Δευτέρα 15 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ.Νικόλαος (Νίκος) Πλειώνης.‘‘Κύθηρα Αντικύθηρα Μένουμε εδώ¨


Αγαπητοί φίλοι Κυθήριοι,
Η σχέση μου με τα Κύθηρα είναι πολυετής, τουλάχιστον 30 χρόνια…
Σαν παιδί ερχόμουν τα καλοκαίρια και πλέον τώρα ως ενήλικας, αγάπησα τόσο πολύ αυτόν τον τόπο, που αποφάσισα να έρθω να ζήσω εδώ… Αισίως έχουν περάσει 2 χρόνια και ελπίζω να γίνουν περισσότερα…

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, η σχέση μου με τη φωτογραφία με ώθησε να θέλω να γνωρίσω τα Κύθηρα ακόμα καλύτερα. Μέσα απο αυτή την εξερεύνησή μου καλώς η κακώς έχω γνωρίσει, εκτός από τα καλά αυτού του τόπου και τα προβλήματα του…
Έχω πιάσει πολλές φόρες τον εαυτό μου να προσπαθεί να βρει λύσεις σε προβλήματα που συναντώ, αλλά από την θέση μου ως απλός πολίτης δεν μπορούσα να κάνω τίποτα..
Κι έτσι μετά από την παρότρυνση του φίλου Δημήτρη και βέβαια απο την επιλογή του προς το πρόσωπο μου, αποφάσισα να θέσω υποψηφιότητα…
Ανακοινώνω την υποψηφιότητα μου ως Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη του Δημήτρη Κοντολέων ‘‘Κύθηρα Αντικύθηρα Μένουμε εδώ».
Καλή επιτυχία σε όλους τους συνυποψηφίους. Η επόμενη μέρα μας περιμένει όλους να εργαστούμε και να συνεργαστούμε για να μπορούμε να «Μένουμε εδώ«.
Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε για να διαβάσετε αυτά πού είχα να πω.
#menoumeedo #kythira

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου