Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2021

ΧΑΡΧΑΛΑΚΗΣ ΓΙΑ ΛΙΓΝΑΔΗ:Και εγώ μπορεί να έχω φωτογραφηθεί σε κάποια παράσταση, μήπως είμαι και εγώ συνένοχος;

Δηλαδή όποιος έχει φωτογραφηθεί με το Λιγνάδη και τον κάθε Λιγνάδη, για ΤΙ πράγμα ακριβώς κατηγορείται; Ο Τσίπρας, ο Μητσοτάκης και η Σακελλαροπούλου που έχουν βγάλει φωτογραφίες μαζί του σε πρεμιέρες και παραστάσεις του Εθνικού, είναι κάποιου είδους "συνένοχοι" για τα εγκλήματα για τα οποία κατηγορείται; Μιλάμε σοβαρά τώρα; Σοβαρά; Ούτε στη ζούγκλα δε συμβαίνει αυτό! Και εγώ μπορεί να έχω φωτογραφηθεί σε κάποια παράσταση, μήπως είμαι και εγώ συνένοχος; Όταν κάποιος διορίζεται σε μια δημόσια θέση, υποβάλλει και βίντεο από την κρεβατοκάμαρα του; Ξέρετε πόσοι διπλανοί μας μπορεί να είναι "Λιγνάδηδες"; Τί σημαίνει αυτό; Ότι τους καλύπτουμε; Ότι είμαστε συνεργοί; Αδιανόητες συγκρίσεις και "λογικά άλματα". "Ο Αστυνομικός είναι όργανο, το μπουζούκι είναι όργανο, άρα ο Αστυνομικός είναι μπουζούκι"....

3 σχόλια :

  1. Δηλαδή δήμαρχε μετά απο οσα έχουν βγει στη φορά υποστηρίζεις την αθωότητα τόσο του ίδιου άλλα και όσων τον καλύπτουν.. Ασχολήσου με τα του οίκου σου καλύτερα και κοιτά μην σου πάρουν την χύτρα μαζί με τα ζουμιά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://www.efsyn.gr/politiki/antipoliteysi/282484_terastia-dimosiografiki-agyrteia-toy-ingr-eis-baros-toy-alexi-tsipra

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λιγδιαρης όχι Λιγναδης. Άστο Δημαρχε βρωμάει από παντού

    ΑπάντησηΔιαγραφή