Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ.Ο γνωστός κουραστικός μονόλογος του κ. Χαρχαλάκη.

Ο γνωστός κουραστικός μονόλογος του κ. Χαρχαλάκη.
Πληροφορούμαι ότι ο κ. Χαρχάλακης για μιά ακόμη φορά μου επιτίθεται με τον γνωστό τρόπο του, χωρίς εγώ να μπορώ να δω αυτά για τα οποία με κατηγορεί και να του απαντήσω.
Πιστεύει φαίνεται στην δημοκρατία του μονόλογου! Αφορμή πήρε από το σχόλιο μου, για τον επιπόλαιο και αποπροσανατολιστικό χειρισμό της ρύπανσης στο νησί μας.
Θα αφήσει εποχή στην περιοχή μας η τακτική του κ. Χαρχαλάκη να συγκρούεται με τους πάντες και αυτό να το ονομάζει εξωστρέφεια.
Η ανεύθυνη δημαγωγία με δεκάδες επιστολές και δημοσιεύματα, χαρακτηρίζονται ως δυναμικές ενέργειες!
Δεν μπορεί να αντιληφθεί τι Δήμο παρέλαβε, η δεν θέλει να αναγνωρίσει την οικονομική, την οργανωτική, την αποτελεσματική λειτουργία του Δήμου του οποίου ηγείται, και συνεχώς κατηγορεί τους προκατόχους του.
Αυτά μόνο ο κ. Χαρχαλάκης μπορεί να τα εξηγήσει.
Σε ότι με αφορά δεν έχω καμία πικρία, είμαι υπερήφανος για την τιμή που μου έκαναν οι συμπατριώτες μου, είμαι υπερήφανος για το έργο και την προσφορά μου στον τόπο που γεννήθηκα και ζω. Δεν περιμένω από τον κ. Χαρχαλάκη να μου το αναγνωρίσει.
Θα του ασκώ κρητική όπως έχω δικαίωμα και υποχρέωση για οποίες ενέργειες του, κρίνω επιπόλαιες και επικίνδυνες.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου