Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2016

ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΡΩΤΟΨΑΛΤΗΣ.ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ!


Σήμερα στην αίθουσα του Εφετείου Πειραιά πήρε τέλος μια μεγάλη και άδικη ταλαιπωρία για μένα και τρεις ακόμη συγκατηγορουμένους μου.
Ένα τέλος δικαίωσης, αποκατάστασης της τιμής και της αξιοπρέπειάς μου και ταυτόχρονα όλεθρος για τους συκοφάντες διώκτες μου.
Το Εφετείο Πειραιά μας έκρινε αθώους και σε δεύτερο βαθμό, μετά την αθωωτική απόφαση του καλοκαιριού από το Τριμελές Πλειμμελειοδικείο.
Στη σημερινή συνεδρίαση οι Εφέτες Δικαστές δεν χρειάστηκε να εξετάσουν κάν μάρτυρες υπεράσπισης, πείστηκαν για την αθωώτητά μας από τα ψεύδη και τις απαράδεκτες συκοφαντίες του διώκτη μου.
Μετά την αθωωτική πρόταση της κ. Εισαγγελέως, ο κ. Πρόεδρος του Εφετείου Πειραιά ανακοίνωσε την ομόφωνη απόφαση του δικαστηρίου, "ΑΘΩΟΙ".
Για αυτή την μακρόχρονη ταλαιπωρία μου, υπήρχαν κάποιοι που χαίρονταν, δεν έχω να πω κάτι σ' αυτούς. 
Τους λυπάμαι, σε καμιά στιγμή της μακράς περιόδου, έχοντας εμπιστοσύνη στην Ελληνική Δικαιοσύνη, δεν κλωνίστηκε η πίστη μου για την αθώωσή μου.
Λυπάμαι και γι αυτούς που έλεγαν ότι εγώ έφταιγα, για τις καταγγελίες και την περιπέτειά μας επειδή δεν συμβιβάστηκα, αλλα αγωνίστηκα για να παραχθεί έργο, επειδή οκτώ χρόνια δούλευα σκληρά για να λύσω προβλήματα στα νησιά μας. 
Λυπάμαι για όσους εκμεταλλεύτηκαν δημοσιογραφικά και πολιτικά την άδικη ταλαιπωρία μου, για οφελήσουν τους εαυτούς τους η άλλους. 
Λυπάμαι γι αυτούς που με χαιρεκακία διέδιδαν ότι θα πάω φυλακή!
Αισθάνομαι όμως την ανάγκη, να ευχαριστήσω δημόσια τους άλλους, τους πολλούς, οι οποίοι ήταν δίπλα μου, στενοχωρημένοι για την αδικία, την λασπολογία την κατασυκοφάντηση σε βάρος μου.
Έπασχαν μαζί μου, με στήριζαν, πίστευαν ακλόνητα στην αθωότητά μου.
Ευχαριστώ λοιπόν, τον άξιο συνήγορό μου για την άψογη επιστημονική κατάρτηση και το ήθος του, καθώς και τους συνηγόρους των συγκατηγορουμένων μου για τους ίδιους λόγους, τους μάρτυρες υπεράσπισής μας, οι οποίοι πρόθημα και με ακράδαντα στοιχεία έσπευσαν να υποστηρίξουν το δίκαιο. 
Ευχαριστώ την υπέργηρη μητέρα μου, την γυναίκα μου και τις κόρες μου, τους αδελφούς μου και τις αδελφές μου στην μακρινή Αυστραλία, τους συναδέλφους μου Δημοτικούς Συμβούλους και συνεργάτες μου στο Δήμο, τους συγγενείς και φίλους μου στα Κύθηρα και αλλού, για όσα έκαναν για μένα. Δεν θα τους ξεχάσω ποτέ.
Με αυτή την τελεσίδικη απόφαση, το περί δικαίου αίσθημα στην κοινωνία των Κυθήρων ικανοποιήθηκε.
Με αρετή και τόλμη νικήσαμε το ψεύδος και την απάτη!

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου