Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Ανακοίνωση Υποψηφιότητας του ΝΩΝΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗ με τον συνδυασμό "πρώτα ο ανθρωπος"


Ανακοίνωση Υποψηφιότητας του ΝΩΝΤΑ ΣΤΑΜΑΤΗ με τον συνδυασμό "πρώτα ο ανθρωπος"
…Και λίγες σκέψεις
Γεννήθηκα στο Χαϊδάρι το 1956.
Είμαι πτυχιούχος της ΑΣΟΕΕ (Ανωτάτη Σχολή Οικονομικών κ Εμπορικών Επιστημών)- Οικονομικό Πανεπιστήμιο με ειδίκευση στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και στο MARKETING.
Εργάστηκα στο Δήμο Χαϊδαρίου ως Διευθυντής Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών μέχρι το 2014. Ταυτόχρονα ασχολήθηκα επισταμένα και από διάφορες θέσεις (Επιτροπές ,Ομάδες Μελετών .) με τον Διοικητικό Εκσυγχρονισμό, τον Στρατηγικό Σχεδιασμό, την Εκπαίδευση Στελεχών Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τον Συντονισμό – Υλοποίηση Ευρωπαϊκών προγραμμάτων. Ήμουν υπεύθυνος σε πολλά Διακρατικά προγράμματα με αντικείμενο την σύγχρονη Διοικητική σκέψη και επιστήμη, τις οικονομικές επιπτώσεις σε επηρεαζόμενους κοινωνικούς τομείς, καθώς και την Αειφόρο Ανάπτυξη. Μεταξύ των άλλων ήμουν
- επί διετία Συνεργάτης στο Γραφείο του Πρωθυπουργού Κώστα Σημίτη στη Βουλή για θέματα ‘‘Ποιότητας Ζωής’ ’.Από την θέση αυτή έκανα ότι ήταν ανθρωπίνως δυνατόν για να βοηθήσω τα Κύθηρα.
-Υπήρξα Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου Λαϊκών Αγορών Αθηνών Πειραιώς.
Σταθερή βούλησή μου ήταν και παραμένει η εκσυγχρονιστική, ουσιαστική και αποτελεσματική θεώρηση των πραγμάτων με σχέδιο, στοχοπροσήλωση χωρίς ενδοιασμούς και παλαιοκομματικές αναστολές ,με ταυτόχρονη αξιοποίηση όλων των ικανών ανθρώπων και πρωτίστως των Νέων, φιλοσοφία που αν υλοποιηθεί και στο Δήμο Κυθήρων θα δώσει εντυπωσιακά αποτελέσματα.
Στα Κύθηρα ήρθα για πρώτη φορά το 1969 ως πρόσκοπος στην εφηβική μου ηλικία. Από τότε διατηρώ δεσμούς ζωής με το νησί που το θεωρώ σαν δεύτερη πατρίδα μου.. ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ!!! Έτσι εγώ και η οικογένειά μου με το πέρασμα των χρόνων αναπτύξαμε εδώ επαγγελματικές και κοινωνικές δράσεις. Τα τελευταία χρόνια ζω μόνιμα στο Διακόφτι όπου και συμμετέχω ενεργά στα κοινά ως Πρόεδρος και πρόσφατα Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. του Αναπτυξιακού Συλλόγου των Επαγγελματιών του Οικισμού. Ταυτόχρονα προσέφερα τις Υπηρεσίες μου ως Διευθύνων Σύμβουλος της Αναπτυξιακής ΑΕ του Δήμου Κυθήρων από όπου και παραιτήθηκα . Τα Κύθηρα είναι για μένα ένα μοναδικό και μαγευτικό νησί που δυστυχώς όμως μέχρι σήμερα δεν έχουν ούτε την ποιότητα ζωής, ούτε την Ανάπτυξη που τους αναλογεί. Οι αντικειμενικές δυσκολίες ,που κανένας δεν παραγνωρίζει ,αλλά και η προχειρότητα , ο συγκεκαλυμμένος Λαϊκισμός ,η έπαρση ,η επιθετικότητα και οι εγωκεντρικές συμπεριφορές κρατάνε το νησί καθηλωμένο .
Γιατί πρωτίστως η ενασχόληση με τα κοινά είναι χαρά και δημιουργία είναι χώρος προσφοράς και ενσωμάτωσης πολλών και διαφόρων ιδεών και όχι πεδίο ανούσιων συγκρούσεων και ιδεοληπτικών συμπεριφορών.
…και τα Κύθηρα δεν μπορούν να περιμένουν άλλο .Σε αυτή τη ΝΕΑ ΠΟΡΕΙΑ θα είναι ‘’ΠΡΩΤΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ’’… με ηγέτη τον Δημήτρη Παναγόπουλο .. ΓΙΑΤΊ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ..
Εγώ στρατεύομαι σε αυτόν το ΩΡΑΙΟ ΑΓΩΝΑ !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου