Παρασκευή 19 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΔΡΕΑ ΑΡΓΥΡΗ.Κύθηρα Αντικύθηρα Μένουμε εδώ

Η συμμετοχή των νέων στα κοινά, πλέον κρίνεται απαραίτητη και για τον λόγο αυτό θεωρώ πως είναι υποχρέωση μας να δείξουμε έμπρακτα και όχι μόνο με σχόλια στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στα καφενεία την πρόθεση μας για άμεση επίλυση των προβλημάτων που απασχολούν το νησί μας, τις οικογένειές μας, τις δουλειές μας.
Επειδή λοιπόν κι εγώ μεγάλωσα εδώ, πήγα σχολείο εδώ, έφτιαξα την δική μου οικογένεια εδώ και διατηρώ τις επιχειρήσεις μου εδώ, θέλω να «παραμείνω εδώ» και να μην υποχρεωθώ να φύγω, όπως έχουν αναγκαστεί να κάνουν οι περισσότεροι νέοι σε αυτό το νησί.

Για του λόγους αυτούς, θα ήθελα να εκφράσω την πρόθεσή μου να συνεργαστώ με ανθρώπους που αγαπούν το νησί κι όχι την καρέκλα. Ένας εξ’ αυτών είναι και ο Δημήτρης Κοντολέων, ο επικεφαλής της παράταξης «Κύθηρα Αντικύθηρα, Μένουμε Εδώ» με τον οποίο, αν και ανταγωνιστές -θα μπορούσε να μας πει κανείς- λόγω του επαγγέλματος μας, υπάρχει κάτι κοινό που υπερισχύει σε αυτόν τον ανταγωνισμό μας κι αυτό είναι η αγάπη και η πρόθεση μας, για ένα καλύτερο μέλλον για τον τόπο που ζούμε. Κάτι το οποίο, θα μπορούσε να επιτευχθεί μόνον με συνεργασία κι όχι ατομικές πρωτοβουλίες ή κομματικές διενέξεις.
Δηλώνω τη στήριξή μου και την πρόθεσή μου να συμμετέχω στις επερχόμενες δημοτικές εκλογές ως υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την ανεξάρτητη Δημοτική παράταξη, «Κύθηρα Αντικύθηρα, Μένουμε Εδώ».
#menoumeedo #kythira

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου