Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

Επιστολή Τζανέτου Φιλιππάκου προς τους πληγέντες

Με την παρούσα επιστολή, Θα ήθελα να εκφράσω τα θερμά μου συλλυπητήρια προς τις οικογένειες των θυμάτων της πρόσφατης κακοκαιρίας που έπληξε τους Νομούς της Λακωνίας και της Μεσσηνίας και την συμπαράστασή μου προς τους συμπατριώτες μου μετά τα τελευταία ακραία καιρικά φαινόμενα
Οι συναισθηματικοί μου δεσμοί με την Λακωνία και τους συμπατριώτες μου είναι διαχρονικοί και έχουν παρελθόν, παρόν και μέλλον, γεγονός που μου προσδίδει περισσότερη ευθύνη να συνδράμω έμπρακτα κι εγώ στην προσπάθεια αποκατάστασης των πληγεισών περιοχών.
Να γνωρίζετε ότι είμαι κοντά σας και σε άμεση συνεργασία με τις Υπηρεσίες των αρμόδιων Υπουργείων και της Περιφέρειας, προκειμένου να αποκατασταθούν οι ζημιές που προκλήθηκαν από την κακοκαιρία. Στέκομαι αρωγός σας και συμπαραστάτης σας στις δύσκολες αυτές στιγμές που βιώνει ο τόπος μας.
Απαιτείται η άμεση καταγραφή και αποτίμηση των ζημιών. Προτεραιότητα έχει η ασφάλεια των συμπολιτών μας και η αποκατάσταση στο οδικό δίκτυο, στην ηλεκτροδότηση και στην ύδρευση, καθώς και η οικονομική ενίσχυση και αποζημίωση των πληγέντων.
Η Κυβέρνηση θα συμβάλλει με ό,τι μέσα διαθέτει και σε κάθε περίπτωση με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για την επίλυση των όποιων προβλημάτων έχουν προκύψει.
Στο πλαίσιο της επίσκεψής μου την επόμενη εβδομάδα στην εκδήλωση του Δήμου Ευρώτα ως εκπρόσωπος της Κυβέρνησης, θα επισκεφτώ τις πληγείσες από την θεομηνία περιοχές και θα σχηματίσω προσωπική αντίληψη για το μέγεθος και την έκταση των ζημιών.
Ο Αναπληρωτής Γενικός Γραμματέας ΥΠ.ΕΣ.Δ.Α.
Τζανέτος Φιλιππάκος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου