Κυριακή 5 Απριλίου 2020

ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΥΛΟ

ΑΓΑΠΗΤΕ ΠΑΤΕΡΑ ΠΑΥΛΟ

Στην απάντησή σου ( βλέπε εδώ https://adelinfm.blogspot.com/2020/04/blog-post_97.html?fbclid=IwAR2RELSLmGma4QZxleQrubqfbLYs47qdg8H3C9ycLY1f9eiwBe2VQpdIbb0)

οφείλω διευκρινίσεις. 
Γράφεις: «η προσφώνηση «αντιοικουμενιστής» δεν τοποθετήθηκε από εμένα στην επικεφαλίδα της ανάρτησης. Νομίζω είναι προφανές. Γιατί το χρησιμοποιείτε εναντίον μου; Για εντυπώσεις ίσως;». Τι είχα γράψει εγώ; Αντιγράφω: «Αφορμή μου δίνει η δημοσιευμένη επιστολή σου και η προσφώνηση: «αντιοικουμενιστής» που προηγείται». Με το «προηγείται» (της επιστολής σου) δηλώνω απερίφραστα ότι όντως δεν τοποθετήθηκε από σένα. Αδίκως με κατηγορείς. Το θέμα είναι γιατί αποδέχτηκες αυτόν τον χαρακτηρισμό από εκείνον που δημοσίευσε την επιστολή σου; (βλέπε εδώ https://panayiotistelevantos.blogspot.com/2020/04/blog-post_61.html?m=1&fbclid=IwAR01u0POdP60mNrJpzYf2RV6drOy0Kbe00zFSv8VKgvnPU5XeCU3dJ5bS54)

Γιατί δεν απαίτησες απόσυρση. Ζήτησες τον λόγο από αυτόν, όπως κάνεις σε μένα;
Πατέρα Παύλο δεν συνηθίζω να γράφω για να κάνω εντύπωση, ούτε για να συκοφαντώ. Φαίνεται, από τη πρώτη παράγραφο που ανέλυσα, ότι δεν κατάλαβες τα γραμμένα μου, ίσως και εγώ δεν κατάλαβα τα δικά σου. Σε ευχαριστώ για την απάντηση και για τη διόρθωση τού λάθους μου (σχισματικό αντί σχηματικό). Ίσως απέτυχα να σε κάνω να το νιώσεις, μα από αγάπη και εκτίμηση προς το πρόσωπό σου, έγραψα ότι έγραψα… Δεν έχω αλλάξει γνώμη: Ο Ποταμός αξίζει να έχει έναν ιερέα, ΑΝΘΡΩΠΟ, σαν εσένα. Τα άλλα και διορθώνονται και ξεχνιούνται.
Όλα εκτός από την ιστορία μας. Γι' αυτό προσθέτω μια φωτογραφία της Ιλαριώτισσας 100 ετών. Ιερέας ο Παπα - Κυριάκος. Και οι άλλοι, παππούδες ή πατεράδες μας... εν Ουρανώ!

ΠΗΓΗ 
Kosmas Megalokonomos

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου