Δευτέρα 5 Ιουλίου 2021

ΚΥΘΗΡΑ:ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ TOY Leonidha Tushaj ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ TOY ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ


ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Είναι πολύ σπουδαίο νομίζω,να αποκτάς τον σεβασμό,την φιλία,και την εμπιστοσύνη των συνεργατών σου.

Το να ευχαριστήσω από καρδιάς τους αγαπημένους μου φίλους και συνεργάτες,τους ανθρώπους που καθημερινά η στον ήλιο στο αγιάζι,υπομονετικά αντέχουν,και της παρατηρήσεις μου,αλλά και τα ¨καπρίτσια¨των πελατών μας,και προσφέρουν αγόγγυστα της υπηρεσίες τους,τόσο σε εμένα όσο και στους πελάτες μας,αποτελεί για μένα υποχρέωση και φόρο τιμής.

Το σημερινό μου ευχαριστήριο/κατάθεση ψυχής,αφορά την αμέριστη ευγνωμοσύνη και θαυμασμό μου,που δικαίως έχουν κερδίσει οι άνθρωποι αυτοί.

Οι φίλοι μου,τα ¨αδέλφια μου¨,οι ¨υπάλληλοι μου¨.

ΑΖΕΜ DURAJ (Bασίλης),BRIGEL XOXHAJ (Γιάννης) FOTI TROKAJ (Φώτης)

Αποφεύγω να χρησιμοποιώ τον όρο υπάλληλοι μου,διότι η καθημερινή επαφή και συνεργασία μας έχει κάνει μια οικογένεια.

Πραγματικά αδέλφια που πονάει ο ένας τον άλλο,που νοιάζεται ο ένας για τον άλλον,περισσότερο ίσως και από μερικούς ¨δικούς μας ¨ανθρώπους.

Αισθάνομαι την ανάγκη να τους ζητήσω δημόσια συγγνώμη,εάν καμιά φορά ξεπερνώ τα όρια και γίνομαι φορτικός η και εκνευριστικός απέναντι τους.

Επίσης θα ευχαριστήσω ιδιαίτερα και τους επίσης καλούς φίλους και συνεργάτες που συμπληρώνουν την ομάδα κάθε απόγευμα αψηφώντας την κούραση τους.

GENAJ LAMEN (Γιάννης) και JAFERAJ ARMPEN ( Παντελής)

ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ,ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ,ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ,ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ

Μια είναι η λέξη που θέλω να σας πω εκτός από την συγγνώμη εάν σας έχω πικράνει....είναι....

ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ. !








Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου