Πέμπτη 1 Απριλίου 2021

Επίσκεψη στα ΚΕΠ με το “rantevou.kep.gov.gr”



Οι πολίτες προγραμματίζουν άμεσα και με ακρίβεια την επίσκεψή τους στα ΚΕΠ μέσα

από το rantevou.kep.gov.gr

Διαθέσιμη είναι από την Τετάρτη η πλατφόρμα rantevou.kep.gov.gr , προκειμένου οι
πολίτες να κλείνουν ραντεβού για να επισκεφτούν το ΚΕΠ που τους εξυπηρετεί. Σκοπός
είναι να διευκολύνονται να προγραμματίζουν την επίσκεψή τους στο κατάστημα της
επιλογής τους άμεσα και με ακρίβεια, αποφεύγοντας ταλαιπωρία και συνωστισμό, κάτι
που αποκτά ιδιαίτερη σημασία λόγω των ειδικών συνθηκών που έχει προκαλέσει η
πανδημία.

Η πλατφόρμα αξιοποιεί τις υπηρεσίες του Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής
Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης. Η είσοδος γίνεται με
κωδικούς Taxisnet. Για τη νόμιμη μετάβαση στο ΚΕΠ, μετά την οριστικοποίηση του
ραντεβού ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα εκτύπωσης των στοιχείων ραντεβού ή και
της παραλαβής του σχετικού αποδεικτικού με e-mail, εφόσον έχει συμπληρωθεί το
αντίστοιχο πεδίο.

Υπενθυμίζουμε ότι σύμφωνα με τα τελευταία μέτρα για την πανδημία το ωράριο
λειτουργίας των ΚΕΠ είναι 07.30-15.00. Η επίσκεψη γίνεται μόνο κατόπιν ραντεβού και
αφορά στο σύνολο των υπηρεσιών που παρέχονται από τα ΚΕΠ. Για τους πολίτες οι οποίοι
επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού χωρίς να χρησιμοποιήσουν την πλατφόρμα, υπάρχει
πάντοτε η δυνατότητα τηλεφωνικής επικοινωνίας με το κατάστημα της επιλογής τους.


 

Οι πολίτες δεν πρέπει να ξεχνούν και την «Ψηφιακή Εξυπηρέτηση από Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών» μέσω του myKEPlive χωρίς την ανάγκη μετακίνησης.

Tο myKEPlive είναι η νέα πλατφόρμα διαδικτυακής ενημέρωσης & εξυπηρέτησης για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός σας, μέσω τηλεδιάσκεψης/ βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.

Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους πολίτες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των πολιτών στα ΚΕΠ. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών από το κράτος με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.

Κλείστε ψηφιακό ραντεβού στο myKEPlive για να εξυπηρετηθείτε από υπάλληλο των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής σας ή απλή διοικητική πληροφόρηση.

Παρέχονται:

Για να κλείσετε το ψηφιακό σας ραντεβού, θα χρειαστεί να καταχωρίσετε:

  • το ονοματεπώνυμό σας
  • την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (e-mail)
  • τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου
  • τη διεύθυνσή σας

Σημειώστε πως το ραντεβού μπορεί να το κλείσει και κάποιος άλλος για εσάς. Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να είστε εσείς.
Μετά την τηλεδιάσκεψη, θα ολοκληρωθεί σε 2ο χρόνο η διαδικασία.

Παρέχεται ειδική εξυπηρέτηση με διερμηνέα για άτομα με αναπηρίες και χρόνιες παθήσεις.

Ο Δήμος Μονεμβασίας συμμετέχει στην πλατφόρμα myKEPlive με τα Κ.Ε.Π. Βοιών και Ζάρακα, που διεκπεραιώνουν αιτήματα χωρίς γεωγραφικούς περιορισμούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου