Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2021

ΣΠΥΡΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΑΚΗΣ:Ελπίζω, τουλάχιστον στην μικρή μας κοινωνία τα προσβλητικά και προσωπικά σχόλια να ελλείψουν.

Ευχαριστώ για την αναγνώριση σε σχέση με τα σχόλιά μου. Ευχαριστώ επίσης και όσους έχουν διαφορετική άποψη και αντιπαρατίθενται με απόψεις και ιδέες και πράξεις που βοηθούν να πάμε μπροστά σαν κοινωνία. 

Αυτή είναι η ουσία της δημοκρατίας. 

Ελπίζω, τουλάχιστον στην μικρή μας κοινωνία τα προσβλητικά και προσωπικά σχόλια να ελλείψουν. 

Είναι κρίμα να αναγκάζεται ο moderator να διαγράφει, αλλά λογικά πρέπει να προστατέψει την ποιότητα του blog. 

ΥΓ. Για την ακρίβεια είμαι πρώην Πρόεδρος και Διεφθύνων Σύμβουλος της ΒΡ , έχω αποχωρήσει από την εταιρεία και έχω άλλες δραστηριότητες. Αλλά αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό (όπως και ο παλιά μου ιδιότητα) , ελπίζω να έχουν κάποια σημασία και να βοηθούν το νησί μας οι σκέψεις μου.

2 σχόλια :

  1. Τα δικά μου σχόλια κ.Μιχαλακάκη δεν προσέβαλαν κανέναν. Απλά είχαν αντίθετη άποψη με εσάς. Επικροτείτε τη διαγραφή τους; Αυτό μόνο ποιότητα δεν δείχνει. Αντίθετα δείχνει προσπάθεια να προβληθούν μόνο αυτά που λέτε εσείς. Αν θέλετε να μιλάτε χωρίς αντίλογο δεν θα καταφέρετε τίποτα απολύτως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εννοειται οτι υπερασπιζομαι το δικαιωμα της ελευθερης εκφρασης Κε Λουραντο, και εκτιμω ιδιαιτερα την αντιπαραθεση με ιδεες. Μεσα στα πλαισια των κανονων της καθε συζητησης (και των blogs) και του νομου. Νομιζω σε αυτα τα πλαισια η σωστη αντιπαραθεση πρεπει να γινεται με ιδεες και αποψεις και αποφυγη ασχετων σχολιων π.χ. για την επαγγελματικη δραστηριοτητα του οποιουδηποτε ειδικα αν ειναι ασχετο θεμα με την συζητηση. Και σε καθε περιπτωση επωνυμα. Νοιζω ομως οτι εξαντληθηκε το θεμα διδικτυακα και εγω σταματω. Θα ηθελα πολυ να σας γνωρισω ομως, μια που δεν σας ξερω (οταν η πανδημια το επιτρεψει) και να ανταλαξουμε αποψεις δια ζωσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή