Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

ΔΙΑΚΟΦΤΙ ΚΕΡΑΙΑ:Μαρία Γαλάνη Να βγει Η κεραία Χτες


Δημοσιεύουμε κείμενο που έστειλε η κυρία Μαρία Γαλάνη στην ομάδα του σταθμού μας ¨ΚΥΘΗΡΑ News¨

Να Βγει Η κεραία Χτες

Επίσης έχω μια απορία. Πως ήλθαν οι 3 κύριοι της συγκεκριμένης εταιρείας και τοποθέτησαν τους διαόλους αυτούς πάνω από το σπιτάκι μας;;

Από ποιόν πήραν άδεια;;

Όταν φώναξα την αστυνομία γιατί δεν μου έδωσαν η τουλάχιστον δεν μου είπαν από ποιόν έχουν πάρει την άδεια;; για να μπούν κεραίες ιδιαιτέρως σε οικισμό διατηρητέο όπως εδώ προκλητικά και χωρίς να σεβαστούν τίποτα. ;;;

Δηλαδή εάν κάποιος ενοικιάσει τον χώρο του μπορεί ο ενοικιαστής να κάνει ότι Θέλει;;;

Ντροπή και αίσχος χτες όχι σήμερα.

Εφόσον υπάρχουν τεχνικοί εδώ της συγκεκριμένης εταιρείας γιατί ήλθαν άλλοι από πάνω;;; όπως ήλθαν και μου έβαλαν τους διαόλους πάνω από το κεφάλι μου να έλθουν να τις Βγάλουν εχτές οι τεχνικοί που είναι εδώ.

Σημειωτέον όταν ρώτησα την αστυνομία τι είναι αυτοί οι διαόλοι μου είπαν ότι δεν ξέρουν επίσης δεν μου έδωσαν πληροφορίες από που είναι η άδεια που τους επέδειξαν.

1 σχόλιο :