Τρίτη 23 Απριλίου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ.Ερίντα (Ρία) Πρίφτη.Κύθηρα Αντικύθηρα Μένουμε εδώ


Ζω 10 χρόνια στα Κύθηρα. Ήρθα τυχαία στο νησί και τελικά έμελλε να φτιάξω την οικογένεια μου εδώ και να ριζώσω σε αυτόν τον όμορφο τόπο. Η ζωή εδώ πολλή όμορφη… αλλά παράλληλα πολλές και οι δυσκολίες του να μένεις εδώ… Ειδικά για εμάς τους νέους που είμαστε στην πιο παραγωγική μας ηλικία. Χαίρομαι που βλέπω ακόμα νέα παιδιά να μην εγκαταλείπουν και να ”μένουν εδώ”. Χαίρομαι όταν βλέπω πρωτοβουλίες σαν του Δημήτρη και της ομάδας που έχει επιλέξει, γιατί ενισχύει την πεποίθηση μου να ”μείνω εδώ” ως την καλύτερη επιλογή. 
 
Όταν κλείνω τα μάτια μου και σκέφτομαι το μέλλον μου και της οικογένειάς μου στα Κύθηρα, εύχομαι ο τόπος αυτός να βρει τους κατάλληλους ανθρώπους που θα το κάνουν να ανθίσει και να εξαντλήσει τις ατελείωτες δυνατότητες που έχει, προσφέροντας ένα μέρος όπου το ”μένω εδώ” δεν θα αποτελεί δίλλημα και προβληματισμό αλλά συνειδητή επιλογή. Ένα μέρος που με περηφάνια και χαρά θα αποκαλούμε ”σπίτι”. 
 
Έχω εμπιστοσύνη στον Δημήτρη Κοντολέοντα γιατί ξέρω πως νοιάζεται για τον τόπο του, γιατί τον έχω δει να αντιπαρατίθεται και ας μην ήταν προς το συμφέρον του, γιατί υποστηρίζει ανοιχτά τις επιλογές του.
 
Δεν έχει τόση σημασία για μένα να παραθέσω τα προβλήματα που όλοι αντιμετωπίζουμε μένοντας στο νησί. Όλοι τα ξέρουμε. Τα αναμασάμε σε συζητήσεις χωρίς να μπορούμε να τα επιλύσουμε, ανεχόμενοι τη διοίκηση με γνώμονα τα συμφέροντα και όχι την εξέλιξη και την βελτίωση του τόπου και κατ΄επέκταση της ζωής όλων μας.
 
Ας μην το ανεχτούμε άλλο. Ας επιλέξουμε αυτή τη φορά κάποιον που θα κάνει κάτι για αυτό. Ας σταθούμε στο πλευρό του Δημήτρη και της ομάδας του. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου