Κυριακή 5 Μαΐου 2019

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΖΕΡΒΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "πρώτα ο ανθρωπος"


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΖΕΡΒΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ "πρώτα ο ανθρωπος"
Κατ' αρχήν εύχομαι χρόνια πολλά σ' όλους τους Τσιριγώτες και τις Τσιριγώτισες επ' ευκαιρία των εορτών του Πάσχα. Αποφάσισα να συμπορευθώ στον αγώνα του κυρίου Παναγόπουλου θέτοντας υποψηφιότητα για Δημοτικός σύμβουλος στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, προκειμένου ο Δήμος να γίνει φιλικός στους δημότες του και να τους συμπεριφέρεται-αντιμετωπίζει όλους ισότιμα. Για όσους δε γνωρίζουν την πορεία μου θέτω υπόψη τους το βιογραφικό μου. Είμαι πτυχιούχος της Ανωτ. Σχολής Οικον. & Εμπορ. Επιστημών (Οικονομικό Πανεπιστήμιο). Εργάστηκα στον ΟΤΕ Χώρας και Ποταμού επί 11 έτη και μετέπειτα ως ανώτερο στέλεχος σε επιτελικές Υπηρεσίες του Οργανισμού. Υπήρξα μέλος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδος. Έχω διατελέσει μέλος του κοινοτικού συμβουλίου Μυλοποτάμου. Είμαι μέλος του Δ.Σ του Συλλόγου Κοινωφ. Έργων Μυλοποτάμου και του τοπικού ιδρύματος “ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΜΑΛΑΝΟΥ”. Έχω έντονη και μαχητική δράση για θέματα που αφορούν τον τόπο μου. Ασχολούμαι με το ψάρεμα, το κυνήγι και ερασιτεχνικά με τη μελισσοκομία και άλλες συναφείς αγροτικές εργασίες. Είμαι παντρεμένος, έχω 3 παιδιά, πτυχιούχοι Ελληνικών Πολυτεχνικών Σχολών με μεταπτυχιακούς τίτλους ελληνικών πανεπιστημίων και εξωτερικού.
Με τιμή,
Δημήτριος Εμμ. Ζερβός

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου