Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΡΓΟ.Δ.Τ. ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ;


Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 2411/10-11-2015 η έγκριση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κυθήρων.
Το ΔΣ του Λιμενικού Ταμείου με την
30/2013 απόφασή του ψήφισε τον Οργανισμό Εσωτερικής Υπηρεσίας, στη συνέχεια το Δημοτικό Συμβούλιο με την 273/2013 απόφασή του ενέκρινε την ίδια απόφαση.
Το Υπηρεσιακό Συμβούλιο με την 2/28-1-2014 απόφαση του γνωμοδότησε θετικά.
Η χρονοβόρα διαδικασία ολοκληρώθηκε πριν λίγες μέρες με την δημοσίευση του ΟΕΥ στην εφημερίδα της κυβερνήσεως.
Αναμένουμε η νέα Δημοτική Αρχή να αξιοποιήσει ένα ακόμη έργο που κληρονομεί από την προηγούμενη και να στελεχώσει το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο του Δήμου μας.
Το ΦΕΚ είναι το παρακάτω
ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣΤΕΥΧΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ Αρ. Φύλλου 2411Καθιέρωση διαφορετικού ωραρίου λειτουργίας υπη− ρεσιών του Δήμου Βύρωνα................................................... 1Έγκριση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του ΝΠΔΔ Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυθήρων............. 2κάθε Τρίτη απόγευμα μετά τη λήξη του κανονικού ωρα− ρίου εργασίας της και από ώρα 16:00−19:00 και μία −1− ώρα κάθε Πέμπτη απόγευμα μετά τη λήξη του κανονικού ωραρίου εργασίας της και από ώρα 16:00−17:00, λόγω τέλεσης πολιτικών γάμων, συναντήσεις και επισκέψεις Δημάρχου, συσκέψεις επιτροπών και διοικητικών συμ− βουλίων κτλ.Από τις διατάξεις της απόφασης αυτής προκαλείται δαπάνη ύψους 200,00 € περίπου σε βάρος του προϋπο− λογισμού του Δήμου Βύρωνα», για το οικονομικό έτος 2015 που θα βαρύνει τον ΚΑ: 10.6012.0001.Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.Η Ασκούσα καθήκοντα Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης ΔιοίκησηςΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗFΑριθμ. 77395/42212 (2) Έγκριση του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του ΝΠΔΔ Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυθήρων.Η ΑΣΚΟΥΣΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣΈχοντας υπόψη:1. Το Π.δ. 135/2010 (ΦΕΚ 228/A ́/2010) «Οργανισμός της Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής».2. Τις διατάξεις των άρθρων 97 και 280 του Ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκε− ντρωμένης Διοίκησης − Πρόγραμμα Καλλικράτης» (ΦΕΚ 87/Α ́/07−06−2010).3. Τις διατάξεις των άρθρων 10, 87, 88, 89, 90 και 99 του Ν. 3584/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτι− κών και Κοινοτικών Υπαλλήλων» (ΦΕΚ 143/Α ́/28.06.2007).4. Του Π.δ. σύστασης του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κυθήρων υπ’ αριθμ. 185/25−06−2001 (ΦΕΚ 149/A ́/05−07− 2001) με έδρα το Δήμο Κυθήρων.5. Τις διατάξεις του άρθρου 56 του Ν. 42572014 (ΦΕΚ 93/Α/2014) «Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουρ− γείου Εσωτερικών», σε συνδυασμό με το άρθρο 28 του Ν. 4325/2015 (ΦΕΚ 47/Α/2015) «Εκδημοκρατισμός της Δι− οίκησης − Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρο− νική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις».Αριθμ. 71212/39163Καθιέρωση διαφορετικού ωραρίου λειτουργίαςΗ ΑΣΚΟΥΣΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ(1)1. Τις διατάξεις του Π.δ. 135/2010 «Οργανισμός της Απο− κεντρωμένης Διοίκησης Αττικής» (ΦΕΚ 228/Α/27−12−2010). 2. Τις διατάξεις του άρθρου 280 του Ν. 3852/2010 «Νέα αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρω−μένης Διοίκησης» (ΦΕΚ 87/Α ́/07−06−2010).3. Τις διατάξεις του άρθρου 36 του Ν. 3584/2007 «Κύ−ρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοτικών και Κοινοτι− κών Υπαλλήλων» (ΦΕΚ 143/Α/28−06−2007).4. Τις διατάξεις του άρθρου 56 του Ν. 4257/2014 (ΦΕΚ 93/Α ́/2014) Επείγουσες ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουρ− γείου Εσωτερικών», σε συνδυασμό με το άρθρο 28 του Ν. 4325/2015 (ΦΕΚ 47/Α ́/2015) «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης − Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλε− κτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις».5. Την υπ’ αριθμ. 4/06−02−2015 πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου (ΦΕΚ 24/Α ́/06−02−2015) περί αποδοχής πα− ραιτήσεως του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Αττικής.6. Την υπ’ αριθμ. 171/2015 ορθή επανάληψη της υπ’ αριθμ. 114/2015 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου του Δήμου Βύρωνα «περί καθορισμού υπερωριακής ερ− γασίας υπαλλήλου του Γραφείο Δημάρχου», αποφα−
σίζουμε:Καθιερώνουμε τη λειτουργία του απογευματινού ωρα− ρίου για ένα (1) υπάλληλο κλάδου ΔΕ Διοικητικού, για το Γραφείο Δημάρχου και συγκεκριμένα τρεις −3− ώρες6. Την υπ’ αριθμ. 4/06−02−2015 πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου (ΦΕΚ 24/Α/2015) περί αποδοχής παραιτήσε− ως του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αττικής.7. Την υπ’ αριθμ. 30/2013 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΠΔΔ Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυθή− ρων περί ψήφισης Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας (ΑΔΑ: ΒΛ08ΟΛΒΦ−ΒΞΔ).8. Την υπ’ αριθμ. 273/2013 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Κυθήρων περί ψήφισης Οργανισμού Εσω− τερικής Υπηρεσίας του ΝΠΔΔ Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυθήρων (ΑΔΑ: ΒΙ6ΝΩΛΨ−Δ2Ε).9. Τη γνωμοδότηση του οικείου Υπηρεσιακού Συμ− βουλίου που διατυπώθηκε στο υπ’ αριθμ. 2/28−01−2014 πρακτικό του, αποφασίζουμε:Εγκρίνεται η υπ’ αριθμ. 30/2013 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΝΠΔΔ Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυθήρων περί ψήφισης του Ο.Ε.Υ. του ο οποίος έχει ως εξής:ΜΕΡΟΣ 1ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ»Άρθρο 1ο ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝΟι υπηρεσίες του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαί− ου «Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυθήρων» διαρθρώνονται όπως ακόλουθα:1. Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών2. Αυτοτελές Γραφείο Τεχνικών Υπηρεσιών και Κα− θαριότηταςΜΕΡΟΣ 2ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ»Άρθρο 2οΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ(Αρμοδιότητες σε θέματα γραμματειακής υποστήριξης)• Μεριμνά για τη λειτουργία του Κεντρικού Πρωτο− κόλλου του Νομικού Προσώπου και διεκπεραιώνει τα σχετικά έγγραφα.• Μεριμνά για τη λειτουργία του τηλεφωνικού κέντρου του Νομικού Προσώπου.• Οργανώνει τις συνεδριάσεις του Διοικητικού Συμ− βουλίου και τηρεί τα πρακτικά των συνεδριάσεων.• Τηρεί αρχείο των αποφάσεων του Διοικητικού Συμ− βουλίου και του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου. • Παράγει, διεκπεραιώνει, διαχειρίζεται και αρχειο− θετεί έγγραφα που έχουν σχέση με τη λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου και τις αρμοδιότητες του Προ−έδρου και του Αντιπροέδρου.• Διεξάγει και διεκπεραιώνει την προσωπική αλληλο−γραφία του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και τηρεί το πρωτόκολλο και το αρχείο αυτής.• Τηρεί αρχείο των κάθε είδους αποφάσεων του Δή− μου προς χρήση του Διοικητικού Συμβουλίου και του Προέδρου του, καθώς και κάθε άλλο στοιχείο σύμφωνα με τις κατευθύνσεις του Προέδρου.• Παρακολουθεί συστηματικά τα δημοσιεύματα (έντυ− πα και ηλεκτρονικά) σχετικά με τις δραστηριότητες του Νομικού Προσώπου και ενημερώνει σχετικά τα όργανα διοίκησης του. Τηρεί αρχείο των δημοσιεύσεων καθώς και των σχετικών απαντήσεων του Νομικού Προσώπου.(Αρμοδιότητες σε θέματα ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού)• Σχεδιάζει, εισηγείται και συντονίζει την εφαρμο− γή των διαδικασιών και εσωτερικών κανονισμών που ρυθμίζουν τις σχέσεις του Νομικού Προσώπου με το προσωπικό του, στο πλαίσιο πάντοτε των γενικότερων ρυθμίσεων της Πολιτείας.• Παρακολουθεί την κάλυψη των διαφόρων θέσεων εργασίας στις διοικητικές ενότητες του Νομικού Προσώ− που με στόχο τόσο την αξιοποίηση των προσόντων των στελεχών όσο και την απρόσκοπτη και διαρκή κάλυψη των αναγκών των υπηρεσιών.• Μεριμνά για την εφαρμογή του συστήματος αξιολό− γησης των εργαζομένων στο Νομικό Πρόσωπο και την τήρηση των σχετικών στοιχείων.• Σχεδιάζει, εισηγείται και οργανώνει προγράμματα συνεχιζόμενης κατάρτισης και επιμόρφωσης του ανθρώ− πινου δυναμικού του Νομικού Προσώπου. Παρακολουθεί την υλοποίηση των προγραμμάτων και μεριμνά για την αξιολόγηση των αποτελεσμάτων από την υλοποίηση των προγραμμάτων αυτών στην πράξη.• Μεριμνά για την έγκαιρη εξέταση από τις υπηρεσίες του νομικού προσώπου όλων την αιτημάτων, παραπό− νων, διαμαρτυριών κ.λπ. που υποβάλλονται από τους πολίτες καθώς και η ενημέρωση αυτών σε θέματα που τους αφορούν.• Μεριμνά για την κάλυψη των μηχανογραφικών ανα− γκών του Νομικού Προσώπου, την λειτουργία και την συντήρηση του εξοπλισμού καθώς και την υποστήριξη σε εξειδικευμένους τομείς της πληροφορικής.• Διερευνά και ενημερώνει τα όργανα και τις υπη− ρεσίες του Νομικού Προσώπου για τις πιθανές πηγές χρηματοδότησης των προγραμμάτων δράσης του (προ− γράμματα συγχρηματοδοτούμενα από την ΕΕ, προγράμ− ματα της ΕΕ, εθνικά προγράμματα κ.λπ).(Αρμοδιότητες σε θέματα Προγραμματισμού και Ορ− γάνωσης)• Μεριμνά για την σύνταξη, παρακολούθηση και αξι− ολόγηση των αποτελεσμάτων των ετήσιων Προγραμ− μάτων Δράσης του Νομικού Προσώπου και του Επι− χειρησιακού προγράμματος του Δήμου. Το Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του ΝΠΔΔ «Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κυθήρων» συνερ− γάζεται με την αρμόδια Υπηρεσία Προγραμματισμού και Οργάνωσης του Δήμου Κυθήρων.(Αρμοδιότητες σε θέματα μητρώων και διαδικασιών προσωπικού)• Μεριμνά για την τήρηση των νομοθετικών και κανο− νιστικών διατάξεων που ισχύουν εκάστοτε και ρυθμίζουν τις σχέσεις του Νομικού Προσώπου με το προσωπικό του (π.χ. θέματα μισθολογικά, ωραρίου, αδειών, ασθε− νειών, υπερωριών, απολύσεων, διεκδικήσεων κ.λπ.).• Μεριμνά για τη διενέργεια και ολοκλήρωση των διαδικασιών πρόσληψης ανθρώπινου δυναμικού για την κάλυψη συγκεκριμένων θέσεων εργασίας με βάση τις νόμιμες διαδικασίες.• Τηρεί τα Μητρώα του Προσωπικού στο οποίο κατα− γράφονται τα στοιχεία της ατομικτου κατάστασης, οι κάθε είδους μεταβολές στην εργα− σιακή του ζωή (προσλήψεις, απολύσεις, αλλαγές θέσεων εργασίας, αμοιβές, άδειες, απουσίες, αξιολογήσεις κ.λπ.) και τα προσόντα του.• Σχεδιάζει και εισηγείται βελτιώσεις και παρακολου− θεί την εφαρμογή όλων των διαδικασιών που σχετίζο− νται με την απασχόληση των εργαζομένων, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις (τήρηση ωραρίου, έγκριση και πραγματοποίηση υπερωριών, υπηρεσιακή και συ− νταξιοδοτική κατάσταση του προσωπικού, μεταθέσεις, αποσπάσεις κ.λπ.).• Συγκεντρώνει τα στοιχεία απασχόλησης και τις μεταβολές των στοιχείων των εργαζομένων που επη− ρεάζουν τις αμοιβές τους ώστε να προωθείται έγκαιρα η πληρωμή των εργαζομένων και η απόδοση των ασφα− λιστικών εισφορών.• Εκδίδει βεβαιώσεις προς το προσωπικό για θέμα− τα που άπτονται της απασχόλησής τους στο Νομικό Πρόσωπο.• Χορηγεί αντίγραφα σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τον Ν. 2690/1999.(Αρμοδιότητες σε θέματα προϋπολογισμού και οικο− νομικής πληροφόρησης)• Μεριμνά για την τήρηση του συστήματος κατάρ− τισης των Προϋπολογισμών του Νομικού Προσώπου.• Συνεργάζεται με τις επιμέρους υπηρεσίες για την παροχή οικονομικών στοιχείων, κατευθύνσεων και προ− τύπων που θα επιτρέπουν την κατάρτιση από τις υπη− ρεσίες των προϋπολογισμών τους σε συνάρτηση με τα αντίστοιχα προγράμματά τους.• Συγκεντρώνει τους επιμέρους προϋπολογισμούς των υπηρεσιών και διαμορφώνει και εισηγείται τους συνολικούς Προϋπολογισμούς του Νομικού Προσώπου προς έγκριση από τα αρμόδια όργανα.• Παρακολουθεί την εκτέλεση των Προϋπολογισμών, επισημαίνει τις αποκλίσεις μεταξύ απολογιστικών και προϋπολογιστικών μεγεθών, μεριμνά για την ερμηνεία των αποκλίσεων και εισηγείται τις αναγκαίες διορθω− τικές ενέργειες.• Συνεργάζεται με τις υπόλοιπες υπηρεσίες για την τήρηση των διαδικασιών αμφίδρομης ενημέρωσης και ροής των οικονομικών πληροφοριών που σχετίζονται με την εκτέλεση και την αναθεώρηση των προϋπολογισμών κάθε υπηρεσίας.• Μεριμνά για την σύνταξη και υποβολή στα αρμόδια όργανα των περιοδικών οικονομικών απολογιστικών στοιχείων, σύμφωνα με το σύστημα οικονομικής πλη− ροφόρησης που εφαρμόζεται.• Παρακολουθεί την κατάρτιση και την εξέλιξη των ταμειακών προγραμμάτων του Νομικού Προσώπου. Δι− ερευνά τις ταμειακές ανάγκες και εισηγείται τις κατάλ− ληλες μεθόδους για την αντιμετώπιση των ταμειακών αναγκών. Μεριμνά για την εφαρμογή των αποφάσεων που σχετίζονται με την κάλυψη των ταμειακών αναγκών του Νομικού Προσώπου.• Συνεργάζεται με τις τράπεζες και μεριμνά για την αξιοποίηση των διαθεσίμων του Νομικού Προσώπου.(Αρμοδιότητες σε θέματα λογιστηρίου και αποθηκών)• Τηρεί το σύστημα λογιστικής απεικόνισης των οι− κονομικών πράξεων του Νομικού Προσώπου (Γενική και αναλυτική λογιστική). Τηρεί τις σχετικών λογιστικές δι− αδικασίες καθώς και τα αντίστοιχα λογιστικά βιβλία και στοιχεία που προβλέπονται από την νομοθεσία.• Τηρεί τα αρχεία των κάθε είδους παραστατικών που απαιτούνται για την ενημέρωση του συστήματος λογιστικής απεικόνισης των οικονομικών πράξεων του Νομικού Προσώπου.• Παρακολουθεί και μεριμνά για την εκπλήρωση όλων των φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων του Νομικού Προσώπου.• Παρακολουθεί και ελέγχει τη λογιστική συμφωνία των δοσοληπτικών λογαριασμών με τράπεζες, προμη− θευτές, πιστωτές και άλλους συναλλασσομένους με το Νομικό Πρόσωπο, καθώς και των δοσοληπτικών λογα− ριασμών με το Δήμο.• Εκδίδει τις λογιστικές και οικονομικές καταστάσεις που συνδέονται με το τηρούμενο λογιστικό σχέδιο (π.χ. ισολογισμοί και αποτελέσματα χρήσης) και ενημερώνει σχετικά τα αρμόδια όργανα του Νομικού Προσώπου με βάση τις ισχύουσες διαδικασίες.• Παρέχει κάθε είδους πληροφόρηση προς τα αρμόδια όργανα για την εξέλιξη των λογιστικών μεγεθών του Νομικού Προσώπου.• Μεριμνά για την παροχή κάθε είδους στοιχείων που ζητούνται από Δημόσιες/Ελεγκτικές Υπηρεσίες σύμφω− να με τις διαδικασίες που ισχύουν εκάστοτε.• Τηρεί ειδικά συστήματα λογιστικής και οικονομικής διαχείρισης Προγραμμάτων και Έργων στα οποία συμ− μετέχει το Νομικό Πρόσωπο και που χρηματοδοτούνται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ή/και από ευρωπαϊκούς ή διεθνείς πόρους.• Τηρεί αρχείο Παραστατικών Διαχείρισης των προ− ηγουμένων προγραμμάτων και έργων σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στους ειδικούς κανονισμούς των φορέων από τους προέρχεται η σχετική χρηματοδότηση.• Μεριμνά για την ετοιμασία των περιοδικών οικονο− μικών αναφορών που σχετίζονται με την πρόοδο των προηγουμένων προγραμμάτων και έργων.• Τηρεί το αρχείο συμβάσεων για υπηρεσίες, έργα και προμήθειες που αναθέτει το Νομικό Πρόσωπο. Πα− ραλαμβάνει και ελέγχει τα κάθε φύσης παραστατικά που απαιτούνται κατά περίπτωση για την πληρωμή των οφειλών του Νομικού Προσώπου στους αντίστοιχους δικαιούχους και ελέγχει την ύπαρξη των προϋποθέσεων για τη διενέργεια πληρωμών με βάση τις διατάξεις των αντίστοιχων συμβάσεων.• Ελέγχει την πρόβλεψη των οφειλών στους αντί− στοιχους κωδικούς του προϋπολογισμού του Νομικού Προσώπου και ελέγχει την επάρκειας των αντίστοιχων πιστώσεων.• Εκδίδει τα εντάλματα πληρωμής των οφειλών του Νομικού Προσώπου και τα αποστέλλει στο Ταμείο για πληρωμή.• Μεριμνά για την παραλαβή από τους αντίστοι− χους προμηθευτές των κάθε είδους υλικών παγί− ων(μηχανήματα−εξοπλισμός) ή αναλώσιμων που απαιτεί η λειτουργία του Νομικού Προσώπου.• Μεριμνά για την ενημέρωση των διαχειριστικών βι− βλίων των αποθηκών (κατά ποσότητα και αξία) με τα εισαγόμενα και εξαγόμενα είδη, και την τήρηση των διαδικασιών χορήγησης των ειδών που τηρούνται στα αποθέματα των αποθηκών του Νομικού Προσώπου.• Παρακολουθεί τα αποθέματα των αποθηκών και διατυπώνει εισηγήσεις για την ανάγκη ανανέωσης τους. Συνεργάζεται σχετικά με τις υπηρεσίες που κάνουν χρή− ση των υλικών των αποθηκών.• Τηρεί το αρχείο των παγίων κινητών περιουσιακών στοιχείων του Νομικού Προσώπου (μηχανήματα, οχή− ματα, συσκευές, εξοπλισμός κ.λπ.) και παρακολουθεί την κατανομή των παγίων αυτών στις υπηρεσίες του.• Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών των πε− ριοδικών απογραφών των κάθε είδους υλικών και εξο− πλισμού του Νομικού Προσώπου.• Συγκεντρώνει τα στοιχεία μεταβολών και των αντί− στοιχων καταβληθέντων παροχών ή καταλογισθέντων ποσών προς το προσωπικό του Νομικού Προσώπου, που έχουν επίδραση στην διαμόρφωση των αμοιβών του και μεριμνά για την έκδοση των μισθολογικών καταστάσεων και την πληρωμή των αμοιβών.(Αρμοδιότητες σε θέματα προμηθειών υλικών/εξοπλι− σμού/υπηρεσιών)• Σχεδιάζει τις εσωτερικές διαδικασίες για την κα− τάρτιση του προγράμματος απαιτουμένων προμηθει− ών και υπηρεσιών (εκτός του πεδίου του Ν. 3316/2005) του Νομικού Προσώπου, συγκεντρώνει τις αιτήσεις των υπηρεσιών, εξετάζει την σκοπιμότητα αυτών και διαμορ− φώνει περιοδικά προγράμματα για την προμήθεια κάθε είδους υλικών, εξοπλισμού και υπηρεσιών και εισηγεί− ται αυτά για έγκριση στα αρμόδια όργανα (υλικά για την εκτέλεση τεχνικών έργων, ανταλλακτικά, λιπαντικά, καύσιμα, μηχανήματα, εργαλεία, έπιπλα, είδη γραφείου, μισθώσεις μεταφορικών μέσων, ασφαλίσεις κ.λπ.).• Τηρεί τα πληροφοριακά αρχεία και έγγραφα των συμβάσεων προμηθειών και υπηρεσιών (αρχείο προμη− θευόμενων ειδών, αρχείο προμηθευτών, αρχείο φακέλων προμηθειών).• Μεριμνά για την τήρηση των διαδικασιών χαρακτη− ρισμού υλικών/εξοπλισμού ως άχρηστων ή ως υλικών που πλεονάζουν και τηρεί τις διαδικασίες καταστροφής, απομάκρυνσης ή εκποίησης των υλικών αυτών.(Αρμοδιότητες σε θέματα εσόδων και περιουσίας)• Τηρεί τις σχετικές διαδικασίες και εκδίδει βεβαιώ− σεις που σχετίζονται με την είσπραξη διαφόρων δικαι− ωμάτων ή εισφορών προς το Νομικό Πρόσωπο.• Παρακολουθεί και μεριμνά για την τήρηση όλων των οικονομικών δοσοληψιών που σχετίζονται με τη λειτουργία της παροχής υπηρεσιών του Νομικού Προ− σώπου μέσω των διοικητικών ενοτήτων του.• Τηρεί τις διαδικασίες που σχετίζονται με την απο− δοχή και την αξιοποίηση των δωρεών και των κληροδο− τημάτων προς το Νομικό Πρόσωπο, σύμφωνα με τους αντίστοιχους όρους.• Τηρεί τα αρχεία της ακίνητης περιουσίας του Νομι− κού Προσώπου σε ηλεκτρονική και φυσική μορφή (φάκε− λοι με στοιχεία περιγραφικά και ιδιοκτησιακά έγγραφα).• Μεριμνά για την διερεύνηση μεθόδων αξιοποίησης της ανωτέρω ακίνητης περιουσίας και διατυπώνει σχε− τικές εισηγήσεις προς τα αρμόδια όργανα.• Μεριμνά για την προώθηση της αξιοποίησης της ανωτέρω ακίνητης περιουσίας σύμφωνα με τις σχετι− κές αποφάσεις του Νομικού Προσώπου και τη διαχεί− ριση της εκμετάλλευσης της ακίνητης περιουσίας (π.χ. κατάρτιση συμβάσεων μισθώσεων, μέριμνα είσπραξης μισθωμάτων κ.λπ.).(Αρμοδιότητες Ταμείου)• Διενεργεί τις πληρωμές προς τους δικαιούχους με βάση τα Εντάλματα Πληρωμών και μετά από έλεγχο των δικαιολογητικών που ορίζει ο νόμος.• Καταγράφει τις διενεργούμενες πληρωμές σύμφω− να με τις ισχύουσες διαδικασίες και μεριμνά για την απόδοση των κάθε φύσης κρατήσεων υπέρ τρίτων που αντιστοιχούν στα επιμέρους εντάλματα πληρωμής.• Διενεργεί τις εισπράξεις των οφειλών προς το Νο− μικό Πρόσωπο και ενημερώνει το λογιστικό σύστημα με τις σχετικές ταμειακές εγγραφές.• Παρακολουθεί την τακτοποίηση των υποχρεώσεων των οφειλετών προς το Νομικό Πρόσωπο και ενημερώ− νει τις αρμόδιες υπηρεσίες για τις καθυστερούμενες οφειλές.• Παρακολουθεί και ελέγχει τους υπαλλήλους άλλων υπηρεσιών του Νομικού Προσώπου που ασχολούνται με εισπράξεις.• Τηρεί τις διαδικασίες συναλλαγών με τις Τράπεζες για την τοποθέτηση των χρηματικών διαθεσίμων και την διενέργεια εισπράξεων και πληρωμών μέσω επιταγών.• Τηρεί το αναγκαίο φυσικό ταμείο στα γραφεία του Νομικού Προσώπου.• Τηρεί αρχεία των κάθε είδους παραστατικών και αντίστοιχων δικαιολογητικών που χρησιμοποιούνται για την ενημέρωση του λογιστικού συστήματος του Νομικού Προσώπου με τις ταμειακές εγγραφές.• Παρακολουθεί την ταμειακή ρευστότητα και προ− γραμματίζει τις πληρωμές σε συνεργασία και με άλλες αρμόδιες υπηρεσίες.• Παρέχει κάθε είδους στοιχεία που ζητούνται από Δημόσιες Ελεγκτικές Υπηρεσίες σύμφωνα με τις διαδι− κασίες που εκάστοτε ισχύουν.• Συντάσσει και αποστέλλει στην Ταμειακή Υπηρεσία του Δήμου Κυθήρων βεβαιωτικούς καταλόγους οφειλών και οφειλετών.• Κάθε άλλη εργασία που ανατίθεται από τον Πρό− εδρο ή το Διοικητικό Συμβούλιο ή προβλέπεται από διάταξη νόμου και δεν έχει προβλεφθεί στον Οργανι− σμό αυτό, εφόσον δεν ανήκει στην αρμοδιότητα άλλου γραφείου.Άρθρο 3ο ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΑΥΤΟΤΕΛΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ− ΚΑΟΑΡΙΟΤΗΤΑΣ• Συνεργάζεται με τις επιμέρους υπηρεσίες και συ− γκεντρώνει πληροφορίες και αιτήματα σχετικά με τις ανάγκες συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών των κτιριακών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων του Νομικού Προσώπου.• Μεριμνά για τον προγραμματισμό και την υλοποίηση όλων των εργασιών συντήρησης και αποκατάστασης βλαβών των κτιριακών και ηλεκτρομηχανολογικών εγκα− ταστάσεων τις εγκαταστάσεις, τα μηχανήματα και πλω− τά μέσα του Νομικού Προσώπου ώστε να είναι πάντα σε ετοιμότητα (εκπόνηση με ίδια μέσα ή με ανάθεση σε τρίτους).• Επιβλέπει την εκτέλεση των εργασιών του Αυτο− τελούς Γραφείου που εκτελούνται με αυτεπιστασία. Συγκροτεί, οργανώνει και διοικεί τα σχετικά τεχνικά συνεργεία του Νομικού Προσώπου.• Επιβλέπει την εκτέλεση των εργασιών του Αυτοτε− λούς Γραφείου που ανατίθενται σε τρίτους και μεριμνά για τις διαδικασίες παραλαβής τους.• Μεριμνά για τον σωστό χειρισμό και την αξιοποίηση των εργαλείων και γενικά του τεχνικού εξοπλισμού που χρησιμοποιεί το Αυτοτελές Γραφείο.• Συγκροτεί, οργανώνει και διοικεί συνεργεία άμεσου επέμβασης σε περιπτώσεις επειγόντων περιστατικών εκτός προγράμματος.• Εκπονεί πρόγραμμα ανάπτυξης των εγκαταστάσεων των χώρων δικαιοδοσίας του Λιμενικού Ταμείου.• Χειρίζεται θέματα που αφορούν τις ζώνες του λι− μένα καθώς και θεμάτων ρυμοτομίας, χωροταξίας και απαλλοτριώσεων.• Εκπονεί μελέτες και προγράμματα ανάπτυξης έρ− γων υποδομής και ανωδομής λιμενικών εγκαταστάσεων καθώς και ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού.• Χειρίζεται θέματα που αφορούν χερσαίες ή εξομοι− ούμενες ζώνες λιμένων.• Μεριμνά για την μελέτη και σύνταξη τεχνικών προ− διαγραφών για την προμήθεια μηχανημάτων, πλωτών μέσων και κάθε φύσεως ηλετρομηχανολογικού και ηλε− κτρονικού εξοπλισμού.• Διενεργεί έρευνες αγοράς για την τεκμηρίωση της διαθεσιμότητας των ειδών ή των υπηρεσιών που ενδι− αφέρουν το Νομικό Πρόσωπο και τη λήψη στοιχείων τιμών προμήθειας ή υπηρεσίας.• Διενεργεί τις διαδικασίες για την ανάθεση των προ− μηθειών και των συμβάσεων παροχής υπηρεσιών, ήτοι μεριμνά για την κατάρτιση προδιαγραφών σε συνεργα− σία με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Νομικού Προσώπου, καταρτίζει το σχέδιο της διακήρυξης, των συμβάσεων και όλων των αποφάσεων και εισηγείται τη συγκρότη− ση όλων των επιτροπών που απαιτούνται (διενέργειας διαγωνισμών, αξιολόγησης των προσφορών και παρα− λαβής των ειδών) στο κάθε φορά αποφαινόμενο όργανο, παρακολουθεί τη λειτουργία τους και γενικά μεριμνά για όλα τα ζητήματα που αφορούν την εκτέλεση κάθε προμήθειας ή υπηρεσίας μέχρι και την οριστική παρα− λαβή της σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις.• Εκπονεί κανονισμούς λειτουργίας και συντήρησης ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού, εγκαταστάσεων και μηχανημάτων προς αποφυγή ατυχημάτων ή ζημιών. Διαχειρίζεται καύσιμα και λιπαντικά.• Τηρεί μητρώο και αρχείο ηλεκτρομηχανολογικού, ηλεκτρονικού εξοπλισμού, μηχανημάτων, εγκαταστάσε− ων και κόστους αυτών, εκτός συστημάτων πληροφορι− κής που ανήκει στο αντίστοιχο Αυτοτελές Γραφείο των Διοικητικών−Οικονομικών Υπηρεσιών.• Μεριμνά για την καθαριότητα των γραφείων του νομικού προσώπου καθώς και για την καθαριότητα και ευπρεπισμό των χώρων χερσαίας ζώνης και θαλάσσιας ζώνης αρμοδιότητας του νομικού προσώπου.• Επιμελείται και μεριμνά για την καλή κατάσταση του πρασίνου και της αισθητικής των λιμένων ευθύνης του Νομικού Προσώπου.• Υποστηρίζει τα όργανα διοίκησης και τις υπηρεσίες του Νομικού Προσώπου κατά τη σύνταξη, παρακολού− θηση και αξιολόγηση επιχειρησιακών προγραμμάτων και προγραμμάτων δράσης.• Κάθε άλλη εργασία που ανατίθεται από τον Πρόε− δρο ή το ΔΣ ή από διάταξη νόμου και δεν έχει προβλε− φθεί στον οργανισμό αυτό, εφόσον δεν ανάγεται στον κύκλο καθηκόντων άλλου γραφείου.ΜΕΡΟΣ 3ΔΙΟΙΚΗΣΗ − ΕΠΟΠΤΕΙΑ − ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ»Άρθρο 4οΔιοίκηση − Εποπτεία − Συντονισμός• Το Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου «Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυθήρων» διοικείται από το Διοικητικό Συμβούλιο που ορίζεται από το Δημοτικό Συμβούλιο του Δήμου Κυθήρων, από το οποίο εξαρτάται και επο− πτεύεται, όπως ορίζεται ειδικότερα από τις κείμενες διατάξεις.• Των υπηρεσιών του Νομικού Προσώπου προΐσταται ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου ο οποίος επο− πτεύει και ελέγχει τις υπηρεσίες έτσι ώστε να εξασφαλί− ζεται με αποδοτικό τρόπο η αποτελεσματικότητα στην επίτευξη των περιοδικών στόχων και προγραμμάτων που αποφασίζονται από το Διοικητικό Συμβούλιο. Σε περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Προέδρου, αυτός αναπληρώνεται από τον Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου.• Όλες οι υπηρεσίες του Νομικού Προσώπου συνερ− γάζονται με Αυτοτελές Γραφείο Διοικητικών και Οικο− νομικών Υπηρεσιών κατά το σχεδιασμό και την παρα− κολούθηση εφαρμογής των περιοδικών προγραμμάτων και γενικά των προγραμμάτων δράσης του Νομικού Προσώπου.• Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου δύναται να συγκαλεί περιοδικά ή κατά περίπτωση Συντονιστικά Συμβούλια στα οποία μετέχουν με εκπροσώπους τους το σύνολο ή μέρος (ανάλογα με ομοιογενή θεματικά αντικείμενα) των υπηρεσιών του Νομικού Προσώπου. Παράλληλα, και για την βελτίωση της αποτελεσματικό− τητας και απόδοσης του έργου του Νομικού Προσώπου, είναι δυνατός ο ορισμός, με απόφαση του Προέδρου:(α) Κατά περίπτωση διατμηματικών επιτροπών ή ομά− δων εργασίας για την επεξεργασίαζητημάτων που αφορούν περισσότερες διοικητικές ενότητες του Νομικού Προσώπου.(β) Ομάδων διοίκησης έργου ή προγράμματος.(γ) Συντονιστών (project managers) για την εκτέλεση έργων ή προγραμμάτων με αξιοποίηση προσωπικού και από διάφορες διοικητικές ενότητες.(δ) Υπαλλήλων− συνδέσμων μεταξύ διοικητικών ενο− τήτων με ισχυρή αλληλεξάρτηση.Άρθρο 5οΑρμοδιότητες Προϊσταμένων Διοικητικών ΕνοτήτωνΚΕΦΑΛΑΙΟ Β: ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ − ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ»Ο Προϊστάμενος του Αυτοτελούς Γραφείου Διοικητι− κών και Οικονομικών Υπηρεσιών και ο προϊστάμενος του Αυτοτελούς Γραφείου Τεχνικών Υπηρεσιών και Καθαρι− ότητας ευθύνονται έναντι του Προέδρου για την απο− τελεσματική και αποδοτική εκτέλεση των λειτουργιών της ενότητας, προγραμματίζοντας, οργανώνοντας και ελέγχοντας τις επί μέρους δραστηριότητες.Ειδικότερα ο Προϊστάμενος του Αυτοτελούς Γραφείου Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και ο Προϊστά−μενος του Αυτοτελούς Γραφείου Τεχνικών Υπηρεσιών και Καθαριότητας:• Υπογράφουν τα σχετικά έγγραφα για τις αποφά− σεις που αποκεντρώνονται στον υπηρεσιακό μηχανισμό μετά από εξουσιοδότηση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου.• Μεριμνούν για την στελέχωση, την οργάνωση, τον συντονισμό και τον έλεγχο των δραστηριοτήτων της διοικητικής ενότητας με τρόπο ώστε να υλοποιούνται αποτελεσματικά τα προγράμματα δράσης και οι κατά περίπτωση αποφάσεις ή εντολές.• Μεριμνούν για τη βελτίωση της αποτελεσματικότη− τας της δράσης της διοικητικής ενότητας, τη βελτίωση της απόδοσης του ανθρώπινου δυναμικού και των τε− χνικών μέσων, την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και την καλύτερη ανταπόκριση της διοικητικής μονάδας στις τοπικές ανάγκες.• Εποπτεύουν, αξιολογούν και κατευθύνουν το προ− σωπικό της διοικητικής ενότητας, μεριμνώντας για την ανάπτυξη και επιμόρφωση του, τη βελτίωση των συνθη− κών εργασίας και τη διατήρηση αρμονικών εργασιακών σχέσεων.• Ετοιμάζουν τους περιοδικούς απολογισμούς των προγραμμάτων δράσεις της διοικητικής ενότητας και τους αντίστοιχους οικονομικούς απολογισμούς.• Παραλαμβάνουν την αλληλογραφία που σχετίζεται με τις αρμοδιότητες της διοικητικής μονάδας του, την χαρακτηρίζουν και την διανέμουν στις αρμόδιες υπη− ρεσιακές μονάδες ή υπαλλήλους παρέχοντας τις ανα− γκαίες οδηγίες για τις ενέργειες που πρέπει να γίνουν.• Εισηγούνται για θέματα αρμοδιότητας της διοι− κητικής ενότητας προς τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου και παρίστανται, εφόσον απαιτηθεί, στις συνεδριάσεις συλλογικών οργάνων και επιτροπών.• Έχουν την ευθύνη ελέγχου και θεώρησης όλων των εγγράφων των υπαλλήλων της διοικητικής ενότητας που εποπτεύουν.• Δέχονται τους πολίτες και παρέχουν τις αναγκαίες διευκρινήσεις σε περιπτώσεις παραπόνων και διαφορών σχετικών με τις υπηρεσίες που εποπτεύουν. Εισηγού− νται συστήματα ενημέρωσης των δημοτών σχετικά με τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Νομικού Προσώπου.• Συνεργάζονται με προϊσταμένους άλλων διοικητικών ενοτήτων του Νομικού Προσώπου ή του Δήμου για τον συντονισμό και την ολοκλήρωση των λειτουργιών.• Συνεργάζονται με φορείς εκτός Νομικού Προσώ− που που σχετίζονται με τις λειτουργίες της διοικητικής ενότητας.• Είναι υπεύθυνοι για την νομιμότητα των ενεργειών της διοικητικής μονάδας τους.• Έχουν το δικαίωμα τροποποίησης ή απόρριψης των υπηρεσιακών εισηγήσεων με ενυπόγραφη πάντοτε ση− μείωση του στα σχετικά έγγραφα και παράλληλη υπο− χρέωση έγκαιρης και αιτιολογημένης ενημέρωσης του Προέδρου.• Παρακολουθούν τη νομοθεσία, τις εξελίξεις της επι− στήμης και τεχνολογίας και τις εξελίξεις στον τοπικό, ελληνικό και διεθνές περιβάλλον, που έχουν σχέση με τις λειτουργίες της διοικητικής ενότητας. Ενημερώνουν το προσωπικό και μεριμνούν για την τήρηση των νο− μικών διατάξεων, την εφαρμογή καινοτομιών και την προσαρμογή της λειτουργίας της διοικητικής ενότητας στις εξελίξεις του εξωτερικού περιβάλλοντος.• Μεριμνούν για την κατάρτιση του κανονισμού λει− τουργίας της διοικητικής ενότητας, εισηγούνται μεταβο− λές των διατάξεων του και παρακολουθούν την κανονική εφαρμογή των εγκεκριμένων κανονισμών.ΜΕΡΟΣ 4ΘΕΣΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ»Άρθρο 6οΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ1. Μέχρι την σύνταξη του παρόντος Οργανισμού Εσω− τερικής Λειτουργίας του Ν.Π.Δ.Δ Δημοτικό Λιμενικό Τα− μείο Κυθήρων δεν έχουν εκδοθεί Υπουργικές Αποφάσεις για κατάργηση κενών οργανικών θέσεων. Οι οργανικές θέσεις του μονίμου προσωπικού του Νομικού Προσώ− που Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Κυθήρων διακρίνονται στις εξής κατηγορίες:Α. Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης (ΠΕ).Β. Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (TE).Γ. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ).Δ. Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (ΥΕ).Τα προσόντα διορισμού περιγράφονται στο Π.δ.37α/1987, στο Π.δ. 22/1990 και στο Π.δ. 50/2001, όπως εκάστοτε ισχύουν.2. Οι θέσεις που προβλέπονται ανά κατηγορία και κλάδο είναι οι ακόλουθες:ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ! και ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΚλάδος θέσειςΠΕ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 1 ΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ 1ΣΥΝΟΛΟ 2Άρθρο 7οΕΠΟΧΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΧΡΟΝΟΥΜία [1] θέση ΔΕ εισπρακτόρων λιμενικών τελών και μία [1] θέση ΥΕ εργατών καθαριότητας. Θα ορίζονται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου σύμφωνα με την αντιμετώπιση εποχιακών ή άλλων περιοδικών ή πρό− σκαιρων αναγκών (Άρθρο 205 του Ν. 3584/07)Άρθρο 8οΜΕΡΟΣ 5ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΝΟΜΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ «ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΥΘΗΡΩΝ»Για την επιλογή των προϊσταμένων των οργανικών μονάδων του Νομικού Προσώπου Δημοτικού ΛιμενικούΚΛΑΔΟΣΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ1ΠΕ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ1ΣΥΝΟΛΟ2ΚΛΑΔΟΣΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝΔΕ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΩΝ ΛΙΜΕΝΙΚΩΝ ΤΕΛΩΝ1ΥΕ ΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑΣ1Ταμείου Κυθήρων θα εφαρμόζονται η διαδικασία και τα κριτήρια του Ν. 3839/2010 καθώς και οι κείμενες διατά− ξεις που ορίζονται κατά την επιλογή αυτών.Προϊστάμενοι των αυτοτελών Γραφείων της οργα− νωτικής δομής του Νομικού Προσώπου τοποθετούνται, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, υπάλληλοι των ακό− λουθων κλάδων:ΜΕΡΟΣ 6 ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣΆρθρο 9ο Τελικές διατάξεις1. Κατά την έναρξη της ισχύος του παρόντος Οργανι− σμού οι υπηρετούντες στο Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου «Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Κυθήρων» υπάλληλοι κατατάσσονται στις αντίστοιχες θέσεις των σχετικών κλάδων.2. Η κατανομή του προσωπικού στις επί μέρους ορ− γανικές μονάδες γίνεται με απόφαση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου, λαμβάνοντας υπόψη τις λειτουργικές ανάγκες των μονάδων, τα προσόντα, την πείρα και τις ειδικές γνώσεις των υπαλλήλων.3. Η ισχύς του παρόντος Οργανισμού Εσωτερικών Υπηρεσιών αρχίζει από τη δημοσίευση του στην Εφη− μερίδα της Κυβερνήσεως, οπότε παύει να ισχύει κάθε προηγούμενη σχετική απόφαση.ΑΚΡΟΤΕΛΕΥΤΙΟ APΘPO: ΚΑΛΥΨΗ ΔΑΠΑΝΗΣΑπό την απόφαση αυτή προκαλείται δαπάνη ύψους περίπου 6.667,00 € για το έτος 2015 που θα καλυφθεί από τους Κ.Α. 02.10.6011 και 02.6041 του προϋπολογισμού του Νομικού Προσώπου.Για τα επόμενα έτη προκαλείται ετήσια δαπάνη ύψους περίπου 40.000,00 € η οποία θα προβλέπεται στους αντίστοιχους προϋπολογισμούς.Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.Αθήνα, 30 Οκτωβρίου 2015Η Ασκούσα καθήκοντα Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΚΑΡΔΑΜΙΤΣΗΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (Οργανική μονάδα)ΚΛΑΔΟΣΑυτοτελές Γραφείο Διοικητικών και Οικονομικών ΥπηρεσιώνΔΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΑυτοτελές Γραφείο Τεχνικών Υπηρεσιών και ΚαθαριότηταςΠΕ ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου