτα, κ. Παναγιώτη Λυμπέρη, όπου συζητήθηκαν οι τρόποι για την ουσιαστική καταστολή του φαινομένου, που τείνει να λάβει ανησυχητικές πλέον διαστάσεις.
Η δημοτική αρχή δε θα ανεχτεί τέτοιου είδους παραβατικές συμπεριφορές.
Είναι γνωστό πόσο ψηλά στην ατζέντα του Δήμο Ευρώτα είναι το θέμα της ασφάλειας των πολιτών.
Προς την κατεύθυνση αυτή, η δημοτική αρχή εξέφρασε την πρόθεση για συγκρότηση Τοπικού Συμβουλίου Πρόληψης Παραβατικότητας, το οποίο έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα και εστιάζει τη δράση του στην πρόληψη του εγκλήματος και της παραβατικότητας.
 dimotikiagoratislakonias.gr

Σκηνές απο αστυνομική ταινία στο κέντρο της Σκάλας!

H Eλληνική Αστυνομία «τσουβάλιασε» καυγατζήδες Ρομά στη Σκάλα!

ΣΚΑΛΑ. Αυτή τη φορά η Αστυνομία δεν άργησε να «τσουβαλιάσει» γύρω στους 6-7 Ρομά που έσπασαν τα πάντα στο κέντρο της Σκάλας. Με μια επιχείρηση άρτια οργανωμένη κύκλωσε τους επικίνδυνους Ρομά που ήθελαν να καταστήσουν την Σκάλα χώρο για τους καυγάδες και τα μεθύσια τους.
Σύμφωνα με πληροφορίες του notospress.gr το βράδυ της Δευτέρας 4/1/19, γύρω στις 23:00 μια παρέα Ρομά τα έπινε σε κεντρικό κατάστημα της Σκάλας. Οι έξι της παρέας κάποια στιγμή χωρίστηκαν, «Σπαρτιάτες» και «Σκαλιώτες» και ήρθαν στα χέρια. Ο καυγάς μεταφέρθηκε στους δρόμους της Σκάλας όπου αφού έσπασαν τα αυτοκίνητά τους προξένησαν και ζημιές σε άλλες περιουσίες. Μάλιστα το κυνηγητό με τα αυτοκίνητά τους λίγο έλειψε να απειλήσει πολίτες.
Δεν πέρασε ώρα όταν εμφανίστηκε ισχυρή ομάδα της Ελληνικής Αστυνομίας με 6 οχήματα και 20 περίπου άνδρες που κύκλωσε τους Ρομά και με αποφασιστικότητα τους συνέλαβε οδηγώντας τους στο Α.Τ. Σκάλας.
Σκηνές από κινηματογραφική ταινία που έγιναν ακόμα πιο δραματικές από τις φωνές των πολιτών που αγανακτισμένοι φώναζαν ότι «δεν πάει άλλο, κόντεψαν να μας σκοτώσουν».
Η δικαιοσύνη θα ασχοληθεί με τα περαιτέρω. Η κοινωνία της Σκάλας προσβλέπει στην δυναμική παρουσία της Αστυνομίας προκειμένου η Σκάλα να βγει από το «χάρτη» καυγάδων και συναλλαγής τον Ρομά.

Φωτογραφία αρχείου
 notospress.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ/ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΠΟΤΑΜΟΥ ΚΥΘΗΡΩΝ

Ανακοίνωση

 Οι Σύλλογοι: Γονέων των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου Ποταμού Κυθήρων και Γονέων και κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου Ποταμού Κυθήρων ζητούν: Ενδιαφερόμενο ιδιοκτήτη λεωφορείων με οδηγούς για να αναλάβει τα σχολικά δρομολόγια μεταφοράς μαθητών της Περιφέρειας Αττικής-Περιφερειακής ενότητας Νήσων (Νήσος Κύθηρα) υπ' αριθμόν 27 και 32 προς δύο κατευθύνσεις στο βόρειο τμήμα του νησιού μας. Τα στοιχεία του Διαγωνισμού είναι: Αριθμός πρόσκλησης 3/2019 Α/Α Συστήματος 80440. Πληροφορίες για τα δρομολόγια στο τηλέφωνο: 2132101307 (Διεύθυνση Παιδείας) Επικοινωνία με μέλη των συλλόγων στα τηλέφωνα: 694 609 6920 697 388 2180 Η συγκεκριμένη ανάθεση αφορά 3ετή σύμβαση.

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΑΝΙΤΣΑ...ΤΟ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟ ΔΙΑΜΑΝΤΙ ΤΗΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.




Καστάνιτσα Αρκαδία ! 
Ένα χωριό ,αυθεντικό διαμάντι της Αρκαδίας με ιδιαίτερη αρχιτεκτονική , ολόλευκα σπίτια με στέγες από πλάκες σχιστόλιθου του Μαλεβού, μέσα στις καστανιές καρυδιές,κερασιές και έλατα! Η Καστάνιτσα είναι ένα από τα αρχαιότερα υπάρχοντα ορεινά Κυνουριακά χωριά του Πάρνωνα και σύμφωνα πάντα με τα γραπτά κείμενα και το αρχαιότερο Τσακωνοχώρι. Για τους Τσάκωνες πρώτος κάνει λόγο τον 9ο αιώνα μ.Χ. ο αυτοκράτορας του Βυζαντίου Κων/νος ο Πορφυρογέννητος. Περί το 1000 μ.Χ. οι Τσάκωνες που απέμειναν από τις μεγάλες επιδρομές των Σλαύων άρχισαν το ειρηνικό τους έργο, απαραίτητο για την επιβίωσή τους. Λίγα χρόνια αργότερα - το έτος 1293 μ.Χ.- κάνει την επίσημη γραπτή του εμφάνισή του το πρώτο τσακωνοχώρι, η Καστάνιτσα. Η Καστάνιτσα θεωρείται ένας από τους ομορφότερους διατηρητέους οικισμούς της Πελοποννήσου. Παραδοσιακά πετρόκτιστα δίπατα σπίτια βαμμένα λευκά με ασβέστη , με στέγες από πλάκες σχιστόλιθου του Μαλεβού, με έντονα χρώματα στα παράθυρα και λουλουδιασμένες αυλές - αρκετά από αυτά είναι πυργόσπιτα ( με τρεις ορόφους) 300 και πλέον χρόνων - δίνουν σε συνδυασμό με τους ασβεστωμένους πλακόστρωτους δρόμους μια ειδυλλιακή, πρόσχαρη και και ταυτόχρονα αιγαιοπελαγίτικη όψη στο χωριό. Το 1967 το χωριό χαρακτηρίστηκε από Το Υπουργείο Πολιτισμού με Προεδρικό Διάταγμα παραδοσιακός – διατηρητέος οικισμός με ιδιαίτερη φυσική και αρχιτεκτονική ομορφιά . Η Καστάνιτσα ήταν ονομαστή παλιότερα για την παραγωγή της σε ασβέστη, από όπου πήρε το χρώμα της, όπως επίσης και στα κάστανα, που πιθανόν της έδωσαν και το όνομά της. Το μεγάλο καστανοδάσος που την περιβάλλει έχει έκταση 4.500 στρέμματα. Στο παρελθόν, η σοδειά από τα κάστανα ξεπερνούσε τους 400 τόνους, ενώ τριάντα παραδοσιακά ασβεστοκάμινα λειτουργούσαν αδιάκοπα για το ψήσιμο του ασβέστη. Το χωριό έχει ένα δυναμικό Πολιτιστικό Σύλλογο με αξιόλογη προσφορά στον εξωραϊσμό της αλλά και την πολιτιστική της ζωή. Τα λαϊκά πανηγύρια, που για αιώνες στάθηκαν σημεία αναφοράς και κοινωνικής και πολιτιστικής δημιουργίας των προγόνων, διατηρούνται και σήμερα με σημαντικότερο αυτό της Μεταμόρφωσης του Σωτήρος στις 5 και 6 Αυγούστου. Σημαντικές ετήσιες πολιτιστικές εκδηλώσεις είναι και η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΔΑΣΟΥΣ και η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΚΑΣΤΑΝΟΥ που διοργανώνεται κάθε χρόνο το τελευταίο Σαββατοκύριακο του Οκτωβρίου.
 ADELIN 107,3 FM ΚΥΘΗΡΑ
 Πληροφορίες από Kastanitsa .gr