Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Ανακοίνωση υποψηφιότητας Κονόμου Αντζολέττας με τον συνδυασμό "πρώτα ο άνθρωπος"


Ανακοίνωση υποψηφιότητας Κονόμου Αντζολέττας με τον συνδυασμό "πρώτα ο άνθρωπος"
Και εγώ με τη σειρά μου έρχομαι να σας γνωστοποιήσω την υποψηφιότητα μου στις Δημοτικές εκλογές, με την παράταξη του κου Δημήτρη Παναγόπουλου, τον οποίο εμπιστεύομαι γνωρίζοντας την επιτυχημένη πορεία του, τόσο επαγγελματικά , όσο και στη Δημόσια Διοίκηση αλλά και από την 5ετή επαγγελματική μας συνεργασία .
Γεννημένη το 1977 στον Πειραιά από Κυθήριους γονείς, μεγαλωμένη στα Κύθηρα όπου και αποφοίτησα από το Λύκειο Κυθήρων, αλλά και ζώντας στο νησί μόνιμα μετά το πέρας των σπουδών μου, εργάστηκα ανελλιπώς σε πλήθος ιδιωτικών επιχειρήσεων εστίασης ,εμπορίου, ξενοδοχειακές κ.α .Από το 2001μέχρι σήμερα εργάζομαι σε φοροτεχνική εταιρεία και γνωρίζω τη δύσκολη καθημερινότητα των μόνιμων κατοίκων των νησιών μας. Οι γνώσεις μου στα θέματα της τοπικής επιχειρηματικότητας, η εξοικείωση μου με τη λειτουργία της Δημόσιας Διοίκησης, η επαγγελματική μου πορεία καθώς και η πεποίθηση μου ότι η γυναικεία φωνή είναι απαραίτητη στη Δημόσια Διοίκηση, όλα αυτά , μαζί με την προθυμία μου να ακούσω,να μιλήσω, να συμπαρασταθώ σε κάθε ένα κάτοικο των νησιών μας και να βοηθήσω στην εξεύρεση λύσεων με οδήγησαν στην απόφαση να θέσω τον εαυτό μου στην κρίση των Κυθηρίων και Αντικυθηρίων με τον συνδυασμό «πρώτα ο άνθρωπος».
Με Τιμή
Αντζολέττα Κονόμου

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου