Κυριακή 5 Μαΐου 2019

Ανακοίνωση υποψηφιότητας της ΕΥΑΣ ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΥ με τον συνδυασμό "πρώτα ο ανθρωπος"


Ανακοίνωση υποψηφιότητας της ΕΥΑΣ ΚΟΝΤΑΡΑΤΟΥ με τον συνδυασμό "πρώτα ο ανθρωπος"
Έχω διανύσει πολλά χιλιόμετρα σε τούτο το πανέμορφο νησί της Αφροδίτης…… .Από το 1983 έως σήμερα….Το ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή…!!Σκεφτόμουν πάντα πως εδώ έχουμε ένα υπέροχο κομμάτι γης….Τι θα μπορούσαμε,λοιπόν,να οικοδομήσουμε μέσα σε αυτό
….Τα όνειρά μας….να ζούμε και να χαιρόμαστε αυτόν τον παράδεισο….Εμείς και όσοι το επισκέπτονται….Θα ήθελα να είναι όλα τέλεια…Γνωρίζω πως είναι δύσκολο
ναι…αλλά με τη διάθεση και την προσωπική δουλειά όλων μπορούμε να τα καταφέρουμε και να ξεπεράσουμε τις όποιες δυσκολίες και να φτάσουμε σε μια πραγματικότητα…. Προσωπικά είχα και έχω πάντα θετική σκέψη και είμαι έτοιμη να βοηθήσω όπου χρειάζεται όχι για να μου πει κάποιος ευχαριστώ και μπράβο...αλλά να δω στα πρόσωπα όλων την ικανοποίηση ότι μια δική τους σκέψη,ένα δικό τους πρόβλημα λύθηκε και ζουν το όνειρό τους….μέσα από συζητήσεις και διαφωνίες…διότι έτσι δημιουργούμε….τελικά. Δεν θα αναλύσω στη συνέχεια για το τι έχω κάνει, τι είμαι και τι δεν είμαι…Αυτό θα το κρίνετε εσείς έπειτα από το λιθαράκι που προσπαθώ να ακουμπήσω σταθερά σε αυτόν τον πανέμορφο τόπο…τα αγαπημένα μου Κύθηρα. Από το 1987 που γνώρισα τον Δημήτρη έως σήμερα είχα την ευκαιρία να μοιραστώ μαζί του ιδέες ,προτάσεις και σχέδια για το νησί. Γι’ αυτό και αποφάσισα να δώσω κι εγώ το δικό μου αγώνα δίπλα στον υποψήφιο Δήμαρχο Κυθήρων Δημήτρη Παναγόπουλο, γιατί η αντίληψη του «πρώτα ο άνθρωπος" ταυτίζεται με τις δικές μου αξίες και ιδέες.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου